Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1.Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, ul. Spółdzielcza 8, 15-441 Białystok. 2.Kompletna oferta powinna zostać złożona na Formularzu Ofertowym wraz z załącznikami w terminie do dnia 11.10.2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego. 3.Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 6.Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do oferty. 7.Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. 8.O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie. 9.Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, składające się na ważną ofertę. 10.Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 12.Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty, bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem. 13.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14.Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej www.bfkk.pl oraz https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 2 dni przed terminem składania ofert. 15.Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień. 16.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań. 17.Forma oferty: 1)Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. 18.Kompletna oferta powinna zawierać: 1)Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;n2)Wykaz doświadczenia stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3)Pisemne opracowanie na potrzeby oceny w ramach kryterium M: „Metodologii badania” (w przypadku gdy Wykonawca w celu otrzymania dodatkowej punktacji przygotuje takie opracowanie), 4)Dowód wniesienia wadium. 19.Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób: (Szczegółowe informacje dot. miejsca i sposobu składania ofert w załączonym dokumencie: Zapytanie ofertowe nr 3/CNS/POWER/2018)
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Michał Skarzyński; fundacja@bfkk.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
856537700
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ewaluacji zewnętrznej ex-post innowacji społecznych testowanych w ramach 32 grantów udzielonych w projekcie „CZAS NA STAŻ – granty dla innowatorów społecznych oferujących nowe rozwiązania praktycznej nauki zawodu w przejściu z edukacji do pracy”. W ramach usługi wykonawca dokona oceny 32 innowacji społecznych testowanych przez 32 grantobiorców na terenie całego kraju. Przedmiotem ewaluacji zewnętrznej będzie trafność, użyteczność, uniwersalność wypracowanych rozwiązań oceniana na podstawie analizy procesu testowania oraz konsultacji fokusowych z grantobiorcami i/lub uczestnikami testów (w ramach FGI) oraz badania opinii na temat wypracowanych rozwiązań potencjalnych odbiorców i użytkowników spoza testu (FGI, CATI w kraju oraz poza regionem w którym prowadzony był test). Badania jakościowe powinny uwzględnić opinie przedstawicieli użytkowników lub odbiorców innowacji społecznych testowanych w ramach badanych grantów z uwzględnieniem w doborze metod, pytań lub próby badawczej specyfiki regionalnej ocenianej innowacji według następującej specyfikacji regionów, w których testowano innowacje będące przedmiotem oceny: dolnośląskie (1 grant), kujawsko-pomorskie (1 grant), lubelskie (1 grant), lubuskie (1 grant), małopolskie (2 granty), mazowieckie (3 granty), podkarpackie (2 granty), podlaskie (10 grantów), śląskie (3 granty), warmińsko-mazurskie (2 granty), wielkopolskie (5 grantów), zachodniopomorskie (1 grant). Poprzez innowację społeczną należy rozumieć nowe, bardziej skuteczne metody rozwiązywania problemów społecznych obszarze interwencji Europejskiego Funduszu Społecznego. Poprzez CATI należy rozumieć computer-assisted telephone interviewing, czyli wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny. Poprzez IDI należy rozumieć in-depth interview, czyli pogłębiony wywiad indywidualny. Poprzez FGI należy rozumieć focus group interview, czyli zogniskowany wywiad grupowy.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest ocena trafności, użyteczności, uniwersalności 32 innowacji społecznych testowanych ramach 32 grantów udzielonych w projekcie „CZAS NA STAŻ – granty dla innowatorów społecznych oferujących nowe rozwiązania praktycznej nauki zawodu w przejściu z edukacji do pracy” oraz opracowanie rekomendacji wdrożeniowej dla tych rozwiązań na podstawie badań jakościowych i ilościowych z udziałem grantobiorców oraz potencjalnych użytkowników wypracowanych rozwiązań pod kątem wyboru najlepszych rozwiązań do dalszych upowszechnień i wdrożeń.