Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, sekretariat I p. pok.107 w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 22.01.2019 r. do godz. 12:00
2. Wykonawca powinien zapakować oryginał oferty i każdą kopię oferty, w jednej nieprzezroczystej kopercie / paczce, którą należy opisać następująco:
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110a
65-120 Zielona Góra
Polska
Oferta w postępowaniu na usługę:
Działania informacyjno-promocyjne Projektu:
„Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap V”.
Nr zamówienia: POIiŚ/2.3/NFOŚiGW-V-08
Nie otwierać przed dniem 22.01.2019 r., godz.12.30
3. Na wewnętrznej kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres wykonawcy.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja”
Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, pokój 105 (sala konferencyjna)
W dniu 22.01.2019 r. o godz. 12:30
Otwarcie ofert jest jawne.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Sterna
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 4512950
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie obejmuje usługi z zakresu reklamy i promocji Projektu pod nazwą: „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap V”. W zakresie:
1. Ulotki i foldery
2. Prezentacja multimedialna
3. Film o Projekcie
4. Strona internetowa
5. Tablice pamiątkowe
6. Artykuły prasowe szt.5
7. Materiał fotograficzny
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Zielona Góra
Miejscowość:
Zielona Góra
Cel zamówienia
Podstawowym celem działań z zakresu reklamy i promocji Projektu pn. „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap V” jest realizacja materiałów mających na celu:
• poinformowanie społeczeństwa o wykorzystywaniu środków finansowych Unii Europejskiej (środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020) przy realizacji Projektu,
• informację o wielkości udzielonej przez Unię Europejską pomocy finansowej,
• zwiększenie świadomości dotyczącej roli jaką odgrywa Unia Europejska w realizacji Projektu i korzyściach wynikających z realizacji Projektu,
• wskazanie pozytywnych efektów Projektu takich jak: poprawa stanu ekologicznego, poprawa jakości życia.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi z zakresu reklamy i promocji Projektu pod nazwą: „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap V”. W zakresie:
1. Ulotki i foldery
2. Prezentacja multimedialna
3. Film o Projekcie
4. Strona internetowa
5. Tablice pamiątkowe
6. Artykuły prasowe szt.5
7. Materiał fotograficzny
Kod CPV
79342200-5
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie promocji
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia:
• Terminem rozpoczęcia usługi przez Wykonawcę będzie data podpisania Umowy.
• Termin wykonania usługi: do dnia 30 listopada 2021r.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
– Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
– sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
– zdolności technicznej lub zawodowej
oraz spełniający niżej wymienione minimalne warunki udziału umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie dotyczące:
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą promocji projektu dofinansowanego ze środków unijnych, która zawierał co najmniej:
- wykonanie tablic informacyjnych lub pamiątkowych,
- wykonanie poligrafii z oznakowaniem o dofinansowaniu,
- wykonanie filmu promocyjnego,
- wykonanie strony internetowej,
• lub 2 usługi lub więcej usług dotyczących promocji projektów dofinansowanych ze środków unijnych, w ramach których wykonał te zadania łącznie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę niżej wymienione osoby:
a) Ekspert 1 - Kierownik Zespołu - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
– minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami w zakresie reklamy i promocji, w tym doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej 1 projektu promocyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
a) wykazu osób wymienionych w pkt. 8.1.2), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten
z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.
Dodatkowe warunki
Warunek niepodlegania wykluczeniu z postepowania:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. 2018, poz. 1600, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz.1263 i 1669),o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, skarbowe,o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia
lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia,
o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału
w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz.703 i 1277),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 708, 650
i 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 149,398,1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 398,685, 1544 i 1629).
