Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
14 września 2018 zmieniono część opisu przedmiotu zamówienia pt "Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego ". Zmodyfikowano zapis dot. ilości wymaganych przerw kawowych pierwszego dnia warsztatów, który był niezgodny z opisem ilości przerw kawowych w opisie przedmiotu zamówienia (łącznie dwie przerwy kawowe podczas obu dni warsztatów) i opisem ilości przerw kawowych w formularzu ofertowym (łącznie dwie przerwy kawowe podczas obu dni warsztatów ). Wprowadzono prawidłowy zapis o następującym brzmieniu:
" W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, przerwy kawowej i kolacji..." Pozostałe części opisu przedmiotu zamówienia nie uległy zmianie. W związku z powyższym wydłużono termin składania ofert do 18 września 2018 i zmieniono załącznik "zapytanie ofertowe".
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Związku Rzemiosła Polskiego do 14.09.2018 r. do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu), przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną (adres e-mail: nzn@zrp.pl) do dnia 14.09.2018 r. do godz. 23.59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu).
2. Oferta w formie pisemnej powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację warsztatów konsultacyjnych – Monitorowanie prawa gospodarczego przez organizacje rzemiosła”.
Miejsce złożenia oferty, adres korespondencyjny, numer faksu i adres mailowy:
Związek Rzemiosła Polskiego
00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107 (sekretariat)
tel. +48 22 50 44 223
fax +48 22 831-96-10
e – mail: nzn@zrp.pl
3. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
nzn@zrp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Norbert Pruszanowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
22 50 44 223, 22 50 44 232, 603 952 351
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla max. 35 osób na dwa dni robocze (łącznie 12 godzin), dwóch przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników warsztatów konsultacyjnych w okresie od 18.10 do 19.10.2018 roku w woj. małopolskim na terenie Zakopanego.
2. Liczba uczestników: 35 osób.
3. Lokalizacja: hotel wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazdkowy) zlokalizowany w Zakopanem w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie trzy kilometry od dworca PKP Zakopane, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce spotkania warsztatowego powinno posiadać co najmniej podjazd dla osób z niepoprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych lub wariantowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
tatrzański
Miejscowość:
Zakopane
Cel zamówienia
organizacja dwudniowych warsztatów konsultacyjnych dla 35 osób polegająca na zapewnieniu sali szkoleniowej, wyżywienia i noclegów
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla max. 35 osób na dwa dni robocze (łącznie 12 godzin), dwóch przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników warsztatów konsultacyjnych w okresie od 18.10 do 19.10.2018 roku w woj. małopolskim na terenie Zakopanego.
2. Liczba uczestników: 35 osób.
3. Lokalizacja: hotel wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazdkowy) zlokalizowany w Zakopanem w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie trzy kilometry od dworca PKP Zakopane, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce spotkania warsztatowego powinno posiadać co najmniej podjazd dla osób z niepoprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych lub wariantowych.
5. Zadania wykonawcy:
Zadanie 1 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie sali szkoleniowej (kod CPV 551).
Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny oraz laptop. Dostęp do internetu. Czas spotkania konsultacyjnego przewidziany jest na maksymalnie 12 godzin zegarowych w ciągu dwóch dni. Możliwość wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Sala w ustawieniu przy stołach (stoły ustawione w rzędach) powinna pomieścić 35 osób.
Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)
W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, przerwy kawowej i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek. Kolacja powinna składać się z jednego ciepłego dania oraz zimnego bufetu (pieczywo, ser biały, ser żółty, wędlina, masło, świeże warzywa, sałatka, itp.) oraz wody mineralnej i soków. Każdorazowo dla każdego posiłku powinna być przygotowana oferta z daniami wegetariańskimi. Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Zamawiający zastrzega, aby posiłki podawane były w pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników spotkania lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników spotkania. Na 7 dni przed terminem spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt menu. Zamawiający w terminie jednego dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.
Zadanie 3 – Hotelarskie usługi noclegowe – zapewnienie jednego noclegu dla uczestników szkolenia (kod CPV 551)
Zapewnienie noclegów dla maksymalnie 35 osób (25 osób w pokojach jednoosobowych, 10 osób w pokojach dwuosobowych).
Dodatkowo Wykonawca ma obowiązek zapewnić osobę do obsługi na miejscu w ciągu dwóch dni warsztatów.
