Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Termin składania ofert do 18.10.2018 roku do godz. 13.00
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do 15-10-2018 (osobiście, listownie lub pocztą elektroniczną) na Formularz Oferty do godz. 12.00 w siedzibie Związku lub na adres zmzp-ksiegowosc@wp.pl
Siedziba Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej
Plac Obrońców Wybrzeża 11
84-100 Puck
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zmzp-ksiegowosc@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marta Grodzka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
668306631
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie diagnozy z punktu widzenia psychicznych uwarunkowań pracy w poszczególnych zakładach i na stanowiskach.
2. Poprowadzenie warsztatów wyjazdowych o tematyce radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
3. Poprowadzenie spotkań indywidualnych mających na celu pracę nad radzeniem sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
pucki
Miejscowość:
Puck, Władysławowo,Gdańsk
Cel zamówienia
Walka ze stresem i wypaleniem zawodowym.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy z punktu widzenia psychicznych uwarunkowań pracy w poszczególnych zakładach i na stanowiskach, zakończoną raportem. Przewidzianych jest 60 godzin pracy z podziałem na poniższe zakłady pracy:
1. Urząd Miasta Puck
2. Urząd Gminy Puck
3. Urząd Miasta Władysławowo
4. Szkoła podstawowa Pozytywne Inicjatywy w Pucku
5. Gimnazjum Pozytywne Inicjatywy w Pucku
6. Liceum Służb Mundurowych Pozytywne Inicjatywy w Pucku
7. Technikum Informatyczne Pozytywne Inicjatywy w Pucku
8. Pozytywna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kokoszki
2. Przedmiotem zamówienia jest poprowadzenie warsztatów wyjazdowych o tematyce radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Zostanie przeprowadzonych 13 wyjazdów (grupy 15 osobowe), po 16 godzin warsztatów podczas każdego wyjazdu.
3. Przedmiotem zamówienia jest poprowadzenie spotkań indywidualnych mających na celu pracę nad radzeniem sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym, dla 53 osób po 4 spotkania dla każdej osoby.
Kod CPV
85121270-6
Nazwa kodu CPV
Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Diagnozę należy przeprowadzić do 10 listopada 2018r., natomiast warsztaty wyjazdowe oraz spotkania indywidualne do 30 kwietnia 2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza i doświadczenie
Wymagamy 5 letniego doświadczenia w pracy psychologa oraz 2 letniego doświadczenia pracy trenerskiej.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
a) Konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
b) Wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy nastąpią opóźnienia w realizacji zadania, nie wynikające z winy Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do oferty należy załączyć:
1. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia do wykonywania zawodu, doświadczenie zawodowe (dokumentujące wymagania z pkt IV), dodatkowe kwalifikacje;
2. Cv;
3. Zaświadczenie o wpisie do rejestru – jeśli dotyczy
4. Kopię dokumentów potwierdzających pracę w temacie walki ze stresem i wypaleniem zawodowym – jeśli dotyczy.
5. Uzupełniony formularz ofertowy (załącznik 1)
6. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z klauzulą zawartą w pkt XIV (załącznik 2)
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego wyłonionemu wykonawcy w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia dotyczącego tego samego rodzaju usług.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert, które nie podlegają odrzuceniu, w dniu 15-10-2018 w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena – 80 pkt
2. Doświadczenie:
a) posiadanie doświadczenia w temacie walki ze stresem i wypaleniem zawodowym – 20 pkt
b) nie posiadanie doświadczenia w temacie walki ze stresem i wypaleniem – 0 pkt
Opis sposobu przyznawania punktacji:
1. Cena (C1)
Ocena ofert, w zakresie ceny, dokonana zostanie według kryterium najniższej ceny, która zostanie obliczona według następującego wzoru:
C1= Cn X 80% x 100
Cob
Cn – najniższa zaoferowana cena;
Cob – Cena badanej oferty
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium oceny ofert.
2. Doświadczenie (C2)
Ocena ofert, w zakresie doświadczenia, dokonana zostanie wg poniższego schematu:
a) posiadanie doświadczenia – 20 pkt
b) nie posiadanie doświadczenia – 0 pkt
3. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu otrzymanych punktów zgodnie ze wzorem:
C = C1+C2
Gdzie:
C1 – cena liczona ze wzoru
C2 – doświadczenie
Nazwa
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY ZATOKI PUCKIEJ
Adres
84-100 Puck
pomorskie
, pucki
Numer telefonu
586742034
Fax
586472036
NIP
5870005260
Tytuł projektu
Zdrowy pracownik - zadowolony człowiek.
Numer projektu
RPPM.05.04.02-22-0015/17-01
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Strefa Rozwoju Wioletta Lakowska, ul. Sobieskiego 5, 84-100 Puck; data wpłynięcia: 17.10.2018; cena: 63 540 PLN