Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce składania ofert
Oferta powinna być wysłana na adres: biuro@zontekiwspolnicy.pl a w tytule maila powinno zostać wpisane „Oferta na wdrożenie oprogramowania Snoza Platform”.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zontekiwspolnicy.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jacek Zontek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
224068292
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Stworzenie programu Snoza Platform - platformy wspierającej procesy związane z zarządzaniem organizacją, jej partnerami i klientami
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Bielsko-Biała
Miejscowość:
Porąbka
Cel zamówienia
1. Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 (EFRR) Oś Priorytetowa: III. Konkurencyjność MŚP, działanie 3.3. Technologie informacyjno-komunikacyjne w działalności gospodarczej.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
3. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – tekst jednolity z 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych - dedykowanego oprogramowania Snoza Platform wraz z jego wdrożeniem.
1. Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej:
• potrzeby informatyczne, techniczne, użytkowe, prawne
• analiza potrzeb rynku i konkurencji
• opis procesów (głównych scenariuszy użytkowych)
• koncepcja wariantów technicznych realizacji oraz architektury z uwzględnieniem zewnętrznych bibliotek i modułów
• projekt techniczny
• definicja/opis modułów z uwzględnieniem ergonomii ich użycia
• autoryzacja i autentyfikacja w aplikacji Snoza
2. Uruchomienie środowiska programistycznego i testowego
3. Programowanie modułów (prace programistyczne)
a. opracowanie modelu funkcjonalnego
b. opracowanie modelu logicznego wraz ze strukturą bazy danych
c. wykonanie modułów aplikacji
4. Tworzenie i udostępnianie Zamawiającemu prototypów do opiniowania w trakcie prac programistycznych
5. Umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie testów akceptacyjnych modułów oprogramowania – odbiór funkcjonalny i techniczny
6. Udokumentowanie systemu
Moduły aplikacji
1. Moduł zarządzania systemem ochrony danych osobowych (Moduł ABI) , w tym:
a. wymagane prawem rejestry i ewidencje
b. automatyzacja tworzenia dedykowanej dokumentacji
c. inwentaryzacja aktywów
d. zarządzanie relacjami zlecenia (powierzenia) przetwarzania danych
e. zarządzanie ewidencją osób dopuszczonych do przetwarzania danych osobowych
f. automatyzacja nadawania upoważnień lub wydawania poleceń
i instrukcji przetwarzania
2. Moduł analizy ryzyka (oceny skutków), w tym:
a. konfiguracja modelu analizy
b. identyfikowanie zagrożeń i podatności
c. narzędzia do cyklicznej analizy (szacowania) ryzyka
d. generowanie planów postępowania z ryzykiem i narzędzia do zarządzania tymi planami
e. inwentaryzacja zabezpieczeń
f. generowanie zbiorczych zestawień i statystyk
3. Moduł Szkolenia do prowadzenia szkoleń w formie e-learningu, w tym:
a. możliwość stosowania multimediów
b. tworzenie scenariuszy szkoleń, w tym: dla przepisów prawa dotyczących ochrony danych, wymagania polityki i instrukcji ochrony danych osobowych i innych dokumentów wzorcowych
c. monitorowanie postępów i ocena znajomości przekazanej wiedzy
d. komunikacja z trenerem
e. internetowy dostęp do systemu
4. Moduł Repozytorium polityk
a. Stworzenie repozytorium dokumentacji on-line, związanej z realizacją usług zarządzania bezpieczeństwem informacji (audyty, analiza ryzyka, repozytorium polityk bezpieczeństwa informacji
b. możliwość zasilania bazy wiedzy wiedzą ekspercką
c. dostęp do wielu formatów dokumentów
d. możliwość publikacji narzędzi informatycznych i instrukcji
e. automatyczne generowanie dokumentów
5. Obieg dokumentów, w tym:
a. rozliczanie usług pomiędzy Zlecającym a Partnerami
b. harmonogramy prac
c. umowy
d. dokumentacja tworzona przez Zlecającego oraz Partnerów
e. komunikacja pomiędzy Zlecającym i Partnerami
f. internetowy dostęp do systemu
6. Tworzenie i sprzedaż dedykowanych aplikacji biznesowych, w tym:
a. silnik tworzenia oprogramowania w oparciu o technologię Vaadin
b. biblioteka wstępnie oprogramowanych komponentów graficzno-logicznych
c. protokół komunikacji pomiędzy komponentami
d. silnik tworzenia modelu danych współpracującego z komponentami
e. narzędzia tworzenia pakietów instalacyjnych
f. narzędzia tworzenia dokumentacji oprogramowania
g. zarządzanie sprzedażą i licencjami
Kod CPV
72210000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi programowania pakietów oprogramowania
Dodatkowe przedmioty zamówienia
• 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
• 72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
• 72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego: najpóźniej do dnia 16.04.2019
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
Oferta powinna zawierać wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, oraz podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta Załącznik nr 2, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5
Ofertę można złożyć w formie elektronicznej (skany podpisanych Załączników nr 1, 2, 4, 5), zapewniającej pełną czytelność i zrozumienie jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
Oferenci zobowiązani są złożyć ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Oferenta powinny być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta.
Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert (Oferent może wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert; wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia podpisanego przez Oferenta. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty).
Złożona oferta musi zawierać odniesienie do wszystkich kryteriów punktowanych (w przypadku braku informacji Zamawiający ma prawo przyznać w danej kategorii zero punktów).
