Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 7/00052/2018 Zakup usług w zakresie konsultacji specjalistycznych

Data publikacji: 30.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-11-2018

Numer ogłoszenia

1146622

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2018 r.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie o usługi specjalistyczne w powiecie kwidzyńskim nr projektu RPPM.06.02.02-22-0052/17

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Karolina Weiner

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

500165355

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup usług konsultacji psychologicznych, prawnych, dietetycznych, logopedycznych, pedagogicznych dla uczestników i uczestniczek projektu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: kwidzyński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienie jest realizacja konsultacji specjalistycznych wynikających z Indywidualnych Programów Rozwoju uczestników i uczestniczek, które są uzupełnieniem pozostałych działań projektowych.

Przedmiot zamówienia

1. Prowadzenie konsultacji indywidualnych dziecka
2. Prowadzenie konsultacji dla rodziny dziecka( konsultacje rodzinne)

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Konsultacje będą prowadzone od poniedziałku do soboty włącznie, spotkania będą umawiane są indywidualnie w miarę możliwości uczestników i uczestniczek projektu, maksymalny czas od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do realizacji konsultacji to 21 dni. Konsultacje prowadzone będą w godzinach 8.00-20.00. Planowany termin realizacji 12 listopada 2018 r - 30 marca 2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, tj.:
A. Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, których przedmiot odpowiadał przedmiotowi części, na które składana jest oferta, przy czym za jedną usługę przewiduje się usługę konsultacji trwającą minimum 1 godzinę, wykonaną na rzecz jednej osoby. Konsultacje wykonane na rzecz różnych osób będą uznawane za różne usługi, nawet jeśli zostały wykonane w wyniku realizacji jednej umowy. Przedmiotem usługi będzie dla części I – konsultacje psychologiczne indywidualne, dla części II – konsultacje dietetyczne, dla części III – konsultacje logopedyczne, dla części IV – konsultacje pedagogiczne, dla części V – konsultacje prawne, dla części VI – konsultacje psychologiczne rodzinne.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Na etapie składania oferty Wykonawca wypełnia załącznik nr 3 do zapytania, który dołącza do oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

B. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyć usługi konsultacji, która:
a) posiada co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług, których przedmiot odpowiadał przedmiotowi części, na które składana jest oferta.
b) Posiada wykształcenie wyższe, kierunkowe zgodne z zakresem części, na które składana jest oferta.
c) Posiada min. roczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą dla części I, części II, części III, części IV zapytania.
d) Ma pełną zdolność do czynności prawnych.
e) Korzysta z pełni praw publicznych.
f) Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym
g) Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Na etapie składania oferty Wykonawca wypełnia załącznik nr 4 do zapytania, który dołącza do oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów:

a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, potwierdzające spełnienie wymogu rocznego doświadczenia w świadczeniu usług zgodnych z zakresem części, na które składana jest oferta, wskazanego w lit. a),
b) Kserokopię dyplomu ukończenia studiów kierunkowych potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w lit. b),
c) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, potwierdzające spełnienie wymogu pracy z dziećmi i młodzieżą wskazanego w lit. c),
d) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, przygotowaną w języku polskim, w formie pisemnej.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć:
1) ofertę wraz z oświadczeniami wskazanymi we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania),
2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich długości trwania, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru w załączniku nr 3 do zapytania)
3) Wykaz osób wskazywanych na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4 do zapytania)
4) Wykaz osób na potrzeby oceny wg kryterium „doświadczenie osoby realizującej zamówienie” (załącznik nr 5)
5) Wykonawca składa komplet załączników (3-5) dla każdej części, na którą składa ofertę.
6) Wykonawca składa załącznik nr 2 w jednym egzemplarzu.
7) Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8) Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze zapytanie powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w zapytaniu.
9) W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami zapytania, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
10) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium:
- 50% - cena
- 30% -kryterium doświadczenie osoby realizującej zamówienie
- 20% - dostępność specjalisty.
Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów ( suma kryteriów C+D+W) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
A. Opis sposobu obliczania punktów w kryterium cena.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 50
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę dla poszczególnych części zapytania.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 50.

