Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres info@ablogroup.com lub w wersji papierowej na adres: ABLO Group sp. z o.o. ul. Opolska 140, 52-014 Wrocław do 12.12.2018 r.
2. Oferta na wykonanie zamówienia powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
b) Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Specyfikację techniczną/ofertę techniczną prasy pneumatycznej ze stołem rastrowym będącej przedmiotem postępowania, zawarte w niej dane będą podstawą do sprawdzenia, czy przedmiot zamówienia spełnia minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w rozdziale II.2.4. Przedmiot zamówienia.
3. Koszt przygotowania i złożenia Oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
info@ablogroup.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Wojciech Grządziel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 337 57 21
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy stacji roboczej oraz oprogramowania projektowego i optymalizacyjnego.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30211300-4 Platformy komputerowe
30214000-2 Stacje robocze
30210000-4 Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
30200000-1 Urządzenia komputerowe
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
48328000-3 Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
48321000-4 Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
48322000-1 Pakiety oprogramowania graficznego
48323000-8 Pakiety oprogramowania do produkcji wspomaganej komputerowo (CAM)
48320000-7 Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania
48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
jaworski
Miejscowość:
Sady Dolne
Cel zamówienia
Dotyczy projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
W związku z realizacją projektu pt. „Zakup maszyn i urządzeń stolarskich wraz z niezbędnymi elementami pomocniczymi i akcesoriami oraz adaptacja hali produkcyjnej w celu wprowadzenia innowacji produktowych i procesowych w zakresie produkcji paneli i ustrojów akustycznych” w ramach Osi priorytetowej 1 Przedsiębiorstwa i innowacje Działanie 1.5 „Rozwój produktów i usług w MŚP” Poddziałanie 1.5.1 „Rozwój produktów i usług w MŚP – konkurs horyzontalny” Schemat 1.5 A Wsparcie innowacyjności produktowej i procesowej MŚP z wyłączeniem mikroprzedsiębiorstw działających do 2 lat, Firma zaprasza do składania ofert na dostawy.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
• Stacji roboczej o parametrach nie gorszych niż:
o liczba rdzeni procesora 8,
o liczba wątków procesora 16,
o min. taktowanie pamięci 2133 MHz,
o maksymalna ilość pamięci 256 GB (dla dysku SSD),
o pamięć RAM 16 GB,
o dysk danych SATA o pojemności 1 TB,
o karta graficzna – ilość pamięci min. 4 GB,
o obsługa monitora 4 K,
o obsługa min. 4 monitorów,
o system operacyjny Windows 10 Pro (wersja 64-bitowa),
o system operacyjny w języku polskim,
o nośnik naprawczy USB dla systemu operacyjnego (recovery),
o 3-letnia gwarancja z serwisem onsite (na miejscu).
• Oprogramowania projektowego i optymalizacyjnego ogólnodostępnego na rynku, posiadającego następujące minimalne funkcje i parametry:
o modelowanie 3D o funkcjonalności obejmującej co najmniej: tworzenie modeli 3D, dodawanie informacji do modeli 3D, import plików CAD (DWG, DXF), eksport modeli 3D (DWG, DXF), eksport wektorów 2D (PDF, EPS), fotorealistyczne wizualizacje zaprojektowanych produktów, tworzenie prezentacji (tworzenie prezentacji wielostronicowych, wymiary i adnotacje skalowanych modeli, wysoka jakość wydruku zawierającego wektory, rastry i hybrydowe tryby renderowania),
o projektowanie wspomaganie komputerowo (CAD) o funkcjonalności obejmującej co najmniej: możliwe do kliknięcia opcje wiersza poleceń, inteligentne wymiarowanie, inteligentne linie środkowe i znaczniki środka, gładkie połączenie krzywych, przezroczystość obiektów i warstw, ukrywanie i izolowanie obiektów, wybór za pomocą narzędzia typu lasso, narzędzia do pomiarów geometrycznych, wsparcie dla monitorów 4K,
o edycja i obróbka zdjęć i obrazów: przycinanie, obracanie, redukcja szumów, precyzyjna korekta świateł i cieni, precyzyjne dostosowywanie odcienia i kontrastu, usuwanie niepożądanych obiektów, fotomontaże, możliwość korekcji wielu zdjęć jednocześnie, import z formatów natywnych innych programów graficznych,
o licencje na min. 4 lata z aktualizacjami,
o wsparcie techniczne dla Zamawiającego obejmujące wsparcie w miejscu instalacji.
Kod CPV
30211300-4
Nazwa kodu CPV
Platformy komputerowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
n/d
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Miejsce dostarczenia zamówienia: Sady Dolne 67B, 59-420 Bolków.
3. Termin na składanie ofert: 12.12.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezawarcia umowy z żadnym Wykonawcą, jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/anulowania/przerwania postępowania bez podania przyczyny i w dowolnym momencie.
4. Oferty należy składać w języku polskim, z wyjątkiem specyfikacji wymienionej w rozdz. II.3. pkt. 2 lit. d) zapytania, którą można złożyć w języku polskim lub angielskim.
5. Zamawiający wymaga, by ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
6. Zamawiający informuje, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty zawarcia umowy ani też oferty prowadzenia negocjacji w tym celu i jest skierowane do wielu adresatów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny oraz do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
8. Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku, gdy podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska w szczególności wtedy, gdy jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
9. W przypadku zakwalifikowania do dalszego postępowania, wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony indywidualnie.
10. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
11. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi do dnia 2018-12-31.
12. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
13. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
14. Termin związania ofertą: 21 dni.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana i aneksowanie warunków umowy z wykonawcą, w tym także zmiana umowy względem treści złożonej przez Wykonawcę oferty, jest dopuszczalna pod następującymi warunkami:
a) W zakresie zmiany terminów realizacji umowy – gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy; inne wydarzenia losowe. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej lub innej ww. okoliczności.
b) Nieotrzymania lub cofnięcia Zamawiającemu dofinansowania.
c) Jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
d) Gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
e) Gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
f) Nastąpiła zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
g) Wystąpiły oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy.
2. Wprowadzenie zmian, o których mowa powyżej wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
3. Załącznik nr 3: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamówienia uzupełniające
n/d
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Jako oferta najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
3. Zamawiający określa następujące kryterium punktowe wraz z wagą i wynikającą z niej maksymalną możliwą do uzyskania liczbą punktów:
C - Cena netto - 100
4. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o wymienione kryterium, wg wzoru:
Liczba punktów oferty badanej = C
Punkty za kryterium „Cena netto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena netto oferty najtańszej (w PLN)
C = -------------------------------------------------- x 100
Cena netto oferty badanej (w PLN)
5. Do wyliczenia punktów zostanie przyjęta cena netto za cały przedmiot zamówienia wyrażona w walucie polski złoty zawarta w formularzu ofertowym.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
Wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie, nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ABLO GROUP SP. Z O.O.
Adres
52-014 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
713375721
NIP
8992734145
Tytuł projektu
Zakup maszyn i urządzeń stolarskich wraz z niezbędnymi elementami pomocniczymi i akcesoriami oraz adaptacja hali produkcyjnej w celu wprowadzenia innowacji produktowych i procesowych w zakresie produkcji paneli i ustrojów akustycznych
Numer projektu
RPDS.01.05.01-02-0446/16-00
Inne źródła finansowania
n/d
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
LIGHT MAN Grzegorz Górnicki, ul. Szybowcowa 46/31, 54-130 Wrocław;
Data wpłynięcia oferty: 10.12.2018 r.
Cena oferty:
Brutto (PLN): 52 027,77
Netto (PLN): 42 299,00