Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 17.09.2018 r. do godz. 23.59
w biurze Zamawiającego Związek Pracodawców Innowacyjni, ul. Sokolnicza 5/46 53-676 Wrocław
Lub poprzez:
1. nadanie pocztą tradycyjną, kurierem lub dostarczenie osobiście do siedziby firmy, w tytule wpisując, że „Lepsza Przyszłość – zapytanie ofertowe nr:7/7.1/ZPI/2018 ” lub
2. przesłać pocztą e-mail na następujący adres: lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl w formie
skanu zawierającego oryginalny podpis, wpisując w tytule wiadomości: „Lepsza Przyszłość – zapytanie ofertowe nr:.7/7.1/ZPI/2018”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
W przypadku składania ofert w formie pisemnej wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętym opakowaniu.
Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Anna Płuciennik tel. 660 264 519
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2018 r. o godzinie 13.00, w biurze Zamawiającego
W przypadku złożenia oferty w formie skanu przesłanego mailem, oryginalną wersję papierową należy złożyć/przesłać do Zamawiającego w terminie do 3 dni licząc od dnia następującego po dniu upływu terminu składania ofert.
Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenie o zmianie albo o wycofaniu oferty winno być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Płuciennik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
660264519
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego następujących usług przeprowadzenia szkoleń zawodowych według poniższej specyfikacji.
CZĘŚĆ A - techniki sprzedaży
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 60 h/gr (w tym 24 h zajęć teoretycznych, 36 h zajęć praktycznych wraz z egzaminem
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 5 osób Łączna liczba uczestników: 5 osób
CZĘŚĆ B Obsługa kas fiskalnych
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 48 h/gr (w tym 20h zajęć teoretycznych, 28 h zajęć praktycznych) wraz
z egzaminem
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 6 osób Łączna liczba uczestników: 6 osób
CZĘŚĆ C Pracownik obsługi biurowej
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 80 h/gr (w tym 30 h zajęć teoretycznych, 50 h zajęć praktycznych) wraz
z egzaminem
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 4 osoby
Łączna liczba uczestników: 4 osoby
CZĘŚĆ D Sekretarka
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 80 h/gr (w tym 30 h zajęć teoretycznych, 50 h zajęć praktycznych) wraz
z egzaminem
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 5 osób
Łączna liczba uczestników: 5 osób
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
częstochowski
Miejscowość:
Częstochowa lub Kłobuck
Cel zamówienia
Celem szkolenia jest wyłonienie wykonawców szkoleń zawodowych wg indywidualnych potrzeb uczestników - szczegółowy opis pkt 3 zapytania ofertowego.
a) Techniki sprzedaży Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu: nawiązywanie kontaktów handlowych, budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca, mowa ciała w kontaktach handlowych, wykorzystanie tonu głosu w rozmowach, zdobywania zaufania klientów, tworzenie pozytywnej atmosfery, budowanie wiarygodności handlowców, sposoby ułatwiające zdobywani i utrzymywanie sympatii klientów, prowadzenie rozmów z trudnymi klientami, poznanie potrzeb klientów, badanie potrzeb klienta, komunikacja interpersonalna, sposoby ułatwiające rozumienie i odkrywanie potrzeb klientów, skuteczne prezentowanie ofert handlowych,
b) Obsługa kas fiskalnych Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu: terminologia fiskalna, podstawowe ustawy i rozporządzenia Ministra Finansów, rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, stawki PTU (VAT), przepisy dotyczące polityki fiskalnej takich, jak: jak: ulga i odzyskanie wydatków na zakup kasy, kary za brak ewidencji przy zastosowaniu kas, awaria kasy to przerwa w sprzedaży, kradzież kasy to podwójna strata, kontrola kas rejestrujących, podstawowe przepisy o kasach, kryteria i warunki techniczne, którym muszą odpowiadać kasy fiskalne, warunki stosowania kas przez podatników, obowiązkowe informacje zawarte na paragonie, budowa, rodzaje kas, systemy kasowe, kryteria
i sposób prowadzenia kontroli przez US, obowiązki kasjera, opis techniczny kasy, parametry techniczne, podstawowej budowy i funkcjonalności różnych urządzeń fiskalnych: opis klawiatury oraz innych urządzeń do nich podłączanych (czytnik kodów kreskowych, waga, szuflada) wymiana papieru oraz komunikaty kasy, funkcje kasy, obsługa kasy, włączenie i wyłączenie kasjera, dostęp oraz poruszanie się po MENU kasy, raporty: zawartość raportów fiskalnych: dobowego i miesięcznego - zasady ich wytwarzania. Sprzedaż: sprzedaż
w różnych trybach oraz konfiguracjach, anulowanie paragonu, wypłata z kasy oraz zamknięcie zmiany, sprzedaż wiązana, opakowania zwrotne rabaty i narzuty.
