Strona główna
Logo unii europejskiej

Realizacja prac budowlanych celem powstania 2 nowych obiektów: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk w ramach projektu: „Rozwój innowacyjnych usług turystycznych poprzez inwestycję w Nowe Centrum Golfa oraz Strzelnicę Majstersztyk”

Data publikacji: 20.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-12-2018

Numer ogłoszenia

1150199

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Szanowni Państwo,
W związku z otrzymanymi w dniach 27.11.2018 r., 30.11.2018r., 03.12.2018 r. oraz 04.12.2018 r. pytaniami w zakładce: "Pytania i wyjaśnienia" publikujemy odpowiedzi.

Ponadto, Zamawiający informuje, iż:
• w pkt. IV, ust. 1, w obszarze „wiedza i doświadczenie”, została zmieniona treść ogłoszenia o zamówieniu 3/2018 z dnia 20.11.2018 r. a także uległ wydłużeniu termin składania ofert z „11.12.2018r. do godz. 10:00” na „21.12.2018r. do godz. 10:00”
• w pkt II.9, ust. 2 oraz pkt. VII. ogłoszenia o zamówieniu przedstawiono informację o większej ilości dokumentów wchodzących w skład dokumentacji projektowej Inwestycji stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dokładając specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opinię geotechniczną. (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opinia geotechniczna została dołożona w ramach załącznika nr 1)
• nastąpiły zmiany w Załączniku nr 1: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna w projekcie wykonawczym w zakresie:
- instalacji elektroenergetycznych TOM III – CZĘŚĆ 3 „NOWE CENTRUM GOLFA”. W dokumentacji został wymieniony rys. nr E-05 oraz dołożono rys. od E-09 do E-17.
- dołożono przedmiar robót
- zaktualizowano dokumentację projektu wykonawczego zgodnie z odpowiedziami na pytania

W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOTYCZĄCEGO WYMAGAŃ WOBEC OFERENTA W OBSZARZE WIEDZA I DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY, TERMINU SKŁADANIA OFERT, ZMIANACH W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ AKTUALIZACJI ULEGŁY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- ZAPYTANIE OFERTOWE – PEŁNA TREŚĆ DOKUMENTU
- ZAŁĄCZNIK NR 1: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA, SPECYFIKACJA TECHNICZNA

W/W ZAKTUALIZOWANE DOKUMENTY STANOWIĄ ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NR 3/2018.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty na załączonym Formularzu Oferty (załącznik nr 2) wraz załącznikami należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności przesłanej na adres siedziby Zamawiającego 90 - 063 Łódź, ul. Piotrkowska 146 (decyduje data dostarczenia przesyłki), lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego: 90 - 063 Łódź, ul. Piotrkowska 146, sekretariat firmy A&A Marketing sp. z o.o..
2. Termin składania ofert upływa w dniu 21.12.2018 r. o godzinie 10:00
3. Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Zamawiający utworzy w tym celu listę otrzymanych ofert zawierającą: nazwę oferenta, sposób dostarczenia oferty oraz datę wpływu oferty. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia, dodatkowo zostanie wpisana na listę ofert z datą wpłynięcia.
4. Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie.
5. Koperty lub inne opakowanie zawierające oświadczenie o wycofaniu złożonej oferty otwierane będą w pierwszej kolejności.
6. Koperty lub inne opakowanie zawierające oświadczenie o zmianie złożonej oferty zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który dokonał zmiany złożonej oferty.

