Strona główna
Logo unii europejskiej

3/11/NP/ZMW/ŁÓDŹ 9.1.1/2018 - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Pracownik obsługi klienta z obsługą komputera i certyfikatem ECDL

Data publikacji: 12.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-11-2018

Numer ogłoszenia

1148879

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy przygotować w języku polskim dołączając do niej wszystkie niezbędne dokumenty stanowiące załączniki do zapytania ofertowego. Należy podać cenę brutto za zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla jednego uczestnika projektu. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania oraz obejmować koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.
Oferta musi zostać opatrzona podpisem Oferenta.
Ofertę należy wysłać pocztą tradycyjną lub kurierem lub złożyć osobiście w biurze Zamawiającego: ZMW ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa, w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem: ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/11/NP/ZMW/ŁÓDŹ9.1.1/2018 – szkolenie „Pracownik obsługi klienta z obsługą komputera i certyfikatem ECDL” w projekcie numer RPLD.09.01.01-10-B074/17 „Nowa Perspektywa” w nieprzekraczalnym terminie do 20.11.2018 r. do godziny 9:00. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Smolarska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tel./fax (22) 826-11-68, kom. 600 353 873

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zlecona polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe z zakresu: Pracownik obsługi klienta z obsługą komputera i certyfikatem ECDL, dla ok. 10 osób, w wymiarze 96 h szkoleniowych (1 h szkoleniowa = 45 min.), wraz z zorganizowaniem i przeprowadzeniem egzaminów zewnętrznych potwierdzających uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem certyfikatu dla każdego uczestnika szkolenia.
Szkolenie winno być nakierunkowane na kandydatów do pracy na stanowisku pracownika obsługi klienta, stanowiskach pomocniczych w działach administracyjnych, finansowych. Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem przeprowadzenia szkolenia jest przeszkolenie i podniesienie kwalifikacji zawodowych z zakresu Pracownik obsługi klienta z obsługą komputera wraz z zorganizowaniem i przeprowadzeniem egzaminów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji ECDL oraz wydaniem certyfikatów dla ok. 10 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym (wg def. Wytycznych w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa), zamieszkujących (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. łódzkiego pozostających bez zatrudnienia, dla których został określony III profil pomocy, w tym osób niepełnosprawnych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zlecona polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe z zakresu: Pracownik obsługi klienta z obsługą komputera i certyfikatem ECDL, dla ok. 10 osób, w wymiarze 96 h szkoleniowych (1 h szkoleniowa = 45 min.), wraz z zorganizowaniem i przeprowadzeniem egzaminów zewnętrznych potwierdzających uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem certyfikatu dla każdego uczestnika szkolenia.
Szkolenie winno być nakierunkowane na kandydatów do pracy na stanowisku pracownika obsługi klienta, stanowiskach pomocniczych w działach administracyjnych, finansowych. Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych.
Zakres tematyczny zajęć winien obejmować następujące moduły :

Moduł 1. Podstawy obsługi komputera
 1. Komputer
 Rozpoznawanie głównych części komputera
 Włączanie komputera
 Rozpoznawanie ikon na pulpicie i poruszanie się po menu
 Manipulowanie oknami na pulpicie
 Używanie myszy/klawiatury do realizacji czynności
 Właściwe wyłączanie komputera
 Wykorzystywanie funkcji pomocy
 Pliki i foldery
 Przeglądanie folderów i ścieżek dostępu
 Rozpoznawanie różnych typów plików
 Kopiowanie, przenoszenie plików i folderów
 Usuwanie plików i folderów
 Proste programy
 2. Wykorzystanie podstawowych programów MS Office do tworzenia nowego dokumentu
 Otwieranie istniejących dokumentów
 Wprowadzanie tekstu i dokonywanie drobnych zmian edycyjnych
 Zapisywanie plików w różnych formatach takich jak: doc, txt, rtf, html
 Drukowanie
 Zamykanie programów
 3. Podstawy Internetu
 Zrozumienie istoty Internetu
 Rozróżnienie Internetu od Word Wide Web (WWW)
 Rozeznanie się w podstawowych terminach „codzienności” komputerowej takich jak komputer osobisty, modem, połączenie telefoniczne, konto ISP, e-mail, przeglądarka plików
 Zrozumienie pojęcia URL i jego powiązania z adresowaniem sieci
 Używanie przeglądarki, używanie URL, linków tekstowych i graficznych do przemieszczania się pomiędzy stronami
 4. Podstawy poczty elektronicznej
 Zrozumienie istoty poczty elektronicznej
 Zrozumienie budowy adresu poczty elektronicznej.
Moduł 2. Kim jest klient. Oczekiwania klientów wobec obsługi.
Efektywna komunikacja z klientem.
 Najważniejsze typy klientów
 Standardy obsługi klienta
 Roli komunikacji werbalnej i niewerbalnej w obsłudze klienta
 Pozytywny wizerunek sprzedawcy, autoprezentacja
 Budowanie pierwszego wrażenia
Moduł 3. Organizacja pracy na stanowisku sprzedawcy. Proces sprzedaży.
 Czynniki decydujące o efektywnej organizacji pracy sprzedawcy
 Organizacja pracy pod kątem różnych form sprzedaży
 Analiza poszczególnych etapów sprzedaży
 Warunki skuteczności sprzedaży
 Najczęściej popełniane błędy
Moduł 4. Dokumentacja w obrocie gospodarczym. Inwentaryzacja.
 Podstawy prawne dokumentów handlowych
 Analiza części składowych dokumentacji handlowej: oferta, zamówienie, faktura
 Zasady opodatkowania podatkiem vat
 Elementy faktury: terminy, strony, towar, zasady obliczenia
 Płatności
Moduł 6. Elementy prawne w procesie sprzedaży
 Ochrona konsumentów – akty prawne
 Postępowanie reklamacyjne
 Gwarancja, rękojmia
 Urząd ochrony konkurencji i konsumentów – zadania i działanie

