Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/RPMA/2018/WPW

Data publikacji: 23.08.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-08-2018

Numer ogłoszenia

1132663

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Złożenie oferty polega na wypełnieniu wszystkich Załączników i przygotowaniu niezbędnych dokumentów. Następnie: złożenie całości oferty (zapytanie ofertowe, załączniki i dokumenty) tj. przesłanie kurierem lub złożenie osobiste (w formie pisemnej) całości oferty na adres: 7 Cubes sp. z o.o., ul. Mokotowska 15a lok. 1b, 00-640 Warszawa, lub złożenie (w formie elektronicznej) e-mailem na adres wnioski@7cubes.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

wnioski@7cubes.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aneta Iwanowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

507 708 373

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia
Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów Uczestników Projektu w celu przygotowania i realizacji wsparcia oparciu o ścieżkę reintegracji wraz z opracowaniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji: wsparcie dla każdego Uczestnika Projektu odbywać się będzie na podstawie ścieżki reintegracji z wykorzystaniem kontraktu socjalnego lub umowy na wzór kontraktu socjalnego, która określi uprawnienia i zobowiązania stron w ramach wspólnie podejmowanych działań zmierzających do przezwyciężenia trudnej sytuacji życiowej Uczestników Projektu. Ścieżka reintegracji zostanie stworzona indywidualnie dla każdej osoby i uwzględniać będzie diagnozę sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb Uczestników Projektu. Celem zadania jest zapewnienie zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w zakresie integracji społecznej oraz aktywizacji zawodowej. Na zakończenie zostanie opracowana Indywidualna Ścieżka Reintegracji w formie karty zgodnej z Regulamin konkursu nr RPMA.09.01.00-IP.01-14-039/17.
Wymiar godzinowy: 3 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 180 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie 1 spotkania 3-godzinnego – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.
Jedna jednostka (1godz.) oznacza 1 godzinę zegarową zajęć (60 min.).
II część zamówienia
Działania z zakresu poradnictwa specjalistycznego: zadanie będzie realizowane przez kadrę specjalistów m.in. psychologa, prawnika, mediatora, pedagoga, coacha itp. Wybór kadry będzie uzależniony od zgłaszanych potrzeb Uczestników Projektu. Korzystanie z pomocy konkretnego specjalisty będzie uzależnione od indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu. Zakres merytoryczny będzie obejmował m.in. np. diagnozę problemów Uczestników Projektu wraz z analizą czynników determinujących dany problem, określanie przyczyn wyłączenia osobistego, działania motywujące do zmiany sytuacji życiowej i zawodowe zapobiegające zjawisku zaniżonej samooceny, przedstawienie technik przełamywania barier mentalnych, które będą zapobiegały poczuciu wykluczenia, poddanie i omówienie odpowiednich przepisów prawnych, przekazywanie wzoru pism prawnych, udzielanie wyjaśnień i porad z zakresu możliwości skorzystania z rozwiązań ustawowych, zwłaszcza w zakresie ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wspieranie działań zamierzających do złagodzenia problemów tkwiących w sposobie funkcjonowania rodzin, wzmacnianie kompetencji rodzicielskich. Projekt zapewni wykorzystanie innowacyjnego rozwiązania w postaci podręcznika coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego (PO KL „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina” (Beneficjent: Stowarzyszenie Doradców Europejskich PL In EU) – narzędzie wykorzystujące podręcznik, który umożliwi skuteczne wspieranie osób w budowaniu harmonii pomiędzy rolami jakie pełnią w życiu rodzinnym. Celem działań z zakresu poradnictwa specjalistycznego jest pomoc Uczestnikom Projektu w przywróceniu lub wzmocnieniu kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej.
Wymiar godzinowy: 10 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 600 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie średnio 5 spotkań po 2 godz., średnio 2 razy w tygodniu – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy do przeprowadzenie usług opisanych w przedmiocie zamówienia

