Strona główna
Logo unii europejskiej

04/12/2018 Wybór dostawcy cięcia termicznego

Data publikacji: 20.12.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-01-2019

Numer ogłoszenia

1156598

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Piątkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

695232067

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wybór dostawcy cięcia termicznego w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Celem niniejszego zapytania jest wyłonienie stałego dostawcy cięcia termicznego dla Zamawiającego w okresie trwania w/w projektu.

Przedmiot zamówienia

Podane ilości są oszacowane względem planów produkcyjnych dla celów prowadzenia projektu, a kształty są poglądowe dla potrzeb wyłonienia oferenta.
Cięcie z dokładnością wg normy: PN-EN-ISO-9013:2008 Cięcie termiczne - Klasyfikacja cięcia termicznego - Specyfikacja geometrii wyrobu i tolerancje jakości

lp Nazwa elementu/ Grubość blachy [mm]/ Materiał/ Ilość [szt.]/ Długość całkowita cięcia [mb]/ całkowita Ilość wypaleń [szt]/ Waga całkowita [kg]/ Dodatkowe wymagania
1 Profil_Complex_01_5mm_DC01/gr.5 mm/ DC01/ 189/ 158/ 574/ 170/ grawer wg rys.
Profil_Complex_04_5mm_DC01
2 Profil_Complex_02_0,8mm_DC01/ gr.0,8 mm/ DC01/161/ 702/ 371/ 227/ grawer wg rys.
Profil_Complex_03_0,8mm_DC01
3 Profil_Complex_02_0,8mm_DP500/ gr.0,8 mm/ DP500/ 36/ 134/ 69/ 42/ grawer wg rys.
Profil_Complex_03_0,8mm_DP500
4 Profil_Complex_02_ 0,8mm_INOX/ gr.0,8 mm/ INOX 1.4301/ 24/ 113/ 54/ 37/ grawer wg rys.
Profil_Complex_03_0,8mm_INOX
5 Profil_Complex_02_1mm_ALU/ gr.1 mm/ ALU 5754/ 72/ 267/ 144/ 36/ grawer wg rys.
Profil_Complex_03_1mm_ALU
6 Profil_Simple_01_0,8mm_INOX/ gr.0,8 mm/ INOX 1.4301/ 290/ 2365/ 980/ 661/ grawer wg rys.
Profil_Simple_02_0,8mm_INOX
Suma: ilość lementów [szt.] 772/ całkowita długość cięcia [mb] 3739/ ilość wypaleń 2192[szt]/ Waga całkowita [kg] 1172

Wymaga się, by:
• Stal 1.4301 cięta razem z folią ochronną, miejsca wpaleń odsunięte od krawędzi.
• Cięcie wysokiej jakości, wykonane z wyjątkową starannością i dokładnością (brak wgnieceń, zarysowań, uszkodzeń) z dokładnością wg normy PN-EN-ISO-9013:2008
• Krawędzie po paleniu bez dodatkowej obróbki, bez przepaleń, gratu.
• Krawędzie cięte azotem. Blacha powinna być ułożona zgodnie z kierunkiem z rysunku.
• Każdy element zapakowany osobno w folię stretch.
Rysunki techniczne – poglądowe – w załączeniu: plik zip o nazwie „Cięcie_termiczne_04122018”
z 6 rysunkami – format pdf:
1) Profil_Complex_01
2) Profil_Complex_02
3) Profil_Complex_03
4) Profil_Complex_04
5) Profil_Simple_01
6) Profil_Simple_02

Kod CPV

71333000-1

Nazwa kodu CPV

Mechaniczne usługi inżynieryjne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Kompletne zamówienie powinno być dostarczone i wydane Zamawiającemu w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego a proponowanym przez Oferenta.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Dodatkowe wymagania:
Cięcie całościowe zamówionej partii elementów dla szacowanych ilości w planie produkcyjnym wg normy: PN-EN-ISO-9013:2008 "Cięcie termiczne - Klasyfikacja cięcia termicznego - Specyfikacja geometrii wyrobu i tolerancje jakości" oraz wd podanych poglądowych rysunków technicznych.

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
-Oferta
-Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
-Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków
-Podpisanej umowy warunkowej
-Oświadczenia o reprezentowaniu oferenta i jego formy prawnej
-Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)

Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=CnCob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=TnTob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)

Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wybór oferty od:
Kom-Eko
ul. Składowa 2
64-000 Kościan
tel.65 5127174 wew.26,
fax. 65 5119847
NIP: 698-16-96-397
REGON: 411524340
www.kom-eko.com.pl
kominy@kom-eko.com.pl

Data wpłynięcia oferty: 3 styczeń 2019r.
Cena netto: 14 305,00 PLN Cena brutto: 17 595,15 PLN
Termin realizacji: 14 dni
Liczba wyświetleń: 528