Warunki postępowania ofertowego:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wybór ofert dokonywany jest w stosunku do całości prac objętych zamówieniem.
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia przy wykorzystaniu podwykonawców należy wskazać tych podwykonawców (jeżeli są znani) w ofercie podając informacje: pełną nazwę, NIP, adres, rolę podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB SKŁADANIA OFERT ORAZ WARUNKI POSTĘP;OWANIA OFERTOWEGO ZAWARTE SĄ W PEŁNEJ WERSJI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NR 3/2018 Z DNIA 20.11.2018 R. STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK DO NINIEJSZEJ PUBLIKACJI

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Michał Bąkała

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie prac budowlanych w celu powstania 2 nowych obiektów objętych projektem: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk. Szczegółową specyfikację techniczną zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
2. Pytania dotyczące przetargu należy składać najpóźniej do 3.12.2018 r. lub w przypadku wydłużenia terminu składania ofert na 7 dni przed końcem terminu składania ofert
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opublikowania pytań od poszczególnych Oferentów wraz z odpowiedziami na złożone pytania do wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu, na stronie internetowej, (tożsamej ze stroną publikacji niniejszego zapytania ofertowego tj. www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl) bez podania nazw Oferentów, którzy zadali pytania.
4. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania zbiorczo (od wszystkich oferentów) i opublikuje je na stronie tożsamej z publikacją ogłoszenia najpóźniej do 3 dni przed terminem składania ofert
5. W przypadku otrzymania dużej ilości pytań Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu na opublikowanie odpowiedzi, jednocześnie wydłużając o taki sam okres czasu termin składania ofert
6. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w przedmiotowym postępowaniu.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w pierwotnie złożonych ofertach.
8. Zamawiający w toku oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. Zamawiający odrzuca oferty, które są niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
10. Zamawiający odrzuca oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub wykonawców którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający wezwie do uzupełnienia wszelkich dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, które nie zostały złożone wraz z ofertą, w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie dokumentów na wezwanie w wymaganym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty.
12. Zamawiający zastrzega sobie:
a. możliwość przedłużenia terminu składania ofert,
b. zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyn oraz bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych,
c. prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty oraz bez podawania przyczyn,
d. prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do zakresu przedmiotu zamówienia – ewentualne odrzucenie zostanie poprzedzone wezwaniem wykonawcy do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny oferty na warunkach wskazanych w pkt. 18 poniżej
13. Zamawiający żąda aby Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości:
10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Ochrony Środowiska S.A.):
nr: 96 1540 1245 2056 4801 5446 0001
swift: EBOSPLPW XXX

z dopiskiem:
„Wadium dot. przetargu pn.: Realizacja prac budowlanych celem powstania 2 nowych obiektów: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk
Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.);

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. poz.1158 z późn. zm.).

Uwaga!
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu – musi być wystawione bezwarunkowo,

Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego

W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

14. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze Ogłoszenie o Zamówieniu Oferent oświadcza, iż akceptuje wszystkie warunki określone we wzorze umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
15. Wzór umowy, z uwagi na zachowanie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, nie podlega negocjacji po zakończeniu procedury wyboru wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: pabianicki Miejscowość: Pabianice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr 1 [Budowa i wyposażenie Nowego Centrum Golfa] i 2 [Budowa i wyposażenie Strzelnicy Majstersztyk] projektu inwestycyjnego, którego głównym celem jest rozwój potencjału turystycznego regionu łódzkiego, opartego na walorach przyrodniczo-kulturowych, szczególnie w aspekcie tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi gospodarki turystycznej, poprzez budowę dwóch nowych obiektów: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk służących wdrożeniu nowych usług w obszarze turystyki sportowej, na terenie gminy Pabianice.
Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych w celu powstania 2 nowych obiektów objętych projektem: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk.

Celem zamówienia jest wyłonienie w procedurze zgodnej z zasadą konkurencyjności Wykonawcy dla następującego etapu prac: realizacja prac budowlanych celem powstania 2 nowych obiektów: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk w ramach projektu: „Rozwój innowacyjnych usług turystycznych poprzez inwestycję w Nowe Centrum Golfa oraz Strzelnicę Majstersztyk”

