Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Proszę o przesyłanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 14.11.2018r. na adres e-mail: ebutajlo@gmail.com. W sprawach formalnych należy kontaktować się z Elżbietą Butajło – pod numerem telefonu tel. + 48 692 479 619 lub adresem mailowym: ebutajlo@gmail.com. Wszelkie pytania prosimy również kierować pod powyższy adres e-mail. Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową, pod warunkiem, że pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ebutajlo@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Elżbieta Butajło
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
692479619
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni gastronomicznej w:
1. blender gastronomiczny (barmański) – szt.1
2. podgrzewacz do talerzy – szt.1
3. naświetlacz do dezynfekcji jaj – szt.1
4. sous vide – szt.1
5. urządzenie do rozdrabniania surowców – szt.1
6. sokowirówka – szt.2
7. salamandra elektryczna– szt.1
8. garnki typu
a) owoskop – szt.2
b) wok – szt.2
c) garnek do ryżu – szt.2
9. schładzarka szokowa – szt.1
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
sierpecki
Miejscowość:
Studzieniec
Cel zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do gastronomicznej pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
Przedmiot zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni gastronomicznej w:
1. blender gastronomiczny (barmański) – szt.1
2. podgrzewacz do talerzy – szt.1
3. naświetlacz do dezynfekcji jaj – szt.1
4. sous vide – szt.1
5. urządzenie do rozdrabniania surowców – szt.1
6. sokowirówka – szt.2
7. salamandra elektryczna– szt.1
8. garnki typu
a) owoskop – szt.2
b) wok – szt.2
c) garnek do ryżu – szt.2
9. schładzarka szokowa – szt.1
Kod CPV
39711300-2
Nazwa kodu CPV
Urządzenia elektrotermiczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy dostawy
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do udziału w postępowaniu zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Wiedza i doświadczenie
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie, wykonał:
- co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 15 tys. zł brutto każde wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji - Załącznik nr 5. Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (m.in. ksero faktury/faktur + protokół zdawczo-odbiorczy, itp.).
Potencjał techniczny
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał techniczny do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał osobowy do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.
d. gdy nastąpią istotne zmiany w realizowanym wniosku o dofinansowanie projektu,
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.
Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a ich zakres jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020”.
Warunki przyszłej umowy opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
2. Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
3. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
4. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
5. Wykaz zrealizowanych dostaw stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego wraz z dowodami realizacji dostaw
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert:
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów:
a) Cena – Ceny ofert brutto (waga 90 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem C=(CN/CO)*90
Gdzie:
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto” (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
CN – oznacza łączną cenę brutto najtańszej z ofert.
Co – oznacza łączną cenę brutto ocenianej oferty.
90 - waga procentowa ocenianego kryterium (90% = 90 pkt.).
b) Gwarancja (waga 10 %) będzie obliczana wg poniższych zasad
Oferta, która zaproponuje gwarancję 24 miesiące otrzyma 10 punktów
Oferta, która zaproponuje gwarancję 12 miesięcy otrzyma 0 punktów
10 - waga procentowa ocenianego kryterium (10% = 10 pkt.)
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez zamawiającego (warunek konieczny) – 12 miesięcy.
Nieokreślenie okresu gwarancji jakości potraktowane zostanie jako zaoferowanie jej na okres 12 miesięcy. Określenie okresu gwarancji jakości na więcej niż 24 miesiące, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie jej na okres 24 miesięcy).
3. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łączną (cena+gwarancja) najwyższą liczbę punktów.
Wykluczenia
Z postępowania wyklucza się:
a) Oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
b) Oferentów powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ
Adres
00-680 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
52 321 18 90
Fax
52 321 18 92
NIP
5220001895
Tytuł projektu
Nauczanie rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
Numer projektu
RPMA.10.03.01-14-9200/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SP.J.
15-620 Białystok
ul.Elewatorska 29/A
Data wpłynięcia oferty: 14.11.2018r.
Cena brutto 19.468,44 zł
Gwarancja 12 m-cy