Strona główna
Logo unii europejskiej

Wynajem środowiska testowego (1 kpl.), wyszczególnionego w treści zapytania ofertowego.

Data publikacji: 14.09.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-09-2018

Numer ogłoszenia

1136867

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W związku z otrzymanym zapytaniem dotyczącym minimalnych wymagań w zakresie urządzeń tworzących linię produkcyjną, planowanego do wynajmu środowiska testowego, dokonano następującej zmiany w opisie przedmiotu zamówienia w treści ogłoszonego przetargu oraz w załączniku nr 1 „wzór oferty”:
• Pierwotny zapis „ Pięcioosiowe urządzenie tokarsko-frezarskie CNC o poziomej osi toczenia” zmieniono na: „ pięcioosiowe urządzenie tokarsko-frezarskie CNC o poziomej lub pionowej osi toczenia”
W związku z wprowadzonymi zmianami wydłużeniu uległy następujące terminy:
• Termin składania ofert z dnia 24.09.2018 r. do dnia 26.09.2018 r,
• Termin składania pytań z dnia 20.09.2018 r. do dnia 23.09.2018 r.,
• Termin rozstrzygnięcia oraz publikacji wyników wyboru wykonawcy z dnia 25.09.2018 r. do 28.09.2018 r.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejscem składania ofert jest: Zeto - Rzeszów Sp. z o.o., ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów.
2. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 26.09.2018 roku do godziny 12:00, tj. w godz. pracy Zakładu (Zamawiającego) 7:00-15:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego: ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na Wynajem środowiska testowego (1 kpl.) – nie otwierać do dnia 26.09.2018 roku do godziny 12:00”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
4. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym zał. nr 1 i zawierać wymagane w niej załączniki.
5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta w oryginale lub potwierdzona za zgodność z oryginałem, podpisana i opieczętowana.
6. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wskazany wykonawca do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
7. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
8. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
9. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
10. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 26.09.2018 r. o godz. 12:30 pod adresem: Polska, województwo podkarpackie, powiat M. Rzeszów, miejscowość: ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów.
11. Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów, 26.09.2018, godz. 12:30). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców oraz ceny podane przez poszczególnych Oferentów za wykonanie przedmiotu Zamówienia.
12. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę oraz opublikowane zostaną na stronie internetowej Zamawiającego (www.zetorzeszow.pl) oraz na bazie konkurencyjności (www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl) najpóźniej do dnia 28.09.2018 roku.
13. Wszyscy oferenci będą mieli możliwość uzyskania w wybrany sposób (w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów, lub elektronicznie) wglądu do pełnego protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wydłużenia terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku otrzymania i konieczności zweryfikowania znaczącej liczby ofert, przy czym wydłużenie terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy w takim przypadku nastąpi nie później niż do dnia 01.10.2018 roku.
15. W przypadku konieczności wydłużenia terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Najemcy, Zamawiający najpóźniej do dnia 28.09.2018 roku poinformuje wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu o wydłużeniu terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy, a także zamieści stosowną informację na stronie internetowej: www.zetorzeszow.pl
16. Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego przetargu.
17. Zamawiający udziela odpowiedzi ws. treści przetargu, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 23.09.2018 r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Janusz Szybiak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

17 85 00 640

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie na okres 8 miesięcy środowiska produkcyjnego w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej złożonego z co najmniej 10-ciu maszyn tworzących linię technologiczną związaną z procesem wytłaczania.
Wymagania:
- 10 maszyn tworzących linię produkcyjną, w tym maszyny z zakresu co najmniej:
Urządzenie spawalnicze 1 szt., prasa 1 szt., urządzenie frezarskie, 1 szt., urządzenie tokarsko-frezarskie 1 szt., wycinarka laserowa 1 szt., a także stanowisko dla prac wykończeniowych, kontroli funkcjonalności i montażu pozwalające na przeprowadzenie pomiarów.
Minimalne wymagania w zakresie urządzeń wynikają z planowanego procesu badań o akceptowalnej skali wydajności dla systemu nadzorowania procesu wytłaczania (system nadzorowania procesu wytłaczania na maszynach o wyższych wydajnościach pozwoli opracować rozwiązanie spełniające wymagania o różnych wydajnościach linii produkcyjnych):
• Urządzenie spawalnicze
- Źródło przystosowane do pracy ciągłej min 250A
• Prasa
- Długość robocza min 3000 mm
- Siła nacisku min 140 ton
• urządzenie frezarskie CNC
- Gabaryt stołu min. 450 x 900 mm
- Obciążenie stołu min. 250 kg
• Pięcioosiowe urządzenie tokarsko-frezarskie CNC o poziomej lub pionowej osi toczenia
- Pełne płynne 5 osi tokarsko - frezarskich
- Długość toczenia min. 900 mm
• Wycinarka laserowa
- Obsługiwany gabaryt blachy minimum 1500 x 2500 mm
- Obsługiwana grubość blachy od 1 do 20 mm

