Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiana zapytania ofertowego nastąpiła w dniu 04.09.2018r. Zmianie uległy zapisy w zamieszczonym ogłoszeniu dotyczące:
1. Termin składania ofert: termin skłądania ofert upływa dnia 12.09.2018r.
2. Miejsce i sposób składania ofert: oferta powinna zostać złożona w terminie do 12.09.2018r.
3. Przedmiot zamówienia: szkolenia odbędą się w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
4. Harmonogram realizacji zamówienia:szkolenia odbędą się w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
Zmiany w zapytaniu ofertowym z dnia 03.09.2018 oraz w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego - projekt umowy zostały zawarte w dodatkowym pliku "Zapytanie ofertowe- zmiany" oraz "Załącznik nr 3-projekt umowy-zmiany".. Wszystkie zmiany oznaczono kolorem czerwonym i umieszczone w sekcji "ZAŁĄCZNIKI".
Do oferty Wykonawca dołączy zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3-zmiany.
Miejsce i sposób składania ofert
Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: Stowarzyszenia Pro Bono tj. Podchojny 118, 28-300 Jędrzejów. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 12.09.2018 roku do godziny 14:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy z adnotacją :„Zapytanie ofertowe- CRM”.
Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Informacji o przedmiocie zamówienia udziela: Tomasz Beszterecha; Łukasz Stanek; Sławomir Kuśmirek.
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
690141626; 511551022; 504988680.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup specjalnego systemu CRM do teleopieki na 3 stanowiska agenckie wraz ze szkoleniami dla pracowników na potrzeby projektu pn.: „Powiat Jędrzejowski realizatorem innowacyjnych i wysokospecjalistycznych usług społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
jędrzejowski
Miejscowość:
Województwo: świętokrzyskie; Powiat: jędrzejowski, Miejscowość: Jędrzejów.
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy, który dostarczy specjalistyczny system CRM do teleopieki i przeprowadzi szkolenia dla 10 pracowników Call Center.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalnego systemu CRM do teleopieki na 3 stanowiska agenckie wraz ze szkoleniami dla pracowników na potrzeby projektu pn.: „Powiat Jędrzejowski realizatorem innowacyjnych i wysokospecjalistycznych usług społecznych”.
Zakup licencji dla trzech stanowisk teleopiekunów na oprogramowanie CRM, które umożliwi gromadzenie i przetwarzanie danych, dotyczących prowadzonego procesu teleopieki. Wraz z systemem CRM (Customer Relation Management) będącego podstawą funkcjonowania teleopieki zostanie przekazana licencja. CRM ma być kompatybilny z call center prowadzonym przez Stowarzyszenie Pro Bono (centrum alarmowym teleopieki). System CRM musi dysponować podsystemem automatyzacji połączeń i konfigurowania ustawień, które umożliwią wyszukiwanie odpowiednich danych, jak również sporządzanie analiz. System CRM winien być aplikacją umożliwiającą zdalny dostęp do danych.
System ma działać od 01.10.2018 do 31.05.2020. Po tym okresie, przez kolejne 2 lata dostawca systemu musi zachować tzw. gotowość do dalszego pełnienia suportu systemu teleopieki. Muszą zostać zachowane wszystkie funkcjonalności, które istniały w projekcie. Bezpłatna gotowość (całkowicie darmowy dostęp w okresie trwałości projektu) oznacza prowadzenie działań w przypadku wykazania popytu na usługę teleopieki i ma być zagwarantowana i zabezpieczona dla 30 uczestników zgłoszonych przez Stowarzyszenie ProBono.
1. CRM ma za zadanie organizację pracy teleopiekunów,
2. CRM ma zadanie zarządzanie danymi oraz dostępem do nich w zależności od posiadanych uprawnień.
3. CRM musi oferować odpowiedni poziom zabezpieczeń, rejestracji dostępu do systemu, rejestry zmian, itp. spełniający ustawę RODO, z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych klientów.
4. CRM musi umożliwiać wykonywania prac administracyjnych, sprawdzających poprawność funkcjonowania centrum alarmowego poza miejscem fizycznym call center
5. CRM jako system informatyczny ma za zadanie przechowywać i dostarczać informacje teleopiekunom o podopiecznych; takich jak:
• informacje o stanie zdrowia,
• czynnikach ryzyka,
• zażywanych medykamentach,
• osobach do kontaktu,
• osobach mogących podjąć interwencję / działania pomocowe,
• miejscu zamieszkania i warunkach dostępu do mieszkania,
• zainstalowanych urządzeniu do teleopieki wraz z modułami rozszerzającymi jego funkcjonalność, takie jak czujniki dymu, czujniki upadku, czujniki zalania, otwartych drzwi, itp.,
• procedurach postępowania.
6. CRM musi umożliwiać nagrywanie rozmów
Zakres i czas szkoleń:
a). szkolenie z zakresu teleopieki – 24 godzinne szkolenie, rozłożone na 3 dni po 8 godzin dziennie, dla 10 osobowej grupy.
b). szkolenie z zakresu obsługi CRM – 24 godzinne szkolenie, rozłożone na 3 dni po 8 godzin dziennie, dla 10 osobowej grupy.
