Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich w siedzibie Zamawiającego: Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety Prowincja Toruńska, ul. Żeglarska 9, 87-100 Toruń w terminie do dnia 23.11.2018 r. do godziny 09.30- liczy się data wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.
2. Sposób opisania koperty:
Tytuł: OFERTA na zadanie pn. „Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety”.
z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 23.11.2018 r. godz.10.00.
3. Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
4. Oferta powinna być: sporządzona w formie pisemnej, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, czytelnie podpisana przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
5. Wykonawca w treści oferty winien określić łączny koszt usługi– cena w zł brutto. Wartość oferty stanowi cenę ryczałtową, w tym podatek VAT(obowiązująca stawka podatku oraz wynikająca z podanej kwoty wartość tego podatku).
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2018 r. o godzinie 10.00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
inwestycje.skpm@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Barzowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 56 622 31 63
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie źródła ciepła wraz z dolnym źródłem dla zasilania instalacji ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Kamieniu Krajeńskim na działce nr 280 obręb 0001, w oparciu o pompy ciepła wykorzystujące ciepło Ziemi oraz powietrze.
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i aktualnie obowiązującymi przepisami. Cena ofertowa musi obejmować kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacja techniczną. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
kujawsko-pomorskie
Powiat:
sępoleński
Miejscowość:
Kamień Krajeński
Cel zamówienia
Celem niniejszego postępowania i warunków w nim określonych jest wyłonienie wykonawcy realizacji robót budowlano montażowych, a także zapewnienie w szczególności przejrzystości oraz zachowanie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Przedmiot zamówienia
Projektowanym źródłem ciepła będą trzy pompy ciepła. Jedna pompa ciepła typu glikol/woda oraz dwie pompy ciepła powietrze/woda. Jako dolne źródło ciepła zaprojektowano pionowe wymienniki gruntowe. W otworach technologicznych przewidziano wymiennik dwururowy o średnicy 40mm, zakończony sondą
geotermalną. Jako nośnik ciepła przewiduje się 33% wodny roztwór glikolu propylenowego. Dolne źródło pompy ciepła będzie pracować przy różnicy temperatury 3-5 stopni C. Pompa ciepła współpracować będzie z buforem ciepła dla zabezpieczenia przed częstym włączaniem urządzeń.
Dla celów centralnego ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody projektuje się zestaw trzech pomp ciepła. Kaskadę dwóch powietrznych pomp ciepła o mocy łącznej grzewczej 70 kW, wspomagane gruntową pompą ciepła glikol/woda o mocy grzewczej przy BO/W35: 107,5kW. Pompy powietrzne będą produkowały energię cieplną dla ciepłej wody użytkowej. Natomiast dla celów centralnego ogrzewania budynku pracować będą wszystkie trzy jednostki. Pompy ciepła dla celów grzewczych będą połączone z zasobnikiem buforowym o pojemności 1100 l. Bufor wyposażony będzie w grzałkę elektryczną typ EHZ o mocy 9 kW.
W ramach prac związanych z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania planuje się: demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, montaż rur centralnego ogrzewania, montaż pionów, montaż i podłączenie grzejników do instalacji, napełnienie, odpowietrzenie i uruchomienie instalacji.
Dolnym źródłem ciepła dla pompy ciepła SWP 1100 będzie pionowy kolektor gruntowy wykonany jako wymiennik dwururowy zakończony głowicą geotermalną wprowadzony do otworu technicznego, w którym krążące medium będzie odbierać ciepło Ziemi zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Geologiczne i Górnicze art.6 pkt.16. Projekt geologiczny oraz wytyczne projektowe dolnego źródła nie są przedmiotem
tego opracowania.
Uwzględniając roczny czas pracy pompy ciepła przyjmuje się 26 szt. odwiertów po
99mb głębokości każdy.
Przyjmujemy następującą konfigurację instalacji dolnego źródła:
• odwierty od 1 do 7 łączone sekcyjną studzienką geotermalną S1-7,
• odwierty od 8 do 13 łączone sekcyjną studzienką geotermalną S8-13,
• odwierty od 14 do 20 łączone sekcyjną studzienką geotermalną S14-20,
• odwierty od 21 do 26 łączone sekcyjną studzienką geotermalną S21-26.
Projektowana instalacja węzła ciepła zlokalizowana będzie na parterze budynku w pomieszczeniach 014 i 016 o powierzchni odpowiednio 34.3 i 5.2 m2 oraz wysokości 2,5 m.
Załącznikiem do przedmiotowego zapytania ofertowego jest dokumentacja techniczna- załącznik 7.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
42511110-5 Pompy grzewcze
76431000-3 Usługi odwiertów
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia do dnia 31.05.2019 r.
Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę zakończenia wszystkich robót, zgłoszenia ich zakończenia Zamawiającemu oraz przekazania Zamawiającemu kompletnych operatów kolaudacyjnych (2 egzemplarze) z pisemnym wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego robót wraz z zawiadomieniem o zakończeniu prac.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
A. Wiedza i doświadczenie
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie prac budowlano-montażowych polegających na:
a. wykonaniu kotłowni z zastosowaniem pomp ciepła o mocy nie mniejszej niż 90 kW,
b. wymianie instalacji centralnego ogrzewania w obiekcie użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego.
2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych 2robót dla każdego z zakresów i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował roboty budowlano-montażowe wskazane w punkcie 1.
