Strona główna
Logo unii europejskiej

Zamówienia polegającego na przeprowadzeniu kompleksowej obsługi szkoleń kompetencji zawodowych w woj. zachodniopomorskim

Data publikacji: 17.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-10-2018

Numer ogłoszenia

1143983

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W związku ze zmianą zapisów we wniosku o dofinansowanie w zakresie merytorycznym szkoleń będących przedmiotem zamówienia Zamawiający dokonał następujących zmian w postępowaniu.
Było:
Zamówienie będzie polegało w szczególności na:
1) Część I
Przeprowadzenie 576 h szkolenia kwalifikacji zawodowych Administrator sieci informatycznych Cisco Security 642-637 dla łącznie 72 uczestników. Zapewnienie/udostępnienie sprzętu sieciowego ( 6szt. + 1szt. dla trenera na przeprowadzenie 48h szkolenia na grupę) do przeprowadzenia szkolenia kwalifikacji zawodowych Administrator sieci informatycznych Cisco Security oraz do przeprowadzenia egzaminów.

Jest:
Zamówienie będzie polegało w szczególności na:
1) Część I
Przeprowadzenie 576 h szkolenia kwalifikacji zawodowych Administrator sieci informatycznych Cisco Security dla łącznie 72 uczestników. Zapewnienie/udostępnienie sprzętu sieciowego ( 6szt. + 1szt. dla trenera na przeprowadzenie 48h szkolenia na grupę) do przeprowadzenia szkolenia kwalifikacji zawodowych Administrator sieci informatycznych Cisco Security oraz do przeprowadzenia egzaminów.

Było:
4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia:
Oferent/Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla części I i II:
Wykonawca dysponuje kadrą szkoleniową – trenerami, którzy spełniają poniższe warunki (każdy z trenerów osobno):
- min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sieci informatycznych,
- wykształcenie – wyższe informatyczne,
- posiada wiedzą dot. Wdrażania zabezpieczeń z grupy network foundation protection, wdrażania mechanizmów zabezpieczających: NAT, ZONE BASED, FIREWALL I IPS,
- posiada wiedzą w zakresie wdrażania łączy typu site-to-site vpn, wdrażania dostępowego vpn.

Jest:
4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia:
Oferent/Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla części I i II:
Wykonawca dysponuje kadrą szkoleniową – trenerami, którzy spełniają poniższe warunki (każdy z trenerów osobno):
- min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sieci informatycznych,
- wykształcenie – wyższe informatyczne,
- posiada wiedzą dot. wdrażania zabezpieczeń z grupy network foundation protection lub równoważnych, wdrażania mechanizmów zabezpieczających,
- posiada wiedzą w zakresie wdrażania łączy typu site-to-site vpn, wdrażania dostępowego vpn.

Zmiany zostały zapisane także w dokumencie Zapytanie ofertowe oraz załączniku nr 1 do postępowania Opis przedmiotu zamówienia.

W związku z powstałymi zmianami Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 31.10.2018r. do godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi w miejscu wskazanym w zapytaniu ofertowym 31.10.2018r. o godz. 10:00.

Miejsce i sposób składania ofert

1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami, wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach- dotyczy osób, które wybiorą formę zatrudnienia : umowę zlecenie.
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.10.2018r., do godz. 9:00
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4) Wykonawca/Oferent może złożyć ofertę do jednej lub większej liczby części postępowania
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
7) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 31.10 2018r. do godz. 9:00–na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na zamówienie polegające na przeprowadzeniu kompleksowej obsługi szkoleń kompetencji zawodowych w woj. zachodniopomorskim” ” oraz „Prosimy nie otwierać przed 31.10.2018, godz. 10:30”.
8) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
9) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
10) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Oferenta/Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
11) Oferta Oferenta/Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta/Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
12) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.10.2018 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
13) Pytania dotyczące postępowania należy kierować e-mailowo na adres zachodniopomorskie3@4system.com lub pisemnie na adres: 4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra do Sekretariatu .Zamawiający odpowie na pytania, które wpłyną do 25.10.2018. Jeżeli pytania wpłyną po 25.10.2018 Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia ich bez odpowiedzi.
14) Oferentowi/Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
15) Oferent/Wykonawca pokrywa wszelkie koszty poniesione w związku z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu.
16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do zmiany zapytania ofertowego, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowanie na każdym jego etapie. W informacji o unieważnieniu postępowania Zamawiający poda uzasadnienie faktyczne jego unieważnienia. W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentowi/Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
17) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie osoby na umowę zlecenie- w takim przypadku prosi się o wypełnienie załącznika nr 5.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

d.krezel@4system.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Daria Krężel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 45 10 888 wew. 103

