Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie kompleksowej usługi specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”

Data publikacji: 27.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-12-2018

Numer ogłoszenia

1152098

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający informuje, że zamieścił odpowiedzi na pytania zadane przez oferentów w dniu 28.11.2018 r.
Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert z dnia 04.12.2018 r. do dnia 05.12.2018 r. do godz. 10.00.
Pozostałe warunki pozostają bez zmian.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna być: sporządzona języku polskim, w formie pisemnej, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, czytelnie podpisana przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
2. Wykonawca w treści oferty powinien określić łączny koszt usługi– cena w zł brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartość oferty stanowi cenę ryczałtową. w tym podatek VAT jeśli dotyczy(obowiązująca stawka podatku oraz wynikająca z podanej kwoty wartość tego podatku).
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej: osobiście, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety Prowincja Toruńska, ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń, e-mail: inwestycje.skpm@gmail.com
4. Termin złożenia ofert upływa w dniu 04.12.2018 r. do godz. 10.00.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Sposób opisania koperty: Tytuł: OFERTA na zadanie pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety” z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 04.12.2018 r. godz.11.00.
9. W przypadku przesłania oferty w formie mailowej w tytule wiadomości proszę zawrzeć informację: usługa zarządzania projektem „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

inwestycje.skpm@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Krystyna Barzowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 566 22 3163

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi specjalisty ds. zamówień publicznych w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”, w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi prawne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: sępoleński Miejscowość: Kamień Krajeński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie specjalisty ds. zamówień publicznych, którego zadaniem będzie kompleksowe przeprowadzenie i udokumentowanie procedur zakupu usług oraz robót budowlanych dla projektu pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”, w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Przedmiot zamówienia

Zakres zadań Wykonawcy:
a. Zapewnianie zgodności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej,
b. Przygotowywanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ,
c. Wykonywanie wszelkich czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zleconym.
d. Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu dokumentów związanych prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
e. Prowadzenie pisemnej dokumentacji dot. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
f. Przygotowywanie i zamieszczanie niezbędnych informacji o wynikach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do wymagań określonych w wytycznych IZ
g. Przygotowywanie informacji na potrzeby sprawozdawczości i bieżącej działalności w zakresie zleconym.
h. Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i wszystkich
załączników do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
i. Opracowanie i przygotowanie dokumentów oraz informacji o przewidzianych zamówieniach uzupełniających, dodatkowych, jeżeli przewiduje się udzielanie takich zamówień.
j. Koordynowanie wszelkich czynności należących do Zamawiającego, związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
k. Opracowanie projektów wniosków, protokołów, odpowiedzi, zapytań itp. dotyczących udzielenia zamówień publicznych w zakresie zleconym
l. Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zleconym.
m. Współpraca z Zamawiającym w zakresie szacowania wartości zamówienia i określenie zakresu merytorycznego zamówień.
n. Organizacja prac komisji wyboru ofert
o. Sporządzanie protokołów dokumentujących pracę komisji
p. Ocena formalno-prawna składanych ofert, weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentacji przetargowej składanej przez wykonawców.
q. Współpraca z zespołem realizującym projekt.
r. Świadczenie usług doradztwa w zakresie realizacji zamówienia.
s. Udział w postępowaniach odwoławczych, w tym odpisywanie na pisma.
t. Kompletowanie dokumentacji zakończonych postępowań w celu przekazania ich do
archiwum
u. Udział w czynnościach kontrolnych.

Umowa obejmować będzie przeprowadzenie 4 postępowań zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". Zamawiający nie jest podmiotem na którym ciąży obowiązek stosowania Ustawy PZP.


III. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji usługi:

Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z harmonogramem i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w wymiarze czasowym nie mniejszym niż 80 godzin miesięcznie, w tym co najmniej 8 godzin tygodniowo (narady robocze, spotkania) w siedzibie Zamawiającego (ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń) i/lub miejscu realizacji projektu (ul. Dworcowa 1, 89-430 Kamień Krajeński), z zastrzeżeniem, że:

1) w przypadku kontroli projektu, niezależnie od ilości zrealizowanych godzin, Wykonawca będzie podejmował działania w związku z czynnościami kontrolnymi w miejscu ich realizacji oraz wskazanym przez Zamawiającego,

2) w przypadku spotkań ogólnych Wykonawca będzie w nich uczestniczył.

3) podana ilość godzin ma jedynie wymiar szacunkowy a Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji usługi w związku z faktem złożenia oferty.

Kod CPV

79100000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi prawnicze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

3 miesiące od dnia podpisania umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają warunki:
a. posiadają wykształcenie wyższe
b. posiadają doświadczenie w realizacji zadań w obszarze zamówień publicznych w minimum 1 projekcie współfinansowanym ze środków zewnętrznych, w tym UE, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej 1 zamówienie dotyczyło robót budowlanych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

Dodatkowe warunki

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Przewidziano w projekcie umowy.
ZMIANY UMOWY
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub innego upoważnionego podmiotu, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia
w określonym pierwotnie terminie,
b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie;
3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

2. Oferta musi zawierać:
- formularz oferty (zał.1.)
- oświadczenie wykonawcy (zał.2)
- informację dotyczącą osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia (zał.3)
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zał.4).

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena-100%

*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi.
Cena Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.

Uwaga: Cena winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia i być podana w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Wykonawców, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW.ELŻBIETY, PROWINCJA TORUŃSKA

Adres

Żeglarska 9

87-100 Toruń

kujawsko-pomorskie , Toruń

Numer telefonu

+48 566 22 3163

NIP

9561929399

Tytuł projektu

Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety

Numer projektu

RPKP.03.03.00-04-0017/17-00

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Pro-Management Mariola Stańczyk-Chlebiej, ul. Brzoskwiniowa 3, 86-200 Chełmno
04.12.2018
Kwota brutto: 10 200,00 zł
Liczba wyświetleń: 573