Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres info@ablogroup.com lub w wersji papierowej na adres: ABLO Group sp. z o.o. ul. Opolska 140, 52-014 Wrocław do 12.12.2018 r.
2. Oferta na wykonanie zamówienia powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
b) Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Specyfikację techniczną/ofertę techniczną prasy pneumatycznej ze stołem rastrowym będącej przedmiotem postępowania, zawarte w niej dane będą podstawą do sprawdzenia, czy przedmiot zamówienia spełnia minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w rozdziale II.2.4. Przedmiot zamówienia.
3. Koszt przygotowania i złożenia Oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
info@ablogroup.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Wojciech Grządziel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 337 57 21
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy dwóch stanowisk montażowych, okleiniarki prostoliniowej wraz z wyposażeniem oraz zaokrąglarki do naroży do frezowania czołowego elementów wraz z osprzętem.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39151200-7 Stoły robocze
39151000-5 Meble różne
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39100000-3 Meble
42642100-9 Obrabiarki do obróbki drewna
42642000-8 Obrabiarki do obróbki drewna, kości, korka, gumy lub twardych tworzyw sztucznych
42622000-2 Maszyny do frezowania lub gwintowania
42623000-9 Frezarki
42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42670000-3 Części i akcesoria do obrabiarek
42650000-7 Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne
42600000-2 Obrabiarki
42000000-6 Maszyny przemysłowe
42990000-2 Różne maszyny specjalnego zastosowania
31720000-9 Urządzenia elektromechaniczne
31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
jaworski
Miejscowość:
Sady Dolne
Cel zamówienia
Dotyczy projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
W związku z realizacją projektu pt. „Zakup maszyn i urządzeń stolarskich wraz z niezbędnymi elementami pomocniczymi i akcesoriami oraz adaptacja hali produkcyjnej w celu wprowadzenia innowacji produktowych i procesowych w zakresie produkcji paneli i ustrojów akustycznych” w ramach Osi priorytetowej 1 Przedsiębiorstwa i innowacje Działanie 1.5 „Rozwój produktów i usług w MŚP” Poddziałanie 1.5.1 „Rozwój produktów i usług w MŚP – konkurs horyzontalny” Schemat 1.5 A Wsparcie innowacyjności produktowej i procesowej MŚP z wyłączeniem mikroprzedsiębiorstw działających do 2 lat, Firma zaprasza do składania ofert na dostawy.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
• Dwóch stanowisk montażowych, każdy o poniższych parametrach nie gorszych niż:
o min wysokość 740 mm,
o maks. wysokość 900 mm,
o min. długość blatu 2000 mm,
o maks. długość blatu 2200 mm,
o min. szerokość blatu 600 mm,
o maks. szerokość blatu 750 mm,
o konstrukcja stalowa,
o minimalna nośność 1000 kg,
o stanowisko z metalowym wózkiem narzędziowym wyposażonym w 6 szuflad.
• Okleiniarki prostoliniowej wraz z wyposażeniem, o poniższych parametrach nie gorszych niż:
o grubość obrzeży min. 0,5 mm - maks. 3 mm,
o wysokość formatek min. 12 mm – maks. 60 mm,
o prędkość posuwu nie mniej niż 4 m/min,
o ze stołem prowadzącym,
o z zestawem do obróbki krawędzi,
o z odciągiem,
o z zestawem startowym klejów.
• Zaokrąglarki do naroży do frezowania czołowego elementów wraz z osprzętem, o poniższych parametrach nie gorszych niż:
o frezowanie elementów o promieniach min. 2 mm, 3 mm,
o zasilanie pneumatyczne (wymagane ciśnienie powietrza sprzężonego min. 6,5 bara) lub elektryczne,
o podciśnieniowy montaż elementów obrabianych,
o min. 2 konfigurowalne talerze próżniowe.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na stanowiska montażowe, okleiniarkę oraz zaokrąglarkę do naroży co najmniej 12-miesięcznej gwarancji od dnia dostawy.
Kod CPV
42990000-2
Nazwa kodu CPV
Różne maszyny specjalnego zastosowania
Dodatkowe przedmioty zamówienia
n/d
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Miejsce dostarczenia zamówienia: Sady Dolne 67B, 59-420 Bolków.
3. Termin na składanie ofert: 12.12.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezawarcia umowy z żadnym Wykonawcą, jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/anulowania/przerwania postępowania bez podania przyczyny i w dowolnym momencie.
