Strona główna
Logo unii europejskiej

Wyłonienie kandydata na stanowisko badawcze: specjalista ds. pomiarów przemysłowych, do realizacji zadań przewidzianych w projekcie

Data publikacji: 23.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-10-2018

Numer ogłoszenia

1144952

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejscem składania ofert jest: Żbik Sp. z o. o, ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.
2. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 31.10.2018 roku do godziny 08:30, tj. w godzinach pracy Zakładu (Zamawiającego) 8:00-16:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na Wyłonienie kandydata na stanowisko badawcze: Specjalista ds. pomiarów przemysłowych – nie otwierać do dnia 31.10.2018 roku do godziny 09:00”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
4. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i zawierać wymagane w niej załączniki.
5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
6. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wskazany wykonawca do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
7. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji musi wynikać z pełnomocnictwa.
8. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
9. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
10. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 31.10.2018 r. o godzinie 09:00 pod adresem: Polska, województwo podkarpackie, powiat M. Rzeszów, miejscowość: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.
11. Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, proszeni są o osobiste uczestnictwo w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów, 31.10.2018, godz. 09:00). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda ceny podane przez poszczególnych Oferentów za wykonanie przedmiotu Zamówienia, z zachowaniem ochrony danych osobowych.
12. Bezpośrednio po procedurze otwarcia ofert, w siedzibie Zamawiającego (ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów, 31.10.2018), zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, na którą zostaną zaproszeni oferenci, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
13. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego oferenta, który złoży ofertę oraz odbędzie rozmowę kwalifikacyjną oraz opublikowane zostaną na stronie internetowej Zamawiającego (www.zbiksoft.pl) oraz na bazie konkurencyjności (www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl) najpóźniej do dnia 05.11.2018 roku.
14. Wszyscy oferenci będą mieli możliwość uzyskania w wybrany sposób (w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów, lub elektronicznie) wglądu do protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia z zachowaniem ochrony danych osobowych.
15. Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego przetargu.
16. Zamawiający udziela odpowiedzi ws. treści przetargu, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 26.10.2018 r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
17. Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiający przekazuje do wiadomości wszystkich oferentów za pomocą własnej strony internetowej, bez wskazywania autora pytania.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Żabiński

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wyłonienie kandydata na stanowisko badawcze: specjalista ds. pomiarów przemysłowych do realizacji zadań przewidzianych w projekcie:
Zakres obowiązków związanych z realizacją projektu:
• Opracowanie innowacyjnej struktury sprzętowo-programowej umożliwiającej nadzorowanie procesu w czasie rzeczywistym w zakresie pomiarów przemysłowych, czujników oraz systemów pomiarowych.
• Rolą pracownika będzie przeprowadzenie badań dotyczących: architektury i wymaganej funkcjonalności w obszarze czujników i systemów pomiarowych oraz implementacji metod przetwarzania sygnałów pomiarowych w czasie rzeczywistym. Pracownik będzie również brać udział w testowaniu i doskonaleniu opracowanych prototypów
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: Rzeszów, ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie kandydata na stanowisko badawcze: Specjalista ds. pomiarów przemysłowych w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, w ramach realizacji projektu pn. "Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej", nr: RPPK.01.02.00-18-0045/17. Zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej ma charakter bezwarunkowy i jest związany z realizacją projektu ze środków poddziałania 1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia Typ projektów: Prace B+R w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, w ramach projektu, pn. "Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej", nr: RPPK.01.02.00-18-0045/17.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Wyłonienie kandydata na stanowisko badawcze: specjalista ds. pomiarów przemysłowych do realizacji zadań przewidzianych w projekcie:
Zakres obowiązków związanych z realizacją projektu:
• Opracowanie innowacyjnej struktury sprzętowo-programowej umożliwiającej nadzorowanie procesu w czasie rzeczywistym w zakresie pomiarów przemysłowych, czujników oraz systemów pomiarowych.
• Rolą pracownika będzie przeprowadzenie badań dotyczących: architektury i wymaganej funkcjonalności w obszarze czujników i systemów pomiarowych oraz implementacji metod przetwarzania sygnałów pomiarowych w czasie rzeczywistym. Pracownik będzie również brać udział w testowaniu i doskonaleniu opracowanych prototypów.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy.

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Okres realizacji zamówienia:
a) Wyłonienie kandydata na stanowiska badawcze: specjalista ds. pomiarów przemysłowych – 23 miesiące na podstawie umowy cywilnoprawnej.
2. Główne miejsce realizacji projektu: Polska, województwo podkarpackie, powiat M. Rzeszów, miejscowość: ul. Emilii Plater 7, 35-079 Rzeszów.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
• wykształcenie wyższe kierunkowe,
• Znajomość zagadnień dotyczących pomiarów przemysłowych oraz systemów diagnostycznych,
• Obsługa przyrządów pomiarowych: multimetry podręczne i systemowe, oscyloskopy, karty pomiarowe,
• Znajomość pakietu TwinCAT 3 i biblioteki Condition Monitoring firmy Beckhoff,
• Umiejętność programowania sterowników PLC/PAC zgodnie z normą: IEC 61131-3,
• Doświadczenie w programowaniu mikrokontrolerów,
• Doświadczenie w stosowaniu technologii FPGA,
• Wiedza i doświadczenie w zakresie kalibrowania i wzorcowania systemów pomiarowych,
• Uprawnienia co najmniej SEP E.

