Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Dopuszcza się złożenie oferty osobiście, kurierem, pocztą, e-mailem. Liczy się godzina i dzień wpływu oferty, a nie dzień nadania oferty, czy też jej sporządzenia. Biuro czynne w godz. 12:00-16:00.
Miejsce składania ofert:
Siedziba firmy:
Radom, ul. Kanałowa 9
26-600 Radom
adres e-mail: 4_pory_roku_glogowek@wp.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
4_pory_roku_glogowek@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Martyna Tyczyńska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
570 457 832
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu gastronomicznego o parametrach wskazanych w zaproszeniu do składania ofert konkurs ofert nr 1/11/2018
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Radom
Miejscowość:
Radom
Cel zamówienia
Pozyskanie ofert na zakup sprzętu gastronomicznego
Przedmiot zamówienia
Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 10xGN1/1 1 szt
Podstawa pod piec konwekcyjny 1 szt
Trzon gazowy z piekarnikiem elektrycznym i szafką 1 szt
Stanowisko robocze na podstawie otwartej - element neutralny 1 szt
Patelnia elektryczna uchylna 1 szt
Stanowisko robocze na podstawie otwartej - element neutralny 1 szt
Płyta grillowa gazowa gładko-ryflowana chromowana na szafce zamkniętej 1 szt
Frytownica elektryczna na podstawie otwartej 2 szt
Taboret elektryczny 2 szt.
Okap wentylacyjny centralny skrzyniowy z łapaczami tłuszczu i oświetleniem bez wentylatora 1 szt.
Stół ze zlewem 1 komora i półką 1 szt.
Młynek gastronomiczny do mięsa 1 szt.
Krajalnica gastronomiczna do warzyw 1 szt.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Kod CPV
39314000-6
Nazwa kodu CPV
Przemysłowy sprzęt kuchenny
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kod CPV 39312000-2 Urządzenia do przygotowania żywności
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawa sprzętu musi nastąpić do 15.12.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
WARUNKI ISTOTNEJ ZMIANY UMOWY:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z dostawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY (MINIMALNY ZAKRES OFERTY)
• Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o braku powiązań z Zamawiającym
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena: 100 pkt.
Ocenie podlega cena łączna brutto oferty. Maksymalna punktacja dla oferty z najniższą ceną brutto, tj. 100 pkt. Kolejne oferty są oceniane proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie ze wzorem: (Cena brutto najniższa / cena brutto danej oferty) * 100 pkt.
Wskazana w ofercie cena powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia.
Oferta z największa łączną ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna oferta.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
— Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków postępowania przed jego zakończeniem, jak również możliwość niedokonania wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania ofertowego w każdym momencie bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem zamawiającego.
Nazwa
4 PORY ROKU SP. Z O.O.
Adres
47-300 Krapkowice
opolskie
, krapkowicki
Numer telefonu
605275784
NIP
1990113027
Tytuł projektu
Budowa obiektu w Głogówku celem świadczenia usług opiekuńczych i asystenckich w ramach placówek zapewniających całodobową opiekę, dzienny dom opieki oraz mieszkania wspomagane
dla osób w podeszłym wieku
Numer projektu
RPOP.10.01.02-16-0003/16-01
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Informujemy, iż w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, wybrano następującą firmę
Merc Michał Nowak
ul. Ostrowiecka 7
26-600 Radom
data wpływu oferty 20.11.2018
której oferta uzyskała najwięcej punktów