Zamówienie udzielane będzie w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności dla zamówienia publicznego przekraczającego wartość 50 tys. PLN netto. Zamawiający nie jest zobowiązany zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn.: Dz.U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) do stosowania przedmiotowej ustawy. Zamówienie przeprowadzane w oparciu o „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie prac budowlanych w celu powstania 2 nowych obiektów objętych projektem: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk.. Niniejsze zamówienie obejmuje w szczególności :
a. wykonanie prac budowlanych zgodnie ze specyfikacją wraz z pełnieniem funkcji kierownika budowy i kierowników robót wszystkich branż
b. udział w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, na budowie lub w innym wspólnie wyznaczonym miejscu;
c. zabezpieczenie i organizacja placu budowy
d. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
2. Prace budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową Inwestycji, ustawą Prawo budowlane oraz wymaganiami Umowy. Dokumentacja projektowa Inwestycji stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. ::
a. projekt budowlany Inwestycji,
b. projekt wykonawczy Inwestycji,
c. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
d. opinia geotechniczna
stanowią Załącznik nr 1 ( Dokumentacja Projektowa ) do niniejszego Ogłoszenia. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi Dokumentację projektową, rozumie ich treść i wymagania oraz zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszego Zamówienia w sposób z nimi zgodny.
3. Zamawiający wymaga zapewnienia gwarancji i rękojmi na przedmiot niniejszego zamówienia co najmniej 36 miesięcy od dnia wydania przedmiotu umowy w całości z zastrzeżeniem jednak Urządzeń dla których okres gwarancji i rękojmi za wady wynosić będzie 24 miesiące.
4. Każdy Oferent jest zobowiązany do złożenia formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w następujących, wskazanych poniżej terminach:
a. w terminie do dnia 09.09.2019r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia wszelkich Robót stanowiących przedmiot umowy wraz z przekazaniem Inwestorowi Dokumentacji Powykonawczej oraz instrukcji eksploatacyjnej. Wykonanie obowiązków o których mowa w zdaniu poprzedzającym zostanie potwierdzone protokołem odbioru inwestycji podpisanym co najmniej przez umocowanego przedstawiciela Inwestora.
b. w terminie do dnia 30.09.2019r. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania bezwarunkowej i wykonalnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dotyczącej całości Inwestycji, chyba że będzie to niemożliwe z przyczyn za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi.
2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenia zamówienia przez co Strony rozumieją rozpoczęcie wykonywania Robót.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczegółowy.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy lub przebudowy budynków o wartości robót powyżej 3.900.000,00 zł. (słownie : trzy miliony dziewięćset tysięcy złotych) brutto każda w tym jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 1422). W celu wykazania spełnienia ww. warunku do oferty należy załączyć wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w bazie konkurencyjności. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w bazie konkurencyjności, w którym zostanie on opublikowany.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczegółowy.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie:

- kierownikiem budowy tj. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j. z dnia 2018.06.22 z póź. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 poz. 65 z dnia 15.01.2016r.); Osoba ta musi posiadać doświadczenie przy kierowaniu robotami w zakresie budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej.

-kierownikiem robót branży elektrycznej - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j. z dnia 2018.06.22 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 poz. 65 z dnia 15.01.2016r.);

W celu wykazania spełnienia ww. warunku do oferty należy załączyć wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach. Warunek będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia podpisanego ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający wymaga braku powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem, a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na powyższej podstawie do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
2. Oferent z chwilą złożenia oferty musi przedstawić pełnomocnictwa (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, chyba że upoważnienie takie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, w szczególności z dokumentów rejestrowych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się na zasadzie spełnia – nie spełnia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty muszą załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane łącznie, natomiast brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowalne lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.

