Strona główna
Logo unii europejskiej

Organizacja pobytu dla 24 osób na 7 dniowe ferie zimowe połączonego z warsztatami umiejętności wychowawczych/rodzicielskich osób z otoczenia rodzin zastępczych oraz warsztaty na temat zarządzania czasem

Data publikacji: 20.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-11-2018

Numer ogłoszenia

1150449

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę w języku polskim na Formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert) należy złożyć w terminie do dnia 29.11. 2018 r. do godz. 10:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
1. Oferty składane są w jednym egzemplarzu, w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.

2. Koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jędrzejowie
ul. Okrzei 49b
28-300 Jędrzejów
z dopiskiem - ferie zimowe

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Zofia Różańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

41 386 36 00

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja pobytu dla 24 osób na 7 dniowe ferie zimowe połączonego z warsztatami umiejętności wychowawczych/rodzicielskich osób z otoczenia rodzin zastępczych oraz warsztaty na temat zarządzania czasem obejmująca:

wyjazd integracyjny na 7-dniowe ferie zimowe połączone z warsztatami umiejętności wychowawczych /rodzicielskich ,,Jak pogodzić rolę dziadka, babci, cioci z rolą taty i mamy", warsztatami nt: Zarządzania czasem. Dodatkowo podczas wyjazdu dla 13 (wychowanków RZ) zaplanowana jest nauka jazdy na nartach w wymiarze dostosowanym do indywidualnych możliwości, natomiast dla 11 (osób z otoczenia) zaplanowano naukę chodzenia z kijkami.
W/w wyjazd zaplanowany jest dla wzmocnienia tożsamości, więzi rodzinnych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: tatrzański

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył usługę organizacji pobytu dla 24 osób na 7 dniowe ferie zimowe połączonego z warsztatami umiejętności wychowawczych/rodzicielskich osób z otoczenia rodzin zastępczych oraz warsztatami na temat zarządzania czasem

Przedmiot zamówienia

Organizacja pobytu dla 24 osób na 7 dniowe ferie zimowe połączonego z warsztatami umiejętności wychowawczych/rodzicielskich osób z otoczenia rodzin zastępczych oraz warsztaty na temat zarządzania czasem obejmująca:wyjazd integracyjny na 7-dniowe ferie zimowe połączone z warsztatami umiejętności wychowawczych /rodzicielskich ,,Jak pogodzić rolę dziadka, babci, cioci z rolą taty i mamy", warsztatami nt: Zarządzania czasem. Dodatkowo podczas wyjazdu dla 13 (wychowanków RZ) zaplanowana jest nauka jazdy na nartach w wymiarze dostosowanym do indywidualnych możliwości, natomiast dla 11 (osób z otoczenia) zaplanowano naukę chodzenia z kijkami.
W/w wyjazd zaplanowany jest dla wzmocnienia tożsamości, więzi rodzinnych.
- 13 osób – wychowankowie rodzin zastępczych (7K, 6M) z czego w wieku do 15l – 8osób (4K, 4M) powyżej 15l- 5 osób (3K, 2M)
- 11osób z otoczenia – rodziny zastępcze (7K, 4M)
1. 13 osób – wychowankowie rodzin zastępczych
a) 7 dni (noclegi-6, wyżywienie);
b) 5 dni nauki jazdy na nartach ( w tym: instruktor, odzież, sprzęt, zjazdy, ubezpieczenie);
c) warsztaty zarządzanie czasem (2 grupy każda po 8 godzin)
- I grupa 7 os.
- II grupa 6 os.
2. 11 osób – rodzice zastępczy
a) 7 dni (noclegi-6, wyżywienie);
b) 5 dni nauki Nordic walking ( instruktor, sprzęt) i zabiegów rehabilitacyjnych
c) warsztaty umiejętności wychowawczych/rodzicielskich ( 2 grupy po 8 godzin)
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w kraju – suma ubezpieczenia: od NNW min. 10000 PLN z rozszerzeniem ubezpieczenia na amatorskie uprawianie narciarstwa, w dniach korzystania ze stoków narciarskich.
- zakwaterowanie w jednym obiekcie z bezpłatnym wifi (dostępne m.in. w pokojach), zabezpieczonym przed wstępem osób nieupoważnionych: Domu Wczasowym / Ośrodku Wypoczynkowym / Hotelu / Ośrodku Sanatoryjno – Wypoczynkowym / Pensjonacie w miejscowości w powiecie tatrzańskim
- wyżywienie w stołówce / restauracji na terenie Ośrodka Wypoczynkowego / Domu Wczasowego / Hotelu / Ośrodku Sanatoryjno – Wypoczynkowego / Pensjonatu w miejscowości w powiecie tatrzańskim, w którym będą zamieszkiwały dzieci, zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia: 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek wydawany przy obiedzie, kolacja, pierwszym świadczeniem dla grupy jest obiadokolacja w dniu przyjazdu, ostatnim świadczeniem jest śniadanie + suchy prowiant na drogę powrotną ostatniego dnia pobytu;
- opieka (1 lub 2 opiekunów lub kierownika grupy),
- opiekę instruktorów (1 instruktor na 15 osób)
- stały kontakt z kierownikiem grupy;
- opieka medyczna
- bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, muzeów, na atrakcje turystyczne;
- program turystyczno – rekreacyjny:
całodzienna wycieczka z przewodnikiem po Zakopanem
- Nauka i doskonalenie jazdy na nartach lub snowboardzie
- nauka Nordic walking ( instruktor, sprzęt) oraz zabiegi rehabilitacyjne min. 2 zabiegi podczas pobytu
- zorganizowanie warsztatów nt. umiejętności wychowawczych /rodzicielskich ,,Jak pogodzić rolę dziadka, babci, cioci z rolą taty i mamy" oraz warsztatów nt: Zarządzania czasem.
- zorganizowanie kuligu (w miarę możliwości) i ogniska z pieczeniem kiełbasek i muzyką góralską;
- zapewnienie korzystania z pomieszczeń świetlicowych, sal telewizyjnych w Ośrodku, stół do ping – ponga, gra piłkarzyki, bilard, gry zręcznościowe organizacja zajęć świetlicowych, konkursów i zabaw wg programu wykonawcy.
- transport busem lub autokarem dostosowanym do ilości uczestników.