3. Wykonanie prac należy udokumentować odpowiednimi referencjami/potwierdzeniami należytego wykonania robót.
4. Nie wykazanie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Potencjał techniczny
B. Potencjał techniczny
1. Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z następującymi uprawnieniami zgodnie z załączonym wzorem:
a. kierownik robót sanitarnych,
b. projektant instalacji sanitarnych,
c. kierownik prac geologicznych
d. serwisant (wymagane uprawnienia SEP do 1kV)
2. Zamawiający wymaga załączenia oświadczeń o partycypacji w realizacji zadania, złożonych przez wskazane w potencjale technicznym osoby, ze wskazaniem tytułu oraz okresem realizacji zadania.
3. Nie wykazanie warunku posiadania potencjału technicznego skutkować będzie wykluczeniem
z postępowania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
C. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty aktualny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 1 400 000,00 zł.
Dodatkowe warunki
D. Dodatkowe warunki
1. Po stronie Wykonawcy będzie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac, w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy zgodnie z przepisami BHP oraz ochroną PPOŻ.
2. Wykonawca utrzyma zaplecze budowy w zakresie napraw, wody użytkowej, energii elektrycznej oraz zabezpieczenia we własnym zakresie maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
3. Wykonawca zapewni wywóz odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udokumentowanie potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach.
4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
5. Zamawiający nie planuje zamówień uzupełniających.
6. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielane podmiotom powiązanym
z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, będący w posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
b) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań.
7. Podwykonawcy.
a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
b) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w te roboty budowlane, a także zawiadamiał i przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
c) Jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy wskazanego w ofercie do niniejszego zamówienia to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub Wykonawca samodzielnie spełni warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do oferty należy dołączyć:
1. Pełnomocnictwo, jeśli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy;
2. Formularz ofertowy- załącznik 1
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w postępowaniu- załącznik 2
4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z kopiami dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót- załącznik 3
5. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (potencjał techniczny) wraz z oświadczeniami o partycypacji w zadaniu- załącznik 4, załącznik 5
6. Informacja na temat braku powiązań osobowych i kapitałowych- załącznik 6
7. Kopię aktualnego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 1 400 000,00 zł.
8. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
9. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10. Najpóźniej dzień przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopie stosownych i aktualnych uprawnień budowlanych osób wskazanych w ofercie oraz zaświadczenia lub decyzje o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r. oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku podmiotów krajowych, dla podmiotów zagranicznych dokumenty równoważne).
11. Najpóźniej dzień przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram terminowo – rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, określający terminy, zakresy robót zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 wraz z kosztorysem ofertowym. Kosztorys musi zawierać wszystkie prace zawarte w projekcie technicznym.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione wg punktacji od 1 do 100, w sposób następujący:
a) całościowa cena brutto wykonanej usługi (waga 60 pkt.) od 0 do 60 pkt., w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania zlecenia.
Metodologia obliczania pkt. ceny = (cena najniższa/cena oferowana) *60pkt. Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Pc= (Cn:Co) x60 waga kryterium (60 pkt)
gdzie: Pc– punkty dla badanej oferty w kryterium cena;
Cn– cena najniższa w zbiorze ofert;
Co– cena badanej (rozpatrywanej) oferty.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium tj. oferta z najniższą (najtańszą) ceną otrzyma maksymalną ilość punktów przypisaną w tym kryterium, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Najdroższa oferta uzyska najmniejszą liczbę punktów.
b) Termin realizacji przedmiotu zamówienia – data zakończenia realizacji zamówienia (przy założeniu, że wybór wykonawcy i podpisanie umowy nastąpi nie później niż 28.09.2018 r.) (waga 20 pkt.)
do 17 maja 2019 r.- 7 pkt.
do 30 kwietnia 2019 r.- 14 pkt.
do 31 marca 2019 r.- 20 pkt.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego termin zakończenia realizacji zamówienia (14.12.2018 r.) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z zapisami zapytania ofertowego.
c) udzielona gwarancja na urządzenia pompy ciepła, odwierty geotermalne i prace instalacyjne licząc od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru robót (waga 10 pkt.)
24 miesiące0pkt.
od 25 miesięcy do 36 miesięcy5 pkt.
od 37 miesięcy do 59 miesięcy 7 pkt.
od 60 miesięcy do 72 miesięcy 10 pkt.
Wskazanie gwarancji na pompę ciepła, odwierty geotermalne i prace instalacyjne poniżej 24miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
d) czas reakcji na awarię (waga 10 pkt.):
powyżej 12 godzin 0 pkt.
od 12 godzin do 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii 5 pkt.
poniżej 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii10 pkt.
Wskazanie czasu reakcji na awarię powyżej 12 godzin będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Po ustaleniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie. Zostanie wybrana oferta
o najwyższej liczbie punktów.
Wykluczenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu wyjaśnienia ofert;
2. W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyklucza wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.
4. Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, jeśli:
a) oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
b) oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
d) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający może wykluczyć z postępowania:
a) Wykonawców, w odniesieniu do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
b) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Nazwa
ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW.ELŻBIETY, PROWINCJA TORUŃSKA
Adres
87-100 Toruń
kujawsko-pomorskie
, Toruń
Numer telefonu
+48 566 22 3163
NIP
9561929399
Tytuł projektu
Termomodernizacja budynku DPS w Kamieniu Krajeńskim prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety
Numer projektu
RPKP.03.03.00-04-0017/17-00