Warunki zmiany umowy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:
1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełnia wszystkie postanowienia i wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym oraz którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
3. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
4. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowalnych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana dotyczy przedłużenia Terminu realizacji umowy, w następujących sytuacjach przy czym termin realizacji umowy w każdym przypadku może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą realizację prac;:
- gdy wystąpią przyczyny niezależne od wykonawcy, których na dzień podpisania umowy nie dało się przewidzieć a ich wystąpienie bezpośrednio wpływa na niemożność zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. III;
-w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności mających wpływ na termin realizacji umowy z przyczyn za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
-zaistnienia okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy;
-w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, bądź innych podmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy
-wystąpienia niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływających na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne,
-zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mających wpływ na termin realizacji zamówienia,

c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 4,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 225 000 euro w przypadku zamówień na roboty budowlane lub 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
8. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Opis przygotowania oferty:
1. Zapytanie ofertowe dostępne jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej: www. bazakonkurencyjnosci.gov.pl
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim
3. Ofertę należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
4. Oferta i wszystkie załączniki do oferty stanowiące udokumentowanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w tym dokumenty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz zawierać nazwę Wykonawcy lub pieczątkę nagłówkową firmy.
5. Ofertę należy przygotować tak, by z zawartością oferty nie można było zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
6. Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta może zostać wypełniona maszynowo, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem lub komputerowo.
7. Zaleca się, aby wykonawca zbroszurował ofertę oraz ponumerował jej strony.
8. Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie:
„Oferta złożona w procedurze udzielenia zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności: Realizacja prac budowlanych celem powstania 2 nowych obiektów: Nowego Centrum Golfa oraz Strzelnicy Majstersztyk w ramach projektu: „Rozwój innowacyjnych usług turystycznych poprzez inwestycję w Nowe Centrum Golfa oraz Strzelnicę Majstersztyk” Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert tj. 21.12.2018 r. godz.10:00”
9. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana i zostanie niezwłocznie zwrócona.
10. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania.
Szczegółowy sposób składania i oznaczania ofert a także sposób wycofania lub zmiany oferty został opisany w pkt.V.1 Ogłoszenia o Zamówieniu nr 3/2018 z dnia 20.11.2018r. - pełna treść dokumentu, stanowiącym załącznik do niniejszej publikacji.
Dokumenty składające się na ofertę:
1. Formularz ofertowy– zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Wykaz robót budowalnych wraz z dowodami należytej ich realizacji – wg. wzoru z załącznika nr 3
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wg. wzoru z załącznika nr 4
4. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - wg wzoru z załącznika nr 5
5. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik nr 6

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- CENA - waga 90%
- GWARANCJA I RĘKOJMIA - waga 10%

Łączna maksymalna liczba punków z kryterium „cena” wynosi 90, za kryterium „gwarancja i rękojmia”- 10,

2. Liczba punktów w ramach kryterium „cena” będzie obliczana wg następującego wzoru:

cena oferty z najniższą ceną
------------------------------------- x 90 = liczba punktów w ramach kryterium „cena”
cena oferty badanej
a) Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców łączną cenę netto w złotych.
b) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
c) Cena oferty musi być podana w złotych polskich.
d) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.
3. Liczba punktów w ramach kryterium „gwarancja i rękojmia” będzie obliczana wg następującego wzoru:

Okres gwarancji i rękojmi w ofercie badanej
---------------------------------------------------------------------- x 10 = liczba pkt w ramach kryterium
Okres gwarancji i rękojmi w ofercie z najdłuższym terminem
e) Zamawiający przyjmie do oceny podany przez Wykonawców okres gwarancji w latach – wykonawcy są zobowiązani do podania okresu gwarancji w pełnych latach.
f) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.
g) Wymagany minimalny zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia wydania przedmiotu umowy w całości z zastrzeżeniem jednak Urządzeń dla których okres gwarancji i rękojmi za wady wynosić będzie 24 miesiące. Zaoferowanie przez wykonawcę krótszego okresu będzie skutkować odrzuceniem oferty.

4. Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:

liczba punktów w ramach kryterium „cena”+ liczba punktów w ramach kryterium „gwarancja i rękojmia” = łączna ilość punktów oferty

5. Za najkorzystniejszą ofertę uważa się tę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznawanych wg opisanych kryteriów
6. Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a. oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
b. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu i nie będzie podlegał wykluczeniu ,
c. złożone dokumenty będą aktualne oraz zostaną podpisane przez osoby uprawnione,
d. oferta zostanie złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny.

