Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Złożenie oferty polega na wypełnieniu wszystkich Załączników i przygotowaniu niezbędnych dokumentów. Następnie: złożenie całości oferty (zapytanie ofertowe, załączniki i dokumenty) tj. przesłanie kurierem lub złożenie osobiste (w formie pisemnej) całości oferty na adres: 7 Cubes sp. z o.o., ul. Mokotowska 15a lok. 1b, 00-640 Warszawa, lub złożenie (w formie elektronicznej) e-mailem na adres wnioski@7cubes.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
wnioski@7cubes.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Aneta Iwanowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
507 708 373
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia
Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów Uczestników Projektu w celu przygotowania i realizacji wsparcia oparciu o ścieżkę reintegracji wraz z opracowaniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji: wsparcie dla każdego Uczestnika Projektu odbywać się będzie na podstawie ścieżki reintegracji z wykorzystaniem kontraktu socjalnego lub umowy na wzór kontraktu socjalnego, która określi uprawnienia i zobowiązania stron w ramach wspólnie podejmowanych działań zmierzających do przezwyciężenia trudnej sytuacji życiowej Uczestników Projektu. Ścieżka reintegracji zostanie stworzona indywidualnie dla każdej osoby i uwzględniać będzie diagnozę sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb Uczestników Projektu. Celem zadania jest zapewnienie zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w zakresie integracji społecznej oraz aktywizacji zawodowej. Na zakończenie zostanie opracowana Indywidualna Ścieżka Reintegracji w formie karty zgodnej z Regulamin konkursu nr RPMA.09.01.00-IP.01-14-039/17.
Wymiar godzinowy: 3 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 180 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie 1 spotkania 3-godzinnego – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.
Jedna jednostka (1godz.) oznacza 1 godzinę zegarową zajęć (60 min.).
II część zamówienia
Działania z zakresu poradnictwa specjalistycznego: zadanie będzie realizowane przez kadrę specjalistów m.in. psychologa, prawnika, mediatora, pedagoga, coacha itp. Wybór kadry będzie uzależniony od zgłaszanych potrzeb Uczestników Projektu. Korzystanie z pomocy konkretnego specjalisty będzie uzależnione od indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu. Zakres merytoryczny będzie obejmował m.in. np. diagnozę problemów Uczestników Projektu wraz z analizą czynników determinujących dany problem, określanie przyczyn wyłączenia osobistego, działania motywujące do zmiany sytuacji życiowej i zawodowe zapobiegające zjawisku zaniżonej samooceny, przedstawienie technik przełamywania barier mentalnych, które będą zapobiegały poczuciu wykluczenia, poddanie i omówienie odpowiednich przepisów prawnych, przekazywanie wzoru pism prawnych, udzielanie wyjaśnień i porad z zakresu możliwości skorzystania z rozwiązań ustawowych, zwłaszcza w zakresie ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wspieranie działań zamierzających do złagodzenia problemów tkwiących w sposobie funkcjonowania rodzin, wzmacnianie kompetencji rodzicielskich. Projekt zapewni wykorzystanie innowacyjnego rozwiązania w postaci podręcznika coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego (PO KL „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina” (Beneficjent: Stowarzyszenie Doradców Europejskich PL In EU) – narzędzie wykorzystujące podręcznik, który umożliwi skuteczne wspieranie osób w budowaniu harmonii pomiędzy rolami jakie pełnią w życiu rodzinnym. Celem działań z zakresu poradnictwa specjalistycznego jest pomoc Uczestnikom Projektu w przywróceniu lub wzmocnieniu kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej.
Wymiar godzinowy: 10 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 600 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie średnio 5 spotkań po 2 godz., średnio 2 razy w tygodniu – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy do przeprowadzenie usług opisanych w przedmiocie zamówienia
Przedmiot zamówienia
I część zamówienia
Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów Uczestników Projektu w celu przygotowania i realizacji wsparcia oparciu o ścieżkę reintegracji wraz z opracowaniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji: wsparcie dla każdego Uczestnika Projektu odbywać się będzie na podstawie ścieżki reintegracji z wykorzystaniem kontraktu socjalnego lub umowy na wzór kontraktu socjalnego, która określi uprawnienia i zobowiązania stron w ramach wspólnie podejmowanych działań zmierzających do przezwyciężenia trudnej sytuacji życiowej Uczestników Projektu. Ścieżka reintegracji zostanie stworzona indywidualnie dla każdej osoby i uwzględniać będzie diagnozę sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb Uczestników Projektu. Celem zadania jest zapewnienie zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w zakresie integracji społecznej oraz aktywizacji zawodowej. Na zakończenie zostanie opracowana Indywidualna Ścieżka Reintegracji w formie karty zgodnej z Regulamin konkursu nr RPMA.09.01.00-IP.01-14-039/17.
Wymiar godzinowy: 3 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 180 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie 1 spotkania 3-godzinnego – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.
Jedna jednostka (1godz.) oznacza 1 godzinę zegarową zajęć (60 min.).
