Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 8/2018 na dostawę i montaż fabrycznie nowego automatycznego systemu do klejenia klejonki i załadunku fryzów z walcowatym systemem nakładania kleju, z manualnym układaniem fryzów z klejem na stole doprowadzającym do prasy

Data publikacji: 26.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-12-2018

Numer ogłoszenia

1145821

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 13.11.2018 r. Zamawiający dokonuje zmiany treści pkt 6 załącznika do ogłoszenia o zamówieniu „02) załącznik nr 2 – formularz ofertowy” poprzez: w miejsce zapisu: „Oświadczamy, że uważamy się związanymi niniejszą ofertą przez okres 30 dni”, dodanie zmienionego zapisu: „Oświadczamy, ze uważamy się związanymi niniejszą ofertą przez okres 45 dni”. W związku z tym, Zamawiający załącza aktualną treść załącznika do ogłoszenia o zamówieniu – „02) załącznik nr 2 – formularz ofertowy po zmianie z dnia 13.11.2018 r.” Konieczność zmiany wynika z zaistnienia rozbieżności pomiędzy okresem związania ofertą określonym w zapytaniu ofertowym (45 dni), a okresem związania ofertą określonym w pkt 6 załącznika do ogłoszenia o zamówieniu „02) załącznik nr 2 – formularz ofertowy” (30 dni). Okres związania wykonawców złożonymi ofertami wynosić będzie 45 dni.

Zamawiający dnia 06.11.2018 r. dokonuje zmiany w treści załącznika do ogłoszenia o zamówieniu „01) zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 31.10.2018 r” w następującym zakresie: w rozdziale X „Sposób przygotowania oferty” ust. 6:
w miejsce zapisu: „Jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinien to zastrzec składając ofertę oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419), Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa”,
dodaje się zmieniony zapis: „Jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinien to zastrzec składając ofertę oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa”.

W związku z tym, Zamawiający załącza aktualną treść załącznika do ogłoszenia o zamówieniu „01) zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 06.11.2018 r”.


W ogłoszeniu w rubryce „Treść ogłoszenia została zmieniona” należy dodać następującą treść:

Zamawiający dnia 31.10.2018 r. dokonuje zmiany ogłoszenia poprzez usunięcie z opisu przedmiotu zamówienia obowiązku dokonywania przeglądów okresowych dostarczonej prasy w okresie gwarancji oraz zmianę terminu składania ofert. W związku z tym, dnia 31.10.2018 r. Zamawiający dokonuje zmiany:
1. Treści ogłoszenia o zamówieniu:
1) poprzez zmianę terminu składania ofert i wyznaczenie nowego terminu na dzień 03.12.2018 r., w związku z czym w polu „Termin składania ofert” w miejsce zapisu „do dnia 30.11.2018 r.” dodaje się zmieniony zapis „do dnia 03.12.2018 r.”;
2) w polu „Przedmiot zamówienia” wykreśla się ust. 1 pkt 6 o treści: „dokonywanie przeglądów okresowych dostarczonej prasy w okresie gwarancji, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy”.
2. Treści załącznika do ogłoszenia o zamówieniu – „01) zapytanie ofertowe”:
1) wykreśla się w rozdziale III „Opis przedmiotu zamówienia” ust. 1 pkt 6 o treści: „dokonywanie przeglądów okresowych dostarczonej prasy w okresie gwarancji, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy”,
2) zmienia się w rozdziale VII „Miejsce i termin złożenia oferty” ust. 2 i w miejsce zapisu: „Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.11.2018 r.”, dodaje się zmieniony zapis: „Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.12.2018 r.”.
W związku z tym, Zamawiający załącza aktualną treść załącznika do ogłoszenia o zamówieniu „01) zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 31.10.2018 r.”.
3. Treści załącznika do ogłoszenia o zamówieniu – „06) załącznik nr 6 – wzór umowy”:
1) w § 4 ust. 2 w miejsce zapisu „Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy na warunkach z niej wynikających, w tym koszty transportu, zainstalowania i uruchomienia urządzenia w miejscu dostawy oraz koszty udzielenia licencji, szkolenia, napraw, przeglądów i konserwacji w okresie gwarancyjnym i inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy.”, dodaje się zmieniony zapis: „Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy na warunkach z niej wynikających, w tym koszty transportu, zainstalowania i uruchomienia urządzenia w miejscu dostawy oraz koszty udzielenia licencji, szkolenia, napraw i inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy.”

