Strona główna
Logo unii europejskiej

Zamówienie 1/10/2018 montaż konstrukcji żelbetowej hali

Data publikacji: 05.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-10-2018

Numer ogłoszenia

1141574

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 09.10.2018 r. dokonano korekty skróconego opisu przedmiotu zamówienia - nowa treść to:
"Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na dostawie i montażu konstrukcji hali produkcyjnej składającej się z prefabrykowanych słupów żelbetowych oraz prefabrykowanych podwalin i ścian warstwowych typu sandwich."
Pierwotna (zmieniana) treść:
" Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na montażu konstrukcji hali produkcyjnej składającej się z prefabrykowanych słupów żelbetowych oraz prefabrykowanych ścian warstwowych typu sandwich wraz z montażem wewnętrznych pomieszczeń socjalnych (kotłownia, obudowa trafostacji) z żelbetowych elementów prefabrykowanych."

W dniu 09.10.2018 r. dokonano korekty "Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji/2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria" - nowa treść punktu "b." to:
b. CZAS REALIZACJI– ocenie podlega czas realizacji zadania liczony w tygodniach od dnia 26.10.2018 r
Pierwotna (zmieniana) treść:
b. CZAS REALIZACJI– ocenie podlega czas realizacji zadania liczony w tygodniach od dnia 22.10.2018 r

Wprowadzone zmiany nie wpływają na termin składania ofert.

W dniu 19.10.2018 r. dokonano następujących korekt:
W punkcie Warunki zmiany umowy dodaje się podpunkty:
h) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót. Warunki te powinny zostać określone i zawarte w umowie.
i) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac, w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót towarzyszących, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wynikających z winy żadnej ze stron umowy.

W punkcie Ocena oferty, punkt 2) Wybór najkorzystniejszej oferty zmienia się podpunkt b)
Było:
b. CZAS REALIZACJI– ocenie podlega czas realizacji zadania liczony w tygodniach od dnia 26.10.2018 r
Po zmianie:
b. CZAS REALIZACJI– ocenie podlega czas realizacji zadania liczony w tygodniach od dnia 02.11.2018 r

Zmiany te wpływają na wydłużenie terminu składania ofert do dnia 26.10.2018, co zostało uwzględnione w punkcie 2) Miejsce i sposób składania oferty:
Było:
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 19.10.2018 r.
Po zmianie:
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 26.10.2018 r.

W dniu 22.10.2018 r. dokonano następujących korekt:
Było:
Etapy realizacji:
- Termin rozpoczęcia montażu słupów planuje się na 43 tydzień kalendarzowy 2018 r.
- Termin rozpoczęcia montażu podwalin planuje się na 44 tydzień kalendarzowy 2018 r.
- Termin rozpoczęcia montażu ścian planuje się na 44 tydzień kalendarzowy 2018 r.
Po zmianie:
Etapy realizacji:
- Termin rozpoczęcia montażu słupów planuje się na 44 tydzień kalendarzowy 2018 r.
- Termin rozpoczęcia montażu podwalin planuje się na 45 tydzień kalendarzowy 2018 r.
- Termin rozpoczęcia montażu ścian planuje się na 45 tydzień kalendarzowy 2018 r.

