Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Uprzejmie prosimy o złożenie oferty nie później niż do dnia 14.11.2018 r. do godziny 9:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/ informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii. Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
6. Ofertę można wysłać tradycyjną pocztą lub kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 2/11/NP/ZMW/ŁÓDŹ9.1.1/2018 – Poradnictwo psychologiczne w projekcie nr RPLD.09.01.01-10-B074/17”
na adres: Związek Młodzieży Wiejskiej, ul. Chmielna 6 lok. 6; 00-020 Warszawa.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Katarzyna Smolarska tel. kom. 600 353 873 lub (22) 826-11-68
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dot. treści złożonych ofert.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Smolarska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tel./fax (22) 826-11-68, kom. 600 353 873
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zamówienia jest 85121270-6 Usługa psychologiczna - polegająca na przeprowadzeniu z ok. 55 uczestnikami projektu nr RPLD.9.1.1-10-B074/17 pn. Nowa Perspektywa serii spotkań w ramach indywidualnego poradnictwa psychologicznego, pomagającego im zniwelować bariery intrapsychiczne i wspierającego efektywną realizację zadań założonych w ramach wcześniej opracowanych dla nich, przez doradcę zawodowego, Indywidualnych Ścieżek Reintegracji.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Cel zamówienia
Realizacja usługi ma na celu wesprzeć uczestników projektu pozostających bez zatrudnienia, tj. wyłącznie biernych zawodowo lub zarejestrowanych bezrobotnych, dla których zgodnie z Ustawą z 20.04.2004 r o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy, został określony III profil pomocy, w tym osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub z zaburzeniami psychicznymi, w wieku powyżej 18 lat, zamieszkujących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, na obszarze województwa łódzkiego, w osiąganiu przez nich kolejnych celów w ramach realizowanego projektu, budować ich motywację, prawidłową samoocenę i aktywne postawy w życiu społeczno-zawodowym.
Przedmiot zamówienia
Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zamówienia jest 85121270-6 Usługa psychologiczna - polegająca na przeprowadzeniu z ok. 55 uczestnikami projektu nr RPLD.9.1.1-10-B074/17 pn. Nowa Perspektywa serii spotkań w ramach indywidualnego poradnictwa psychologicznego, pomagającego im zniwelować bariery intrapsychiczne i wspierającego efektywną realizację zadań założonych w ramach wcześniej opracowanych dla nich, przez doradcę zawodowego, Indywidualnych Ścieżek Reintegracji. Realizacja usługi pozwoli wesprzeć uczestników projektu pozostających bez zatrudnienia, tj. wyłącznie biernych zawodowo lub zarejestrowanych bezrobotnych, dla których zgodnie z Ustawą z 20.04.2004 r o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy, został określony III profil pomocy, w tym osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub z zaburzeniami psychicznymi, w wieku powyżej 18 lat, zamieszkujących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, na obszarze województwa łódzkiego, w osiąganiu przez nich kolejnych celów w ramach realizowanego projektu, budować ich motywację, prawidłową samoocenę i aktywne postawy w życiu społeczno-zawodowym. Przewidywany czas na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 8 godzin zegarowych.
Usługa będzie realizowana na terenie miasta Łódź w województwie łódzkim. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30 stycznia 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. dysponowania kadrą minimum dwóch specjalistów posiadających niezbędne kwalifikacje uprawniające do świadczenia usług z zakresu specjalistycznego poradnictwa psychologicznego,
e. sprawdzania listy obecności,
c. wypełnienia karty indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla każdego uczestnika.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. przygotowanie listy obecności,
b. prowadzenie monitoringu realizacji poradnictwa.
Kod CPV
85121270-6
Nazwa kodu CPV
Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Usługa będzie realizowana na terenie miasta Łódź w województwie łódzkim. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30 stycznia 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Zatrudniony przez Wykonawcę personel powinien posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu poradnictwa psychologicznego.
2. Kadra, którą dysponuje Wykonawca powinna posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Zatrudniony przez Wykonawcę personel powinien posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu poradnictwa psychologicznego.
2. Kadra, którą dysponuje Wykonawca powinna posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
Potencjał techniczny
Wykonawca powinien dysponować adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1. Wykonawca powinien dysponować kadrą w postaci minimum 2 specjalistów zdolnych przeprowadzić specjalistyczne poradnictwo psychologiczne.
2. Zatrudniony przez Wykonawcę personel powinien posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu poradnictwa psychologicznego.
3. Kadra, którą dysponuje Wykonawca powinna posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien:
1. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
2. Posiadać środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości zapewniającej wykonanie zlecenia oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający będzie miał również prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
3. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający (maksymalnie o 30%).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Wyciąg bankowy opiewający na kwotę równoważną wysokości zamówienia wraz z oświadczeniem, że środki te nie mają charakteru środków publicznych.
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową wraz z wykazem doświadczenia w formie tabeli stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zatrudnionej kadry do świadczenia usług z zakresu specjalistycznego poradnictwa psychologicznego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium Wyboru Oferty
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim
2. Przesłane przez Państwa informacje będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty wg. kryterium punktowego: max. 100 pkt. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
KRYTERIUM 1: Cena wyrażona w kwocie brutto za 1 godzinę zegarową przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa psychologicznego, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:
Cena brutto – 80 pkt
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 80 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
KRYTERIUM 2: Posiadane doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnościami– maximum 20 pkt.:
- od 2 do 3 lat doświadczenia zawodowego - 10 pkt
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego - 20 pkt
W celu potwierdzenia kryterium do Oferty należy dołączyć referencje lub kserokopię umowy.
Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta.
3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana.
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.
Wykluczenia
Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawcy nie spełniający powyższego wymagania zostaną wykluczeni z postępowania.
Nazwa
ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ
Adres
00-020 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228261168
Fax
228264455
NIP
5251916874
Tytuł projektu
Nowa perspektywa
Numer projektu
RPLD.09.01.01-10-B074/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ProSkala Szkolenia i Doradztwo Małgorzata Szymczyk, 95-054 Ksawerów, ul. Wschodnia 149. Oferta wpłynęła w dniu 13.11.2018 r. Złożona oferta spełnia warunki udziału w procedurze i została wybrana do podpisania umowy i realizacji zamówienia.