• Wszystkie urządzenia na linii produkcyjnej powinny mieć wymagane prawem stosowne certyfikaty, przeglądy oraz spełniać warunki BHP.
• Możliwość zainstalowania na wynajmowanej linii produkcyjnej platformy do rejestracji danych oraz systemu do komunikacji z automatyką przemysłową i platformy do rejestracji danych.
• Możliwość instalacji na maszynach realizujących proces wytłaczania dodatkowych czujników dostarczonych przez zamawiającego (w tym za pomocą montażu śrubowego) co najmniej: akcelerometry (5 sztuk), czujniki temperatury (6 sztuk), czujniki ciśnienia (6 sztuk), czujniki naprężeń/sił oraz instalacji i podłączenia do sieci Ethernet systemu rejestracji i przetwarzania danych z czujników w czasie rzeczywistym.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: rzeszowski Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wynajęcie na okres 8 miesięcy środowiska produkcyjnego w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej złożonego z co najmniej 10-ciu maszyn tworzących linię technologiczną związaną z procesem wytłaczania w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności na potrzeby realizacji projektu pn. „Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej”
nr UDA.RPPK. 01.02.00-18-0045/17. Zakup usług ma charakter bezwarunkowy i jest związany z realizacją projektu ze środków poddziałania 1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia Typ projektów: Prace B+R w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, w ramach projektu, pn. "Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej", nr: RPPK.01.02.00-18-0045/17.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie na okres 8 miesięcy środowiska produkcyjnego w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej złożonego z co najmniej 10-ciu maszyn tworzących linię technologiczną związaną z procesem wytłaczania.
Wymagania:
- 10 maszyn tworzących linię produkcyjną, w tym maszyny z zakresu co najmniej:
Urządzenie spawalnicze 1 szt., prasa 1 szt., urządzenie frezarskie, 1 szt., urządzenie tokarsko-frezarskie 1 szt., wycinarka laserowa 1 szt., a także stanowisko dla prac wykończeniowych, kontroli funkcjonalności i montażu pozwalające na przeprowadzenie pomiarów.
Minimalne wymagania w zakresie urządzeń wynikają z planowanego procesu badań o akceptowalnej skali wydajności dla systemu nadzorowania procesu wytłaczania (system nadzorowania procesu wytłaczania na maszynach o wyższych wydajnościach pozwoli opracować rozwiązanie spełniające wymagania o różnych wydajnościach linii produkcyjnych):
• Urządzenie spawalnicze
- Źródło przystosowane do pracy ciągłej min 250A
• Prasa
- Długość robocza min 3000 mm
- Siła nacisku min 140 ton
• urządzenie frezarskie CNC
- Gabaryt stołu min. 450 x 900 mm
- Obciążenie stołu min. 250 kg
• Pięcioosiowe urządzenie tokarsko-frezarskie CNC o poziomej lub pionowej osi toczenia
- Pełne płynne 5 osi tokarsko - frezarskich
- Długość toczenia min. 900 mm
• Wycinarka laserowa
- Obsługiwany gabaryt blachy minimum 1500 x 2500 mm
- Obsługiwana grubość blachy od 1 do 20 mm