Zamawiający uzna, że Oferent spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy wykaże, iż spełnia wszystkie powyższe wymagania odpowiednie dla danego stanowiska poprzez podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty” oraz na podstawie dołączonego do oferty CV
2. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Wiedza i doświadczenie

1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
• wykształcenie wyższe kierunkowe,
• Znajomość zagadnień dotyczących pomiarów przemysłowych oraz systemów diagnostycznych,
• Obsługa przyrządów pomiarowych: multimetry podręczne i systemowe, oscyloskopy, karty pomiarowe,
• Znajomość pakietu TwinCAT 3 i biblioteki Condition Monitoring firmy Beckhoff,
• Umiejętność programowania sterowników PLC/PAC zgodnie z normą: IEC 61131-3,
• Doświadczenie w programowaniu mikrokontrolerów,
• Doświadczenie w stosowaniu technologii FPGA,
• Wiedza i doświadczenie w zakresie kalibrowania i wzorcowania systemów pomiarowych,
• Uprawnienia co najmniej SEP E.

Zamawiający uzna, że Oferent spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy wykaże, iż spełnia wszystkie powyższe wymagania odpowiednie dla danego stanowiska poprzez podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty” oraz na podstawie dołączonego do oferty CV
2. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
• wykształcenie wyższe kierunkowe,
• Znajomość zagadnień dotyczących pomiarów przemysłowych oraz systemów diagnostycznych,
• Obsługa przyrządów pomiarowych: multimetry podręczne i systemowe, oscyloskopy, karty pomiarowe,
• Znajomość pakietu TwinCAT 3 i biblioteki Condition Monitoring firmy Beckhoff,
• Umiejętność programowania sterowników PLC/PAC zgodnie z normą: IEC 61131-3,
• Doświadczenie w programowaniu mikrokontrolerów,
• Doświadczenie w stosowaniu technologii FPGA,
• Wiedza i doświadczenie w zakresie kalibrowania i wzorcowania systemów pomiarowych,
• Uprawnienia co najmniej SEP E.

Zamawiający uzna, że Oferent spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy wykaże, iż spełnia wszystkie powyższe wymagania odpowiednie dla danego stanowiska poprzez podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty” oraz na podstawie dołączonego do oferty CV.
2. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Dodatkowe warunki

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. V, ppkt. 3, Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do przetargu - wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 3 do przetargu - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami.
3. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu przetargowym albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający określi termin zawarcia umowy po zakończeniu postępowania w informacji wysłanej do Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
2. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Wykonawca stosownie do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych do pracy powstałej zgodnie z zapisami umowy, obejmujących prawo do korzystania i rozporządzania pracą bez ograniczeń terytorialnych na wszystkich polach eksploatacji znanych w dniu zawarcia umowy, a w szczególności do:
• wprowadzania do pamięci komputera, w tym serwerów systemów informatycznych;
• zwielokrotniania dowolną techniką, a zwłaszcza w postaci: książek kopiowanych techniką drukarską, e-booków, w sieciach informatycznych, CD-ROM-ów, pendrive’ów;
• najmu, użyczania i udostępniania egzemplarzy, w tym przekazania dowolnej liczby egzmeplarzy do Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Zarządzającej lub podmiotów/instytucji dokonujacych kontroli z ramienia ww. instytucji;
• udostępniania dzieła w ramach usługi na żądanie odbiorcy dostępnej w sieciach informatycznych;
• udzielania zezwolenia na wykonywanie praw zależnych w stosounku do opracowań powstałych na podstawie utworów.
5. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym przetargu oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.
6. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
b) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć – wymagana jest wcześniejsza zgoda Zamawiającego.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - wymagana jest wcześniejsza zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
8. Przedłużenie terminów zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych dostawy;
d) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
e) konieczność usunięcia błędów w specyfikacji technicznej, które będą miały wpływ na termin wykonania umowy,
f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu odstawy.
9. W sytuacjach opisanych w niniejszym postępowaniu ofertowym, w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
10. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Wzór oferty” oraz dostarczenia, wymaganych w niej załączników.
2. Oferty należy składać w języku polskim.
3. Odrzuceniu podlegają oferty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Oferty powinny zawierać okres ważności, przy czym minimalny okres związania ofertą nie może być krótszy niż do 30 listopada 2018 r.
5. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
7. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena nie jest jedynym kryterium udzielania zamówienia. Wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Wykluczenia

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. V, ppkt. 3, Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do przetargu - wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 3 do przetargu - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami.
3. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu przetargowym albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZETO - RZESZÓW SP. Z O.O.

Adres

al. Tadeusza Rejtana 55

35-326 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

172825000

Fax

172821356

NIP

8130335772

Tytuł projektu

Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej

Numer projektu

RPPK.01.02.00-18-0045/17-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy.

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W postępowaniu ofertowym prowadzonym zgodnie z zasada konkurencyjności, spłynęła 1 oferta, która spełniła wszystkie kryteria dostępowe oraz według kryteriów oceny została wybrana do realizacji:
Stanowisko badawcze Specjalista ds. pomiarów przemysłowych, do realizacji zadań przewidzianych w projekcie: Oferta nr 1, data wpływu oferty: 29.10.2018 r. godzina: 9:00, cena netto: 61 520,40 pln.
Liczba wyświetleń: 561