Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8.1/2018 Remont (adaptacja) pomieszczeń hali produkcyjnej- adaptacja pod piece, myjnię i przecinarki.

Data publikacji: 26.08.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-09-2018

Numer ogłoszenia

1133233

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Szanowni Państwo,

Z uwagi na opóźnienia związane z projektowaniem instalacji gazowych i innych, informujemy o zmianie terminu składania ofert z dnia 11.09.2018 na 18.09.2018.

[Zmiana wprowadzona w dniu 05.09.2018 r.]

Miejsce i sposób składania ofert

a) Pocztą e-mail na adres jstachelski@zmkolno.pl
lub
b) pisemnie na adres „ZM KOLNO” SPÓŁKA AKCYJNA Ul. Wojska Polskiego 56, 18 – 500 Kolno z dopiskiem „Oferta na…. (nazwa przedmiotu zamówienia)”

Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, czytelnie. Wszystkie załączone do oferty dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim.

Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku braku tłumaczeń na język polski lub w razie wątpliwości Zamawiający uzna, że oferta nie zawiera wymaganego dokumentu.

Oferta musi być kompletna, sporządzona w jednym egzemplarzu i zgodnie z treścią zapytania ofertowego.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Oferent składa ofertę na własnym formularzu lub formularzu ofertowym będący załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego wraz ze szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w rozdziale III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, uwzględniając wszystkie wymogi przedstawione w zapytaniu ofertowym.
Do oferty (formularza ofertowego) należy załączyć dokumenty i oświadczenia, wykazane w poniższej części ogłoszenia:
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być czytelne oraz parafowane przez osobę(y) podpisujące ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień, co do treści złożonej przez niego oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba, że chyba że mimo ich uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, Wykonawca podlega wykluczeniu albo konieczne jest unieważnienie postępowania.

W ofercie należy wskazać osobę upoważnioną do kontaktu ze strony Wykonawcy, podając imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres elektroniczny.

Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Ceny na ofercie powinny być cenami netto/brutto.

Jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski zostaną one przeliczone na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w dniu wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna zawierać warunki i harmonogram płatności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jstachelski@zmkolno.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jan Stachelski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

602-500-770

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Prace budowlano-remontowe (adaptacyjne) pomieszczeń hali produkcyjnej przeznaczonych pod piece, myjnię i przecinarki.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: kolneński Miejscowość: Kolno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Prace budowlano-remontowe (adaptacyjne) pomieszczeń hali produkcyjnej przeznaczonych pod piece, myjnię i przecinarki.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-remontowych w ramach adaptacji pomieszczeń na hali produkcyjnej ZM Kolno S.A. pod instalację urządzeń technologicznych.
1. Lokalizacja pomieszczeń do adaptacji
• Adres: 18 – 500 Kolno, Ul. Wojska Polskiego 56,
• Lokalizacja pomieszczeń: Załącznik nr 5 -Hala produkcyjna- powierzchnia do adaptacji 1.
2. Zakres prac:
2.1. Prace budowlano-remontowe:
• Posadzka:
 Demontaż starej posadzki betonowej,
 Demontaż starej posadzki-kostki brukowej,
 Wykonanie nowej posadzki przemysłowej wg projektu,
• Fundamenty pod urządzenia:
 Wykonanie fundamentów pod piece,
 Wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną elektrowciągu w krajalni,
 Wykonanie fundamentów pod: wentylatorownie, zbiornik ciekłego azotu, zbiornik buforowy, zlokalizowanych na zewnątrz budynku przy ścianie od strony wsi Czerwone, według projektu i założeń technicznych dostawców,
• Wiaty i ogrodzenia,
 Wykonanie wiat ze stojakami i uchwytami pod butle z gazami technicznymi wg projektu,
 Wykonanie ogrodzenia zbiornika ciekłego azotu wg projektu,
• Ściany zewnętrzne
 demontaż elementów prefabrykowanych ścian zewnętrznych do poziomu okien wg. Projektu na długości 54m+48m=102 m,
 demontaż okien o wymiarach 1150x950mm na ścianie od strony magazynu materiałów hutniczych na dł.54 mb.
 demontaż okien o wymiarach 1150x950mm na ścianie od strony wsi Czerwone na dł.48 mb.
 Instalacja nowych okien na ścianie od strony wsi Czerwone wg projektu,
 Instalacja płyt warstwowych na ścianach zewnętrznych wg projektu,
 Wykonanie elewacji na pozostałej powierzchni remontowanych ścian według projektu,
• ściany działowe
 demontaż ścian działowych (wys. ok. 6m z kątownika, wypełnionych poliwęglanem lub szkłem) w obszarze objętym remontem,
 budowa ścian działowych z płyty montażowej, wg projektu,
• drzwi zewnętrzne i wewnętrzne - demontaż istniejących, wykonanie i instalacja nowych wg projektu,,
• szpachlowanie i malowanie pozostałych ścian murowanych,
2.2. przeniesienie elektrowciągu z konstrukcją nośną z pomieszczenia krajalni do nowego pomieszczenia krajalni, wg projektu,
2.3. Przeróbki i wykonanie wg projektu wymaganej instalacji:
• elektrycznej -oświetlenie,
• elektrycznej - zasilanie urządzeń,
• c.o.,
• gazowej,
• wodnej,
• ściekowej,
• sprężonego powietrza, ,
3. Wizja lokalna: Wymagane jest, aby Wykonawca na miejscu realizacji prac remontowych pod adresem: 18 – 500 Kolno, Ul. Wojska Polskiego 56, zapoznał się z projektem dotyczącym remontowanej powierzchni hali, dokumentacją budynku pod kątem zakresu prac przewidzianych do wykonania, wymaganych prawnie warunków bezpieczeństwa i pozostałych warunków realizacji zamówienia.
4. Oferta winna przewidywać i zawierać przypadki zaangażowania podwykonawców, w sytuacji, gdy oferent nie ma prawnych i formalnych uprawnień do wykonania określonych prac.

