Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr ZO/COM/1/2018

Data publikacji: 17.09.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-09-2018

Numer ogłoszenia

1137435

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę netto i brutto za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane
z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

Sposób składania ofert:
• osobiście w siedzibie firmy: ComPot Sp. z o.o.; Stanowice 29; 66 - 450 Bogdaniec;
• pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: ComPot Sp. z o.o.; Stanowice 29; 66 - 450 Bogdaniec;
• pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@compot.pl

Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 25.09.2018 r.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu oferty.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Katarzyna Kozłowska, telefon 95 781 70 84, e-mail: biuro@compot.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Kozłowska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wynajem powierzchni laboratoryjnej wraz z wyposażeniem (analizator węgla, spektrometr absorpcji atomowej, pH-metr, mineralizator, suszarka laboratoryjna, piec laboratoryjny, stanowisko do oznaczania wskaźnika respiracji, młynki do mielenia próbek - młynek wstępny, młynek do domielania).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn. ,,Lubuski trawnik marzeń dla każdego” w ramach działania 1.1 Badania i innowacje Osi Priorytetowej 1 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2014 - 2020, Partner projektu ComPot Sp. z o.o. ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zasadą Konkurencyjności obowiązującą w dniu ogłoszenia zapytania na: wynajem powierzchni laboratoryjnej wraz z wyposażeniem.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej wraz z wyposażeniem do przeprowadzenia badań fizykochemicznych w ramach realizacji projektu pn.: ,,Lubuski trawnik marzeń dla każdego”. Planowane jest wynajęcie powierzchni laboratoryjnej wraz
z wyposażeniem od 01.10. 2018 do 31.10.2018 r., spełniającej minimalne kryteria opisane poniżej.
Powierzchnia laboratoryjna powinna być wyposażona w co najmniej wymienione poniżej funkcjonalności i spełniać parametry nie gorsze niż wymienione:
Wynajmowana powierzchnia laboratoryjna powinna być wyposażona w:
 analizator węgla;
 spektrometr absorpcji atomowej;
 pH-metr;
 mineralizator;
 suszarkę laboratoryjną;
 piec laboratoryjny;
 stanowisko do oznaczania wskaźnika respiracji;
 młynki do mielenia próbek - młynek wstępny, młynek do domielania;
lub sprzęt równoważny, umożliwiający odpowiednie przygotowanie próbek oraz wykonanie następujących badań:
 oznaczenie metali ciężkich (chrom, kadm, nikiel, ołów, rtęć, miedź, cynk) w 60 próbkach stałych (odpady, kompost, biomasa);
 oznaczenie suchej pozostałości, strata prażenia, pH w 60 próbkach stałych (odpady, kompost, biomasa);
 oznaczenie węgla organicznego (TOC) w 60 próbkach stałych (odpady, kompost, biomasa);
 oznaczenie AT4 w 20 próbkach stałych.
Wyżej wymienione wyposażenie powinno być w pełni sprawne i gotowe do użytkowania przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Pozostałe wymagania:
 całkowita powierzchnia powierzchni laboratoryjnej przedmiotu najmu powinna być wolna od wszelkich przeszkód i umożliwiać swobodne wykonywanie badań;
 najmowana przestrzeń musi mieć dostęp do niezbędnego zaplecza socjalnego oraz niezbędnych mediów;
 przedmiot najmu powinien być wyposażony w oświetlenie zgodne z obowiązującymi normami;
 wynajmowana powierzchnia musi być dostępna „pod klucz” tj. gotowa do użytkowania bez dodatkowych nakładów pieniężnych, w dobrym stanie technicznym oraz spełniająca standardy p.poż i BHP;
 możliwość dostępu w dniach oraz godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego;
 dostęp do łącza internetowego.

Kod CPV

70220000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

Harmonogram realizacji zamówienia

Od 01.10.2018 r. do 31.10.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Potencjał techniczny

1) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
tj. dysponowanie powierzchnią laboratoryjną wraz z wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia wyposażeniem;

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

2) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach,

Dodatkowe warunki

3) Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
w terminach określonych w umowie;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d) zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro - w przypadku zamówień na dostawy i usługi i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy;
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
 konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
 wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
f) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
 na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej,
 w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
 w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
W przypadku opóźnienia realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,01 % wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego, zawierającej:
a) Nazwę, dane oraz adres Wykonawcy;
b) Datę wystawienia oferty;
c) Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów określonych
w zapytaniu ofertowym;
d) Termin ważności oferty;
e) Cenę netto i brutto wykonania usługi;
2) Oświadczenie, że Wykonawca zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone
w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
3) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. dysponuje powierzchnią laboratoryjną wraz z wymienionym
w opisie przedmiotu zamówienia wyposażeniem,
4) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.


5) Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
kryteria oceny ofert waga maksymalna liczba punktów
a) cena netto (podana
w PLN/waluta obca*) 90% 90
b) termin płatności 10% 10
*w przypadku cen w walucie obcej przeliczenie zostanie dokonane na podstawie średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert


Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a) Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN będą przyznawane wg następującej formuły:
C min
A n = ----------------- x 100 x 90%
C r

C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - ilość punktów przyznana ofercie „w kryterium cena netto”

b) Punkty w ramach kryterium „termin płatności” będą przyznawane wg następujących przedziałów:
 At = 10 pkt - Termin płatności powyżej 30 dni
 At = 5 pkt - Termin płatności 22 - 30 dni

 At = 3 pkt - Termin płatności 15 - 21 dni
 At = 1 pkt - Termin płatności 8 - 14 dni
 At = 0 pkt - Termin płatności 1 - 7 dni
c) Sumaryczna ocena oferty:
A = An + At

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"ZIELONY HORYZONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Murawa 31

61-655 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

+48602271233

NIP

9720243853

Tytuł projektu

Lubuski trawnik marzeń dla każdego

Numer projektu

RPLB.01.01.00-08-0046/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

W związku z realizacją projektu pn. ,,Lubuski trawnik marzeń dla każdego” w ramach działania 1.1 Badania i innowacje Osi Priorytetowej 1 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2014 - 2020, ComPot Sp. z o.o. informuje
o anulowaniu postępowania w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zasadą Konkurencyjności na: wynajem powierzchni laboratoryjnej wraz z wyposażeniem na podstawie punktu 11 ust. 6 zapytania ofertowego.
Liczba wyświetleń: 557