Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dla 35 uczestników w woj. podlaskim wraz z wynajęciem sal szkoleniowych, Numer postępowania: 03/2018/PODL

Data publikacji: 27.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-12-2018

Numer ogłoszenia

1151918

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 10-12-2018 do godz. 9:30.
W związku z czym ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 10.12 2018r. do
godz. 9:30–na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na zamówienie polegające na przeprowadzeniu kompleksowej obsługi szkoleń
kompetencji zawodowych w woj. podlaskim – część … , postępowanie nr 03/2018/PODL” ”
oraz „Prosimy nie otwierać przed 10.12.2018, godz. 10:30”.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.12.2018 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Miejsce i sposób składania ofert

1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami, wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach- dotyczy osób, które wybiorą formę zatrudnienia : umowę zlecenie.
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.12.2018r., do godz. 9:30
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4) Wykonawca/Oferent może złożyć ofertę do jednej lub większej liczby części postępowania
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
7) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 10.12 2018r. do godz. 9:30–na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na zamówienie polegające na przeprowadzeniu kompleksowej obsługi szkoleń kompetencji zawodowych w woj. podlaskim – część … , postępowanie nr 03/2018/PODL” ” oraz „Prosimy nie otwierać przed 05.12.2018, godz. 10:30”.
8) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
9) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
10) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Oferenta/Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
11) Oferta Oferenta/Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta/Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
12) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 0412.2018 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
13) Pytania dotyczące postępowania należy kierować e-mailowo na adres projekty_ue@4system.com lub pisemnie na adres: 4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra do Sekretariatu. Zamawiający odpowie na pytania, które wpłyną do 30.11.2018. Jeżeli pytania wpłyną po 30.11.2018 Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia ich bez odpowiedzi.
14) Oferentowi/Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
15) Oferent/Wykonawca pokrywa wszelkie koszty poniesione w związku z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu.
16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do zmiany zapytania ofertowego, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowanie na każdym jego etapie. W informacji o unieważnieniu postępowania Zamawiający poda uzasadnienie faktyczne jego unieważnienia. W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentowi/Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
17) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie osoby na umowę zlecenie- w takim przypadku prosi się o wypełnienie załącznika nr 5.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

projekty_ue@4system.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Wyczałkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 45 10 888 wew. 103

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning wraz z wynajęciem sal szkoleniowych, z podziałem na części i tak:
1) Część I: Przeprowadzenie 672 godzin szkolenia w formule blended-learning,
2) Część II: Zapewnienie (wynajęcie) sal szkoleniowych dla 672 godzin szkolenia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dla 35 uczestników w woj. podlaskim wraz z wynajęciem sal szkoleniowych:
1) Część I: Przeprowadzenie 672 godzin szkolenia w formule blended-learning,
2) Część II: Zapewnienie sal szkoleniowych dla 672 godzin szkolenia.

Przedmiot zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dla 35 uczestników w woj. podlaskim wraz z wynajęciem sal szkoleniowych:
1) Część I: Przeprowadzenie 672 godzin szkolenia w formule blended-learning,
2) Część II: Zapewnienie sal szkoleniowych dla 672 godzin szkolenia.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia dla wszystkich części:
Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2019r. Szczegółowy harmonogram realizacji zadań zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent/Wykonawca musi posiadać wpisy do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych przez Oferenta/Wykonawcę aktualnych wpisów do Bazy Usług Rozwojowych oraz do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Wiedza i doświadczenie

Oferent/Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi:

Dla części I:

W ramach jednej usługi Oferent/Wykonawca przeszkolił, w ramach szkoleń stacjonarnych, co najmniej 30 osób, w wymiarze minimum 500 h z zakresu kompetencji sprzedażowych i przeprowadził dla nich egzamin. Wartość usługi nie była mniejsza niż 50 000 PLN brutto.

Dla części II:
Oferent/Wykonawca wykonał usługę polegającą na udostępnieniu i zapewnienie sal szkoleniowych w wymiarze minimum 500 h, w tym sal dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Wartość usługi nie była mniejsza niż 20 000 PLN brutto.

Dotyczy wszystkich części: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego – wykazu usług i dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług.

