Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe 01/10/2018

Data publikacji: 01.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-10-2018

Numer ogłoszenia

1140332

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Sposób składania ofert:
• osobiście pod adres: 9 BITS sp. z o.o. ul. Królewska 16, 00-103 Warszawa
• pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: 9BITS SP. Z o.o. ul. Królewska16, 00-103 Warszawa (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
• pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@9bits.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@9bits.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pan Piotr Berliński, adres email: pberlinski@9bits.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Działania organizacyjne związane z udziałem w międzynarodowych targach branżowych GitHubUniverse – San Francisco, California (16-17/10/2018). Termin wyjazdu 15-18.10.2018 r.:
a) Organizacja i zapewnienie noclegów
Targi trwają w terminie 16-17/10/2018 tj. 2 dni. Podróż służbowa trwać będzie 4 dni (+1 dzień przed i +1 dzień po targach), tj. 4 doby = 3 noclegi.
• wymagane zapewnienie 3 noclegów dla dwóch osób:
- 2 pokoje jednoosobowe lub jeden pokój 2 osobowy;
- lokalizacja hotelu: w odległości do 5 km od targów GitHubUniverse w San Francisco;
- hotel minimum 3 gwiazdkowy - standard europejski (preferowany standard 4 gwiazdkowy)
- termin pobytu w hotelu: od 15.10.2018r. (zameldowanie w hotelu); do 18.10.2018r. (wymeldowanie z hotelu)
b) Organizacja i zapewnienie biletów lotniczych:
• bilety lotnicze dla 2 osób w obie strony,
• cena biletu powinna obejmować bagaż w obie strony: dla każdej z dwóch osób podróżujących będzie to: bagaż podręczny i bagaż rejestrowany
• miejsce wylotu/przylotu: Warszawa – San Francisco;
• miejsce wylotu/przylotu (powrót): San Francisco-Warszawa.
• termin wylotu (tj. wylot z Warszawy): 15.10.2018 r. oraz przylot do San Francisco 15.10.2018 r.
• termin powrotu (tj. wylot z San Francisco): 18.10.2018r. oraz przylot do Warszawy 18.10.2018 r. lub w dniu 19.10.2018r. (ze względu na przesunięcie czasowe)
Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
79950000-8 Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
55100000-1 Usługi hotelarskie
63510000-7 Usługi biur podróży i podobne

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: Białystok Miejscowość: Białystok

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Pozyskanie ofert na działania organizacyjne związane z udziałem w międzynarodowych targach branżowych GitHubUniverse – San Francisco, California (16-17/10/2018). Termin wyjazdu 15-18.10.2018 r.: zapewnienie 3 noclegów dla dwóch osób, organizacja i zapewnienie biletów lotniczych.

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Działania organizacyjne związane z udziałem w międzynarodowych targach branżowych GitHubUniverse – San Francisco, California (16-17/10/2018). Termin wyjazdu 15-18.10.2018 r.:
a) Organizacja i zapewnienie noclegów
Targi trwają w terminie 16-17/10/2018 tj. 2 dni. Podróż służbowa trwać będzie 4 dni (+1 dzień przed i +1 dzień po targach), tj. 4 doby = 3 noclegi.
• wymagane zapewnienie 3 noclegów dla dwóch osób:
- 2 pokoje jednoosobowe lub jeden pokój 2 osobowy;
- lokalizacja hotelu: w odległości do 5 km od targów GitHubUniverse w San Francisco;
- hotel minimum 3 gwiazdkowy - standard europejski (preferowany standard 4 gwiazdkowy)
- termin pobytu w hotelu: od 15.10.2018r. (zameldowanie w hotelu); do 18.10.2018r. (wymeldowanie z hotelu)
b) Organizacja i zapewnienie biletów lotniczych:
• bilety lotnicze dla 2 osób w obie strony,
• cena biletu powinna obejmować bagaż w obie strony: dla każdej z dwóch osób podróżujących będzie to: bagaż podręczny i bagaż rejestrowany
• miejsce wylotu/przylotu: Warszawa – San Francisco;
• miejsce wylotu/przylotu (powrót): San Francisco-Warszawa.
• termin wylotu (tj. wylot z Warszawy): 15.10.2018 r. oraz przylot do San Francisco 15.10.2018 r.
• termin powrotu (tj. wylot z San Francisco): 18.10.2018r. oraz przylot do Warszawy 18.10.2018 r. lub w dniu 19.10.2018r. (ze względu na przesunięcie czasowe)
Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
79950000-8 Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
55100000-1 Usługi hotelarskie
63510000-7 Usługi biur podróży i podobne