Szkolenia odbędą się w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca o terminie szkoleń zostanie zawiadomiony przez zamawiającego 3 dni przed ich rozpoczęciem.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały dydaktyczne dla wszystkich uczestników szkoleń.
Kod CPV
48000000-8
Nazwa kodu CPV
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Harmonogram realizacji zamówienia
- zakup specjalnego systemu CRM - do 7 dni od daty podpisania umowy, czego potwierdzeniem będzie protokół podpisany przez zamawiającego i wykonawcę.
- szkolenie z zakresu teleopieki wrzesień 2018r., czego potwierdzeniem będzie protokół podpisany przez zamawiającego i wykonawcę.
-szkolenie z zakresu obsługi CRM- wrzesień 2018r., czego potwierdzeniem będzie protokół podpisany przez zamawiającego i wykonawcę.
Szkolenia odbędą się w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca o terminie szkoleń zostanie zawiadomiony przez zamawiającego 3 dni przed ich rozpoczęciem.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Warunki zmiany umowy
1. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c). w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od stron.
Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach:
a). w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami do zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
a). Kryteria oceny ofert; informacja o wagach punktowych i procentowych:
wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
C - cena 60% (60 pkt)
A - aspekty społeczne - 10% (10 pkt)
O - obsługa w zakresie teleopieki - 15 % (15pkt)
I - ilość kadr teleopieki - 15% (15pkt)
Razem : 100% (100 pkt)
b). Opis sposobu przyznawania punktacji:
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania to: 100pkt, w tym:
Liczba uzyskanych punktów przyznanych z poniższego kryterium:
Cena - 60% (60 pkt)
A - aspekty społeczne - 10% (10 pkt)
O - obsługa w zakresie teleopieki - 15% (15pkt)
I - ilość kadr teleopieki - 15% (15pkt)
Razem : 100% (100 pkt)
Cena (C) - będzie liczona wg poniższego wzoru:
wartość oferty o najniższej cenie spełniającej warunki w postępowaniu
C= -------------------------------------------------------------------------- x 60
wartość oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego.
Aspekty społeczne - (A):
Liczba punktów - (maksymalnie10 pkt), które można uzyska w ramach kryterium aspekty społeczne(A) zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Aspekty społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10 pkt w przypadku spełnienia niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie Aspekty społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała kryterium otrzyma 0pkt.
Weryfikacja na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
Aspekty społeczne:
W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne
3. Co najmniej 50% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w ofercie, Wykonawca przedłoży Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie, obejmujący imię i nazwisko oraz opis kwalifikacji zawodowych osoby i wskazanie osób które spełniają warunek pkt. 1, 2 ze wskazaniem, który to warunek (ppkt. 2 a. i b.).
O - obsługa w zakresie teleopieki:
Z uwagi na konieczność świadomości potrzeb systemowych i odpowiedzialności za życie uczestników projektu dostawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji usług teleopiekuńczych i obsługiwać polskich podopiecznych.
Punkty za obsługę w zakresie teleopieki:
a). 100-199 aktywnych podopiecznych w Polsce - 3 pkt;
b). 200-399 aktywnych podopiecznych w Polsce - 5 pkt;
c). 400-499 aktywnych podopiecznych w Polsce - 10 pkt;
d). 500-1000 aktywnych podopiecznych w Polsce - 15 pkt;
Punkty będą przyznawane na podstawie złożonego załącznika nr 6, udokumentowanego dokumentami potwierdzającymi obsugę w zakresie teleopieki.
I - ilość kadr teleopieki:
Posiadanie zespołu składającego się z doświadczonych w teleopiece i wykwalifikowanych pracowników teleopieki, w tym psychologa. Warunek zostanie spełniony jeśli oferent wykaże posiadanie kadr zatrudnionych w oparciu o umowy o pracę w trybie pozwalającym na całodobowe świadczenie usług, z doświadczeniem min. 6 miesięcy pracy na stanowiskach teleopiekunów oraz min. 1 etat psychologa pracującego w teleopiece.
Punkty za ilość kadr teleopieki (mogą wliczyć się pracownicy etatowi oraz właściciele firmy świadczący teleopiekę:
a). 3 wykwalifikowanych pracowników teleopieki i 1 psycholog - 5 pkt.
b). 6 wykwalifikowanych pracowników teleopieki i 1 psycholog - 10 pkt.
c). 9 wykwalifikowanych pracowników teleopieki i 1 psycholog 15 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyska największą liczbę punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu, że uzyskały taką samą liczbę punktów, wówczas wzywa do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Składając oferty dodatkowe nie można zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Wykonawcy, którego wybrano.
Wykluczenia
Wykluczeniu podlegają Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu oraz zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo.
Zamawiający w celu braku podstaw do wykluczenia wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą”, stanowiące Załącznik nr 2.
Nazwa
PRO BONO
Adres
28-300 Podchojny
świętokrzyskie
, jędrzejowski
Numer telefonu
511551022
NIP
6562334040
Tytuł projektu
POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH
Numer projektu
RPSW.09.02.01-26-0027/17-02
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
OPIEKANOVA Sp. z o.o. Inżynierska 78a, 81-512 Gdynia.
Data wpływu oferty: 11.09.2018r. godz. 12:18.
Cena oferty: 136.660,00 zł brutto.