Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy wysłać pocztą tradycyjną lub kurierem lub złożyć osobiście w biurze Zamawiającego: ZMW ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa, w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem: ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/11/NP/ZMW/ŁÓDŹ9.1.1/2018 – szkolenie z zakresu „Pracownik administracyjny z CRM ” w projekcie numer RPLD.09.01.01-10-B074/17 „Nowa Perspektywa” w nieprzekraczalnym terminie do 26.11.2018 r. do godziny 9:00. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Smolarska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tel./fax (22) 826-11-68, kom. 600 353 873
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zlecona polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kompetencje zawodowe z zakresu: Pracownik administracyjny z CRM dla ok. 10 osób, w wymiarze 80h szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 min.) wraz z zorganizowaniem i przeprowadzeniem egzaminów potwierdzających uzyskanie kompetencji weryfikowanych w IV etapach: Zakres, Wzorzec, Ocena i Porównanie oraz wydaniem zaświadczeń.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności oraz podniesienie kompetencji zawodowych niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku zgodnym z kierunkiem kształcenia, poprzez teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu końcowego według obowiązujących przepisów prawa.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zlecona polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kompetencje zawodowe z zakresu: Pracownik administracyjny z CRM dla ok. 10 osób, w wymiarze 80h szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 min.) wraz z zorganizowaniem i przeprowadzeniem egzaminów potwierdzających uzyskanie kompetencji weryfikowanych w IV etapach: Zakres, Wzorzec, Ocena i Porównanie oraz wydaniem zaświadczeń.
Szkolenie obejmować będzie przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba, że odrębne przepisy przewidują niższy wymiar danego szkolenia, a jego efektem będzie nabycie kompetencji weryfikowanych w IV etapach: Zakres, Wzorzec, Ocena i Porównanie, które po zakończeniu szkolenia zostaną poddane ocenie na podstawie egzaminu wewnętrznego, a przedmiotowa walidacja prowadzić będzie do wydania zaświadczenia.
Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny:
1. Zasady funkcjonowania biura. Charakterystyka pracy biurowej. Struktura organizacyjna a przepływ informacji. Instrukcja kancelaryjna. System kancelaryjny dziennikowy i bezdziennikowy.
2. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Podstawy prawa pracy. Ochrona środowiska i materialne środowisko pracy. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach.
3. Organizacja stanowiska pracy. Podstawy zarządzania. Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy w biurze.
4. Urządzenia biurowe: Faks. Skaner. Kserokopiarka. Komputer. Środki łączności, poczta email.
5. Redagowanie pism. Ogólne zasady redagowania pism. Redagowanie korespondencji. Rozmieszczenie tekstu korespondencji. Ćwiczenia praktyczne z użyciem MS Word i MS Excel.
6. Organizacja obiegu korespondencji. Korespondencja służbowa. Korespondencja w sprawach osobowych. Korespondencja w sprawach handlowych. Korespondencja w sprawach administracyjnych. Korespondencja tajna i poufna. Ćwiczenia praktyczne z użyciem MS Word i MS Excel.
7. Organizacja spotkań służbowych. Typy spotkań. Organizacja zebrań. Podróże służbowe. Zasady savoir-vivre’u.
8. Obsługa interesantów i udzielanie informacji. Komunikacja werbalna, niewerbalna, bariery komunikacyjne.
9. CRM
Kod CPV
80530000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej dostępnej i przystosowanej dla osób niepełnosprawnych (w tym również z dostępem do sanitariatów przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami), wyposażonej w odpowiednie zaplecze techniczne i multimedialne, położonej na terenie województwa łódzkiego, cateringu w czasie trwania szkoleń składającego się z zupy, drugiego dania i napoju oraz materiałów szkoleniowych dla każdego Uczestnika.
Harmonogram realizacji zamówienia
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po indywidualnym ustaleniu terminu z Zamawiającym, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości grupy docelowej projektu. Usługa będzie realizowana na terenie województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanych Uczestników Projektu. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem jej realizacji.
Planowany termin realizacji zadania: do końca stycznia 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy:
a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym,
b) posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (wymóg zgodny z dokumentacją konkursową projektu) – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Wiedza i doświadczenie
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy posiadają niezbędną wiedzę i minimum dwuletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń zawodowych z grupą docelową oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie tematycznym przedmiotu szkolenia – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym oraz załączonej kserokopii dokumentów potwierdzających zadeklarowaną wiedzę i doświadczenie.
Potencjał techniczny
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie tematycznym przedmiotu szkolenia – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy dysponują kadrą do przeprowadzenia przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia oraz odpowiednie doświadczenie, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe osób, wchodzących w skład tej kadry, w danej dziedzinie, nie powinno być krótsze niż 2 lata – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym oraz załączonych dokumentów (ksero) potwierdzających kwalifikacje.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy:
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, oferent zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
b) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie, przedłożyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości zapewniającej wykonanie zlecenia oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający będzie miał również prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
3. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający (maksymalnie o 30%).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje,
- dokument potwierdzający wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC,
- oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 2,
- wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości zapewniającej wykonanie zlecenia oraz oświadczenie, że środki te nie mają charakteru środków publicznych,
- wykaz doświadczenia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 3,
- dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY:
Wagi punktowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
KRYTERIUM 1: Cena usługi – maximum 70 pkt,
KRYTERIUM 2: Posiadane doświadczenie zawodowe w zakresie organizowania szkoleń zawodowych dla osób z niepełnosprawnościami– maximum 30 pkt.
2. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY:
Przesłane przez Państwa informacje będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty wg. kryterium punktowego: max. 100 pkt.
Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty:
Zasady oceny kryterium „Cena” – 70 pkt:
C min
X c = ------------ x 70 pkt.
Ci
gdzie:
Xc - wartość punktowa ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena w ofercie ocenianej
Zasady oceny kryterium „doświadczenie w zakresie zrealizowanych szkoleń zawodowych dla osób z niepełnosprawnościami w latach 2015-2018” - do 30 pkt.:
od 1 do 5 zrealizowanych szkoleń – 10 pkt
od 6 do 10 zrealizowanych szkoleń - 20 pkt
od 11 zrealizowanych szkoleń – 30 pkt
W celu potwierdzenia kryterium do Oferty należy dołączyć referencje lub kserokopię umowy.
Wykluczenia
Wykluczenia
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferenci nie spełniający ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Nazwa
ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ
Adres
00-020 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228261168
Fax
228264455
NIP
5251916874
Tytuł projektu
Nowa perspektywa
Numer projektu
RPLD.09.01.01-10-B074/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Aktywność i Rozwój Barbara Jeziorska, ul. Piotrowska 21 lok. 15, 90-406 Łódź, data wpłynięcia oferty: 22.11.2018 r. , Wysokość wynagrodzenia brutto w PLN za zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 uczestnika projektu 2000 zł.