Strona główna
Logo unii europejskiej

zorganizowanie 2-dniowej wycieczki szkoleniowej do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.

Data publikacji: 09.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-10-2018

Numer ogłoszenia

1141995

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy złożyć do dnia 17.10.2018 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 17.10.2018 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 17.10.2018r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Monika Subik

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

2- dniowa wycieczka szkoleniowa do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych
i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest
w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji
i kompetencji w regionie.
1) Wymagany termin realizacji: do 15 listopad 2018 r.
- szczegółowy termin realizacji do uzgodnienia z Zamawiającym;

Ilość uczniów: 29 + 2 nauczycieli
2) Wykonawca zapewni transport bus, opłaty drogowe, parking, utrzymanie
1 kierowcy) na wskazanej trasie busem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autobus do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia.
3) Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
4) Miejsce szkolenia: Szkolenie powinno odbyć się w ośrodku przystosowanym do tego celu. Ośrodek powinien byś położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby zamawiającego, licząc w najkrótszej linii komunikacyjnej. Jeżeli odległość ta będzie większa, wówczas różnicę w kosztach dojazdu pokrywa Wykonawca. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia. Wykonawca pokryje koszty dojazdu z miejsca szkolenia do zwiedzanego zakładu, jeżeli odległość między nimi będzie większa niż 25 km.
5) Zakres szkolenia co najmniej: - terminowanie kabli w gniazdach i panelach montażowych (kable miedziane kategorii 6 U/FTP, wszystkie komponenty toru transmisyjnego muszą być zgodne z dyrektywą ROHS 2002/95/WE); - pokaz sposobów układania traktu światłowodowego, omówienie zasad oraz pokaz spawania światłowodów; - konfiguracja rzeczywistych elementów sieci CISCO - przedstawienie mechanizmu automatycznej konfiguracji portów do obsługi VoIP - ograniczanie pasma dostępnego na port (rate limiting) - organizacja serwerowni w przedsiębiorstwie
6) Wykonawca zorganizuje w ramach szkolenia wycieczkę do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów. Część elementów szkolenia może być zrealizowane w laboratoriach producenta kabli.
7) Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.
8) Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie (29 uczniów i 2 nauczycieli ). Pokoje powinny być nie więcej niż 3 osobowe z odrębną łazienką dla każdego pokoju. Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie łazienka może być dzielona nie więcej niż przez mieszkańców dwóch pokoi.
9) Ilość noclegów – 1 nocleg
10) Wyżywienie - Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – obiad składający się z co najmniej dwóch dań oraz deseru oraz kolacja
- dzień II – śniadanie i obiad o standardzie nie gorszym niż w dniu I.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. W trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej kawę, herbatę, napoje zimne, ciastka, paluszki. Godziny posiłku należy dostosować do cyklu szkoleniowego.
11) Czas wolny: Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego między obiadem a kolacją w pierwszym dniu szkolenia. Powinny to być zajęcia ruchowe na świeżym powietrzu typu paintball lub tenis. W przypadku złych warunków atmosferycznych (silne opady lub porywisty wiatr) Wykonawca powinien zorganizować grę w bilard, kręgle lub strzelanie na strzelnicy sportowej.

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: krośnieński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

zorganizowanie 2-dniowej wycieczki szkoleniowej do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.

Przedmiot zamówienia

2- dniowa wycieczka szkoleniowa do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych
i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest
w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji
i kompetencji w regionie.
1) Wymagany termin realizacji: do 15 listopad 2018 r.
- szczegółowy termin realizacji do uzgodnienia z Zamawiającym;

