Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie i dostarczenie 2 systemów wystawienniczych.

Data publikacji: 29.08.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-09-2018

Numer ogłoszenia

1133987

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofertowy stanowiącym Załącznik nr 1 plus zał.2. i 3 , Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Wykonawcę, na adres e-mail: administracja@idmjp2.pl wraz z pozostałymi załącznikami do niniejszego zapytania.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

administracja@idmjp2.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Stanisław Proszek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

693 661 570

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dwóch systemów stelaży wystawienniczych:
1.
Pierwszy system przeznaczony do ekspozycji wewnątrz w swojej formie nawiązuje do łukowych podcieni. Elementy pionowe stanowią sztywną podstawę nośną dla trzech plansz wystawienniczych osadzonych z kolei na dwóch poziomych łącznikach na planie trójkąta. Elementy pionowe i poziome o grubość 19mm +/-1mm. Materiał z jakiego należy go wykonać to: spieniony polistyren w formie kanapki przykrytej z dwóch stron zewnętrznych tworzywem sztucznym (PVC spienione lub PVC twarde). Stelaże mają być koloru białego natomiast obrzeża płyty wykończone czarnym ciętym PVC o grubości ok.1mm.
Zamawiający dopuszcza wykonanie różnego rodzaju mocowań plansz wystawienniczych (które w projekcie mają wymiar 820x1200 mm), należy wykonać takie mocowanie do poziomych łączników stelaża aby tworzyły naturalne wygięcie lica planszy (plansze wystawiennicze nie będą elementem zamówienia nie mniej zamawiający przewiduje plansze do tego systemu o grubości max 1mm z politereftalanu etylenu z domieszką glikolu). Mocowanie powinno umożliwiać stabilne mocowanie planszy.
Elementem zamówienia jest wiec sam stelaż plus mocowanie na ww. plansz. Plansze wystawiennicze Zamawiający zamówi osobnym zamówieniem.
2.
Drugi system do ekspozycji głównie na zewnątrz wykonany w formie pylonu z aluminium (kształt prostopadłościanu), lakierowany proszkowo w kolorze: ecru RAL 1001, podstawa pylonu o wymiarze 55x104 cm (+/-2cm) z stałymi bokami i wymienną grafikę z przodu i z tyłu (szyna profilowa umożliwiająca ekspozycję plansz o grubości 3mm), środek (konstrukcja) pylonu wykonana z stali plus podświetlanie (moduły led); obciążany będzie płytami chodnikowymi, należy uwzględnić aby na dole konstrukcji mieściły się po cztery płyty chodnikowe o wymiarze 50x50x7 cm. Materiał wykonania płyt: beton wibroprasowany waga min. 38kg. Do każdego 1 pylonu należy dostarczyć po minimum 4 płyty.
Pylony powinny być wyposażone u podstawy w śruby regulacyjne, umożliwiające posadowienie deniwelację pylonu do nierównego terenu. Każda śrub powinna dawać się regulować w zakresie 6 cm. Śruba powinna być wykonana z stali nierdzewnej o minimalnej średnicy fi 10 mm.
Plansze nie są elementem zamówienia.
Należy dostarczyć 15 szt. stelaży projekt 1 z mocowaniem do plansz systemu pierwszego
Należy dostarczyć 20 szt. stelaży projekt 2
Do każdego z systemów powinno być przewidziane trwałe znakowanie przynajmniej na jednym stelażu z logotypem programu Interego oraz informacją o projekcie i funduszu.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dwóch systemów stelaży wystawienniczych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dwóch systemów stelaży wystawienniczych:
1.
Pierwszy system przeznaczony do ekspozycji wewnątrz w swojej formie nawiązuje do łukowych podcieni. Elementy pionowe stanowią sztywną podstawę nośną dla trzech plansz wystawienniczych osadzonych z kolei na dwóch poziomych łącznikach na planie trójkąta. Elementy pionowe i poziome o grubość 19mm +/-1mm. Materiał z jakiego należy go wykonać to: spieniony polistyren w formie kanapki przykrytej z dwóch stron zewnętrznych tworzywem sztucznym (PVC spienione lub PVC twarde). Stelaże mają być koloru białego natomiast obrzeża płyty wykończone czarnym ciętym PVC o grubości ok.1mm.
Zamawiający dopuszcza wykonanie różnego rodzaju mocowań plansz wystawienniczych (które w projekcie mają wymiar 820x1200 mm), należy wykonać takie mocowanie do poziomych łączników stelaża aby tworzyły naturalne wygięcie lica planszy (plansze wystawiennicze nie będą elementem zamówienia nie mniej zamawiający przewiduje plansze do tego systemu o grubości max 1mm z politereftalanu etylenu z domieszką glikolu). Mocowanie powinno umożliwiać stabilne mocowanie planszy.
Elementem zamówienia jest wiec sam stelaż plus mocowanie na ww. plansz. Plansze wystawiennicze Zamawiający zamówi osobnym zamówieniem.
2.
Drugi system do ekspozycji głównie na zewnątrz wykonany w formie pylonu z aluminium (kształt prostopadłościanu), lakierowany proszkowo w kolorze: ecru RAL 1001, podstawa pylonu o wymiarze 55x104 cm (+/-2cm) z stałymi bokami i wymienną grafikę z przodu i z tyłu (szyna profilowa umożliwiająca ekspozycję plansz o grubości 3mm), środek (konstrukcja) pylonu wykonana z stali plus podświetlanie (moduły led); obciążany będzie płytami chodnikowymi, należy uwzględnić aby na dole konstrukcji mieściły się po cztery płyty chodnikowe o wymiarze 50x50x7 cm. Materiał wykonania płyt: beton wibroprasowany waga min. 38kg. Do każdego 1 pylonu należy dostarczyć po minimum 4 płyty.
Pylony powinny być wyposażone u podstawy w śruby regulacyjne, umożliwiające posadowienie deniwelację pylonu do nierównego terenu. Każda śrub powinna dawać się regulować w zakresie 6 cm. Śruba powinna być wykonana z stali nierdzewnej o minimalnej średnicy fi 10 mm.
Plansze nie są elementem zamówienia.
Należy dostarczyć 15 szt. stelaży projekt 1 z mocowaniem do plansz systemu pierwszego
Należy dostarczyć 20 szt. stelaży projekt 2
Do każdego z systemów powinno być przewidziane trwałe znakowanie przynajmniej na jednym stelażu z logotypem programu Interego oraz informacją o projekcie i funduszu.

