Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie kompleksowej usługi doradztwa prawnego w projekcie pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”

Data publikacji: 28.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-12-2018

Numer ogłoszenia

1152436

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający udzielił odpowiedzi na pytania przesłane przez oferentów w dniu 30.11.2018.
W związku z powyższym wydłuża termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 10.00.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna być: sporządzona języku polskim, w formie pisemnej, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, czytelnie podpisana przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
2. Oferta musi zawierać:
- formularz oferty (zał.1.)
- oświadczenie wykonawcy (zał.2)
- informację dotyczącą osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia (zał.3)
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zał.4).
3. Wykonawca w treści oferty powinien określić łączny koszt usługi– cena w zł brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartość oferty stanowi cenę ryczałtową. w tym podatek VAT jeśli dotyczy(obowiązująca stawka podatku oraz wynikająca z podanej kwoty wartość tego podatku).
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej: osobiście, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety Prowincja Toruńska, ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń, e-mail: inwestycje.skpm@gmail.com
4. Termin złożenia ofert upływa w dniu 05.12.2018 r. do godz. 10.00.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Sposób opisania koperty: Tytuł: OFERTA na zadanie pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety” z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 05.12.2018 r. godz.11.00.
9. W przypadku przesłania oferty w formie mailowej w tytule wiadomości proszę zawrzeć informację: usługa zarządzania projektem „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

inwestycje.skpm@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Krystyna Barzowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 566223163

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi doradztwa prawnego w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”, w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi prawne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: sępoleński Miejscowość: Kamień Krajeński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy kompleksowej usługi doradztwa prawnego, którego zadaniem będzie zapewnienie zgodności realizacji zadań z obowiązującymi przepisami prawa w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety” w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi doradztwa prawnego w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”, w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
W zakresie zadań Wykonawcy jest bieżąca obsługa prawna spraw związanych z wdrożeniem przedmiotowego projektu, obejmująca w szczególności:
● udzielanie porad prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych;
● przygotowywanie oraz weryfikacja projektów umów i innych dokumentów kontraktowych;
● zapewnienie zgodności działań realizowanych w ramach projektu z otoczeniem prawnym oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający nie jest podmiotem na którym ciąży obowiązek stosowania Ustawy PZP.


III. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji usługi:

Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z harmonogramem i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w wymiarze czasowym nie mniejszym niż 60 godzin miesięcznie, w tym co najmniej 6 godzin tygodniowo (narady robocze, spotkania) w siedzibie Zamawiającego (ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń) i/lub miejscu realizacji projektu (ul. Dworcowa 1, 89-430 Kamień Krajeński), z zastrzeżeniem, że:

1) w przypadku kontroli projektu, niezależnie od ilości zrealizowanych godzin, Wykonawca będzie podejmował działania w związku z czynnościami kontrolnymi w miejscu ich realizacji oraz wskazanym przez Zamawiającego,

2) w przypadku spotkań ogólnych ( nie więcej niż 1 spotkanie tygodniowo) Wykonawca będzie w nich uczestniczył.


3) podana ilość godzin ma jedynie wymiar szacunkowy a Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji usługi w związku z faktem złożenia oferty.

Kod CPV

79111000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie doradztwa prawnego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

79100000-5- usługi prawnicze

Harmonogram realizacji zamówienia

6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

Potencjał techniczny

Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku dostyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają warunki:
a. posiadają wykształcenie wyższe prawnicze,
b. posiadają co najmniej 3-letnie udokumentowane doświadczenie w świadczeniu usług prawnych, liczone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ­ w tym okresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku dostyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

Dodatkowe warunki

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Przewidziano w projekcie umowy.
ZMIANY UMOWY
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub innego upoważnionego podmiotu, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia
w określonym pierwotnie terminie,
b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie;
3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta musi zawierać:
- formularz oferty (zał.1.)
- oświadczenie wykonawcy (zał.2)
- informację dotyczącą osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia (zał.3)
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zał.4).

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: cena 100%.


*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi.
VI. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Cena Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.

Uwaga: Cena winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia i być podana w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Wykonawców, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW.ELŻBIETY, PROWINCJA TORUŃSKA

Adres

Żeglarska 9

87-100 Toruń

kujawsko-pomorskie , Toruń

Numer telefonu

+48 566 22 3163

NIP

9561929399

Tytuł projektu

Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety

Numer projektu

RPKP.03.03.00-04-0017/17-00

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Kancelaria Prawna Patryk Chodkowski, ul. Legionów 16/2, 87-100 Toruń
06.12.2018
Kwota brutto: 20 400,00 zł
Liczba wyświetleń: 761