Kod CPV

79950000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia:
a) Organizacja noclegów:
• Termin zameldowania w hotelu w San Francisco w dniu 15.10.2018 r.
• Termin wymeldowania z hotelu w San Francisco w dniu 18.10.2018 r.
• Potwierdzenie rezerwacji hotelu do dnia 12.10.2018 r. oraz przedłożenie potwierdzenia zrealizowanej rezerwacji wraz z potwierdzeniem opłacenia tejże rezerwacji w terminie do 12.10.2018r. ; potwierdzenie rezerwacji powinno zostać przedłożone w języku polskim i języku angielskim
b) Organizacja biletów lotniczych:
• Data wylotu: wylot z Warszawy 15.10.2018 r. (przylot do San Francisco 15.10.2018 r.)
• Data powrotu: wylot z San Francisco 18.10.2018 r. (przylot do Warszawy 18.10.2018 r. lub 19.10.2018 r.)
• Potwierdzenie rezerwacji biletów lotniczych do dnia 12.10.2018 r. oraz przedłożenie potwierdzenia zrealizowanej rezerwacji

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie
podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących
odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we
wskazanych terminach.

Dodatkowe warunki

Warunki udziału w postępowaniu:
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we
wskazanych terminach.
3) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców
posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem
technicznym do wykonania zamówienia.
4) Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań.
Oferent w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące
dokumenty:
Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu
Ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
3. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
5. Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez
powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub
osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane
będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
zamówienia zostaną odrzucone.

Warunki zmiany umowy

Warunki dokonania zmiany umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - w przypadku zamówień na dostawy i usługi;
e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące
dokumenty:
Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu
Ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
3. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
5. Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez
powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub
osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego).
Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi
zawierać nazwę i adres Oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do
reprezentowania Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną.
Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na
warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym oraz w rozbiciu na poszczególne części usługi
(zgodnie z Formularzem Ofertowym). Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien
także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna
uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia, oraz zawierać wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w
ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane
będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
zamówienia zostaną odrzucone.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

a) cena netto w PLN/walucie obcej1: waga - 70%, możliwe do uzyskania maksymalnie 70 pkt.
b) termin płatności2: waga 30%, możliwe do uzyskania maksymalnie 30 pkt.


1 w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego
2 termin płatności liczony od dnia zakończenia realizacji usługi, co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a) Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:

A n = C min/C r x 70% x 100

C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie

b) Punkty w ramach kryterium Termin płatności będą przyznawane wg. następującej formuły:.

Kn = T r/Tmax x 30% x 100

Tr – termin płatności (liczba dni) oferty rozpatrywanej
Tmax – termin płatności (liczba dni) oferty, w której wskazano najdłuższy termin płatności
K n – ilość punktów przyznana ofercie rozpatrywanej
Punkty z oceny kryterium a) –b) zostaną zsumowane i decydować będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów).
Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub
kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne
powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w
szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"9 BITS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Solec 81B/A-51

00-382 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

604 594 115

NIP

7010174828

Tytuł projektu

Wdrożenie nowego modelu biznesowego przez firmę 9 BITS Sp. z o.o. związanego z internacjonalizacją działalności firmy na nowych rynkach zagranicznych.

Numer projektu

POPW.01.02.00-20-0005/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Oferta firmy ATTIS S.C M. Błachno-Wyrwicka, K. Lewandowska, ul. Czerwonych Maków 10/37, 01-493 Warszawa.; Oferta wpłynęła drogą poczty elektronicznej
na kwotę łączną 12 150 PLN netto (12 150 PLN brutto).
Liczba wyświetleń: 622