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia kompleksowej obsługi szkoleń kompetencji zawodowych w woj. zachodniopomorskim.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej obsługi szkoleń kompetencji zawodowych w woj. zachodniopomorskim.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie będzie polegało w szczególności na:
1) Część I
Przeprowadzenie 576 h szkolenia kwalifikacji zawodowych Administrator sieci informatycznych Cisco Security dla łącznie 72 uczestników. Zapewnienie/udostępnienie sprzętu sieciowego ( 6szt. + 1szt. dla trenera na przeprowadzenie 48h szkolenia na grupę) do przeprowadzenia szkolenia kwalifikacji zawodowych Administrator sieci informatycznych Cisco Security oraz do przeprowadzenia egzaminów.
2) Część II
Przeprowadzenie zewnętrznego egzaminu Administrator sieci informatycznych Cisco Security wraz z wydaniem certyfikatu potwierdzającego zdobycie przez uczestnika projektu określonych kwalifikacji – egzamin dla 72 osób.
3) Część III
Przeprowadzenie 200 h kursu kwalifikacji zawodowych technik automatyk PLC Siemens S7-1200 (Tia Portal) dla łącznie 40 uczestników. Zapewnienie/udostępnienie zestawów szkoleniowych Siemens S7-1200 TIA PORTAL (8szt. +1 szt. trener na przeprowadzenie 40h szkolenia na grupę).
4) Część IV
Przeprowadzenie zewnętrznego egzaminu w zakresie specjalista automatyki i robotyki, specjalność technik automatyk PLC Siemens S7-1200 (Tia Portal) wraz z wydaniem certyfikatu potwierdzającego zdobycie przez uczestnika projektu określonych kwalifikacji – egzamin dla 40 osób.

Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Kod CPV

80510000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia specjalistycznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

od podpisania umowy najpóźniej do 30.06.2019.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent/Wykonawca musi posiadać wpisy do Rejestru Instytucji Szkoleniowych oraz Bazy Usług Rozwojowych(dotyczy wszystkich części).

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych przez Oferenta/Wykonawcę aktualnych wpisów do Bazy Usług Rozwojowych oraz do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Wiedza i doświadczenie

Oferent/Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem - wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi:

Dla części I:
W ramach jednej usługi Oferent/Wykonawca przeszkolił, w ramach szkoleń stacjonarnych, co najmniej 40 osób, w wymiarze minimum 30h z zakresu kompetencji cyfrowych, w tym dotyczących bezpieczeństwa sieci informatycznych. W ramach usługi Wykonawca dostarczył także specjalistyczne urządzenia techniczne, na których prowadzone były szkolenia. Wartość usługi nie była mniejsza niż 50 000 PLN brutto.

Dla części II:
Oferent/Wykonawca wykonał usługę polegającą na przeprowadzeniu egzaminów z zakresu kompetencji cyfrowych, w tym dotyczących bezpieczeństwa sieci informatycznych zakończonych sprawdzeniem wiedzy i wydaniem akredytowanych certyfikatów, przez jednostki posiadające powszechnie uznaną certyfikację, potwierdzających zdobycie przez uczestników kwalifikacji w zakresie informatyki. Wartość usługi nie była mniejsza niż 70 000
PLN brutto.

Dla części III:
W ramach jednej usługi Oferent/Wykonawca przeszkolił, w ramach szkoleń stacjonarnych, co minimum 30 osób, w wymiarze minimum 30h z zakresu automatyki., W ramach usługi Wykonawca dostarczył także specjalistyczne urządzenia techniczne, na których prowadzone były szkolenia. Wartość usługi nie była mniejsza niż 14 000 PLN brutto.

Dla części IV:
Oferent/Wykonawca wykonał usługę polegającą na przeprowadzeniu egzaminów zakończonych sprawdzeniem wiedzy i wydaniem akredytowanych certyfikatów, przez jednostki posiadające powszechnie uznaną certyfikację, potwierdzających zdobycie przez uczestników kwalifikacji w zakresie automatyki. Wartość usługi nie była mniejsza niż 14 000
PLN brutto.

Dotyczy wszystkich części: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego – wykazu usług i dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług.

Potencjał techniczny

Oferent/Wykonawca wykaże, że posiada/dysponuje/zapewni na terenie województwa zachodniopomorskiego:

Dla części I i II:
sprzęt sieciowy do przeprowadzenia szkolenia Administrator sieci informatycznych Cisco Security , co najmniej 6 +1 sztuk, na cały okres realizacji szkoleń.

Dla części III i IV:
zestawy szkoleniowe Siemensa S7-1200 (Tia Portal) zaawansowany, co najmniej 8 +1 sztuk, na cały okres realizacji szkoleń.

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie zawartego w formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent/Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla części I i II:
Wykonawca dysponuje kadrą szkoleniową – trenerami, którzy spełniają poniższe warunki (każdy z trenerów osobno):
- min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sieci informatycznych,
- wykształcenie – wyższe informatyczne,
- posiada wiedzą dot. wdrażania zabezpieczeń z grupy network foundation protection lub równoważnych, wdrażania mechanizmów zabezpieczających,
- posiada wiedzą w zakresie wdrażania łączy typu site-to-site vpn, wdrażania dostępowego vpn.