4. Oferty należy składać w języku polskim.
5. Zamawiający wymaga, by ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
6. Zamawiający informuje, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty zawarcia umowy ani też oferty prowadzenia negocjacji w tym celu i jest skierowane do wielu adresatów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny oraz do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
8. Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku, gdy podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska w szczególności wtedy, gdy jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
9. W przypadku zakwalifikowania do dalszego postępowania, wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony indywidualnie.
10. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
11. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi do dnia 2018-12-31.
12. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
13. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
14. Termin związania ofertą: 21 dni.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana i aneksowanie warunków umowy z wykonawcą, w tym także zmiana umowy względem treści złożonej przez Wykonawcę oferty, jest dopuszczalna pod następującymi warunkami:
a) W zakresie zmiany terminów realizacji umowy – gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy; inne wydarzenia losowe. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej lub innej ww. okoliczności.
b) Nieotrzymania lub cofnięcia Zamawiającemu dofinansowania.
c) Jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
d) Gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
e) Gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
f) Nastąpiła zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
g) Wystąpiły oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy.
2. Wprowadzenie zmian, o których mowa powyżej wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
3. Załącznik nr 3: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamówienia uzupełniające
n/d
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Jako oferta najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
3. Zamawiający określa następujące kryteria punktowe wraz z wagą dla poszczególnych kryteriów i wynikającą z niej maksymalną możliwą do uzyskania liczbą punktów:
1. C - Cena netto 80
2. G - Gwarancja 20
Razem: 100
4. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o wymienione kryteria, wg wzoru:
Liczba punktów oferty badanej = C + G
Punkty w kryteriach C i G będą przyznawane każdej z badanych ofert następująco:
Kryterium C
Punkty za kryterium „Cena netto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena netto oferty najtańszej (w PLN)
C = -------------------------------------------------- x 80
Cena netto oferty badanej (w PLN)
Kryterium G
W kryterium „Gwarancja” oceniany będzie udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (dwa stanowiska montażowe, okleiniarkę oraz zaokrąglarkę do naroży) licząc od dnia dostawy, określony w miesiącach. Punkty za kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane wg następującej metody:
• za udzielenie 36-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 20 pkt.
• za udzielenie 24-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 10 pkt.
• za udzielenie 12-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Minimalny okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia (dwa stanowiska montażowe, okleiniarkę oraz zaokrąglarkę do naroży) wynosi 12 miesięcy od dnia dostawy. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres krótszy niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, ale krótszy niż 24 miesiące, udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do 12 miesięcy. Zaokrąglenie zostanie zastosowane tylko na potrzeby oceny oferty, w przypadku wybrania takiej oferty jako najkorzystniejszej i podpisania z Wykonawcą umowy, wiążący będzie zaoferowany przez niego okres gwarancji.
Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 24 miesiące, ale krótszy niż 36 miesięcy, udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do 24 miesięcy. Zaokrąglenie zostanie zastosowane tylko na potrzeby oceny oferty, w przypadku wybrania takiej oferty jako najkorzystniejszej i podpisania z Wykonawcą umowy, wiążący będzie zaoferowany przez niego okres gwarancji.
Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 36 miesięcy, udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do 36 miesięcy. Zaokrąglenie zostanie zastosowane tylko na potrzeby oceny oferty, w przypadku wybrania takiej oferty jako najkorzystniejszej i podpisania z Wykonawcą umowy, wiążący będzie zaoferowany przez niego okres gwarancji.
5. Do wyliczenia punktów zostanie przyjęta cena netto za cały przedmiot zamówienia wyrażona w walucie polski złoty oraz gwarancja zawarte w formularzu ofertowym.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
Wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie, nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ABLO GROUP SP. Z O.O.
Adres
52-014 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
713375721
NIP
8992734145
Tytuł projektu
Zakup maszyn i urządzeń stolarskich wraz z niezbędnymi elementami pomocniczymi i akcesoriami oraz adaptacja hali produkcyjnej w celu wprowadzenia innowacji produktowych i procesowych w zakresie produkcji paneli i ustrojów akustycznych
Numer projektu
RPDS.01.05.01-02-0446/16-00
Inne źródła finansowania
n/d
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
PAteam Krzysztof Białobrzewski, ul. Nulla 18/4, 51-677 Wrocław;
Data wpłynięcia: 12.12.2018 r.
Cena:
brutto (pln): 58 728,97
netto (pln): 47 747,13