• Wszystkie urządzenia na linii produkcyjnej powinny mieć wymagane prawem stosowne certyfikaty, przeglądy oraz spełniać warunki BHP.
• Możliwość zainstalowania na wynajmowanej linii produkcyjnej platformy do rejestracji danych oraz systemu do komunikacji z automatyką przemysłową i platformy do rejestracji danych.
• Możliwość instalacji na maszynach realizujących proces wytłaczania dodatkowych czujników dostarczonych przez zamawiającego (w tym za pomocą montażu śrubowego) co najmniej: akcelerometry (5 sztuk), czujniki temperatury (6 sztuk), czujniki ciśnienia (6 sztuk), czujniki naprężeń/sił oraz instalacji i podłączenia do sieci Ethernet systemu rejestracji i przetwarzania danych z czujników w czasie rzeczywistym.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Okres realizacji zamówienia:
a) Wynajem środowiska testowego (1 kpl.) – na okres 8-miesięcy (listopad 2018 – czerwiec 2019)
Miejsce realizacji projektu: Polska, województwo podkarpackie, powiat M. Rzeszów, miejscowość: ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty” oraz na podstawie dołączonego do oferty aktualnego dokumentu rejestrowego sprawdzi prowadzenie działalności w zakresie PKD 29.32.Z - produkcji pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty”.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Wiedza i doświadczenie

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Potencjał techniczny

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty".
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: dysponują odpowiednim potencjałem osobowym do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty- załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Dodatkowe warunki

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
4. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. V, ppkt. 3 (lit. a, b, c, d, e), Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do przetargu - wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 4 do przetargu - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami. Oświadczenia są podpisywane tylko przez Zamawiającego
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Warunki zmiany umowy

Warunki, zmiany umowy, kary umowne i odstąpienie od umowy:
1. Wymagany termin realizacji umowy musi być zgodny z zadeklarowanymi terminami w złożonej Ofercie.
2. Porozumiewanie się Zamawiającego z Najemcami będzie się odbywało drogą pisemną, drogą elektroniczną lub faksem w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia i informacje przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą faksu uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej strony potwierdzi niezwłocznie fakt ich otrzymania.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 2 do postepowania.
5. Najemca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
a) odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Najemcy – w wysokości 10% wartości umowy,
b) niespełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia (np. nieprawidłowe parametry, zła jakość lub zniszczenia przedmiotu zamówienia) – w wysokości 20% wartości umowy,
c) zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,15% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
6. Zamawiający zapłaci Najemcy kary umowne w następującym przypadku:
a) odstąpienie od Umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 10% wartości umowy,
b) zwłoki w zakresie zapłaty wynagrodzenia – w wysokości 0,15% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
7. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
8. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Najemcę ofercie.
9. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
b) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Najemcę lub Zamawiającego,
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Najemcę, których nie można było wcześniej przewidzieć,
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
11. Przedłużenie terminów zakończenia wynajmu przedmiotu zamówienia, dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wynajmu,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych wynajmu;
d) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
e) konieczność usunięcia błędów w specyfikacji technicznej, które będą miały wpływ na termin wykonania umowy,
f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu odstawy.
12. W sytuacjach opisanych w niniejszym postepowaniu ofertowym, w zakresie przedłużenia terminu wynajmu wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
13. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Wzór oferty” oraz dostarczenia, wymaganych w niej załączników.
2. Oferty należy składać w języku polskim.
3. Oferty powinny zawierać okres ważności, przy czym minimalny okres związania ofertą nie może być krótszy niż 60 dni.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
6.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena jest jedynym kryterium udzielania zamówienia.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia.

Wykluczenia

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt.1 (lit. a, b, c, d, e), Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do przetargu - wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 4 do przetargu - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami. Oświadczenia są podpisywane tylko przez Zamawiającego.
3. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu przetargowym albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zostały zawarte w dokumentacji zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZETO - RZESZÓW SP. Z O.O.

Adres

al. Tadeusza Rejtana 55

35-326 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

172825000

Fax

172821356

NIP

8130335772

Tytuł projektu

Optymalizacja procesu produkcji komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego z wykorzystaniem nadzorowania procesu wytłaczania oraz metod inteligencji obliczeniowej

Numer projektu

RPPK.01.02.00-18-0045/17-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W postępowaniu ofertowym prowadzonym zgodnie z zasadą konkurencyjności spłynęła 1 oferta, która spełniła wszystkie kryteria dostępowe oraz według kryteriów oceny została wybrana do realizacji:
1. BORIMEX ZK SP. Z O.O., adres: 39-305 Borowa, Borowa 110 A, data wpływu: 20.09.2018 r. , cena netto: 299 000 pln, cena brutto: 367 770 pln
Liczba wyświetleń: 524