Zawiadomienie o wyborze oferty:

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o tym fakcie wszystkich Wykonawców poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej. Informacja o wyniku postępowania ukaże się na stronie internetowej: www. bazakonkurencyjnosci.gov.pl
Wyłoniony w postępowaniu oferent, którego oferta będzie najkorzystniejsza, podpisuje umowę o wykonanie przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia o zamówieniu. Podpisanie w/w umowy nastąpi w ciągu 14 dni od terminu opublikowania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub od uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, w siedzibie Zamawiającego.
Warunki unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. unieważnienia zapytania na każdym etapie jego trwania,
b. nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania lub
c. modyfikacji zapytania ofertowego.
2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

A&A MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Piotrkowska 146

90-063 Łódź

łódzkie , Łódź

NIP

7251876348

Tytuł projektu

Rozwój innowacyjnych usług turystycznych poprzez inwestycję w Nowe Centrum Golfa oraz Strzelnicę Majstersztyk

Numer projektu

RPLD.06.02.01-10-0097/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w odpowiedzi na zamieszczone na stronie internetowej: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl ogłoszenie o zamówieniu nr 3/2018r. do dnia 21.12.2018r. do godz. 10:00 wpłynęły cztery oferty:

1. Nazwa i adres oferenta: Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne MAVEX, ul. Rzeczna 2, 99-300 Kutno, Data wpłynięcia oferty: 21.12.2018 r.
2. Nazwa i adres oferenta: CEHINI Marcin Gil, ul. Chopina 1, 95-100 Zgierz, Data wpłynięcia oferty: 21.12.2018 r.
3. Nazwa i adres oferenta: HALBUD Sp. z o.o., Ul. Meiselsa 20/5, 31-058 Kraków, Data wpłynięcia oferty: 21.12.2018 r.
4. Nazwa i adres oferenta: JOKA BUDOWNICTWO SP. Z O.O.,Ul. Andrzeja Struga 16, lok.414 A, 90-513 Łódź, Data wpłynięcia oferty: 21.12.2018 r.

Z czego trzech oferentów spełniło wymagania zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu nr 3/2018 z dnia 20.11.2018r. w tym warunki udziału w postępowaniu oraz wymóg braku powiązań kapitałowych bądź osobowych z Zamawiającym o którym mowa w Rozdziale 6.5.2 ust. 2 lit. a) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków (..). Są to:
1. Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne MAVEX
2. HALBUD Sp. z o.o.
3. JOKA BUDOWNICTWO SP. Z O.O.

Oferty zostały ocenione następująco w kryteriach wyboru ofert:
Nazwa oferenta: Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne MAVEX
Ilość punktów w kryterium CENA [waga kryterium 90%]: 67,28
Ilość punktów w kryterium GWARANCJA I RĘKOJMIA [waga kryterium 10%]: 6,00
Ilość otrzymanych punktów łącznie: 73,28

Nazwa oferenta: HALBUD Sp. z o.o.
Ilość punktów w kryterium CENA [waga kryterium 90%]: 90,00
Ilość punktów w kryterium GWARANCJA I RĘKOJMIA [waga kryterium 10%]: 6,00
Ilość otrzymanych punktów łącznie: 96,00

3. JOKA BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
Ilość punktów w kryterium CENA [waga kryterium 90%]: 67,86
Ilość punktów w kryterium GWARANCJA I RĘKOJMIA [waga kryterium 10%]: 10,00
Ilość otrzymanych punktów łącznie: 77,86

Oferta firmy HALBUD Sp. z o.o. otrzymała najwyższą liczbę punktów (96,00 pkt.) i została uznana za najkorzystniejszą jednakże przedstawiona w niej cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym na podstawie pkt. II.9 ust. 16 podpkt. b, c oraz pkt. V.6 Ogłoszenia o zamówieniu 3/2018 z dnia 20.11.2018 r. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
Liczba wyświetleń: 1280