Dla części III i IV :
Wykonawca dysponuje kadrą szkoleniową – trenerami, którzy spełniają poniższe warunki (każdy z trenerów osobno):
- min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu automatyki i robotyki
- wykształcenie – wyższe techniczne,
- posiada wiedzą dot. Wykorzystania funkcji technologicznych, logowania danych, serwera www, tworzenia aplikacji w języku SCL. ,
- posiada wiedzą w zakresie konfiguracji i wykorzystania modułów analogowych, przerwań, liczników sprzętowych, wykonania modyfikacji na panelach operatorskich,
- posiada innowacyjną wiedzą z zakresu sterowników PLC, paneli operatorskich Siemens oraz innych elementów automatyki przemysłowej.

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie zawartego w formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału przez Wykonawcę, do skierowania zapytania do Wykonawcy o dane osób (imiona, nazwiska, certyfikaty/ dyplomy, informacje o przeprowadzonych szkoleniach) potwierdzające posiadaną wiedzę i doświadczenie zgodnie wymaganiami określonymi w roz. II pkt 8 ppkt 4 Zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

Dodatkowe warunki

1) Formularz oferty ze strony Oferenta/Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2) Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów/Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
3) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta/Wykonawcę. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
4) Oferent/Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
5) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium, w wysokości:
- Dla część I: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych);
- Dla część II: 3.000 złotych(słownie: trzy tysiące złotych);
- Dla część III: 500 złotych (słownie: pięćset złotych);
- Dla część IV: 500 złotych (słownie: pięćset złotych).

Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, założenia, oceny oferty oraz realizacji zamówienia zostały zapisane w dokumencie Zapytanie ofertowe.

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy;
2) Wykaz usług;
3) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych RODO;
4) Oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach- dotyczy osób, które zostaną zatrudnione na umowę zlecenie.

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Dla każdej części postępowania
1. Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ egzaminu(C)– 40 pkt,
- gotowość do wykonania szkolenia /egzaminu(dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
- termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenia (T)– 30 pkt,
2. Opis sposobu przyznawania punktacji
1) Całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia /egzaminu (C)
punkty dla poszczególnych ofert wyliczone będą w następujący sposób:

C =( Cmin / C oB ) x 40 pkt

gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert ,
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty ,
C - liczba punktów w kryterium cena.

*Uwaga: W przypadku osób fizycznych, przy formie współpracy – umowa zlecenie – Zamawiający w niniejszym kryterium przyjmie kwotę brutto brutto.

2) Gotowość do przeprowadzenia szkolenia / egzaminu (G)
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin gotowości wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
- za termin gotowości wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania- 5 punktów
- za termin gotowości wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 30 punktów

Przez „gotowość do przeprowadzenia szkolenia/egzaminu” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przeprowadzenie szkolenia/egzaminu do przystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usługi szkolenia /egzaminu.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.

Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3) Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie /egzamin (T)
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie /egzamin wynoszącym 5 dni - 0 punktów,
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie /egzamin wynoszącym 2-5 dni - 5 punktów,
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie /egzamin wynoszącym 1 dzień i mniej - 30 punktów .
Przez „termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie /egzamin” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych poprzedzających termin szkolenia /egzaminu, kiedy Zamawiający bez konsekwencji finansowych może je odwołać.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.

Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

4) Sposób obliczania punktacji dla ofert.
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:
W = C + G +T
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznana za zaproponowaną cenę
G – liczba punktów za gotowość do przeprowadzenia szkolenia/egzaminu
T - Termin w jakim Zamawiający może odwołać spotkanie dotyczące szkolenia/egzaminu

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Oferenta/Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Oferenta/Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Oferenta/Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Oferenta/Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZINĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

Certyfikowany program szkoleń zawodowych dla osób dorosłych w woj. zachodniopomorskim (II edycja)

Numer projektu

RPZP.08.06.00-32-K106/17-00

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Dla części 1:
nazwa Wykonawcy: Eduline sp. z o.o.
adres Wykonawcy: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań
data wpłynięcia oferty Wykonawcy: 31.10.2018 rok
cena oferty Wykonawcy: 108.000 zł brutto

Dla części 2:
nazwa Wykonawcy: Eduline sp. z o.o.
adres Wykonawcy: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań
data wpłynięcia oferty Wykonawcy: 31.10.2018 rok
cena oferty Wykonawcy: 129.888 zł brutto

Dla części 3:
nazwa Wykonawcy: Eduline sp. z o.o.
adres Wykonawcy: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań
data wpłynięcia oferty Wykonawcy: 31.10.2018 rok
cena oferty Wykonawcy: 40.000 zł brutto

Dla części 4:
nazwa Wykonawcy: Eduline sp. z o.o.
adres Wykonawcy: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań
data wpłynięcia oferty Wykonawcy: 31.10.2018 rok
cena oferty Wykonawcy: 21.626 zł brutto
Liczba wyświetleń: 713