II część zamówienia
Działania z zakresu poradnictwa specjalistycznego: zadanie będzie realizowane przez kadrę specjalistów m.in. psychologa, prawnika, mediatora, pedagoga, coacha itp. Wybór kadry będzie uzależniony od zgłaszanych potrzeb Uczestników Projektu. Korzystanie z pomocy konkretnego specjalisty będzie uzależnione od indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu. Zakres merytoryczny będzie obejmował m.in. np. diagnozę problemów Uczestników Projektu wraz z analizą czynników determinujących dany problem, określanie przyczyn wyłączenia osobistego, działania motywujące do zmiany sytuacji życiowej i zawodowe zapobiegające zjawisku zaniżonej samooceny, przedstawienie technik przełamywania barier mentalnych, które będą zapobiegały poczuciu wykluczenia, poddanie i omówienie odpowiednich przepisów prawnych, przekazywanie wzoru pism prawnych, udzielanie wyjaśnień i porad z zakresu możliwości skorzystania z rozwiązań ustawowych, zwłaszcza w zakresie ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wspieranie działań zamierzających do złagodzenia problemów tkwiących w sposobie funkcjonowania rodzin, wzmacnianie kompetencji rodzicielskich. Projekt zapewni wykorzystanie innowacyjnego rozwiązania w postaci podręcznika coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego (PO KL „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina” (Beneficjent: Stowarzyszenie Doradców Europejskich PL In EU) – narzędzie wykorzystujące podręcznik, który umożliwi skuteczne wspieranie osób w budowaniu harmonii pomiędzy rolami jakie pełnią w życiu rodzinnym. Celem działań z zakresu poradnictwa specjalistycznego jest pomoc Uczestnikom Projektu w przywróceniu lub wzmocnieniu kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej.
Wymiar godzinowy: 10 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 600 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie średnio 5 spotkań po 2 godz., średnio 2 razy w tygodniu – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.
Kod CPV
80570000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin:
I część zamówienia: 09.2018 r.
II część zamówienia: 09.2018 r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Wiedza i doświadczenie
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Potencjał techniczny
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Dodatkowe warunki
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Warunki zmiany umowy
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Zamówienia uzupełniające
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Po spełnieniu przez Wykonawców wszystkich wyżej wskazanych warunków będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Dotyczy I części zamówienia:
1. K1 - Cena 70% (maksymalnie możliwych do uzyskania 70 pkt), Tabela nr 1 z Formularza ofertowego (Załącznik nr 1)
2. K2 – Doświadczenie 30 % (maksymalnie możliwych do uzyskania 30,00 pkt), Załącznik nr 2 Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Tabela nr 2)
Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x70
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
K2 = Ilość punktów ze spełnienie kryterium „doświadczenie”
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „doświadczenie”:
Dot. K2 : Celem potwierdzenia doświadczenia Wykonawca musi posiadać doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził poradnictwo psychologiczne lub równoważne .
Opis weryfikacji spełniania warunku: Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Załącznik nr 2: Tabela nr 2). Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed podpisaniem umowy przedstawienia dokumentacji potwierdzającej wykonanie usług wykazanych w Tabeli nr 2.
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K2 = (Dbo:Dmax)x30
K2 – liczba punktów uzyskana za kryterium doświadczenie
Dbo – liczba zakwalifikowanych godzin wskazana w badanej ofercie
Dmax – maksymalna liczba zakwalifikowanych godzin spośród badanych ofert
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga: dana usługa może być wykazana jeden raz, tzn. jeden raz w tabeli nr 1,2,3 lub 4 w Załączniku nr 2. Te same usługi wykazane dwukrotnie nie będą oceniane.
Dotyczy II części zamówienia:
1. K1 - Cena 70% (maksymalnie możliwych do uzyskania 70 pkt), Tabela nr 1 z Formularza ofertowego (Załącznik nr 1)
2. K2 – Doświadczenie 30 % (maksymalnie możliwych do uzyskania 30,00 pkt), Załącznik nr 2 Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Tabela nr 4)
Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x70
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
K2 = Ilość punktów ze spełnienie kryterium „doświadczenie”
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „doświadczenie”:
Dot. K2 : Celem potwierdzenia doświadczenia Wykonawca musi posiadać doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził poradnictwo psychologiczne i/lub coaching i/lub poradnictwo prawne i/lub poradnictwo pedagogiczne i/lub usługi mediacji lub równoważnych .
Opis weryfikacji spełniania warunku: Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Załącznik nr 2: Tabela nr 4). Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed podpisaniem umowy przedstawienia dokumentacji potwierdzającej wykonanie usług wykazanych w Tabeli nr 4.
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K2 = (Dbo:Dmax)x30
K2 – liczba punktów uzyskana za kryterium doświadczenie
Dbo – liczba zakwalifikowanych godzin wskazana w badanej ofercie
Dmax – maksymalna liczba zakwalifikowanych godzin spośród badanych ofert
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga: dana usługa może być wykazana jeden raz, tzn. jeden raz w tabeli nr 1,2,3 lub 4 w Załączniku nr 2. Te same usługi wykazane dwukrotnie nie będą oceniane.
Wykluczenia
Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego
Nazwa
7 CUBES SP. Z O.O.
Adres
00-640 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
224659998
Fax
222428938
NIP
1182023880
Tytuł projektu
Współpraca przeciwko wykluczeniu
Numer projektu
RPMA.09.01.00-14-8209/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Terra Szkolenia i Doradztwo Przemysław Omieczyński, ul. Skromna 5, Lublin