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej dostępnej i przystosowanej dla osób niepełnosprawnych (w tym również z dostępem do sanitariatów przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami), wyposażonej w zaplecze techniczne i multimedialne, położonej na terenie województwa łódzkiego, cateringu (zupa, drugie danie i napój) podczas każdego dnia trwania szkoleń oraz materiałów szkoleniowych dla każdego Uczestnika.

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po indywidualnym ustaleniu terminu z Zamawiającym, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości grupy docelowej projektu. Usługa będzie realizowana na terenie województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanych Uczestników Projektu. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem jej realizacji.
Planowany termin realizacji zadania: listopad - grudzień 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy:
a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym,
b) posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (wymóg zgodny z dokumentacją konkursową projektu) – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy posiadają niezbędną wiedzę i minimum dwuletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń zawodowych z grupą docelową oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie tematycznym przedmiotu szkolenia – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym oraz załączonej kserokopii dokumentów potwierdzających zadeklarowaną wiedzę i doświadczenie.

Potencjał techniczny

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w zakresie tematycznym przedmiotu szkolenia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy dysponują kadrą do przeprowadzenia przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia oraz odpowiednie doświadczenie, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe osób, wchodzących w skład tej kadry, w danej dziedzinie, nie powinno być krótsze niż 2 lata – ocena spełnienia warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym oraz załączonych dokumentów (ksero) potwierdzających kwalifikacje.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy:
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, oferent zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia,
b) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do Oferty dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości zapewniającej wykonanie zlecenia oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający będzie miał również prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
3. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający (maksymalnie o 30%).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW:

 formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1,
 kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje,
 dokument potwierdzający wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych,
 potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC,
 dokument potwierdzający (wyciąg bankowy) posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości zapewniającej realizację zamówienia wraz z oświadczeniem, że środki te nie mają charakteru środków publicznych,
 oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 2,
 wykaz doświadczenia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 3,
 dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową.
Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY:

Wagi punktowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
KRYTERIUM 1: Cena usługi – maximum 70 pkt,
KRYTERIUM 2: Posiadane doświadczenie zawodowe w zakresie organizowania szkoleń zawodowych dla osób z niepełnosprawnościami– maximum 30 pkt.

12. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY:

Przesłane przez Państwa informacje będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty wg. kryterium punktowego: max. 100 pkt.
Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty:
Zasady oceny kryterium „Cena” – 70 pkt:
C min
X c = ------------ x 70 pkt.
Ci
gdzie:
Xc - wartość punktowa ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena w ofercie ocenianej

Zasady oceny kryterium „doświadczenie w zakresie zrealizowanych szkoleń zawodowych dla osób z niepełnosprawnościami w latach 2015-2018” - do 30 pkt.:

od 1 do 5 zrealizowanych szkoleń – 10 pkt
od 6 do 10 zrealizowanych szkoleń - 20 pkt
od 11 zrealizowanych szkoleń – 30 pkt

W celu potwierdzenia kryterium do Oferty należy dołączyć referencje lub kserokopię umowy.

Wykluczenia

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Oferenci nie spełniający ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Nowa perspektywa

Numer projektu

RPLD.09.01.01-10-B074/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Proskala Małgorzata Szymczyk, ul. Wschodnia 149, 95-054 Ksawerów k/Łodzi.
Data wpłynięcia oferty: 19.11.2018 r.
Wysokość wynagrodzenia brutto w PLN za zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 uczestnika projektu: 2000 zł
Liczba wyświetleń: 534