c) Pracownik obsługi biurowej Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu: Wiedza
o gospodarce, podstawy ekonomii, zasady rachunkowości, podstawowe zagadnienia prawne socjologia
i psychologia pracy, aktywne poszukiwanie pracy, ogólne przepisy BHP, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, organizacja i funkcjonowanie biura, organizacja pracy biurowej, rodzaje, przechowywanie
i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i obsługa korespondencji, prowadzenie rozmów, organizacja
i obsługa spotkań, komputer w pracy biurowej, budowa i obsługa komputera,
d) Sekretarka Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu: rola
i znaczenie sekretariatu w strukturze firmy, czynności sekretariatu, wizerunek sekretarki, jako prawej ręki szefa, rola asystentki w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy, komunikacja interpersonalna, współpraca z szefem
i współpracownikami, kontakty z klientami, techniki prowadzenia rozmów telefonicznych, organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie czasem, prowadzenie korespondencji firmowej, podróże służbowe, obsługa urządzeń biurowych, sytuacje konfliktowe, asertywność w pracy, psychologia stresu-rozpoznawani symptomów stresu, elementy negocjacji, pakiet biurowy w sekretariacie, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacje multimedialne.
Przedmiot zamówienia
Techniki sprzedaży
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowych uzyskanych w drodze certyfikowanego egzaminu zawodowego oraz wydania dokumentów potwierdzających nabyte uprawnienia zawodowe zgodnie ze standardami i wymogami procesu walidacji i certyfikacji obowiązującymi w ramach RPO-WP na lata 2014-2020 oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych w ramach EFS.
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 60 h/gr (w tym 24 h zajęć teoretycznych, 36 h zajęć praktycznych wraz z egzaminem
Łączna liczba uczestników: 5 osób
Okres realizacji szkolenia: wrzesień 2018r. – październik 2018r
Obsługa kas fiskalnych
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowych uzyskanych w drodze certyfikowanego egzaminu zawodowego oraz wydania dokumentów potwierdzających nabyte uprawnienia zawodowe zgodnie ze standardami i wymogami procesu walidacji i certyfikacji obowiązującymi w ramach RPO-WP na lata 2014-2020 oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych w ramach EFS.
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 48 h/gr (w tym 20h zajęć teoretycznych, 28 h zajęć praktycznych) wraz
z egzaminem
Łączna liczba uczestników: 6 osób
Okres realizacji szkolenia: wrzesień 2018r. – październik 2018r.
Pracownik obsługi biurowej
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowych uzyskanych w drodze certyfikowanego egzaminu zawodowego oraz wydania dokumentów potwierdzających nabyte uprawnienia zawodowe zgodnie ze standardami i wymogami procesu walidacji i certyfikacji obowiązującymi w ramach RPO-WP na lata 2014-2020 oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych w ramach EFS.
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 80 h/gr (w tym 30 h zajęć teoretycznych, 50 h zajęć praktycznych) wraz
z egzaminem
Łączna liczba uczestników: 4 osoby
Okres realizacji szkolenia: wrzesień 2018r. – październik 2018r.
Sekretarka
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowych uzyskanych w drodze certyfikowanego egzaminu zawodowego oraz wydania dokumentów potwierdzających nabyte uprawnienia zawodowe zgodnie ze standardami i wymogami procesu walidacji i certyfikacji obowiązującymi w ramach RPO-WP na lata 2014-2020 oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych w ramach EFS.
Wymiar szkolenia i liczba uczestników:
Łączny wymiar szkolenia wynosi 80 h/gr (w tym 30 h zajęć teoretycznych, 50 h zajęć praktycznych) wraz
z egzaminem
Łączna liczba uczestników: 5 osób
Inne wymagania dla WSZYSTKICH szkoleń : Wykonawca musi zapewnić możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego
Pracownik obsługi biurowej, w tym celu na etapie składania oferty musi udokumentować dysponowanie odpowiednimi zasobami np. certyfikowanym egzaminatorem w zakresie tematycznym szkolenia, licencją na prowadzenie egzaminów zawodowych w danym obszarze lub innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego z uwzględnieniem ww. wymogów w zakresie walidacji i certyfikacji.