Inne pozostałe warunki zostały określone w zapisach zapytania ofertowego dostepnego na stronie Zamawiajacego www.zwik.zgora.pl
Warunki zmiany umowy
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym pod tytułem ogólnym – zmiana taka wymaga aneksu do Umowy,
b) w zakresie rezygnacji Zamawiającego z części pracy w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w powyższym przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie odpowiednio do warunków płatności określonych w umowie, proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu).
c) w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.
d) w zakresie zmiany sposobu realizacji zamówienia. Zmiana taka nie powoduje zmiany wynagrodzenia.
e) w zakresie zmian personalnych - Zmiana taka jest możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Eksperta.
a. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Ekspertów w następujących przypadkach:
• śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Eksperta;
• nie wywiązywania się Eksperta z obowiązków wynikających z Umowy;
• jeżeli zmiana Eksperta stanie się konieczna z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.).
b. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany Eksperta, jeżeli uzna i udowodni, że Ekspert nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy.
W przypadku zmiany Eksperta, nowy Ekspert musi spełniać wymagania określone w pkt 8.1.2) dla danego Eksperta 1oraz dla Eksperta 2 wymagania określone w punkcie 22.2.b).
Wykonawca obowiązany jest zmienić Eksperta zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Każdorazowo o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, z podaniem faktycznego uzasadnienia wniosku o zmianę umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastapić za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany (poza wyjątkami opisanymi powyżej).
5. Niżej określone zmiany:
a) zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcę - zmiana taka nie wymaga aneksu do Umowy,
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zmiana taka nie wymaga zmiany Umowy.
Warunki formalne:
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień umowy mogą być przeprowadzone w razie zaistnienia warunków materialnych, jedynie po przeprowadzeniu negocjacji przez strony, prowadzących do wypracowania obustronnego konsensusu obejmującego wprowadzone do umowy zmiany. Negocjacje będą mogły być prowadzone na wniosek każdej ze stron, zgłaszany w razie zaistnienia powyższych warunków materialnych.
W przypadku gdy strony w drodze negocjacji dojdą do porozumienia odnośnie zakresu i treści wprowadzanych zmian, podpisany zostanie przez strony aneks do umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Kompletna oferta musi zawierać:
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW,
b) Wskazanie dodatkowej osoby skierowanej do realizacji zamówienia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1a.
c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW,
d) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w związku z konfliktem interesów, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,
e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług, wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW
f) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW,
g) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW,
h) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW,
i) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
j) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
k) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
l) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
UWAGA:
• Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 8 do Zapytania ofertowego) - składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, bez wezwania Zamawiającego,
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji dotyczących:
- kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
- ceny,
- terminu wykonania zamówienia,
- okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 25% wartości zamówienia podstawowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) Cena (C )
b) Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamowienia (D)
Znaczenie procentowe za dane kryterium
1) Kryterium - Cena ( C ) 70 % = 70 punktów
2) kryterium - Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamowienia (D) 30 % = 30 punktów
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta = 100 .
2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
a) Kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 70 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
C=Cmin/Co * 70 pkt
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium "Cena"
C min - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
b) W ramach kryterium „Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez:
• jedną dodatkową osobę (Ekspert 2) posiadającą następujące kwalifikacje - co najmniej 3-letnie doświadczenie w działaniach z zakresu reklamy i promocji.
Do oceny ofert w ramach kryterium zostaną przyjęte dane zawarte w Załączniku 1a do niniejszego Zapytania ofertowego. Wykonawca zamieszcza informacje o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do wykonania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez dodatkową osobę w Formularzu oferty (Załącznik 1a). Nie wypełnienie Załącznika nr 1a poprzez wskazanie osoby w zakresie kryterium „Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia” będzie uznawane jako nie przyjęcie tego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie w odniesieniu do Eksperta 2 posiadającego ww. kwalifikacje – otrzyma 30 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + D
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap V
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0238/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez: Stowarzyszenie AD Astra, ul. Bociania 14, Jędrzychów, 48-300 Nysa;
Data wpłynięcia oferty: 22.01.2019 r.
Cena oferty: 93 480,00 zł (z VAT)