W dniu 26.10.2018 r. ze względu na omyłkę pisarską dokonano następujących korekt:
Było:
3. Adres siedziby Zamawiającego: ZPB Kaczmarek sp. z o.o. sp. k., Folwark 1, 63-900 Rawicz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zmieniona treść:
3. Adres siedziby Zamawiającego: ZPB Kaczmarek sp. z o.o. sp. k., Folwark 1, 63-900 Rawicz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wprowadzona zmiana wpływa na wydłużenie terminu składania ofert do 29.10.2018 , co zostało uwzględnione w punkcie 2) Miejsce i sposób składania oferty:
Było:
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 26.10.2018 r.
Zmieniona treść:
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 29.10.2018 r.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie papierowej (przygotowane na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 1) w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną, na adres siedziby Zamawiającego (liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 29.10.2018 r.
3. Adres siedziby Zamawiającego: ZPB Kaczmarek sp. z o.o. sp. k., Folwark 1, 63-900 Rawicz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Obligatoryjne elementy oferty:
1. Sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1,
2. Data sporządzenia oferty,
3. Adres i siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
4. Cena całkowita (obejmująca całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia) netto i brutto (cena brutto wyliczona w oparciu o obowiązującą na dzień składania oferty stawkę podatku VAT)
5. Okres obowiązywania gwarancji: minimum 12 miesięcy
7. Termin wykonania zamówienia, nie później niż 21.12.2018 r. Zamówienie jest wykonane po podpisaniu końcowego protokołu odbioru.
8. Podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta i składania w jego imieniu wiążących ofert handlowych,
9. Opatrzona pieczątką firmową Oferenta,
10. Data ważności oferty - oferta musi być ważna przez okres minimum 5 miesięcy od dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
W przypadku stwierdzenia w ofercie braków lub nieścisłości oraz niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oferent zostanie powiadomiony o możliwości uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie. Oferenci mogą być również poproszeni o złożenie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferty niespełniające wymogów (niedające się uzupełnić lub nieuzupełnione) zostaną odrzucone.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

inwestycje@zpbkaczmarek.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Grzegorz Śmiertka, Rafał Sierpowski, Wojciech Selucha

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 71 720 11 40, +48 65 546 71 40

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane polegające na dostawie i montażu konstrukcji hali produkcyjnej składającej się z prefabrykowanych słupów żelbetowych oraz prefabrykowanych podwalin i ścian warstwowych typu sandwich.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: trzebnicki Miejscowość: Wszemirów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wyłonienie wykonawcy robót budowlanych niezbędnych do realizacji projektu POIR.03.02.01-02-0004/16 „Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R”, na który Zamawiający dostał dofinansowanie w ramach Priorytetu: 3 "Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach", Działanie: 3.2 "Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R", Poddziałanie: 3.2.1 "Badania na rynek", Programu Operacyjnego "Inteligentny Rozwój" na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest montaż konstrukcji żelbetowej hali w skład, których wchodzić będą następujące prace:
1. Dostawa i montaż słupów żelbetowych wraz z wykonaniem podlewki oraz z montażem stalowej konstrukcji uzupełniającej (stężenia).
2. Dostawa i montaż prefabrykowanych podwalin żelbetowych.
3. Dostawa i montaż prefabrykowanych ściań warstwowych, żelbetowych.

Wszelkie parametry techniczne wg dokumentacji technicznej.
Dokumentację techniczną stanowi projekt budowlany zamienny, który zostanie udostępniony oferentom, po podpisaniu oświadczenia o poufności, wzór którego stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Przedmiotem prac budowlanych będzie obiekt znajdujący się na terenie działki 406/2 we Wszemirowie. Potencjalny oferent w porozumieniu z Zamawiającym ma prawo do wizji lokalnej obiektu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych materiałów lub innych rozwiązań technicznych oferent może zaproponować inne materiały lub rozwiązania techniczne o równoważnych parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowana data wykonania zamówienia nie później niż 21.12,2018r.
Zamówienie jest wykonane po podpisaniu końcowego protokołu odbioru.

