Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 19.10.2018 r. dokonano następujących zmian w ogłoszeniu:
W punkcie Warunki zmiany umowy dodaje się podpunkty:
h) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót. Warunki te powinny zostać określone i zawarte w umowie.
i) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac, w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót towarzyszących, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wynikających z winy żadnej ze stron umowy.
W dniu 26.10.2018 dokonano następujących korekt:
Ze względu na to, że w odpowiedzi na zapytanie do dnia dzisiejszego nie wpłynęła żadna ważna oferta zdecydowano się na wydłużenie terminu składania ofert do dnia 29.10.2018, co zostało uwzględnione w punkcie 2) Miejsce i sposób składania oferty:
Było:
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 26.10.2018 r.
Zmieniona treść:
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 29.10.2018 r.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie papierowej (przygotowane na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 1) w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną, na adres siedziby Zamawiającego (liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 29.10.2018 r.
3. Adres siedziby Zamawiającego: ZPB Kaczmarek sp. z o.o. sp. k., Folwark 1, 63-900 Rawicz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Obligatoryjne elementy oferty:
1. Sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1,
2. Data sporządzenia oferty,
3. Adres i siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
4. Cena całkowita (obejmująca całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia) netto i brutto (cena brutto wyliczona w oparciu o obowiązującą na dzień składania oferty stawkę podatku VAT)
5. Okres obowiązywania gwarancji: minimum 12 miesięcy
6. Termin wykonania zamówienia, nie później niż 07.12.2018 r. Zamówienie jest wykonane po podpisaniu końcowego protokołu odbioru.
7. Podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta i składania w jego imieniu wiążących ofert handlowych,
8. Opatrzona pieczątką firmową Oferenta,
9. Data ważności oferty - oferta musi być ważna przez okres minimum 5 miesięcy od dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
W przypadku stwierdzenia w ofercie braków lub nieścisłości oraz niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oferent zostanie powiadomiony o możliwości uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie. Oferenci mogą być również poproszeni o złożenie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferty niespełniające wymogów (niedające się uzupełnić lub nieuzupełnione) zostaną odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
inwestycje@zpbkaczmarek.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Grzegorz Śmiertka, Rafał Sierpowski, Wojciech Selucha
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+ 48 71 720 11 40, +48 65 546 71 40
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na dostawie wraz montażem pokrycia dachu oraz wywietrzników i świetlików dachowych.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
trzebnicki
Miejscowość:
Wszemirów
Cel zamówienia
Wyłonienie wykonawcy robót budowlanych niezbędnych do realizacji projektu POIR.03.02.01-02-0004/16 „Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R”, na który Zamawiający dostał dofinansowanie w ramach Priorytetu: 3 "Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach", Działanie: 3.2 "Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R", Poddziałanie: 3.2.1 "Badania na rynek", Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż konstrukcji żelbetowej hali w skład, których wchodzić będą następujące prace:
1. Dostawa wraz z montażem pokrycia dachowego.
2. Dostawa wraz z montażem wywietrzników dachowych.
3. Dostawa wraz z montażem świetlików dachowych.
Wszelkie parametry techniczne wg dokumentacji technicznej.
Dokumentację techniczną stanowi projekt budowlany zamienny, który zostanie udostępniony oferentom, po podpisaniu oświadczenia o poufności, wzór którego stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przedmiotem prac budowlanych będzie obiekt znajdujący się na terenie działki 406/2 we Wszemirowie. Potencjalny oferent w porozumieniu z Zamawiającym ma prawo do wizji lokalnej obiektu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych materiałów lub innych rozwiązań technicznych oferent może zaproponować inne materiały lub rozwiązania techniczne o równoważnych parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych.
Kod CPV
45220000-5
Nazwa kodu CPV
Roboty inżynieryjne i budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowana data wykonania zamówienia nie później niż 07.12.2018 r.
Zamówienie jest wykonane po podpisaniu końcowego protokołu odbioru.
Etapy realizacji:
- Termin rozpoczęcia prac planuje się na 46 tydzień kalendarzowy 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie:
www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Zapytania ofertowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny.
3. Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli ofertę o wynikach procedury poprzez podanie nazwy Oferenta, który został wybrany na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
4. Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem Oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może On wystąpić z zapytaniem na piśmie (e-mail) o wyjaśnienie problemu. Wyjaśnienia kierowane będą Oferentowi na piśmie (e-mail) na adres wskazany w formularzu oferty osoby kontaktowej.
5. Udział w zapytaniu ofertowym mogą wziąć:
a. Podmioty udzielające minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Weryfikacja warunku na podstawie przedstawionej oferty,
6. Informujemy, że w przypadku, kiedy w terminie wskazanym przez niniejsze Zapytanie nie wpłynie żadna oferta Zamawiający może unieważnić to postępowanie i dokonać wyboru dowolnego wykonawcy, który spełni wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania również z innych ważnych przyczyn.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zakresie i z powodu:
a) rozwiązania umowy w przypadku jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
b) działania siły wyższej za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
c) zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy;
d) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia;
e) gdy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe;
f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Polską Agencją Przedsiębiorczości, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia;
g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs (Podmiotu finansującego projekt) zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
h) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót. Warunki te powinny zostać określone i zawarte w umowie.
i) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac, w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót towarzyszących, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wynikających z winy żadnej ze stron umowy.
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. Zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oświadczenie o poufności, formularz ofertowy oraz oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:
a. Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów technicznych wskazanych w zapytaniu ofertowym.
b. Spełnienie wszystkich parametrów technicznych przedmiotu zamówienia.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a. CENA - ocenie podlega cena całkowita netto
Ceny zawarte w ofercie, wyrażone w innej walucie niż złoty polski, do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu dla danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert.
b. CZAS REALIZACJI– ocenie podlega czas realizacji zadania liczony w tygodniach od dnia 12.11.2018 r.
3. Sposób przyznawania punktacji:
a. CENA (C) - maksymalna ilość punktów 70.
Punkty będą przyznawane według poniższego wzoru:
C = (Cmin : CO) x 70, gdzie:
Co – cena netto rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa oferowana cena netto wskazana w ofertach spełniających kryteria formalne
b. CZAS REALIZACJI (CR) - maksymalna ilość punktów 30.
Punkty będą przyznawane wg poniższego wzoru:
O= (Omin : Oo) x 30, gdzie:
Oo – czas realizacji liczony w tygodniach oferty rozpatrywanej
Omin – minimalny czas realizacji liczony w tygodniach wskazany w ofertach spełniających kryteria formalne
Suma punktów obliczana będzie wg poniższego wzoru:
P = C + CR , gdzie:
P - punktowa wartość badanej oferty
C - liczba punktów badanej oferty w kryterium „CENA”
CR - liczba punktów badanej oferty w kryterium „CZAS REALIZACJI”,
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma największą liczbę punktów. Oferta maksymalnie może uzyskać 100,00 pkt. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone, jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. W szczególności jeżeli oferta, zawierająca najniższą ocenianą Cenę Ofertową (Wynagrodzenie), jest poważnie zaniżona w stosunku do szacunków Zamawiającego, Zamawiający może zażądać od oferenta przedłożenia szczegółowej analizy cenowej dowolnej lub wszystkich pozycji Robót. Jeżeli dokonana ocena złożonych wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia i nie jest prawdopodobnym wykonanie Umowy za oferowaną cenę, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykluczenia
Z postępowania zostanie odrzucona oferta Oferenta, jeżeli spełnia choć jeden z poniższych warunków:
1. Oferta nie jest zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
3. Wykonawca nie złożył w wymaganym terminie kompletu dokumentów na zasadach określonych w Zapytaniu ofertowym.
4. Oferta została złożona po terminie wskazanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
5. Oferta została złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji; o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZPB KACZMAREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres
63-900 Folwark
wielkopolskie
, rawicki
Numer telefonu
65 546 71 40
Fax
65 546 18 55
NIP
6991832318
Tytuł projektu
Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R
Numer projektu
POIR.03.02.01-02-0004/16-04
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Zakład Usług Inwestycyjnych Consult-Bud-Projekt Ireneusz Gburczyk, ul. Szybowników 4 B/7 64-920 Piła