Tylko oferty spełniające wymagania określone powyżej będą rozpatrywane.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalnie 3 miesiące od dnia podpisania umowy

Nie przewiduje się podziału realizacji zamówienia na etapy.
Zamówienie uważa się za wykonane w dniu ukończenia przez Wykonawcę wszystkich czynności składających się na Przedmiot Zamówienia, o ile zostanie to potwierdzone protokołem odbioru sporządzonym na piśmie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (choćby sam protokół odbioru został sporządzony w dacie późniejszej).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. Wiedza i doświadczenie:
Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny dla realizacji zamówienia, w szczególności wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi budowlano-remontowe obiektów produkcyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia lub podobnych na wartość min 1 mln zł.
1.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O realizację Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
1.4. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Zamawiający dokona weryfikacji wymagań przedstawionych powyżej w punkcie 1 na podstawie oświadczeń Wykonawcy załączonych do oferty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenia w powyższym zakresie według wzorów stanowiących Załączniki 2 - 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wraz z ofertą (lub na formularzu ofertowym) Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie w którym zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.
4. Oferta Wykonawcy, który nie spełni powyższych wymagań zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Pozostałe przesłanki odrzucenia oferty i wykluczenia Wykonawcy zostały wskazane w pkt dot. informacji na temat wykluczenia wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.

Dodatkowe warunki

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyn.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający nie zwraca Oferentom kosztów przygotowania ofert i innych kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem Oferty.
4. Oferta zwycięska zostanie wybrana niezwłocznie po upływie terminu oceny ofert. Sam wybór oferenta nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego. Oferent, który wygra konkurs ofert zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą na warunkach określonych w ofercie.
5. Niezaproponowane w ofercie warunki zostaną uwzględnione w Umowie po uprzedniej ich negocjacji i pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert lub przeprowadzi ponowną procedurę wyboru.
7. Złożenie Oferty oznacza akceptację przez Oferenta wszystkich warunków niniejszego zapytania ofertowego.

Warunki zmiany umowy

VII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
1. Zatwierdzony wzór umowy/zamówienia jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Do oferty (formularza ofertowego) należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) specyfikacją przedmiotu zamówienia
b) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego dla realizacji zamówienia będącego przedmiotem zapytania ofertowego,
c) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
d) oświadczenie o braku powiazań osobowych lub kapitałowych,
e) oświadczenie, w którym Wykonawca zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie kryteriów podanych poniżej.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
• nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego;
• zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
• zostaną złożone w terminie.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria przedmiotowe :

C - Cena netto 85 %

C = (Cnn/Cnob) x 85
gdzie:
C – liczba punktów za cenę
Cnn – cena netto najniższa
Cnob – cena netto oferty badanej

G - Okres gwarancji 15%
a) do 24 miesięcy G= 5 pkt,
b) 36 miesiące G= 10 pkt
c) 48 miesięcy G=15 pkt.

3. Maksymalna, możliwa do uzyskania ilość punktów dla oferty dotyczącej jednego urządzenia wynosi 100. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą łączną sumę punktów (C+G).

Wykluczenia

VI. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA WYKONAWCY I ODRZUCENIA OFERTY
1) zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym zapytanie ofertowe osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym zapytanie ofertowe lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a oferentami, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2) W niniejszym postępowaniu wyklucza się ponadto:
• Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
• Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na wynik postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w/w przesłanek wykluczenia bez podania przyczyn.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"ZM KOLNO" SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

Wojska Polskiego 56

18-500 Kolno

podlaskie , kolneński

Numer telefonu

48862782722

Fax

48862782141

NIP

2910209318

Tytuł projektu

Uruchomienie produkcji nowoczesnych uchwytów narzędziowych dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań w zakładzie produkcyjnym ZM KOLNO SA.

Numer projektu

RPPD.01.03.00-20-0131/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

IN-KOL Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 2
18 - 500 Kolno

Data wpłynięcia oferty: 18.09.2018
Cena 1 317 767,61 zł netto
Liczba wyświetleń: 757