Kod CPV

39133000-3

Nazwa kodu CPV

Zestawy wystawowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji umowy
Od daty podpisania umowy z Zamawiającym do 24.09.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.
Doświadczenie wykonawcy: wykonawca realizował w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zamówienia polegającego na wykonaniu dostawy stelaży wystawienniczych.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przede wszystkim gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności:
1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę.
2. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
3. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
4. Zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
5. Obiektywnych, nie dających się przewidzieć przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy/Oferenta, Warunki dokonania zmian: wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności. Zmiany te nie mogą zmieniać charakteru umowy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Cena oferty brutto – 100 %
Kryterium ceny – 100 %
Oceniana będzie cena brutto w PLN, podana w treści formularza ofertowego.
Oferta o najniższej cenie uzyska 100 punktów, przy założeniu, że 1 pkt = 1% wagi.
Pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C=(Cn/Cb)*100%
C - liczba punktów za cenę
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb - cena badanej oferty
W - waga = 100%

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
Podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
 uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z ww. okoliczności, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta nie będzie brana pod uwagę.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

INSTYTUT DIALOGU MIĘDZYKULTUROWEGO IM. JANA PAWŁ A II W KRAKOWIE

Adres

Totus Tuus 30

30-610 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

+48 12 422 0...

Fax

+48 12 619 8787

NIP

6762395514

Tytuł projektu

Svätomariánska púť ("Svetlo z východu")

Numer projektu

PLSK.01.01.00-SK-0016/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Interform Piotr Sozański
ul. Stańczyka 3
30-126 Kraków
Data wpłynięcia: 5.09.2018 r. godz. 16.11
Liczba wyświetleń: 650