Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 12/WM/2018

Data publikacji: 06.09.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-09-2018

Numer ogłoszenia

1135579

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty nie później niż do dnia 14 września 2018 r. do godzinie 10:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty
w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ
Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
6. Ofertę można wysłać tradycyjną pocztą, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 12/WM/2018 – Pośrednictwo pracy/poradnictwo zawodowe” na adres: Związek Młodzieży Wiejskiej ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa .
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Paweł Płocharz tel. 22 826 11 68.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Płocharz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 826 11 68

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Związek Młodzieży Wiejskiej w ramach procedury zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie poradnictwa zawodowego/pośrednictwa pracy w ramach projektu pt.: „Lepsza przyszłość”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Miejscowość: województwo mazowieckie, w szczególności subregion radomski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W ramach procedury zapytania ofertowego Związek Młodzieży Wiejskiej zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie poradnictwa zawodowego/pośrednictwa pracy w ramach projektu pt.: „Lepsza przyszłość”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Przedmiot zamówienia

Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zapytania ofertowego jest 85312320-8 Usługa doradztwa - polegająca na przeprowadzeniu poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy. Realizacja usługi obejmować będzie wsparcie skierowane do 150 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz osoby dla których zgodnie z Ustawą z 20.04.2004 r o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy, został określony III profil pomocy. Uczestnicy projektu to osoby zamieszkujące województwo mazowieckie, w szczególności subregion radomski, zamieszkujące gminy poniżej progu defaworyzacji, w tym osoby niepełnosprawne o znacznym lub umiarkowanym stopniu, z niepełnosprawnością sprzężoną, intelektualną oraz osoby z zaburzeniami psychicznymi. Przewidywany czas na przeprowadzenie poradnictwa i pośrednictwa to maksymalnie 4 godziny zegarowe/osobę. Usługa będzie realizowana na terenie subregionu radomskiego województwa mazowieckiego w zależności od miejsca zamieszkania/realizacji stażu zawodowego UP. O miejscu realizacji usługi dla każdego UP Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: wrzesień 2018 roku – kwiecień 2019 roku.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. udzielenia wsparcia 150 uczestników projektu w zakresie poradnictwa zawodowego m.in. poprzez:
- wsparcie motywacyjne w zakresie podniesienia kompetencji, wyboru zawodu, pobudzenia postaw przedsiębiorczych,
- przeanalizowanie opinii doradcy zawodowego wskazanej w Indywidualnej Ścieżce Reintegracji udostępnionej przez Zamawiającego, dokonanie analizy potrzeb, oczekiwań i możliwych działań,
- przygotowanie UP do rozmowy kwalifikacyjnej u potencjalnego pracodawcy,
b. udzielenia wsparcia 150 uczestników projektu w zakresie pośrednictwa pracy m.in. poprzez:
- wsparcie uczestników projektu w zakresie poszukiwania pracy oraz znalezienia zatrudnienia zgodnie z posiadanymi i nabytymi kwalifikacjami/kompetencjami,
- przeanalizowanie opinii doradcy zawodowego wskazanej w Indywidualnej Ścieżce Reintegracji udostępnionej przez Zamawiającego, dokonanie analizy potrzeb, oczekiwań i możliwych działań,
- wyszukiwanie ofert pracy oraz dopasowanie ich do profilu UP – co najmniej 2-ch ofert na każdego UP,
- organizacja spotkań marketingowych UP u pracodawców mających na celu zachęcenie pracodawców do zaproszenia UP na rozmowę kwalifikacyjną. Wskazanie korzyści z zatrudnienia danej osoby, opisanie ścieżki wsparcia jaką otrzymał UP podczas projektu oraz jakie zasoby może wnieść do firmy,
- skierowanie uczestnika do zatrudnienia polegający na nadzorze procesu podpisania umowy pomiędzy UP a pracodawcą oraz wsparcie w zakresie ustalenia warunków zatrudnienia,
- realizacji efektywności zatrudnieniowej oznaczającej znalezienie zatrudnienia dla co najmniej 54 osób (33 kobiet i 21 mężczyzn), w tym co najmniej 10 osób o znacznym stopniu niepełnosprawności, osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi.
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i dostosowania możliwości zatrudnienia do danego uczestnika,
d. promowanie równości poprzez przyczynianie się do zwiększenia trwałego udziału kobiet i mężczyzn
w zatrudnieniu i rozwoju ich kariery zawodowej oraz ograniczaniu segregacji na rynku pracy, zwalczaniu stereotypów,
e. posiadania niezbędnych kwalifikacji uprawniających do świadczenia usług, w szczególności wpis do KRAZ oraz doświadczenia w udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami oraz osobom o niskich kwalifikacjach,
f. sprawdzania listy obecności oraz prowadzenia dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

wrzesień 2018 - kwiecień 2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać niezbędne uprawnienia do świadczenia usług, w szczególności wpis do KRAZ oraz doświadczenia w udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami oraz osobom o niskich kwalifikacjach. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty potwierdzenie wpisu do KRAZ

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca załącza rekomendacje/CV/zaświadczenia dokumentujące doświadczenie w pośrednictwie pracy/poradnictwie zawodowym kierowanym do osób niepełnosprawnych oraz o niskich kwalifikacjach (co najmniej 100 godzin w ciągu ostatnich 2 lat).

Potencjał techniczny

Dysponować adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
Ponadto Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym na dzień złożenia oferty w wysokości złożonej oferty oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.

Dodatkowe warunki

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości złożonej oferty wraz z oświadczeniem, że nie mają one charakteru środków publicznych
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową.
6. Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zaświadczenia potwierdzającego wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia.
7. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym
i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:

Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Oferent nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ

Numer projektu

RPMA.09.01.00-14-8187/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

FIRMA NEURO-COACH AGATA SPŁAWSKA
ul. Traugutta 58a, 63-400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622-20-98-971 REGON 250797424

Data wpłynięcia: 11.09.2018
Liczba wyświetleń: 515