Kod CPV

63511000-4

Nazwa kodu CPV

Organizacja wycieczek

Dodatkowe przedmioty zamówienia

55240000-4 - usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
552700.00-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie musi być zrealizowane w przedziale czasowym 14 stycznia - 27 stycznia 2019r. (pierwszy lub drugi tydzień ferii zimowych województwa Świętokrzyskiego). Propozycja terminu organizacji turnusu musi być zawarta w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe. Za termin „zrealizowanie” rozumie się udostępnienie miejsc noclegowych, zapewnienie posiłków, zrealizowanie oferty rekreacyjnej udostępnienie sali szkoleniowej. Wszystkie realizowane usługi muszą spełniać warunki zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Potencjał techniczny

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Dodatkowe warunki

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w zaproszeniu,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
c) dysponują potencjałem technicznym wymaganym dla prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia tj. urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz potencjałem kadrowym tj. osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy oświadczą brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownych oświadczeń, które stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Złożenie podpisu pod oświadczeniami zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawców, którzy złożyli ofertę do złożenia wyjaśnień w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym zażądać przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający do-puszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy
w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy
o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji:
 wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy,
 zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków;
d) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z zapytaniem ofertowym
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

wypełniony druk oferty

Zamówienia uzupełniające

nie przewidziano

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena 90 %
2. Aspekty społeczne-Klauzule społeczne 10 %
W kryterium „cena” (Kc), zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:

Kc = (C min / C x) * 90 pkt * 100%
gdzie:
Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,
C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,
C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.

Liczba punktów (maksymalnie–10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „klauzule społeczne”(Ks) zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Klauzule społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10pkt w przypadku spełnienia niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie– Klauzule społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała w/w kryterium otrzyma 0pkt.

W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne;
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne;
3. Co najmniej 30% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.

Weryfikacji wstępnej kryterium Ks Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku nie załączania oświadczania dotyczącego spełniania kryterium klauzul społecznych- Zamawiający przyzna 0pkt

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyska największa liczbę punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu, że Wykonawcy uzyskali taką samą liczbę punktów, wówczas wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym, w rozumieniu określonym w rozdziale 6.5.2. pkt 3 Wytycznych .
2. Przez powiązania osobowe i kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

POWIAT JĘDRZEJOWSKI/POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

Adres

Okrzei 49/b

28-300 Jędrzejów

świętokrzyskie , jędrzejowski

Numer telefonu

413863600

Fax

413863600

NIP

6561916136

Tytuł projektu

POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH

Numer projektu

RPSW.09.02.01-26-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

FIDES TRAVEL Marek Piekarski ul. Kuligowskiego 14 85-792 Bydgoszcz 28.11.2018 r. 23.952,00 zł
Liczba wyświetleń: 725