Przedmiot zamówienia

I część zamówienia
Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów Uczestników Projektu w celu przygotowania i realizacji wsparcia oparciu o ścieżkę reintegracji wraz z opracowaniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji: wsparcie dla każdego Uczestnika Projektu odbywać się będzie na podstawie ścieżki reintegracji z wykorzystaniem kontraktu socjalnego lub umowy na wzór kontraktu socjalnego, która określi uprawnienia i zobowiązania stron w ramach wspólnie podejmowanych działań zmierzających do przezwyciężenia trudnej sytuacji życiowej Uczestników Projektu. Ścieżka reintegracji zostanie stworzona indywidualnie dla każdej osoby i uwzględniać będzie diagnozę sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb Uczestników Projektu. Celem zadania jest zapewnienie zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w zakresie integracji społecznej oraz aktywizacji zawodowej. Na zakończenie zostanie opracowana Indywidualna Ścieżka Reintegracji w formie karty zgodnej z Regulamin konkursu nr RPMA.09.01.00-IP.01-14-039/17.
Wymiar godzinowy: 3 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 180 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie 1 spotkania 3-godzinnego – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.
Jedna jednostka (1godz.) oznacza 1 godzinę zegarową zajęć (60 min.).
II część zamówienia
Działania z zakresu poradnictwa specjalistycznego: zadanie będzie realizowane przez kadrę specjalistów m.in. psychologa, prawnika, mediatora, pedagoga, coacha itp. Wybór kadry będzie uzależniony od zgłaszanych potrzeb Uczestników Projektu. Korzystanie z pomocy konkretnego specjalisty będzie uzależnione od indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu. Zakres merytoryczny będzie obejmował m.in. np. diagnozę problemów Uczestników Projektu wraz z analizą czynników determinujących dany problem, określanie przyczyn wyłączenia osobistego, działania motywujące do zmiany sytuacji życiowej i zawodowe zapobiegające zjawisku zaniżonej samooceny, przedstawienie technik przełamywania barier mentalnych, które będą zapobiegały poczuciu wykluczenia, poddanie i omówienie odpowiednich przepisów prawnych, przekazywanie wzoru pism prawnych, udzielanie wyjaśnień i porad z zakresu możliwości skorzystania z rozwiązań ustawowych, zwłaszcza w zakresie ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wspieranie działań zamierzających do złagodzenia problemów tkwiących w sposobie funkcjonowania rodzin, wzmacnianie kompetencji rodzicielskich. Projekt zapewni wykorzystanie innowacyjnego rozwiązania w postaci podręcznika coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego (PO KL „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina” (Beneficjent: Stowarzyszenie Doradców Europejskich PL In EU) – narzędzie wykorzystujące podręcznik, który umożliwi skuteczne wspieranie osób w budowaniu harmonii pomiędzy rolami jakie pełnią w życiu rodzinnym. Celem działań z zakresu poradnictwa specjalistycznego jest pomoc Uczestnikom Projektu w przywróceniu lub wzmocnieniu kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej.
Wymiar godzinowy: 10 godz./Uczestnik Projektu dla 60 osób, łącznie przeprowadzenie 600 godz. Zajęcia będą odbywały się w planowanym systemie średnio 5 spotkań po 2 godz., średnio 2 razy w tygodniu – częstotliwość spotkań, ilość spotkań, długość spotkań mogą ulec zmianie celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.

Kod CPV

80570000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin:
I część zamówienia: 09.2018 r.
II część zamówienia: 09.2018 r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Wiedza i doświadczenie

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Potencjał techniczny

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Dodatkowe warunki

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Warunki zmiany umowy

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Zamówienia uzupełniające

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Po spełnieniu przez Wykonawców wszystkich wyżej wskazanych warunków będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Dotyczy I części zamówienia:
1. K1 - Cena 70% (maksymalnie możliwych do uzyskania 70 pkt), Tabela nr 1 z Formularza ofertowego (Załącznik nr 1)
2. K2 – Doświadczenie 30 % (maksymalnie możliwych do uzyskania 30,00 pkt), Załącznik nr 2 Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Tabela nr 2)
Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x70
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
K2 = Ilość punktów ze spełnienie kryterium „doświadczenie”
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „doświadczenie”:
Dot. K2 : Celem potwierdzenia doświadczenia Wykonawca musi posiadać doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził poradnictwo psychologiczne lub równoważne .
Opis weryfikacji spełniania warunku: Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Załącznik nr 2: Tabela nr 2). Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed podpisaniem umowy przedstawienia dokumentacji potwierdzającej wykonanie usług wykazanych w Tabeli nr 2.
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K2 = (Dbo:Dmax)x30
K2 – liczba punktów uzyskana za kryterium doświadczenie
Dbo – liczba zakwalifikowanych godzin wskazana w badanej ofercie
Dmax – maksymalna liczba zakwalifikowanych godzin spośród badanych ofert
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga: dana usługa może być wykazana jeden raz, tzn. jeden raz w tabeli nr 1,2,3 lub 4 w Załączniku nr 2. Te same usługi wykazane dwukrotnie nie będą oceniane.
Dotyczy II części zamówienia:
1. K1 - Cena 70% (maksymalnie możliwych do uzyskania 70 pkt), Tabela nr 1 z Formularza ofertowego (Załącznik nr 1)
2. K2 – Doświadczenie 30 % (maksymalnie możliwych do uzyskania 30,00 pkt), Załącznik nr 2 Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Tabela nr 4)
Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x70
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
K2 = Ilość punktów ze spełnienie kryterium „doświadczenie”
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „doświadczenie”:
Dot. K2 : Celem potwierdzenia doświadczenia Wykonawca musi posiadać doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził poradnictwo psychologiczne i/lub coaching i/lub poradnictwo prawne i/lub poradnictwo pedagogiczne i/lub usługi mediacji lub równoważnych .
Opis weryfikacji spełniania warunku: Wykaz posiadanego doświadczenia i potencjału (Załącznik nr 2: Tabela nr 4). Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed podpisaniem umowy przedstawienia dokumentacji potwierdzającej wykonanie usług wykazanych w Tabeli nr 4.
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K2 = (Dbo:Dmax)x30
K2 – liczba punktów uzyskana za kryterium doświadczenie
Dbo – liczba zakwalifikowanych godzin wskazana w badanej ofercie
Dmax – maksymalna liczba zakwalifikowanych godzin spośród badanych ofert
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga: dana usługa może być wykazana jeden raz, tzn. jeden raz w tabeli nr 1,2,3 lub 4 w Załączniku nr 2. Te same usługi wykazane dwukrotnie nie będą oceniane.

Wykluczenia

Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

7 CUBES SP. Z O.O.

Adres

Mokotowska 15a/1b

00-640 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

224659998

Fax

222428938

NIP

1182023880

Tytuł projektu

Współpraca przeciwko wykluczeniu

Numer projektu

RPMA.09.01.00-14-8209/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Terra Szkolenia i Doradztwo Przemysław Omieczyński, ul. Skromna 5, Lublin
Liczba wyświetleń: 710