Okres realizacji szkolenia: wrzesień 2018r. – październik 2018r.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak.
Harmonogram realizacji zamówienia
Wrzesień 2018-Październik 2018
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem;
2. Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w zakresie części A lub B lub C lub D – Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wykazać, że przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) co najmniej 3 szkolenia z zakresu tematycznego tożsamego dla części A lub B lub C lub D zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
• CV przynajmniej jednego trenera prowadzącego każde ze szkoleń w zakresie, którego Wykonawca składa ofertę potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego do przeprowadzenia szkolenia odpowiedniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów
o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia stanowiące Załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi kompetencje zawodowe do przeprowadzenia szkolenia (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia itp. -jeżeli dotyczy);
• Wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych o tożsamej tematyce jak szkolenia, na które złożył ofertę - minimum 3 szkoleń zrealizowanych w ostatnich 3 latach, poświadczonych referencjami i/lub kopiami dzienników zajęć i/lub innymi równoważnymi dokumentami (protokoły, FV itp.);
• Dla celów potwierdzenia spełnienia kryterium „Doświadczenie zawodowe trenerów” - dokumenty potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego przez Wykonawcę doświadczenia trenerskiego wykazanego w Załączniku nr 5 do zapytania ofertowego (np. referencje, umowy, protokoły odbioru usług) potwierdzające wskazane w wykazie doświadczenie trenerskie;
• Opracowany przez Wykonawcę wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych o tożsamej tematyce jak szkolenia/ kursy zawodowe, na które Wykonawca złożył ofertę - tj. minimum 3 szkoleń zrealizowanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, poświadczonych referencjami i/lub kopiami dzienników zajęć i/lub innymi równoważnymi dokumentami (protokoły, FV itp.);
• Dokumenty potwierdzające dysponowanie przez Wykonawcę możliwością zorganizowania zajęć praktycznych zgodnie z określonymi dla zadania A, B warunkami. Na czas odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni prowadzącego zajęcia praktyczne, zapewni opiekuna do zajęć praktycznych wyznaczonego przez daną placówkę handlową. Do sprawowania funkcji opiekuna do zajęć praktycznych może zostać osoba wyznaczona przez właściciela placówki (kierownik, właściciel, pracownik sklepu). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty deklarację właściciela /kierownika placówki handlowej, potwierdzającej zgodę na odbywanie praktyk w ramach szkolenia, wraz z podaniem danych teleadresowych placówki.
• Dokumenty potwierdzające możliwością przeprowadzenia przez Wykonawcę egzaminu zawodowego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu tj. np. certyfikowanym egzaminatorem w zakresie tematycznym szkolenia, licencją na prowadzenie egzaminów zawodowych w danym obszarze lub innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego (dotyczy części A, B, C, D),
Potencjał techniczny
Weryfikowany na podstawie Załącznika nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem;
2. Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w zakresie części A lub B lub C lub D – Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wykazać, że przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) co najmniej 3 szkolenia z zakresu tematycznego tożsamego dla części A lub B lub C lub D zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Weryfikowanie - załacznik nr 2
Dodatkowe warunki
Zgodnie z pkt 5,6, 7,8,9,11 zapytania ofertowego i przestawionych dokumentów.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy
z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, mających wpływ na realizację umowy;
2. zmiany terminu i harmonogramu realizacji usług szkolenia zawodowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
3. ostatecznej ilości godzin szkoleń do zrealizowania;
4. ostatecznej ilości Uczestników/Uczestniczek projektu;
5. ostatecznej liczby grup szkoleniowych;
6. zmiany terminu płatności;
7. zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane
w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Należy dołączyć:
• Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
• Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
• Opracowany przez Wykonawcę program szkoleń zawodowych;
• CV przynajmniej jednego trenera prowadzącego każde ze szkoleń w zakresie, którego Wykonawca składa ofertę potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego do przeprowadzenia szkolenia odpowiedniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów
o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia stanowiące Załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi kompetencje zawodowe do przeprowadzenia szkolenia (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia itp. -jeżeli dotyczy);
• Wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych o tożsamej tematyce jak szkolenia, na które złożył ofertę - minimum 3 szkoleń zrealizowanych w ostatnich 3 latach, poświadczonych referencjami i/lub kopiami dzienników zajęć i/lub innymi równoważnymi dokumentami (protokoły, FV itp.);
• Dla celów potwierdzenia spełnienia kryterium „Doświadczenie zawodowe trenerów” - dokumenty potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego przez Wykonawcę doświadczenia trenerskiego
• Opracowany przez Wykonawcę wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych o tożsamej tematyce jak szkolenia/ kursy zawodowe, na które Wykonawca złożył ofertę - tj. minimum 3 szkoleń zrealizowanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, poświadczonych referencjami i/lub kopiami dzienników zajęć i/lub innymi równoważnymi dokumentami (protokoły, FV itp.);
• Dokumenty potwierdzające dysponowanie przez Wykonawcę możliwością zorganizowania zajęć praktycznych zgodnie z określonymi dla zadania A, B warunkami. Na czas odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni prowadzącego zajęcia praktyczne, zapewni opiekuna do zajęć praktycznych wyznaczonego przez daną placówkę handlową. Do sprawowania funkcji opiekuna do zajęć praktycznych może zostać osoba wyznaczona przez właściciela placówki (kierownik, właściciel, pracownik sklepu). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty deklarację właściciela /kierownika placówki handlowej, potwierdzającej zgodę na odbywanie praktyk w ramach szkolenia, wraz z podaniem danych teleadresowych placówki.