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ewaluacji zewnętrznej ex-post innowacji społecznych testowanych w ramach 32 grantów udzielonych w projekcie „CZAS NA STAŻ...”.W ramach usługi wykonawca dokona oceny 32 innowacji społecznych testowanych przez 32 grantobiorców na terenie całego kraju w okresie od listopada 2017r do 31 sierpnia 2018r z zastrzeżeniem,iż okres realizacji każdego z grantów testujących innowację społeczną nie przekroczył 6 msc.Przedmiotem ewaluacji zew. będzie trafność, użyteczność,uniwersalność wypracowanych rozwiązań oceniana na podstawie analizy procesu testowania (wyniki monitoringu i ewaluacji wew. on-going prowadzonej przez zamawiającego w trakcie realizacji grantu z uczestnikami granu–na podstawie raportów z monitoringu i ewaluacji on-going przekazanych przez zamawiającego po podpisaniu umowy na realizację przedmiotowej usługi)oraz konsultacji fokusowych z grantobiorcami i/lub uczestnikami testów (w ramach FGI) oraz badania opinii na temat wypracowanych rozwiązań potencjalnych odbiorców i użytkowników spoza testu (FGI, CATI w kraju oraz poza regionem w którym prowadzony był test). Każdy grant przejdzie pełny proces ewaluacji na próbie odbiorców i użytkowników adekwatnej dla grantu–łącznie przebadanych zostanie 32 granty wraz z raportami i rekomendacjami wdrożeniowymi, na podstawie której Kapituła wybierze co najmniej 4 innowacje do wdrożeń (po 1 z każdej kategorii konkursu: Uczeń, Mistrz, Mentor, Student–adekwatnie dla etapu oraz interesariuszy procesu tranzycji z edukacji do pracy).W badaniu ewaluacyjnym 32 grantów Wykonawca zastosuje techniki badania ilościowego i jakościowego, w tym co najmniej: o 8 FGI dla całego badania,w tym co najmniej 1 badanie FGI dla każdej z czterech kategorii konkursu/testowania innowacji społecznych–z zastrzeżeniem,iż każdy grant powinien być skonsultowany co najmniej jednokrotnie z zastosowaniem metody FGI; o 1 IDI dla każdego grantu–co oznacza,iż każdy grant powinien być opiniowany co najmniej jednokrotnie z zastosowaniem metody IDI; o 10 CATI dla każdego grantu dobierając próby badawcze adekwatnie do specyfiki grupy docelowej ocenianej innowacji–co oznacza, iż każdy grant powinien być oceniony co najmniej dziesięciokrotnie z zastosowaniem metody CATI.Badania jakościowe powinny uwzględnić opinie przedstawicieli użytkowników lub odbiorców innowacji społecznych testowanych w ramach badanych grantów uwzględnieniem w doborze metod, pytań lub próby badawczej specyfiki regionalnej ocenianej innowacji według następującej specyfikacji regionów,w których testowano innowacje będące przedmiotem oceny: dolnośląskie(1 grant),kujawsko-pomorskie (1 grant),lubelskie(1 grant),lubuskie(1 grant),małopolskie(2 granty),mazowieckie(3 granty),podkarpackie(2 granty),podlaskie(10 grantów),śląskie(3 granty),warmińsko-mazurskie(2 granty),wielkopolskie (5 grantów),zachodniopomorskie(1 grant)w tym przypadku Wykonawca powinien przewidzieć w ofercie cenowej ewentualne koszty związane z podróżami i noclegami,jeżeli wybrane badania Wykonawca zaplanuje w miejscu realizacji grantów. Dodatkowo wykonawca w badaniu ewaluacyjnym powinien uwzględnić wyniki ewaluacji wewnętrznej on-going realizowanej przez zamawiającego w trakcie realizacji grantów,które powinny być przeanalizowane przez wykonawcę celem sformułowania spójnych rekomendacji wdrożeniowych uwzględniających zalecenia dla przyszłych użytkowników ze wskazaniem ewentualnych barier,które mogą pojawić się przy wdrożeniu pomysłu poza środowiskiem testu.Poprzez innowację społeczną należy rozumieć nowe,bardziej skuteczne metody rozwiązywania problemów społecznych obszarze interwencji Europejskiego Funduszu Społecznego.... (Szczegółowe informacje dot. opisu przedmiotu zamówienia w załączonym dokumencie: Zapytanie ofertowe nr 3/CNS/POWER/2018)
Kod CPV
79419000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia wynosi 32 dni od podpisania umowy i przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego 32 specyfikacji innowacji wraz z raportami z monitoringu i ewaluacji wewnętrznej on-going prowadzonej przez zamawiającego.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy.
