Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres Zamawiającego:
ŁÓDKA Klubu Malucha
ul. Rzgowska 17A, budynek F
91-867 Łódź
PROJEKT "Aktywizacja rodzica z ABiS"
lub elektronicznej: projekt@dalton-lodka.pl – w formie skanu podpisanych dokumentów.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
projekt@dalton-lodka.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Fydryszek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
517 717 773
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 12 m-cy do 3 lat do niepublicznego klubu dziecięcego w Łodzi w ramach projektu pn.: „Aktywizacja rodzica z ABiS”.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Łódź
Miejscowość:
Łódź
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 12 m-cy do 3 lat do niepublicznego klubu dziecięcego w Łodzi w ramach projektu pn.: „Aktywizacja rodzica z ABiS”.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje usługę dotyczącą przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 12 m-cy do 3 lat do niepublicznego klubu dziecięcego w Łodzi, ul. Rzgowska 17A, 93-008 Łódź, budynek F.
1. Usługa cateringu objęta przedmiotem zamówienia będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w żłobku.
2. Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba dziennie dostarczanych posiłków może wynieść: 30 porcji śniadania, 30 porcji obiadu – I dania, 30 porcji obiadu – II dania z kompotem, 30 porcji podwieczorku.
3. Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od liczby i frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci mogą ulec zmniejszeniu oraz nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4. Wymagane godziny dostarczania posiłków: 8.30 – Śniadanie, 11.15 – Obiad – I danie, 13.45 – Obiad – II danie z kompotem, 15:45 – Podwieczorek.
5. Zamawiający zastrzega iż godziny dostarczenia posiłków mogą ulec zmianie w szczególności obiadu w zależności od zadeklarowania przez rodziców czasu pobytu dziecka w żłobku.
6. Dostarczane posiłki winny spełniać następujące warunki jakościowe:
a) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu;
b) tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym;
c) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, zmniejszenie zużycia soli na rzecz naturalnych przypraw ziołowych;
d) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone;
e) w przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych sztuk mięsa, wyklucza się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np.: mrożone pierogi, gołąbki, klopsy, używania produktów typu masłopodobnych, seropodobnych, wędliny w swoim składzie mają zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi, mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie);
f) wyklucza się stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia;
g) do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz;
h) jadłospis winien być przygotowany i podpisany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, tj. dietetyka lub technologa żywienia.
Cały opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - Zapytanie ofertowe ABiS 03_10_2018 wraz z Załącznikami - CATERING
Kod CPV
55322000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi gotowania posiłków
Dodatkowe przedmioty zamówienia
55322000-3 Usługi gotowania posiłków.
55321000-6 Usługi przygotowania posiłków.
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia 05.11.2018-31.08.2019. Usługa cateringu objęta przedmiotem zamówienia będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w Klubie dziecięcym. Wymagane godziny dostarczania posiłków: 8.30 – Śniadanie
11.15 – Obiad – I danie
13.45 – Obiad – II danie wraz z kompotem
15:45 - Podwieczorek
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W zamówieniu może brać udział Wykonawca/y który
1. posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej prowadzonego przez właściwego Państwowego lub Granicznego Inspektora Powiatowego lub innego dokumentu potwierdzającego w sposób wystarczający przedmiotowy wpis (np. decyzja o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej).
2. posiada aktualną decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład na prowadzenie działalności na rynku spożywczym w zakresie żywienia zbiorowego i usług cateringowych oraz przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541).
Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty kopi w/w dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Firmy składające ofertę, jako konsorcjum mogą łącznie spełniać warunki oferty, umowę konsorcjum należy załączyć do zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi posiadać wdrożone zasady dobrej praktyki higieny GHP i dobrej praktyki produkcji GMP oraz system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie w Formularzu oferty
Firmy składające ofertę, jako konsorcjum mogą łącznie spełniać warunki oferty, umowę konsorcjum należy załączyć do zapytania ofertowego.
Potencjał techniczny
Oferent musi dysponować minimum 1 środkiem transportu posiadającym dokumenty potwierdzające zatwierdzenie dopuszczenia do transportu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie w Formularzu oferty.
Firmy składające ofertę, jako konsorcjum mogą łącznie spełniać warunki oferty, umowę konsorcjum należy załączyć do zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi dysponować personelem posiadający bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Dodatkowo kierowca dostarczający posiłki z orzeczeniem lekarskim do celów sanitarno – epidemiologicznych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie w Formularzu oferty.
Firmy składające ofertę, jako konsorcjum mogą łącznie spełniać warunki oferty, umowę konsorcjum należy załączyć do zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie w Formularzu oferty.
