Strona główna
Logo unii europejskiej

Renowacja istniejącej sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Zielona Góra – Etap I

Data publikacji: 09.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-10-2018

Numer ogłoszenia

1142002

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w 2 egzemplarzach (1 oryginał i 1 kopia) w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 24.10.2018 do godz. 12.00

2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110 a
65-120 Zielona Góra
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
„Renowacja istniejącej sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Zielona Góra – Etap I”
Nie otwierać przed dniem: 24.10.2018r., godz. 12.15 (data i godzina zgodna z pkt.11 Zapytania ofertowego)

3. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (sala konferencyjna), w dniu 24.10.2018 o godz. 12.15

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Krystyna Sterna

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 4512950

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia (etap I) jest wykonanie renowacji istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy Ø 600, na odcinku S1-S9 i S13-S18 (L=710 m) w ul. Trasa Północna w Zielonej Górze, w technologii bezwykopowej, tzw. „rękawem” nasączonym żywicą, utwardzonym termicznie lub promieniami UV, wraz z renowacją studni kanalizacyjnych.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat: Zielona Góra Miejscowość: Zielona Góra

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie renowacji sieci kanalizacyjnej o średnicy 600 mm, o długości ok 710 m, w ul. Trasa Północna w Zielonej Górze

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia (etap I) jest wykonanie renowacji istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy Ø 600, na odcinku S1-S9 i S13-S18 (L=710 m) w ul. Trasa Północna w Zielonej Górze, w technologii bezwykopowej, tzw. „rękawem” nasączonym żywicą, utwardzonym termicznie lub promieniami UV, wraz z renowacją studni kanalizacyjnych.
Zakres sieci kanalizacyjnej przewidzianej do renowacji w ramach niniejszego zamówienia oznaczono na mapach, które są załącznikiem do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Dla odcinka od S1 do S9 nie została wykonana inspekcja TV, odcinek od S13 do S18 posiada wykonaną inspekcję TV. Wyniki inspekcji kanalizacji, tj. film z inspekcji, raporty: opis odcinków z inspekcji, grafika odcinka, grafika spadków zostały dołączone do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać renowację 18 studni kanalizacyjnych (S1 – S18). Zestawienie studni stanowi załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu i Zapytanie Ofertowe dostępne są na stronie Zamawiającego pod adresem: www.zwik.zgora.pl

Kod CPV

45453000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty remontowe i renowacyjne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty podpisania umowy.

Załączniki

Brak załączników

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
• w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę, której przedmiotem było wykonanie bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej, metodą rękawa utwardzonego, o łącznej długości co najmniej 700 m.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub dokumentów, o których mowa w poprzednim myślniku.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę niżej wymienione osoby:
Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót na budowach /przebudowach /modernizacjach /renowacjach sieci kanalizacyjnych i w tym okresie pełniła samodzielne funkcje techniczne w budownictwie jako kierownik budowy/robót na co najmniej jednym zrealizowanym zadaniu, w ramach którego przeprowadzono renowację sieci kanalizacyjnych metodą rękawa utwardzonego o łącznej długości min. 700 m,
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
a) Wykaz osób wymienionych w pkt. 7.1.2), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Za spełniającego niniejszy warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN,

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.

Dodatkowe warunki

Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania.
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2016 r. poz. 1137, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176, 1170 i 1171 oraz z 2017 r. poz. 60 i 1051),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne
i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2016 r. poz. 1541 oraz z 2017 r. poz. 724 i 933),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579 i 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791).

Inne pozostałe warunki zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego dostępnego na stronie Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego dostępnego na stronie Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania ofertowego dostępnego na stronie Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl

Zamówienia uzupełniające

1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 15% wartości zamówienia podstawowego.
2. Do określenia wynagrodzenia za w/w roboty zostaną zastosowane stawki - nośniki kosztów, tj. stawka roboczogodziny, koszty ogólne, koszty zakupu i zysk oraz ceny materiałów i sprzętu nie wyższe niż średnie wg cennika SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego sporządzenie wyceny dla województwa lubuskiego, a w przypadku braku takich cen i stawek dla danych robót należy zastosować średnie ceny rynkowe.
3. W przypadku wystąpienia w/w robót, wymagane są następujące dokumenty stanowiące podstawę przygotowania umowy:
a) protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego,
b) kosztorys robót objętych protokołem konieczności - sporządzony przez Wykonawcę i sprawdzony przez Inżyniera Kontraktu,
c) protokół z negocjacji upoważnionych przedstawicieli stron.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) cena (C)
b) gwarancja (okres) (G)

a) Kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci)*60 pkt

gdzie:
Pi(C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty badanej "i"

b) kryterium „Gwarancja” (G) - Minimalny okres gwarancji, jaki jest wymagany od Wykonawcy wynosi 36 miesięcy.
a. 20 pkt. otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy,
b. 40 pkt. otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy.

Wykonawca, który zadeklaruje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może zadeklarować zwiększenie okresu gwarancji o wielokrotność 12-tu miesięcy. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji wynoszący więcej niż 60 miesięcy otrzyma 40 punktów.

Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria, obliczoną według wzoru: Pi = Pi(C) + Pi(G).

Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takich samych najniższych cenach, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.

Adres

Zjednoczenia 110a

65-120 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684519 300-3

Fax

684519 340

NIP

1040000159

Tytuł projektu

Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0215/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Firma Handlowo-Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna - lider, Nieznanowice 50, 32-420 Gdów, INSTBUD Sp. z o.o. – partner, Nieznanowice 50, 32-420 Gdów,
Oferta wpłynęła w dniu 24.10.2018 r. , o godz.: 9:28
cena oferty: 1 121 760,00 zł
Liczba wyświetleń: 582