Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Termin składania ofert zostaje wydłużony do 12.11.2018 roku do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2018 o godz. 12:00.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę można przesłać w formie pisemnej pocztą lub kurierem na adres ABA PAPIER INT Sp. z o.o., 70-631 Szczecin ul. Heyki 27, Polska lub elektronicznie na adres e-mail: iza.kawka@abapapier.pl
Oferta musi wpłynąć do Zamawiającego (elektronicznie lub w wersji papierowej) do dnia 18 października 2018 r., do godziny 10:00
Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Oferty złożone w inny sposób będą odrzucane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 października 2018 r. o godz. 12:00
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
iza.kawka@abapapier.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Iza Kawka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48606132800
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Dostawa z montażem i instalacją używanej maszyny offsetowej - 5 stacji kolorów + stacja lakierująca
Zadanie nr 2 Dostawa z montażem i instalacją używanego systemu głowic atramentowych
Zadanie nr 3 Zakup Oprogramowanie typu Web2print
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Cel zamówienia
Zamówienie publiczne w związku ze złożeniem przez Zamawiającego wniosku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorstwa i innowacje, Działanie 1.5 „Rozwój produktów i usług w MŚP” Tytuł Projektu: Wysokowydajny, produkcyjny, hybrydowy system poligraficzny produkcji personalizowanych arkuszy do pakowania paczek o dużym formacie
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja używanej maszyny offsetowej - 5 stacji kolorów + stacja lakierująca
Maszyna offsetowa do druku wysokonakładowego kolorowych obrazów na papierze i kartonie wyposażona - 5 stacji kolorów + stacja lakierująca. Parametry w przedziałach:
- wydajność produkcyjna 13-17 tys. zadrukowanych arkuszy
- maksymalny format papieru max 750 mm x max 1100 mm
- minimalny format papieru min 300 mm x min 300 mm
- maksymalny format druku: mniejszy niż 730 x 1100 mm
- podłoża drukowe 0,02 - 0,8 mm
- wysokość stosu od podłogi dla:
a) nakładaka: min 800 mm
b) wykładania: min 900 mm
Specyfikacja używanego systemu głowic atramentowych
-technologia typu Piezo Drop on Demand ink jet
- typ atramentu - Atramenty UV
- pojemność zbiornika atramentu min. 4l
- rodzaj suszenia - LED UV
- czas rozruchu: pomiędzy 8 a 16 minut
- czas cyklu czyszczenia: 30 ~70 sekund
- przerwy między czyszczeniem: uzależnione od środowiska (co 4 – 6 godzin)
- szerokość zadruku: do 350mm
- rozdzielczość druku
a) min. 300 x 600 dpi @150metrów /minutę
b) min. 600 x 600 dpi @ 75metrów /minutę
c) min. 1200 x 600 dpi @37,5 metrów /minutę
- rozmiar kropli 3 (6pl, 7pl ,11pl)
- rodzaje materiałów: chłonne, niechłonne: PE, PP, PVC lub papier powlekany
- zasilanie: 110V/230V ,16A, 50/60Hz
- sprężone powietrze – max 7 bar
- temperatura pracy 19 do 32 C dla atramentów UV
- wilgotność 35 do 65%, bez kondensacji
Specyfikacja oprogramowanie typu Web2print
- system do sprzedaży internetowej, zarządzania procesem realizacji projektu oraz automatyzacji produkcji i plików PDF.
- pozwala Klientowi na zdalne złożenie zamówienia, przesłanie projektu produktu oraz bazy danych do personalizacji produkowanych materiałów i dalej śledzić przebieg procesu realizacji całego zlecenia.
- system będzie zawierał moduły pozwalające na zamawianie nie tylko personalizowanych papierów do pakowania prezentów ale również na wiele innych standardowych produktów poligraficznych takich jak wizytówki, ulotki, kalendarze, plakaty itp.
Kod CPV
42991210-4
Nazwa kodu CPV
Maszyny drukarskie offsetowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
30232150-0 system głowic atramentowych
48600000-4 oprogramowanie typu Web2print
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania- do 31 grudnia 2018, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy przewiduje się możliwość wydłużenia terminu dostawy na podstawie pisemnego aneksu do umowy oraz o ile powyższe nie będzie kolidować z terminem zakończenia realizacji projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wiedza i doświadczenie
• posiadania wiedzy i doświadczenia
Potencjał techniczny
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Dodatkowe warunki
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium Waga kryterium Sposób punktacji
Cena
W razie potrzeby celem dokonania porównania ceny w walutach obcych będą przeliczane na PLN po kursie sprzedaży NBP z dnia poprzedzającego ostatni dzień na składanie ofert
Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty (dostawy, montażu, instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) 80% cena najniższa / cena z badanej oferty
* 100 punktów * WAGA
Gwarancja
(należy podać w liczbie miesięcy) 20 %
G = (Gob/Gn) x 100 x 20%, gdzie
G - ilość punktów za udzieloną gwarancję
Gob - długość gwarancji oferty badanej
Gn - długość gwarancji najdłuższej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów
Nazwa
ABA PAPIER INT. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
70-631 Szczecin
zachodniopomorskie
, Szczecin
Numer telefonu
0914319848
NIP
8521001779
Tytuł projektu
Wysokowydajny, produkcyjny, hybrydowy system poligraficzny produkcji personalizowanych arkuszy do pakowania paczek o dużych rozmiarach
Numer projektu
RPDS.01.05.01-02-0633/16-01
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Po dokonaniu oceny ofert zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu, za najkorzystniejszą ofertę dotyczącą Zadanie nr 1 Dostawa z montażem i instalacją używanej maszyny offsetowej - 5 stacji kolorów + stacja lakierująca uznano ofertę złożoną przez firmę: GREITEMANN BERATUNG-HANDEL-LOGISTIK ROSENSTRASE 12, 57413 FINNENTROP,GERMANY ( oferta złożona dnia 09.11.2018 ).
Wybrany wykonawca spełnił wszystkie wymagania stawiane oferentom oraz przedstawił najbardziej korzystną ofertę cenową i jakościową.
W przypadku:
Zadania nr 2 Dostawa z montażem i instalacją używanego systemu głowic atramentowych
oraz
Zadania nr 3 Zakup Oprogramowanie typu Web2print
ofert nie otrzymano.
W związku z powyższym Zamawiający dokona wyboru wykonawców zadania nr 2 i 3 na podstawie pkt 6.5.8a
Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020