Wiedza i doświadczenie
1. co najmniej trzy wykonane różne aplikacje z użyciem technologii Vaadin
2. wykazanie się co najmniej dwoma podmiotami, które użytkują aplikacje wymienione w pkt 1 wraz z co najmniej dwoma referencjami od nich
3. Doświadczenie praktyczne w tworzeniu aplikacji zarządzających obiegiem dokumentów
a. co najmniej jedna wykonana w ostatnich latach i wykorzystywana aplikacja
b. niezbędne 2 referencje użytkowników
4. Doświadczenie praktyczne w tworzeniu oprogramowania związanego z zarządzaniem ochroną danych osobowych
a. co najmniej dwie wykonane w ostatnich 3 latach i wykorzystywane przez inne podmioty aplikacje
b. niezbędne 2 referencje użytkowników od użytkowników poszczególnych aplikacji
5. Gruntowna znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, potwierdzona certyfikatem kompetencji w kwalifikowanej jednostce szkoleniowej w zakresie:
a. Rozporządzenia RODO
b. Ustawy o ochronie Danych Osobowych
6. Doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji w postaci konsultingu we wdrażaniu systemu KRI lub ISO 27001 lub w postaci audytów tych systemów w co najmniej 2 podmiotach
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1. Doświadczenie w stosowaniu technologii Java FX (v. 2+)
2. Doświadczenie w tworzeniu dedykowanych widżetów w technologii Vaadin oraz za pomocą bibliotek języka Javascript
3. Zapewnienie do projektu, jako doradcy, Inspektora Ochrony Danych Osobowych powołanego przez Oferenta przed lipcem 2018.
4. Umiejętność tworzenia instalatorów oprogramowania bez względu na środowisko operacyjne (Windows, macOS, Linux)
5. Biegła znajomość języka Javascript w postaci kanonicznej (ECMA)
6. Doświadczenie w stosowaniu bibliotek Javascript (jak np. jQuery)
7. Dogłębna i praktyczna znajomość technologii Vaadin, Spring, Spring Boot, Maven
8. Doświadczenie praktyczne w tworzeniu aplikacji przy pomocy technologii Vaadin 7 lub Vaadin 8
9. Biegłość w zakresie tworzenia aplikacji w języku Java (v. 1.8+)
10. Biegłość w tworzeniu modeli danych i posługiwaniu się różnymi dialektami SQL
11. Znajomość technologii Websocket w najnowszej wersji
12. Znajomość i umiejętność konfiguracji oraz wykorzystania serwera / kontenera serwletów Apache Tomcat lub Jetty, w tym w trybie osadzonym.
13. Znajomość środowisk operacyjnych Linux Ubuntu, Windows 7+, macOSX 10.12+ oraz umiejętność zarządzania nimi i konfiguracji
14. Dobra znajomość języka angielskiego
15. Znajomość zasad i modeli prowadzenia analizy ryzyka
16. Doświadczenie w korzystaniu z platform e-learningowych (zarówno w charakterze użytkownika jak administratora oraz twórcy treści / trenera)
Warunki zmiany umowy
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących zawarcia umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących Oferenta
Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące wymagań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Oferenta zostanie dokonana
wg formuły “spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych
do oferty. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno jednoznacznie wynikać,
że Oferent spełnia ww. warunki.
4. W przypadku, gdy złożone przez Oferenta dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w niniejszym zapytaniu, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w na stronie internetowej Zamawiającego.
Kryteria oceny wraz ze sposobem przyznawania punktacji:
Kryterium - nazwa: Cena ( C ) [netto w PLN] Ceny w walutach obcych będą przeliczane na PLN po kursie sprzedaży NBP z dnia otwarcia ofert
Waga kryterium: - 60%
Sposób oceny kryterium - cena najniższa z otrzymanych ofert / cena z badanej oferty * 100 punktów * WAGA
Kryterium - nazwa: Czas gwarancji [miesiące] Termin gwarancji liczony od dnia odbioru zamówienia (w pełnych miesiącach)
Waga kryterium: - 40%
Sposób oceny kryterium - długość terminu badanego / długość terminu najdłuższego * 100 punktów * WAGA
Ocena punktowa (P) oferty będzie obliczana według wzoru:
P= 80* Cmin / Coferty + 20* Goferty / Gmax
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Coferty – cena podana w ocenianej ofercie
Goferty – czas gwarancji w ofercie
Gmax – najdłuższy czas gwarancji
Zamawiający wybierze ofertę, która spełnia kryteria dostępu oraz uzyska największą ilość punktów.
W przypadku braku odniesienia w ofercie do któregoś z wskazanych kryteriów oceny, Zamawiający ma prawo przyznać zero punktów w kryterium.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulacji zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyny anulacji.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wykluczenia
5. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferty a Oferentem, polegające w szczególności na:
5.1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
5.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
5.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
5.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5.5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Oferenta z przedmiotowego postępowania, Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik
nr 2 do Zapytania Ofertowego;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony w kraju, w którym oferent ma swoja siedzibę. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferent, który nie potwierdzi spełniania warunków lub nie wykaże braku podstaw do wykluczenia zostanie wykluczony z postępowania.
8. Oferta Oferenta wykluczonego podlega odrzuceniu.
Nazwa
"ZONTEK I WSPÓLNICY" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres
Filipiny Płaskowickiej 46/129
02-778 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
NIP
9512037086
Tytuł projektu
Snoza Platform - platforma wspierająca procesy związane z zarządzaniem organizacją, jej partnerami i klientami
Numer projektu
RPSL.03.03.00-24-08D2/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
PRO FACILIS Wojciech Marciniak, ul. Kościuszki 8A, 05-074 Halinów, oferta z dnia 18.01.2019, cena 990 000 zł netto