• Dokumenty potwierdzające możliwością przeprowadzenia przez Wykonawcę egzaminu zawodowego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu tj. np. certyfikowanym egzaminatorem w zakresie tematycznym szkolenia, licencją na prowadzenie egzaminów zawodowych w danym obszarze lub innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego (dotyczy części A, B, C, D),
• Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (wydruk pobrany z właściwej strony lub odpis aktualny KRS opatrzony pieczęcią Sądu) lub wydruk z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (wydruk pobrany z właściwej strony internetowej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów podlegających wpisowi do ww. rejestru/ewidencji.
• Odpowiednie pozwolenie/zezwolenie lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursu, na które została złożona oferta, – jeżeli dotyczy.
• Potwierdzenie wpisu do RIS (za zgodność z oryginałem lub wydruk komputerowy) – dotyczy instytucji szkoleniowych.
• Jeżeli z przedłożonych do oferty dokumentów nie wynika upoważnienie do podpisania
złożenia oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę – pełnomocnictwo w oryginale
Zamówienia uzupełniające
BRAK.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze Wykonawcy/Wykonawców Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:
W ramach części A, B, C, D przedmiotu zamówienia:
I. Kryterium „Cena”
• Cena – waga 80 %
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg poniższego wzoru. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru zamieszczonego poniżej, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofercie całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia w ramach części A, B, C, D
Wzór:
Sposób obliczania: najniższa cena brutto przedmiotu zamówienia /cena brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej x 80 pkt
II. Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”
Doświadczenie – waga 20 %
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg poniższego wzoru.
W ramach ww. kryterium zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 20 pkt., na podstawie wykazu zrealizowanych usług szkoleniowych wskazanych w opracowanym przez Wykonawcę zestawieniu doświadczenia, przy czym:
– Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C, D w wymiarze od 3 do 5 szkoleń uzyska dodatkowo 5 punktów.
– Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C, D w wymiarze od 6 do 10 szkoleń uzyska dodatkowo 10 punktów.
– Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C, D w wymiarze powyżej 10 szkoleń uzyska dodatkowo 20 punktów.
- 0 punktów w ramach kryterium doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zawodowych otrzyma Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C, D w wymiarze 3 i niższej liczbie szkoleń.
Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w ramach kryterium doświadczenie wykonawcy wynosi 20 pkt.
Punkty uzyskane przez ofertę w zakresie części A, B, C,D w ocenie oferty w kryterium I Cena oraz kryterium II Doświadczenie wykonawcy zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punkty będą liczone
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie oferty.
Wszystkim Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach zostanie również zapewniony jednakowy, równoczesny dostęp do tych samych informacji o zamówieniu.
Wykluczenia
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW INNOWACYJNI
Adres
54-116 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
71 354 07 93
Fax
71 712 71 40
NIP
8981912927
Tytuł projektu
Lepsza Przyszłość
Numer projektu
RPSL.07.01.03-24-0564/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Firma NOEZA Consulting-Szkolenia, ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec,
data wpłynięcia oferty: 17.09.2018r. O godzinie 16.33
cena oferty:
Część A – 7 250,00 złotych
Część B – 8 400,00 złotych
Część C – 6 400,00 złotych
Część D – 8 050,00 złotych