B. Opis sposobu obliczania punktów w kryterium doświadczenie osoby realizującej zamówienie.

W ramach kryterium oceniane będzie długość doświadczenia osoby, która będzie świadczyć usługi konsultacji i została wskazana przez Wykonawcę w załączniku nr 4 (wykaz osób). Oceniane będzie doświadczenie dłuższe niż wymagane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku wskazania przez Wykonawcę kilku osób, w ramach kryterium pod uwagę wzięte będzie jedynie doświadczenie jednej osoby z najdłuższym doświadczeniem.
Ocenie podlegać będzie długość doświadczenia zawodowego zgodnego z przedmiotem części, na jakie jest składana oferta tj. w przypadku części I doświadczenie w świadczeniu usług psychologicznych, w przypadku części II świadczenie usług dietetycznych, w przypadku części III świadczenie usług logopedycznych, w przypadku części IV świadczenie usług pedagogicznych, w przypadku części V świadczenie usług prawnych.
Celem uzyskania punktów w ramach kryterium Wykonawca winien wypełnić i załączyć do oferty tabelę „Załącznik nr 5”. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę. Brak wykazania dodatkowego doświadczenia w załączniku nr 5 będzie skutkować przyznaniem w powyższym kryterium 0 punktów.

Zamawiający dokona oceny oferty w przedmiotowym kryterium doświadczenie osoby realizującej zamówienie, zgodnie z częścią na które składana jest oferta w następujący sposób:
1 rok-2lata – 5pkt
3-4 lata -10 pkt
5-7 lat-15 pkt
8-10 lat – 20 pkt
11 i więcej lat – 30 pkt

C. Opis sposobu obliczania punktów w kryterium dostępność specjalisty
Wykonawca wykazujący dostępność specjalisty, zgodnie z zakresem części, na które składana jest oferta, wskazuje w załączniku nr 1 tj. liczbę dni w, która jest potrzebna od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego o potrzebie konsultacji do faktycznej realizacji konsultacji. Nieuzupełnienie rubryki w załączniku nr 1 lub dostępność powyżej 21 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.


W kryterium „dostępność specjalisty” Zamawiający dokona oceny w następujący sposób:
14 -20 dni od zgłoszenia – 2 pkt
7-13 dni od dnia zgłoszenia – 4 pkt
5 -6 dni od dnia zgłoszenia -5 pkt
3-4 dni od dnia zgłoszenia -10 pkt
1-2 dni od dnia zgłoszenia -15 pkt
Dostępność w dniu zgłoszenia – 20 pkt
Maksymalnie zamawiający przyzna 20 pkt.

Wszystkie obliczenia dla kryterium cena, doświadczenie, dostępność specjalisty będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10/brak

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Rodzina to podstawa - rozwój usług społecznych wsparcia rodziny w powiecie kwidzyńskim

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0052/17-02

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część I - Elżbieta Niklewska - Piotrowska, ul. Kościuszki 51/5, 82-500 Kwidzyn, w dniu 7 listopada 2018 r. Zaproponowana cena 110 zł brutto.
Część II - nie wpłynęła żadna oferta.
Część III - Monika Winnicka, ul. Tczewska 19, 82-500 Kwidzyn, w dniu 5 listopada. Zaproponowana cena 110 zł brutto.
Część IV - Nie wpłynęła żadna oferta.
Część V - Kancelaria Adwokacka adw. M Fiszka-Subocz, 82-500 Kwidzyn, ul. Braterstwa Narodów 33/19. Zaproponowana cena 61,50 zł brutto.
Część VI - Katarzyna Kaniecka, Rozjany Małe 13, 82-520 Gardeja. Zaproponowana cena 150 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 610