Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/10/2018 - wykonanie prac remontowych celem przystosowania lokalu pod placówkę̨ klubu malucha.

Data publikacji: 05.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-10-2018

Numer ogłoszenia

1141630

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Formularz ofertowy (Załącznik nr 6) wraz z oświadczeniem o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Realizatora usługi z Zamawiającym (Załącznik nr 4) należy składać́ pocztą tradycyjną lub osobiście w biurze projektu pod adresem Łódka Klub Malucha ul. Rzgowska 17A, 93-008 Łódź, z dopiskiem Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 01/10/2018, lub pocztą elektroniczną poprzez przesłanie skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów na adres: projekt@dalton-lodka.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

projekt@dalton-lodka.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Krzysztof Fydryszek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

517 717 773

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią̨ prace remontowe w lokalach budynku przy ul. Rzgowskiej 17A w Łodzi o łącznej powierzchni 491,40 m2, mające na celu zaadaptowanie obiektu na potrzeby placówki klubu malucha.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy prac remontowych w lokalu przeznaczonym pod działalność żłobkową.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią prace adaptacyjno-remontowe w budynku przy ul. Rzgowskiej 17A budynek F w Łodzi, mające na celu zaadaptowanie pomieszczeń obiektu na potrzeby placówki klubu malucha. Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną.

Kod CPV

45400000-1

Nazwa kodu CPV

Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowane rozpoczęcie prac: 22.10.2018 r.
Planowane zakończenie realizacji umowy: 01.11.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawcy którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawcy którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe warunki

1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Oferenci, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia” – na podstawie oświadczeń złożonych na Formularzu Ofertowym (stanowiących Załącznik nr 6 oraz Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego). Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. VI zostaje wykluczony z postępowania, zaś jego oferta odrzucona.
3. Realizator zobowiązuje się do wykonania kompleksowej usługi najpóźniej do dnia 01.11.2018 roku. Za wykonanie usługi uważa się podpisanie protokołu zdawczo – odbiorczego, stanowiącego załącznik do umowy, przez wszystkie strony umowy.
4. Oferent powinien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji i przedstawić ofertę zgodnie z jej wymaganiami,
5. Oferent składa ofertę obejmującą całość zamówienia (dotyczącą wykonania kompletnej usługi),
6. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert cząstkowych,
7. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania,
8. W cenie usługi Oferent zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywalne koszty związane z realizacją zamówienia szczegółowo wskazane w niniejszym zapytaniu oraz wszystkie koszty wynikające z zapisów niniejszego zapytania ofertowego, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa,
9. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w jednym egzemplarzu,
10. Oferent może przed upływem terminu składania zmienić lub wycofać ofertę. Ze zmiany oferty powinno w jasny sposób wynikać, które pozycje i dane zostały zmienione. Wprowadzenie zmiany powinno odbywać się zgodnie z zasadami obowiązującymi przy składaniu oferty,
11. Wycofanie oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez Oferenta bądź też uprawioną przez niego na piśmie osobę. Procedura wycofania następuje zgodnie z zasadami składania oferty.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadza zmian do umowy wykonania usługi.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty w oparciu o następujące kryteria:
a) C – cena brutto za wykonanie całej usługi (50%) – 50 punktów
b) T – czas wykonania usługi (30%) – 30 punktów
c) G – okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę (10%) – 10 punktów
d) K- klauzula społeczna (10%) – 10 punktów

IX. OPIS PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
Łączna ilość możliwych do uzyskania punktów P = 100 (100%)
Właściwa dla każdej oferty liczba punktów (P) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

P= C + T + G + K Zamówienie zostanie udzielone Realizatorowi usługi, który zaproponował w ramach oferty najniższą cenę brutto wykonania prac remontowych oraz w możliwie najkrótszym czasie wykona usługę przy zachowaniu najwyższego standardu świadczonych usług.
a) Cena (cena powinna uwzględniać koszty materiałów + wykonanie wszystkich prac remontowych) C= (Cm/Cb)*50 C – ilość punktów przyznanych za spełnienie kryterium Ceny Cm – Cena najniższa spośród kompletnych i poprawnie nadesłanych ofert Cb – Cena analizowanej oferty Końcowa liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Podana cena musi obejmować cenę netto wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją usługi. Cena musi być podana w złotych polskich i będzie obowiązywać w całym okresie ważności umowy. Nie będzie podlegać waloryzacji.
b) Czas (czas wykonania usługi) T = (Tm / Tb) * 30 T - ilość punktów przyznanych za spełnienie kryterium Czasu Tm – Najkrótszy czas wykonania usługi spośród kompletnych i poprawnie nadesłanych ofert Tb – Czas wykonania usługi analizowanej oferty. Czas wykonania usługi powinien być wyrażony w dniach roboczych.
c) Gwarancja (okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę) G = (Gb / Gm) * 10 G – ilość punktów przyznanych za spełnienie kryterium Gwarancji Gm – najdłuższy okres trwania gwarancji spośród kompletnych i poprawnie nadesłanych ofert Gb – okres gwarancji analizowanej oferty. Okres udzielonej gwarancji powinien być wyrażony w miesiącach. W toku analizy i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
d) Klauzula społeczna - Klauzula społeczna, oceniane będzie w następujący sposób:
Maksymalna liczba punktów do otrzymania: 10 pkt.
Algorytm oceny kryterium „Klauzule społeczne”:
Liczba punktów oferty badanej
K = Tak/Nie
K– liczba punktów przyznana danej ofercie w ramach kryterium „klauzule społeczne”
Klauzula społeczna (K) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia, tzn. wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej 1 osoba:
a) niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.)
i/lub
b) bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Ocena wg kryterium „klauzule społeczne” dokonana zostanie w oparciu o informację zawartą w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, formularz OFERTY:
• Tak - przy realizowaniu zamówienia będą stosowane klauzule społeczne, tj. określone j.w. – 10 pkt.
• Nie - przy realizowaniu zamówienia nie będą stosowane klauzule społeczne, tj. określone j.w. – 0 pkt.
W przypadku wskazania w ofercie, że przy realizacji zamówienia stosowane będą klauzule społeczne (opcja „Tak”), wybrany Wykonawca do podpisania umowy, zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnienie klauzul społecznych.

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Realizatora usługi osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
1. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
2. posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji
3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Rzgowska 17a

93-008 Łódź

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

511176176

NIP

7292556215

Tytuł projektu

Aktywizacja rodzica z ABiS

Numer projektu

RPLD.10.01.00-10-D008/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Damas-co Mohamed Zakwan Baaj, ul. Chmielna 98/16, 00-801 Warszawa, NIP 6571811485
Liczba wyświetleń: 725