Wiedza i doświadczenie
O udział w postepowaniu może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje (dotyczy usług będących w trakcie realizacji):
1) usługi realizacji badania w zakresie oceny co najmniej 16 innowacji społecznych z zastosowaniem technik badawczych wspomaganych komputerowo CATI lub CAWI;
lub alternatywnie
2) usługi realizacji badania w zakresie oceny jakości kształcenia w kontekście potrzeb lokalnych pracodawców co najmniej 3 placówek edukacyjnych (szkoły, uczelnie) z zastosowaniem technik badawczych wspomaganych komputerowo CATI lub CAWI oraz wywiadów pogłębionych IDI.
Spełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków alternatywnych traktowane będzie jako spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Poprzez innowację społeczną należy rozumieć nowe, bardziej skuteczne metody rozwiązywania problemów społecznych obszarze interwencji Europejskiego Funduszu Społecznego. Poprzez CATI należy rozumieć computer-assisted telephone interviewing, czyli wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny. Poprzez CAWI należy rozumieć Computer-Assisted Web Interview, czyli wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony WWW. Poprzez IDI należy rozumieć in-depth interview, czyli pogłębiony wywiad indywidualny.
Ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz na podstawie wykazu doświadczenia przedstawionego zgodnie z Załącznikiem nr 2.
W przypadku oferty wspólnej osób fizycznych każda z nich wypełnia wszystkie powyższe Załączniki do oferty, które powinny być złożone wspólnie poprzez ich trwałe połączenie, takiej jak wpięcie w skoroszyt, zszycie, bindowanie lub inne umożliwiające wspólną analizę i ocenę tych Załączników. W przypadku oferty wspólnej składanej przez konsorcjum osób prawnych oraz/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą badane będzie łączne doświadczenie podmiotów tworzących konsorcjum.
Potencjał techniczny
Nie dotyczy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy.
Dodatkowe warunki
1. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy cena tej oferty przekroczy o mniej niż 25% kwotę zaplanowaną w budżecie projektu na realizację powyższego działania.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
1) Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
3) Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.
4) Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.
Wymagania dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 3/CNS/POWER/2018”.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu zapytania ofertowego, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
f. odmówił podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
g. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
h. zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie Wykonawcy.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – znak postępowania 3/CNS/POWER/2018”
4. Zamawiający zwraca: 100 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
5. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
6. Na wniosek Wykonawcy wadium może zostać zaliczone jako część zabezpieczenia, w takiej sytuacji na etapie podpisania umowy Wykonawca wniesie pozostałą część zabezpieczenia.
Informacje związane z ochroną danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L. 2016.119.1), dalej jako RODO, Zamawiający niniejszym informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Wykonawcom prawach z tym związanych, mianowicie:
(Szczegółowe informacje dot. informacji związanych z ochroną danych osobowych w załączonym dokumencie: Zapytanie ofertowe nr 3/CNS/POWER/2018)
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy, w szczególności: Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli zmianie ulegnie harmonogram realizacji zadań w Projekcie lub w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym pod pojęciem „siły wyższej” Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; Zmiany warunków i terminów płatności – w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy. Zmiana umowy wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik 1: Formularz ofertowy,
Załącznik 2: Wykaz doświadczenia,
Załącznik 3: Pisemne opracowanie na potrzeby oceny w ramach kryterium M: „Metodologii badania” (w przypadku gdy Wykonawca w celu otrzymania dodatkowej punktacji przygotuje takie opracowanie),
Załącznik 4: Dowód wniesienia wadium.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyska łącznie najwięcej punktów. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C: „Cena ofertowa” – 70% (maksymalna liczba punktów – waga : 70)
2) M: „Metodologia badania” – 30% (maksymalna liczba punktów – waga : 30)
Punkty za kryterium M: „Metodologia badania” zostaną przyznane na podstawie wyliczenia analogicznego do ceny, jednak wg. wzoru odwróconego – najwięcej punktów zdobędzie największa liczba zaproponowanych badań, z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy zaoferowana liczba badań będzie mniejsza, niż liczba minimalna określona w opisie przedmiotu zamówienia oferta taka zostanie odrzucona i nie będzie oceniana. Oceniane zostaną dodatkowe ilości przeprowadzonych badań FGI, CATI, IDI, stanowiące nieobligatoryjny element oferty. Integralną, lecz nie obligatoryjną częścią oferty, jest złożenie wersji papierowej pisemnego opracowania „Metodologia badania”.