Firmy składające ofertę, jako konsorcjum mogą łącznie spełniać warunki oferty, umowę konsorcjum należy załączyć do zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy – kwota brutto określona w ust. 1 nie ulegnie zmianie, a Strony podpiszą aneks do niniejszej umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług.
2. w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Wypełniony Formularz Oferty (Załącznik nr 1).
2. Dokument określający status prawny Oferenta (wydruk z CEIDG lub KRS).
3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej prowadzonego przez właściwego Państwowego lub Granicznego Inspektora Powiatowego lub innego dokumentu potwierdzającego w sposób wystarczający przedmiotowy wpis (np. decyzja o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej).
4. Aktualną decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład na prowadzenie działalności na rynku spożywczym w zakresie żywienia zbiorowego i usług cateringowych oraz przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541).
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena Ofert:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te Oferty, które:
a) zostaną złożone przez Oferentów niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego i spełniają wymogi formalne.
2. Kryterium oceny złożonych Ofert - Zamawiający wybierze Ofertę w oparciu o dwa kryteria:
a) kryterium zaproponowanej ceny brutto za jednodniowe wyżywienie jednego dziecka (80%)
b) klauzule społeczne (20%).
3. Jeżeli nie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert otrzymają taką samą liczbę punktów Zamawiający zaprasza tych Oferentów do złożenia Ofert dodatkowych w zakresie ceny. Nowe Oferty cenowe nie mogą być wyższe niż pierwotnie zaproponowane ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, której cena (z uwzględnieniem Ofert dodatkowych) będzie najniższa.
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x max liczby punktów
gdzie
• Cmin – najniższa cena brutto za jednodniowe wyżywienie jednego dziecka spośród ofert
• Cof – cena brutto za jednodniowe wyżywienie jednego dziecka podana w ofercie.
Maksymalna liczba punktów w kryterium cena: 80 punktów
Klauzule społeczne
W zamówieniu zostaną przyznane punkty dla podmiotu, należącego do I lub II grupy.
I grupa podmiotów - Zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 777, 935 i 1428);
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065, 1292, 1321, 1428, 1543 i 2371);
3) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2017 r. poz. 665, 666, 768, 1452, 2217 i 2400), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2017 r. poz. 882, 2245 i 2439);
5) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 i 1985);
6) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1836 i 2003 oraz z 2017 r. poz. 60);
7) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
8) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
Przy czym zatrudnienie osób z w/w grup stanowi 30 % wszystkich zatrudnionych osób w wyodrębnionej jednostce organizacyjnej realizującej zamówienie.Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
lub
II grupa podmiotów - Podmioty, które w realizacji zamówienia zatrudnią na umowę o pracę przynajmniej jedną osobę należącą do jednej z poniżej określonych grup:
1) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
2) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego;
3) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
4) innych osób niż określone w pkt 1, 2 lub 3, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1828) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Firmy składające ofertę, jako konsorcjum mogą łącznie spełniać warunki oferty, umowę konsorcjum należy załączyć do zapytania ofertowego.
Ocena wg kryterium „klauzule społeczne” dokonana zostanie w oparciu o informację zawartą w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, formularz OFERTY:
• Tak - przy realizowaniu zamówienia będą stosowane klauzule społeczne, tj. określone j.w. – 20 pkt.
• Nie - przy realizowaniu zamówienia nie będą stosowane klauzule społeczne, tj. określone j.w. – 0 pkt.
W przypadku wskazania w ofercie, że przy realizacji zamówienia stosowane będą klauzule społeczne (opcja „Tak”), wybrany Wykonawca do podpisania umowy, zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnienie klauzul społecznych.
Maksymalna liczba punktów w kryterium klauzule społeczne: 20 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie łącznie najwyższą liczbę punktów w wyżej opisanych dwóch kryteriach: ceny oraz okresu gwarancji i rękojmi. Łączna liczba punktów będzie liczona wg wzoru: K = K1+K2
Wykluczenia
Opis w dokumencie - Zapytanie ofertowe ABiS 03_10_2018 wraz z Załącznikami - CATERING
Nazwa
ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
93-008 Łódź
łódzkie
, Łódź
Numer telefonu
511176176
NIP
7292556215
Tytuł projektu
Aktywizacja rodzica z ABiS
Numer projektu
RPLD.10.01.00-10-D008/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
STANISŁAW BIAŁKOWSKI, Numer NIP 7261350168, Numer REGON 101737768, ul. Liściasta, nr 52, lok.
10, 91-357 Łódź, data wpłynięcia: 25.10.2018 r.