Strona główna
Logo unii europejskiej

Wyjazdy warsztatowe, wycieczki jednodniowe, wypoczynek letni i zimowiska

Data publikacji: 27.08.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-09-2018

Numer ogłoszenia

1133437

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę w języku polskim na Formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert) należy złożyć w terminie do dnia 04 września 2018 r. do godz. 14:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
1. Oferty składane są w jednym egzemplarzu, w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.

2. Koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kard. Wyszyńskiego 4
28-340 Sędziszów
z dopiskiem - Wyjazdy warsztatowe, wycieczki jednodniowe, wypoczynek letni i zimowiska

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Beata Soboń, Małgorzata Konieczna

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Beata Soboń- tel 41 38 12 169 wew. 2 Małgorzata Konieczna- tel. 41 38 12 169 wew. 5

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów warsztatowych,wycieczek jednodniowych, wypoczynku letniego oraz zimowisk w latach 2018-2020 dla dzieci i młodzieży w wieku 7-18 lat.

Zamówienie realizowane jest w podziale na 2 części:
część I Wyjazdy warsztatowe, wycieczki jednodniowe,
część II Wypoczynek letni i zimowiska
Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 5

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór organizatora wyjazdów warsztatowych,wycieczek jednodniowych,wypoczynku letniego oraz zimowisk w latach 2018-2020 dla dzieci i młodzieży w wieku 7-18 lat.

Przedmiot zamówienia

I. Wyjazdy warsztatowe, wycieczki jednodniowe

2018 rok
8 września
Wyjazd godz. 9:00
Powrót ok. godz. 16:00 Wyjazd do Chęcin dla 30 uczestników + 3 wychowawców + 2 instruktorów (fotograf, plastyk) - warsztaty plastyczne + fotograficzne

6 października
Wyjazd godz. 9:00
Powrót ok. godz. 16:00 Wyjazd do Podzamcza Centrum Nauki Da Vinci dla 30 uczestników + 3 wychowawców + 1instruktor

17 listopada
Wyjazd godz. 9:00
Powrót ok. godz. 16:00 Wyjazd do Podzamcza Centrum Nauki Da Vinci dla 30 uczestników + 3 wychowawców + 1 instruktor

2019 rok

11 stycznia
Wyjazd godz. 14:30
Powrót ok. godz. 19:00 Wyjazd do Kielc - Teatr Kubuś - dla 17 uczestników (I-IV kl.) + 2 wychowawców

8 lutego
Wyjazd godz. 14:30
Powrót ok. godz. 19:00 Wyjazd do Kielc - Teatr Kubuś - dla 17 uczestników (od V kl. szkoły podst.) + 2 wychowawców

2 maja
Wyjazd godz. 12:00
Powrót ok. godz. 19:00 Wyjazd do Ogrodu na Rozstajach w Młodzawach dla 30 uczestników + 2 wychowawców + 2 instruktorów (fotograf, plastyk) – warsztaty plastyczne + fotograficzne

25 maja
Wyjazd godz. 9:00
Powrót ok. godz. 16:00 Wyjazd do Podzamcza Centrum Nauki Da Vinci dla 30 uczestników + 3 wychowawców + 1 instruktor

22 czerwca
Wyjazd godz. 8:30
Powrót ok. godz. 19:00 Wyjazd do Ogrodu na Rozstajach w Młodzawach dla 90 uczestników + 3 wychowawców (Piknik rodzinny)

25 czerwca
Wyjazd godz. 8:00
Powrót ok. godz. 17:00 Wyjazd do Planetarium w Chorzowie dla 30 uczestników + 3 wychowawców

lub (w sytuacji nieczynnego Planetarium w Chorzowie)

Wyjazd do innego obiektu tego typu dla 30 uczestników + 3 wychowawców

7 września
Wyjazd godz. 8:00
Powrót ok. godz. 17:00 Wyjazd do Ogrodu na Rozstajach w Młodzawach dla 30 uczestników + 2 wychowawców + 2 instruktorów (fotograf, plastyk) - warsztaty plastyczne + fotograficzne

2020 rok

11 stycznia
Wyjazd godz. 9:00
Powrót ok. godz. 16:00 Wyjazd do Chęcin lub Tokarni dla 30 uczestników + 3 wychowawców + 2 instruktorów (fotograf, plastyk) - warsztaty plastyczne + fotograficzne

9 kwietnia
Wyjazd godz. 9:00
Powrót ok. godz. 16:00 Wyjazd do Podzamcza Centrum Nauki Da Vinci dla 30 uczestników + 3 wychowawców + 1 instruktor

2 maja
Wyjazd godz. 7:30
Powrót ok. godz. 19:00 Wyjazd do Bochni dla 90 uczestników + 3 wychowawców (Wycieczka rodzinna)