2) wykreśla się § 7 ust. 7 o treści: „W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 umowy i bez dodatkowego wezwania, Wykonawca będzie dokonywał przeglądów okresowych urządzenia, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy, uzgadniając uprzednio z Zamawiającym dogodny termin, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem”.
W związku z tym, Zamawiający załącza aktualną treść załącznika do ogłoszenia o zamówieniu „06) załącznik nr 6 – wzór umowy po zmianie z dnia 31.10.2018 r.”

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: w.gajewski@zfo.org.pl, lub
2) pocztą, kurierem lub osobiście do siedziby Zamawiającego: ul. Fabryczna 4, 18 – 300 Zambrów.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

w.gajewski@zfo.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

WALDEMAR GAJEWSKI

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

797339325

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego automatycznego systemu do klejenia klejonki i załadunku fryzów z walcowatym systemem nakładania kleju, z manualnym układaniem fryzów z klejem na stole doprowadzającym do prasy, spełniającego wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: zambrowski Miejscowość: Zambrów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest nabycie kompletnego fabrycznie nowego automatycznego systemu do klejenia klejonki i zakładania fryzów z walcowatym systemem nakładania kleju, z manualnym układaniem fryzów z klejem na stole doprowadzającym do prasy. Będzie on wykorzystywany w procesie produkcji i przygotowania okien dachowych z drewna, głównie z drewna sosnowego. Stanowić on będzie niezbędny element wyposażenia części linii produkcyjnej.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa kompletnego fabrycznie nowego automatycznego systemu do klejenia klejonki i zakładania fryzów z walcowatym systemem nakładania kleju, z manualnym układaniem fryzów z klejem na stole doprowadzającym do prasy (dalej jako prasa), spełniającego wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2) montaż prasy w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ul. Aleja Wojska Polskiego 27B,
3) zainstalowanie i pierwsze uruchomienie prasy wraz z wykonaniem testów i prób prawidłowości jej działania w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ulicy Aleja Wojska Polskiego 27B,
4) przeszkolenie maksymalnie 6 pracowników Zamawiającego z obsługi i prawidłowego utrzymania w ruchu prasy,
5) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na dostarczoną prasę oraz wykonywanie świadczeń gwarancyjnych, w tym usuwanie wad, w okresie gwarancji,
6) (wykreślono)
7) zapewnienie Zamawiającemu niewyłącznej licencji na korzystanie z oprogramowania zainstalowanego w ramach przedmiotu umowy oraz dokumentacji dostarczonego oprogramowania, niezbędnego do korzystania z prasy.
2. Dostarczona prasa musi być nowa, nieużywana, kompletna, wolna od wad fizycznych i prawnych, a także obciążeń prawami osób trzecich.
3. Dostarczona prasa będzie zgodna z obowiązującymi normami europejskimi, a także będzie spełniać wymagane normy i wymogi bezpieczeństwa oraz będzie posiadać certyfikat zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1226 ze zm.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Ponadto szczegółowo obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania świadczeń gwarancyjnych w okresie gwarancji, tj. w okresie zaoferowanym przez Wykonawcę (w ramach kryteriów oceny ofert), nie krótszym jednak niż 12 miesięcy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę automatycznego systemu do klejenia klejonki o wartości co najmniej 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) netto.
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych/ej w tym oświadczeniu dostaw/y. Przez dowody potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy rozumieć w szczególności referencję lub pozytywną opinię wystawioną przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana,
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w ust. 2 powyżej.
4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, tj.: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł, np. kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sytuacji/w zakresie:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT,
2) konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, spowodowanego:
a) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu Stron umowy,
b) koniecznością zapewnienia ciągłości działania przedsiębiorstwa Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ciągłości produkcji lub koordynacji dostawy i montażu urządzenia z dostawami innych maszyn i urządzeń do zakładu Zamawiającego,