Punkty za kryterium M: „Metodologia badania” zostaną przyznane na podstawie kryteriów szczegółowych wymienionych poniżej:
M1: ilość dodatkowych badań FGI, w stosunku do liczby wskazanej w przedmiocie zamówienia, dla każdego grantu – maksymalnie 10 punktów, liczone wg. wzoru.
M2: ilość dodatkowych badań IDI, w stosunku do liczby wskazanej w przedmiocie zamówienia, dla każdego grantu – maksymalnie 10 punktów, liczone wg. wzoru.
M3: ilość dodatkowych badań CATI, w stosunku do liczby wskazanej w przedmiocie zamówienia, dla każdego grantu – maksymalnie 10 punktów, liczone wg. wzoru.
W przypadku, gdy oferent nie przedstawi opracowania „Metodologia badania” otrzyma zero punktów za kryterium M: „Metodologia badania”.
Wzór dla kryterium C: „Cena ofertowa” :
C = (Cmin/Co) x 70 pkt
gdzie: C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena, Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, Co - oznacza cenę brutto oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Wzór dla kryterium M: „Metodologia badania” :
M= (Mo/Mmax) x 30 pkt
gdzie: M - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium – metodologia badań/liczba badań, Mmax - oznacza największą zaoferowaną liczbę określonego rodzaju badania w ramach kryterium szczegółowego spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, Mo - oznacza zaoferowaną liczbę określonego rodzaju badania w ramach kryterium szczegółowego oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Dla kryteriów szczegółowych:
M1= (Mo1/Mmax1) x 10 pkt
gdzie: M1 - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium – M1 – liczba badań FGI, Mmax1 - oznacza największą zaoferowaną liczbę badań FGI spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, Mo1 - oznacza zaoferowaną liczbę badań FGI oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
M2= (Mo2/Mmax2) x 10 pkt
gdzie: M2 - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium – M2 – liczba badań IDI, Mmax2 - oznacza największą zaoferowaną liczbę badań IDI spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, Mo2 - oznacza zaoferowaną liczbę badań IDI oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
M3= (Mo3/Mmax3) x 10 pkt
gdzie: M3 - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium – M3 – liczba badań CATI, Mmax3 - oznacza największą zaoferowaną liczbę badań CATI spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, Mo3 - oznacza zaoferowaną liczbę badań CATI oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku..
Nie złożenie wraz z ofertą papierowej wersji opracowania nie powoduje odrzucenia oferty. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oferty w tym zakresie. Oferta w takim wypadku w kryterium M: „Metodologia usługi” otrzyma 0 punktów.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najwyższą liczbą punktów, Zamawiający zwróci się do kolejnego Oferenta, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1 Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne, w tym składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczki na podatek). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
Wykluczenia
Z postępowania wykluczeni będą Wykonawcy, którzy złożą ofertę po terminie oraz Wykonawcy, którzy nie spełnili warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią zapytania nr 3/CNS/POWER/2018 oraz Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium w określonej wartości i w wyznaczonym terminie, jeżeli w postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium.
Nazwa
BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
Adres
15-441 Białystok
podlaskie
, Białystok
Numer telefonu
0856537700
Fax
0857329505
NIP
5422098509
Tytuł projektu
CZAS NA STAŻ – granty dla innowatorów społecznych oferujących nowe rozwiązania praktycznej nauki zawodu w przejściu z edukacji do pracy
Numer projektu
POWR.04.01.00-00-I050/15-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy.
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Do realizacji przedmiotu zapytania ofertowego Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Piotr Fuchs
ul. Wojskowa 5/73,
60-792 Poznań
Data wpłynięcia oferty: 08.10.2018r.
Cena (brutto) za realizację usługi: 54 247,92 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące dwieście czterdzieści siedem złotych 92/100 groszy).
Uzasadnienie wyboru: Złożona oferta spełnia wszystkie kryteria udziału w postępowaniu określone w zapytaniu ofertowym nr 3/CNS/POWER/2018 oraz oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w toku oceny merytorycznej.