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegów
Harmonogram realizacji zamówienia
18-19 października 2018
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Akceptują klauzulę informacyjną ws. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego, nie dotyczy podmiotów gospodarczych nie podających danych osobowych).
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania.
• Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
• Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym i współpartnerami projektu. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim oraz współpartnerami projektu osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i współpartnerami projektu. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziału lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 3) o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym i współpartnerami.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
• W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada niezbędne uprawnienia, co zostanie zweryfikowane na podstawie informacji z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
• W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.09.2015 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców i liczby osób, wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Wiedza i doświadczenie
W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.09.2015 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców i liczby osób, wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Potencjał techniczny
nie jest wymagany
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tzn wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.09.2015 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców i liczby osób, wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie jest wymagana
Dodatkowe warunki
brak
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia aneksu do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą przewidującego możliwość wzrostu wartości zamówienia udzielonego z zastosowaniem zasady konkurencyjności do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z Wykonawcą, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
• wykaz co najmniej trzech usług z przedmiotu tożsamego z zamówieniem (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego) wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną,
• oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym i partnerami projektu (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego),
• oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej (Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego) – jeśli dotyczy,
• klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego- nie dotyczy podmiotów gospodarczych nie podających danych osobowych).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia aneksu do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą przewidującego możliwość wzrostu wartości zamówienia udzielonego z zastosowaniem zasady konkurencyjności do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z Wykonawcą, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja.
2. Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 80%.
Kryterium II – uwzględnienie klauzul społecznych – 20% (Załącznik nr 4 do zapytania)
Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena ÷ cena ofertowa brutto oferty ocenianej
wartość punktowa oferty = ------------------------------ x 100 x 80%
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 80 pkt.
Kryterium II
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia:
Oferent otrzyma 20 pkt, jeżeli wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej jedna osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał punkty za kryterium „Klauzula społeczna”:
a. Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zatrudniona była, co najmniej jedna osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej.
b. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:
• zapewnienia czynnego udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, w łącznym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1/2 etatu oraz nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację usługi – od pierwszego dnia realizacji przedmiotu zamówienia.
• W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną biorącą udział przy realizacji przedmiotu zamówienia lub przez pracodawcę (Wykonawcę) przed zakończeniem okresu realizacji usługi (określonego w umowie na realizację usługi), Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (forma pisemna/ fax/ e-mail) w terminie do 3 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy, a także do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej warunki określone w pkt 2 oraz dostarczenie ww. dokumentów – w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z poprzednią osobą.
c. prowadzenia imiennej ewidencji czasu pracy osoby niepełnosprawnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentującej świadczenie pracy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem liczby godzin przepracowanych każdego dnia i wykonywanych przez nią czynnościach na rzecz realizacji przedmiotu zamówienia. Imienna ewidencja czasu pracy osoby niepełnosprawnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia powinna być podpisana przez osobę niepełnosprawną zatrudnioną przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przez pracodawcę (Wykonawcę).
d. dostarczania Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) ewidencji czasu pracy, o której mowa w pkt c wraz z fakturą.
e. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zapewnienia czynnego udziału osoby, o której mowa w pkt a. przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
f. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji poświadczającej zatrudnianie osoby, o której mowa pkt a. (umowy o pracę, zakresu obowiązków, orzeczenia o niepełnosprawności) wraz z: dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz imienną miesięczną ewidencją czasu pracy.
Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie „Oświadczenia o spełnieniu klauzuli społecznej” stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania. Oferta, która będzie spełniała powyższe kryterium tj. Wykonawca przedstawi razem z ofertą ww. podpisane oświadczenie otrzyma 20 pkt. Oferta, która nie będzie spełniała kryterium otrzyma w tym względzie 0 pkt. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Wykluczenia
z postępowania będą wykluczeni oferenci nie spełniający warunków udziału w postępowaniu
Nazwa
ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO
Adres
00-246 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228316161
Fax
228319610
NIP
5260251368
Tytuł projektu
Monitorowanie prawa gospodarczego przez organizacje rzemiosła
Numer projektu
POWR.02.16.00-00-0031/16-00
Inne źródła finansowania
brak
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Active V Media sp. z o.o., ul. Twarda 16a, 00-105 Warszawa, data wpływu oferty 18 września 2018 r. kwota: 10.800,00 zł brutto, umowa podpisana 25.09.2018 na kwotę 10.800,00 zł brutto