c) wydłużeniem za zgodą instytucji pośredniczącej terminu realizacji projektu, w ramach którego udzielane jest niniejsze zamówienie,
3) zamiany parametrów urządzenia, jeżeli konieczność zmiany wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy, przy czym zmienione parametry nie mogą być gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i nie może to pociągnąć za sobą zmiany wysokości wynagrodzenia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy/dostaw wskazanych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnym z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego),
4) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł,
5) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
6) zgodę na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy,
8) szczegółową specyfikację techniczną oferowanej prasy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
1. Zamawiają dokona wyboru Wykonawcy zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa brutto – waga procentowa 80%
W ramach kryterium oceny ofert cena ofertowa brutto, oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W przypadku wskazania ceny ofertowej brutto w euro, na potrzeby oceny oferty według tego kryterium, cena ofertowa brutto wyrażona w euro zostanie przeliczona na złote polskie według średniego kursu euro w stosunku do złotego, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia upływu terminu składania ofert i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
C = -------------- x 80 pkt
Cb
gdzie:
 C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
 Cb – cena brutto oferty badanej (ocenianej),
 80 pkt – waga kryterium.
2) wydłużenie okresu gwarancji – waga procentowa 10%
W ramach kryterium oceny ofert „wydłużenie okresu gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji w liczbie miesięcy.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, zaś najdłuższy okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy albo dłuższego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania okresu gwarancji w niepełnych miesiącach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę miesięcy pomijając deklarowaną liczbę dni.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji w Formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a okres gwarancji zostanie ustalony na 12 miesięcy.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Go – 12 miesięcy
G = ------------------------------------- x 10 pkt
Gn – 12 miesięcy
gdzie:
 G – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Go – długość okresu gwarancji wskazanego w ofercie badanej,
 Gn – długość najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji spośród ofert nieodrzuconych,
 12 miesięcy – minimalny, niepunktowany okres gwarancji,
 10 pkt – waga kryterium.
3) czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia – waga procentowa 10 %
W ramach kryterium oceny ofert „czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia w liczbie pełnych godzin od momentu otrzymania zgłoszenia.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że maksymalny czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia od momentu otrzymania zgłoszenia wynosi 48 godzin.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia dłuższego niż 48 godzin, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania czasu przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia w niepełnych godzinach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę godzin pomijając deklarowaną liczbę minut.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże czasu przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia zostanie ustalony na 48 godzin.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Sn
S = ------------ x10 pkt
Sb
gdzie:
 S – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Sn – najkrótszy czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
 Sb – czas przystąpienia do usunięcia wady przedmiotu zamówienia wskazany w oferty badanej (ocenianej),
 10 pkt – waga kryterium.
2. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

1. Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę powiązanego z nim kapitałowo lub osobowo, a jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Fabryczna 4

18-300 Zambrów

podlaskie , zambrowski

Numer telefonu

797339325

NIP

7231629960

Tytuł projektu

Wdrożenie opatentowanych wyników prac B+R w celu uruchomienia seryjnej produkcji innowacyjnych okien dachowych.

Numer projektu

POPW.01.03.01-20-0009/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Weinig Dimter GmbH & Co. KG z siedzibą w Illertissen, Rudolf – Diesel – Straße 14 – 16, D – 89257 Illertissen
Data wpłynięcia oferty: 3 grudnia 2018 r., o godz. 16:03.
Cena: 208.335,00 euro netto
Liczba wyświetleń: 689