Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: w.gajewski@zfo.org.pl, lub
2) pocztą, kurierem lub osobiście do siedziby Zamawiającego: ul. Fabryczna 4, 18 – 300 Zambrów.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
w.gajewski@zfo.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Waldemar Gajewski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
797339325
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej czopiarki do ram okien dachowych, spełniającej wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
zambrowski
Miejscowość:
Zambrów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest nabycie fabrycznie nowej czopiarki do ram okien dachowych. Będzie ona wykorzystywana w procesie produkcji i przygotowania okien dachowych z drewna, głównie z drewna sosnowego. Stanowić ona będzie niezbędny element wyposażenia części linii produkcyjnej.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa kompletnej, fabrycznie nowej czopiarki do ram okien dachowych (dalej jako: czopiarka), spełniającej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego),
2) montaż czopiarki w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ul. Aleja Wojska Polskiego 27B,
3) zainstalowanie i pierwsze uruchomienie czopiarki wraz z wykonaniem testów i prób prawidłowości jej działania w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ulicy Aleja Wojska Polskiego 27B,
4) przeszkolenie maksymalnie 4 pracowników Zamawiającego z obsługi i prawidłowego utrzymania w ruchu czopiarki,
5) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na dostarczoną czopiarkę oraz wykonywanie świadczeń gwarancyjnych, w tym usuwanie wad, w okresie gwarancji,
6) dokonywanie przeglądów okresowych dostarczonej czopiarki w okresie gwarancji, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy,
7) zapewnienie Zamawiającemu niewyłącznej licencji na korzystanie z oprogramowania zainstalowanego w ramach przedmiotu umowy oraz dokumentacji dostarczonego oprogramowania, niezbędnego do korzystania z czopiarki.
2. Dostarczona czopiarka musi być nowa, nieużywana, kompletna, wolna od wad fizycznych i prawnych, a także obciążeń prawami osób trzecich.
3. Dostarczona czopiarka będzie zgodna z obowiązującymi normami europejskimi, a także będzie spełniać wymagane normy i wymogi bezpieczeństwa oraz będzie posiadać certyfikat zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1226 ze zm.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ponadto szczegółowo obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV
42000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny przemysłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie do dnia 30 września 2019 r., przy czym montaż i uruchomienie czopiarki odbędzie się w ustalonym przez Strony terminie w okresie 1 lipiec 2019 r. – 30 września 2019 r.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania świadczeń gwarancyjnych w okresie gwarancji, tj. w okresie zaoferowanym przez Wykonawcę (w ramach kryteriów oceny ofert), nie krótszym jednak niż 12 miesięcy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę czopiarki do ram okien dachowych o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) netto.
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych/ej w tym oświadczeniu dostaw/y. Przez dowody potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy rozumieć w szczególności referencję lub pozytywną opinię wystawioną przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w ust. 2 powyżej.
4. W przypadku wskazania w dokumentach, o których mowa w ust. 2 powyżej, jakichkolwiek kwot/wartości w walucie innej niż złote polskie, na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty/wartości te zostaną przeliczone na złote polskie według średniego kursu waluty w stosunku do złotego, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia upływu terminu składania ofert i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, tj.: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł, np. kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4. W przypadku wskazania w dokumentach, o których mowa w ust. 2 powyżej, jakichkolwiek kwot/wartości w walucie innej niż złote polskie, na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty/wartości te zostaną przeliczone na złote polskie według średniego kursu waluty w stosunku do złotego, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia upływu terminu składania ofert i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sytuacji/w zakresie:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT,
2) konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy lub terminu montażu urządzeń, spowodowanego:
a) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu Stron umowy,
b) koniecznością zapewnienia ciągłości działania przedsiębiorstwa Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ciągłości produkcji lub koordynacji dostawy i montażu urządzenia z dostawami innych maszyn i urządzeń do zakładu Zamawiającego,
c) wydłużeniem za zgodą instytucji pośredniczącej terminu realizacji projektu, w ramach którego udzielane jest niniejsze zamówienie,
3) zamiany parametrów urządzenia, jeżeli konieczność zmiany wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy, przy czym zmienione parametry nie mogą być gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i nie może to pociągnąć za sobą zmiany wysokości wynagrodzenia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy/dostaw wskazanych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnym z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego),
4) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł,
5) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
6) zgodę na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy,
8) szczegółową specyfikację techniczną oferowanej czopiarki.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiają dokona wyboru Wykonawcy zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa brutto – waga procentowa 90%
W ramach kryterium oceny ofert cena ofertowa brutto, oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 90 punktów. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W przypadku wskazania ceny ofertowej brutto w euro, na potrzeby oceny oferty według tego kryterium, cena ofertowa brutto wyrażona w euro zostanie przeliczona na złote polskie według średniego kursu euro w stosunku do złotego, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia upływu terminu składania ofert i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, chyba że ceny wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu zostaną wyrażone w euro.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
C = -------------- x 90 pkt
Cb
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena brutto oferty badanej (ocenianej),
90 pkt – waga kryterium.
2) wydłużenie okresu gwarancji – waga procentowa 5%
W ramach kryterium oceny ofert „wydłużenie okresu gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji w liczbie miesięcy.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, zaś najdłuższy okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy albo dłuższego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania okresu gwarancji w niepełnych miesiącach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę miesięcy pomijając deklarowaną liczbę dni.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji w Formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a okres gwarancji zostanie ustalony na 12 miesięcy.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Go – 12 miesięcy
G = ------------------------------------- x 5 pkt
Gn – 12 miesięcy
gdzie:
G – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
Go – długość okresu gwarancji wskazanego w ofercie badanej,
Gn – długość najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji spośród ofert nieodrzuconych,
12 miesięcy – minimalny, niepunktowany okres gwarancji,
5 pkt – waga kryterium.
3) czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia – waga procentowa 5%
W ramach kryterium oceny ofert „czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia w liczbie pełnych godzin od momentu otrzymania zgłoszenia.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że maksymalny czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia od momentu otrzymania zgłoszenia wynosi 48 godzin.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia dłuższego niż 48 godzin, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania czasu przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia w niepełnych godzinach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę godzin pomijając deklarowaną liczbę minut.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże czasu przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia zostanie ustalony na 48 godzin.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Sn
S = ------------ x 5 pkt
Sb
gdzie:
S – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
Sn – najkrótszy czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
Sb – czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia wskazany w oferty badanej (ocenianej),
5 pkt – waga kryterium.
2. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
1. Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę powiązanego z nim kapitałowo lub osobowo, a jego oferta zostanie odrzucona.
Nazwa
ZFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
18-300 Zambrów
podlaskie
, zambrowski
Numer telefonu
797339325
NIP
7231629960
Tytuł projektu
Wdrożenie opatentowanych wyników prac B+R w celu uruchomienia seryjnej produkcji innowacyjnych okien dachowych.
Numer projektu
POPW.01.03.01-20-0009/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ITA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krzach Dużych, Krze Duże 57a, 96 – 325 Radziejowice
Data wpłynięcia oferty: 24 grudnia 2018 r., o godz. 16:45
Cena: 332.100,00 euro