Potencjał techniczny

Dla części I
Nie dotyczy

Dla części II
Oferent/Wykonawca wykaże, że posiada/dysponuje/zapewni sale szkoleniowe na terenie województwa podlaskiego sale spełniające wymagania określone w treści Opisu przedmiotu zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego, w Formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent/Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla części I:
Wykonawca dysponuje kadrą szkoleniową – trenerami, którzy spełniają poniższe warunki (każdy z trenerów osobno):
 min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
 posiada wiedzą dot. wdrażania instrumentów sprzedażowych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie zawartego w formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału przez Wykonawcę,
do skierowania zapytania do Wykonawcy o dane osób (imiona, nazwiska, certyfikaty/ dyplomy, informacje o przeprowadzonych szkoleniach) potwierdzające posiadaną wiedzę i doświadczenie zgodnie wymaganiami określonymi w roz. II pkt 8 ppkt 4 Zapytania ofertowego.
Dla części II:
Nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

Dodatkowe warunki

1) Formularz oferty ze strony Oferenta/Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2) Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów/Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
3) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta/Wykonawcę. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
4) Oferent/Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
Wymagania dotyczące wadium
1) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium, w wysokości:
- Dla część I: 1.500 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych);
- Dla część II: 500 złotych(słownie: pięćset złotych);
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804 oraz z 2015 roku poz. 978 i 1240).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
4system Polska z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra, w BGŻ nr: 24 2030 0045 1110 0000 0173 1220, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem:
- Dla części I : „Wadium - postępowanie nr 03/2018/PODL – część I szkolenia.”;
- Dla części II: „Wadium - postępowanie nr 03/2018/PODL – część II sale szkoleniowe.”.
4) Datą wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na 4system Polska spółka z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w sejfie Zamawiającego.
UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą.
6) Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien:
 przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8;
 zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego w przypadkach określonych w ust 7 i 8.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8) Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub nie przystąpił do podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówieni, pomimo faktu, że jego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
9) Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.

15. Warunki zmiany umowy
1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Wszystkie warunki udziału oraz oceny ofert składanych w postępowaniu a także warunki realizacji zamówienia zostały zdefiniowane w dokumencie Zapytanie ofertowe.

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy;
2) Wykaz usług;
3) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych RODO;
4) Oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach- dotyczy osób, które zostaną zatrudnione na umowę zlecenie.

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Dla każdej części postępowania
1. Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- Całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ udostępnienie sali szkoleniowej (C)– 30 pkt,
- Gotowość do realizacji usługi (dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
- Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali (T) – 20 pkt,
- Ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt,

2. Opis sposobu przyznawania punktacji
1) Całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ udostępnienie sali szkoleniowej (C)
punkty dla poszczególnych ofert wyliczone będą w następujący sposób:
Cmin
C = ------------- x 30 pkt
C oB

gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert ,
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty ,
C - liczba punktów w kryterium cena.

*Uwaga: W przypadku osób fizycznych, przy formie współpracy – umowa zlecenie – Zamawiający w niniejszym kryterium przyjmie kwotę brutto brutto.

2) Gotowość do realizacji usługi (G)
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin gotowości do realizacji usługi wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
- za termin gotowości do realizacji usługi wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 5 punktów
- za termin gotowości do realizacji usługi wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 30 punktów

Przez „Gotowość do realizacji usługi” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na do przystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usługi szkolenia /egzaminu.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.

Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3) Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali (T)
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali wynoszącym 5 dni - 0 punktów,
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali wynoszącym 2-5 dni - 5 punktów,
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali wynoszącym 1 dzień i mniej - 20 punktów .
Przez „termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych poprzedzających termin szkolenia /egzaminu, kiedy Zamawiający bez konsekwencji finansowych może je odwołać.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.

Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

4) Ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) –
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca wynoszącym 1 spotkanie miesięcznie - 0 punktów,
- za ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca wynoszącym od 2 do 3 spotkań miesięcznie - 5 punktów,
- za ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca wynoszącym powyżej 3 spotkań miesięcznie – 20 punktów.

5) Sposób obliczania punktacji dla ofert.
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:

W = C + G +T+S
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie,
C – liczba punktów przyznana w kryterium całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ udostępnienie sal,
G – liczba punktów przyznana w kryterium a gotowość do realizacji usługi,
T - liczba punktów przyznana w kryterium Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sal,
S - liczba punktów przyznana w kryterium Ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Oferenta/Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Oferenta/Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Oferenta/Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Oferenta/Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30/0

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

Adaptacja i rozwój - outplacement w woj. podlaskim

Numer projektu

RPPD.02.04.00-20-0011/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Dla cześć I postępowania:
Wybrany Wykonawca:
Eduline sp. z o.o.
Ul. Głogowska 31/33
60-702 Poznań
Data wpłynięcia oferty: 07.12.2018
Cena oferty najkorzystniejszej: 81.984,00 PLN brutto

Dla cześć II postępowania:
Wybrany Wykonawca:
Eduline sp. z o.o.
Ul. Głogowska 31/33
60-702 Poznań,
Data wpłynięcia oferty: 07.12.2018
Cena oferty najkorzystniejszej: 23.143,68 PLN brutto
Liczba wyświetleń: 816