Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zamawiający udzielił odpowiedzi na pytania przesłane przez oferentów w dniu 30.11.2018.
W związku z powyższym wydłuża termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 10.00.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna być: sporządzona języku polskim, w formie pisemnej, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, czytelnie podpisana przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
2. Oferta musi zawierać:
- formularz oferty (zał.1.)
- oświadczenie wykonawcy (zał.2)
- informację dotyczącą osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia (zał.3)
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zał.4).
3. Wykonawca w treści oferty powinien określić łączny koszt usługi– cena w zł brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartość oferty stanowi cenę ryczałtową. w tym podatek VAT jeśli dotyczy(obowiązująca stawka podatku oraz wynikająca z podanej kwoty wartość tego podatku).
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej: osobiście, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety Prowincja Toruńska, ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń, e-mail: inwestycje.skpm@gmail.com
4. Termin złożenia ofert upływa w dniu 05.12.2018 r. do godz. 10.00.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Sposób opisania koperty: Tytuł: OFERTA na zadanie pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety” z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 05.12.2018 r. godz.11.00.
9. W przypadku przesłania oferty w formie mailowej w tytule wiadomości proszę zawrzeć informację: usługa zarządzania projektem „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
inwestycje.skpm@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Barzowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 566223163
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi doradztwa prawnego w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”, w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi prawne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
kujawsko-pomorskie
Powiat:
sępoleński
Miejscowość:
Kamień Krajeński
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy kompleksowej usługi doradztwa prawnego, którego zadaniem będzie zapewnienie zgodności realizacji zadań z obowiązującymi przepisami prawa w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety” w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi doradztwa prawnego w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”, w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
W zakresie zadań Wykonawcy jest bieżąca obsługa prawna spraw związanych z wdrożeniem przedmiotowego projektu, obejmująca w szczególności:
● udzielanie porad prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych;
● przygotowywanie oraz weryfikacja projektów umów i innych dokumentów kontraktowych;
● zapewnienie zgodności działań realizowanych w ramach projektu z otoczeniem prawnym oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający nie jest podmiotem na którym ciąży obowiązek stosowania Ustawy PZP.
III. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji usługi:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z harmonogramem i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w wymiarze czasowym nie mniejszym niż 60 godzin miesięcznie, w tym co najmniej 6 godzin tygodniowo (narady robocze, spotkania) w siedzibie Zamawiającego (ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń) i/lub miejscu realizacji projektu (ul. Dworcowa 1, 89-430 Kamień Krajeński), z zastrzeżeniem, że:
1) w przypadku kontroli projektu, niezależnie od ilości zrealizowanych godzin, Wykonawca będzie podejmował działania w związku z czynnościami kontrolnymi w miejscu ich realizacji oraz wskazanym przez Zamawiającego,
2) w przypadku spotkań ogólnych ( nie więcej niż 1 spotkanie tygodniowo) Wykonawca będzie w nich uczestniczył.
3) podana ilość godzin ma jedynie wymiar szacunkowy a Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji usługi w związku z faktem złożenia oferty.
Kod CPV
79111000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie doradztwa prawnego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79100000-5- usługi prawnicze
Harmonogram realizacji zamówienia
6 miesięcy od dnia podpisania umowy
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Potencjał techniczny
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku dostyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają warunki:
a. posiadają wykształcenie wyższe prawnicze,
b. posiadają co najmniej 3-letnie udokumentowane doświadczenie w świadczeniu usług prawnych, liczone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku dostyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.
Dodatkowe warunki
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Przewidziano w projekcie umowy.
ZMIANY UMOWY
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub innego upoważnionego podmiotu, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia
w określonym pierwotnie terminie,
b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie;
3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zawierać:
- formularz oferty (zał.1.)
- oświadczenie wykonawcy (zał.2)
- informację dotyczącą osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia (zał.3)
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zał.4).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: cena 100%.
*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi.
VI. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Cena Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
Uwaga: Cena winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia i być podana w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Wykonawców, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW.ELŻBIETY, PROWINCJA TORUŃSKA
Adres
87-100 Toruń
kujawsko-pomorskie
, Toruń
Numer telefonu
+48 566 22 3163
NIP
9561929399
Tytuł projektu
Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety
Numer projektu
RPKP.03.03.00-04-0017/17-00
Inne źródła finansowania
nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Kancelaria Prawna Patryk Chodkowski, ul. Legionów 16/2, 87-100 Toruń
06.12.2018
Kwota brutto: 20 400,00 zł