II. Wypoczynek letni i zimowiska


Styczeń- luty 2019 r., 2020 r. Zimowisko dla 15 uczestników w wieku 7-18 lat
Turnus 7 dniowy

• transport autokarem sprawnym technicznie o podwyższonym standardzie (uchylne siedzenia, klimatyzacja, itp.) i wszelkie opłaty z tym związane w szczególności koszt parkingów na trasie Sędziszów – Ośrodek Wypoczynkowy / Dom Wczasowy / Hotel / Ośrodek Sanatoryjno – Wypoczynkowy / Pensjonat w miejscowości wypoczynku – Sędziszów oraz podczas wycieczek autokarowych w czasie pobytu, dojazdów do stoków narciarskich (jeżeli stok oddalony jest o ponad 500 m od miejsca zamieszkania grupy) i itp.

Lipiec- sierpień 2019r.

Wypoczynek letni dla 20 uczestników w wieku 7-18 lat
Turnus 10 dniowy

• Usytuowanie ośrodka kolonijnego w miejscowości nad Morzem Bałtyckim

Kod CPV

63511000-4

Nazwa kodu CPV

Organizacja wycieczek

Dodatkowe przedmioty zamówienia

55.24.00.00-4 - usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55.27.00.00-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

Harmonogram realizacji zamówienia

wrzesień 2018r. - maj 2020r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

warunki zostały określone w zapytaniu ofertowym

Wiedza i doświadczenie

warunki zostały określone w zapytaniu ofertowym

Potencjał techniczny

warunki zostały określone w zapytaniu ofertowym

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

warunki zostały określone w zapytaniu ofertowym

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

warunki zostały określone w zapytaniu ofertowym

Dodatkowe warunki

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w zaproszeniu,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
c) dysponują potencjałem technicznym wymaganym dla prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia tj. urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie prac w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz potencjałem kadrowym tj. osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy oświadczą brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownych oświadczeń, które stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Złożenie podpisu pod oświadczeniami zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawców, którzy złożyli ofertę do złożenia wyjaśnień w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym zażądać przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności
instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na
podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych
dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń
Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie
sprawozdawczości;
4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub
osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji
zamówienia;
5) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym
pierwotnie terminie,
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od stron.
Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu
Zamawiającego;
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego
w niniejszej umowie;
3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które
podlegały ocenie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami

Zamówienia uzupełniające

nie przewiduje się

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena 90 %
2. Klauzule społeczne 10 %
W kryterium „cena” (Kc), zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:

Kc = (C min / C x) * 90 pkt * 100%
gdzie:
Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,
C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,
C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.

Liczba punktów (maksymalnie–10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „klauzule społeczne”(Ks) zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Klauzule społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10pkt w przypadku spełnienia niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie– Klauzule społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała w/w kryterium otrzyma 0pkt.

W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne;
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne;
3. Co najmniej 30% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane również w przypadku złożenia oferty przez osoby fizyczne, które są osobami bezrobotnymi lub osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.)
5. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.
6. Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w ofercie, Wykonawca przedłoży Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie, obejmujący imię i nazwisko oraz opis kwalifikacji zawodowych osoby i wskazanie osób które spełniają warunek pkt.1, 2 ze wskazaniem, który to warunek (ppkt. 2 a. i b.).
Weryfikacji wstępnej kryterium Ks Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku nie załączania oświadczania dotyczącego spełniania kryterium klauzul społecznych- Zamawiający przyzna 0pkt

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyska największa liczbę punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu, że Wykonawcy uzyskali taką samą liczbę punktów, wówczas wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym, w rozumieniu określonym w rozdziale 6.5.2. pkt 3 Wytycznych.
2. Przez powiązania osobowe i kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

GMINA SĘDZISZÓW/MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Adres

kard. Wyszyńskiego 4

28-340 Sędziszów

świętokrzyskie , jędrzejowski

Numer telefonu

413812169

Fax

413812169

NIP

6561813896

Tytuł projektu

POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH

Numer projektu

RPSW.09.02.01-26-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Komisja dokonała oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych i stwierdziła, że oferty złożone na I część zamówienia znacząco przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na ten cel – nie rozstrzygnięto.
Do realizacji II części zamówienia dotyczącej wypoczynku letniego i zimowisk wybrano firmę, które otrzymała najwyższą liczbę punktów według kryteriów określonych w zaproszeniu.
Biuro Usługowo-Turystyczne
*ATLANTIC*
Pl. Wolności 12
35-073 Rzeszów
48000,00zł
Data wpływu;
04.09.2018 r.
Liczba wyświetleń: 653