Etapy realizacji:
- Termin rozpoczęcia montażu słupów planuje się na 44 tydzień kalendarzowy 2018 r.
- Termin rozpoczęcia montażu podwalin planuje się na 45 tydzień kalendarzowy 2018 r.
- Termin rozpoczęcia montażu ścian planuje się na 45 tydzień kalendarzowy 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie:
www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Zapytania ofertowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny.
3. Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli ofertę o wynikach procedury poprzez podanie nazwy Oferenta, który został wybrany na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
4. Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem Oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może On wystąpić z zapytaniem na piśmie (e-mail) o wyjaśnienie problemu. Wyjaśnienia kierowane będą Oferentowi na piśmie (e-mail) na adres wskazany w formularzu oferty osoby kontaktowej.
5. Udział w zapytaniu ofertowym mogą wziąć:
a. Podmioty udzielające minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Weryfikacja warunku na podstawie przedstawionej oferty,
6. Informujemy, że w przypadku, kiedy w terminie wskazanym przez niniejsze Zapytanie nie wpłynie żadna oferta Zamawiający może unieważnić to postępowanie i dokonać wyboru dowolnego wykonawcy, który spełni wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania również z innych ważnych przyczyn.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zakresie i z powodu:
a) rozwiązania umowy w przypadku jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
b) działania siły wyższej za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
c) zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy;
d) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia;
e) gdy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe;
f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Polską Agencją Przedsiębiorczości, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia;
g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs (Podmiotu finansującego projekt) zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
h) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót. Warunki te powinny zostać określone i zawarte w umowie.
i) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac, w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót towarzyszących, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wynikających z winy żadnej ze stron umowy.

Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. Zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oświadczenie o poufności, formularz ofertowy oraz oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:
a. Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów technicznych wskazanych w zapytaniu ofertowym.
b. Spełnienie wszystkich parametrów technicznych przedmiotu zamówienia.

2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a. CENA - ocenie podlega cena całkowita netto
Ceny zawarte w ofercie, wyrażone w innej walucie niż złoty polski, do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu dla danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert.
b. CZAS REALIZACJI– ocenie podlega czas realizacji zadania liczony w tygodniach od dnia 02.11.2018 r)

3. Sposób przyznawania punktacji:
a. CENA (C) - maksymalna ilość punktów 80.
Punkty będą przyznawane według poniższego wzoru:
C = (Cmin : CO) x 80, gdzie:
Co – cena netto rozpatrywanej oferty
Cmin – najniższa oferowana cena netto wskazana w ofertach spełniających kryteria formalne
b. CZAS REALIZACJI (CR) - maksymalna ilość punktów 20.
Punkty będą przyznawane wg poniższego wzoru:
O= (Omin : Oo) x 20, gdzie:
Oo – czas realizacji liczony w tygodniach oferty rozpatrywanej
Omin – minimalny czas realizacji liczony w tygodniach wskazany w ofertach spełniających kryteria formalne
Suma punktów obliczana będzie wg poniższego wzoru:
P = C + CR , gdzie:

P - punktowa wartość badanej oferty
C - liczba punktów badanej oferty w kryterium „CENA”
CR - liczba punktów badanej oferty w kryterium „CZAS REALIZACJI”,

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma największą liczbę punktów. Oferta maksymalnie może uzyskać 100,00 pkt. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone, jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. W szczególności jeżeli oferta, zawierająca najniższą ocenianą Cenę Ofertową (Wynagrodzenie), jest poważnie zaniżona w stosunku do szacunków Zamawiającego, Zamawiający może zażądać od oferenta przedłożenia szczegółowej analizy cenowej dowolnej lub wszystkich pozycji Robót. Jeżeli dokonana ocena złożonych wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia i nie jest prawdopodobnym wykonanie Umowy za oferowaną cenę, Zamawiający odrzuci ofertę.

Wykluczenia

Z postępowania zostanie odrzucona oferta Oferenta, jeżeli spełnia choć jeden z poniższych warunków:
1. Oferta nie jest zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
3. Wykonawca nie złożył w wymaganym terminie kompletu dokumentów na zasadach określonych w Zapytaniu ofertowym.
4. Oferta została złożona po terminie wskazanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
5. Oferta została złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji; o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPB KACZMAREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres

63-900 Folwark

wielkopolskie , rawicki

Numer telefonu

65 546 71 40

Fax

65 546 18 55

NIP

6991832318

Tytuł projektu

Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R

Numer projektu

POIR.03.02.01-02-0004/16-04

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zakład Usług Inwestycyjnych Consult-Bud-Projekt Ireneusz Gburczyk, ul. Szybowników 4 B/7 64-920 Piła
Liczba wyświetleń: 675