Ilość uczniów: 29 + 2 nauczycieli
2) Wykonawca zapewni transport bus, opłaty drogowe, parking, utrzymanie
1 kierowcy) na wskazanej trasie busem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autobus do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia.
3) Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
4) Miejsce szkolenia: Szkolenie powinno odbyć się w ośrodku przystosowanym do tego celu. Ośrodek powinien byś położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby zamawiającego, licząc w najkrótszej linii komunikacyjnej. Jeżeli odległość ta będzie większa, wówczas różnicę w kosztach dojazdu pokrywa Wykonawca. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia. Wykonawca pokryje koszty dojazdu z miejsca szkolenia do zwiedzanego zakładu, jeżeli odległość między nimi będzie większa niż 25 km.
5) Zakres szkolenia co najmniej: - terminowanie kabli w gniazdach i panelach montażowych (kable miedziane kategorii 6 U/FTP, wszystkie komponenty toru transmisyjnego muszą być zgodne z dyrektywą ROHS 2002/95/WE); - pokaz sposobów układania traktu światłowodowego, omówienie zasad oraz pokaz spawania światłowodów; - konfiguracja rzeczywistych elementów sieci CISCO - przedstawienie mechanizmu automatycznej konfiguracji portów do obsługi VoIP - ograniczanie pasma dostępnego na port (rate limiting) - organizacja serwerowni w przedsiębiorstwie
6) Wykonawca zorganizuje w ramach szkolenia wycieczkę do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów. Część elementów szkolenia może być zrealizowane w laboratoriach producenta kabli.
7) Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.
8) Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie (29 uczniów i 2 nauczycieli ). Pokoje powinny być nie więcej niż 3 osobowe z odrębną łazienką dla każdego pokoju. Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie łazienka może być dzielona nie więcej niż przez mieszkańców dwóch pokoi.
9) Ilość noclegów – 1 nocleg
10) Wyżywienie - Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – obiad składający się z co najmniej dwóch dań oraz deseru oraz kolacja
- dzień II – śniadanie i obiad o standardzie nie gorszym niż w dniu I.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. W trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej kawę, herbatę, napoje zimne, ciastka, paluszki. Godziny posiłku należy dostosować do cyklu szkoleniowego.
11) Czas wolny: Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego między obiadem a kolacją w pierwszym dniu szkolenia. Powinny to być zajęcia ruchowe na świeżym powietrzu typu paintball lub tenis. W przypadku złych warunków atmosferycznych (silne opady lub porywisty wiatr) Wykonawca powinien zorganizować grę w bilard, kręgle lub strzelanie na strzelnicy sportowej.

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

do 15.11.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;

2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:

zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób – warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby powinny posiadać doświadczenie zawodowe w szkoleniu min 2 lata.

2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób – warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby powinny posiadać doświadczenie zawodowe w szkoleniu min 2 lata.

2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;

2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Warunki zmiany umowy

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) Zaistnienia okoliczności po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy.
2) Z przyczyn organizacyjnych – zmianie może ulec termin wyjazdu
3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, losowa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy.

3. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę , zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Parafowany projekt umowy.
5) Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 98 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 98% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty

Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.

2. Standard środka transportu– 2%

W kryterium standard środka transportu punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- środek transportu wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 2 pkt
- środek transportu nie wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 0 pkt

Z tytułu kryterium ,,standard środka transportu” Wykonawca może uzyskać maksymalnie
2 pkt.

Uwaga: Przyznanie punktów przez Zamawiającego nastąpi w oparciu o informację dot. standardu środka transportu zamieszczoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

Ilość punktów = cena + standard środka transportu

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena i standard środka transportu.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA

Adres

Księdza Bronisława Markiewicza 25b

38-430 Miejsce Piastowe

podkarpackie , krośnieński

Numer telefonu

+48134353070

Fax

+48134353070

NIP

6842240015

Tytuł projektu

Młodzi zawodowcy na START

Numer projektu

RPPK.09.04.00-18-0055/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Wykonawcy: Centrum Rehabilitacyjno – Medyczne ,,REH-MEDIQ” Sp. z o.o. 36-020 Tyczyn, ul. Orkana 5 za kwotę 9 061,00 zł brutto. Data wpływu: 17.10.2018 r. godz. 9:45

Treść oferty jest zgodna z treścią Zaproszenia do składania ofert.
Liczba wyświetleń: 492