Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Termin składania ofert upływa 17.08.2018 r. o godz. 8.30. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Miejsce i forma składania ofert:
Ofertę wraz z załącznikami można przesłać pocztą / kurierem (w formie papierowej) na adres biura projektu “ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” ul. Legionów 1, 38-600 Brzozów. Ofertę prosimy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, w sposób gwarantujący poufność jej treści z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie egzaminów w ramach projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY”, nr 10/ZDK-KDK/2018. Nie otwierać do dnia 17.08.2018 r. o godz. 8.30. Ofertę, spełniającą warunki określone w zdaniu poprzedzającym, można także dostarczyć osobiście do Biura projektu (ul. Legionów 1, 38-600 Brzozów) w godzinach pracy biura od 8:00 do 16:00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zrywdokariery@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Maciej Duraczyński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
602728212
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia egzaminów.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
jasielski
Miejscowość:
Jasło
Cel zamówienia
Celem jest wyłonienie wykonawcy który przeprowadzi egzaminy według przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie:
1 Egzamin z zakresu tworzenie treści + Rozwiązywanie problemów –podstawy pracy z komputerem, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjny. Liczba uczestników 70
2 Egzamin potwierdzający wiedzę z posługiwania się edytorem tekstu konieczną do pracy biurowej. Liczba uczestników 32
3 Egzamin potwierdzający wiedzę zdobytą podczas szkolenia z obsługi wózka widłowego. Liczba uczestników 9
4 Egzamin potwierdzający wiedzę zdobytą podczas szkolnia z zakresu fryzjerstwa. Liczba uczestników 12
5 Egzamin potwierdzający wiedzę zdobytą podczas szkolenia z zakresu e-marketingu. Liczba uczestników 17
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2018 r.
Egzaminy będą odbywać się w okresie sierpień-październik 2018 r. z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec zmianie (termin realizacji zadania może ulec wydłużeniu/skróceniu). Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zleceniodawcę, (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach i ilości osób na danym egzaminie Zleceniodawca każdorazowo poinformuje Zleceniobiorcę, na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem egzaminów
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie usługi.
Dodatkowe warunki
1. W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100zł.).
2. W celu zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia kaucji w wysokości: 10% wartości zamówienia.
3. Wadium/kaucja może być wniesione jedynie przelewem na konto bankowe wskazane przez Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone na konto bankowe należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 89105015621000009094215713 ING Bank Śląski S.A. W tytule przelewu należy wskazać nr zapytania ofertowego tj: „Wadium-Zapytanie ofertowe nr 10/ZDK-KDK/2018”. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa powyżej zostanie zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium / kaucja nie jest oprocentowana.
6. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona wadium na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym - zostanie odrzucony.
7. Wadium wniesione przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa o świadczenie usług egzaminacyjnych przekształca się w kaucję stanowiącą zabezpieczenie należytego wykonania umowy. (Wysokość wpłaconego wadium wlicza się na poczet zabezpieczenia). Dodatkowo, jeżeli wadium nie będzie wystarczające, Wykonawca przy podpisaniu umowy celem zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia wniesie dodatkowe zabezpieczenie pieniężne dopełniające wysokość kaucji do kwoty stanowiącej 10 % wartości zamówienia.
8. Kaucję wnoszoną na konto bankowe należy wpłacić przed podpisaniem umowy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 89105015621000009094215713 ING Bank Śląski S.A. W tytule przelewu należy wskazać nr zapytania ofertowego tj: „Kaucja-Zapytanie ofertowe nr 10/ZDK-KDK/2018" Zamawiający uzna wymóg wniesienia kaucji za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa powyżej zostanie zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego przez Zamawiającego terminu podpisania umowy.
9. Nie wniesienie przez Wykonawcę kaucji na warunkach określonych powyżej, będzie traktowane, jako odmowa podpisania umowy.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy lub zwleka z zawarciem umowy na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym lub zawarcie umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dojdzie do skutku z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
12. Zamawiający zatrzymuje kaucję, jeżeli nie uzna umowy za należycie wykonaną lub wykonawca wypowie/zerwie umowę przed jej zakończeniem z pominięciem sytuacji dopuszczonych w umowie.
13. Zamawiający zwróci wniesione wadium oferentom, których oferty nie zostały wybrane do zawarcia umowy w terminie do 30 dni kalendarzowych począwszy od upływu terminu składania ofert. Przez datę zwrotu rozumie się obciążenie rachunku Zamawiającego.
14. Kaucja zostanie zwrócona Wykonawcy w ciągu 7 dni po ziszczeniu się łącznie dwóch warunków: po potwierdzeniu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy protokołem podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń oraz po potwierdzeniu przez właściwy podmiot/organ kontroli pełnej kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją umowy przez Wykonawcę.
15. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie, jako najkorzystniejsza ponadto zobowiązany będzie do ustanowienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z zawartej umowy o realizację przedmiotowego zamówienia, na cały okres realizacji zawartej umowy, w formie weksla in blanco, opatrzonego klauzulą „nie na zlecenie” wraz z deklaracją wekslową.
16. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia do Zamawiającego prawidłowo ustanowionego zabezpieczenia, o którym mowa w pkt. 15 w formie weksla in blanco na zabezpieczenie roszczeń przysługujących Zamawiającemu, z tytułu umowy o realizację przedmiotowego zamówienia, który to Zamawiający będzie miał prawo uzupełnić według swojego uznania na kwotę odpowiadającą wierzytelności przysługującej Zamawiającemu wraz z odsetkami i wszelkimi opłatami związanymi z dochodzeniem należności, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z zawartej z Wykonawcą umowy, przed podpisaniem umowy o realizację przedmiotu zamówienia.
17. Nie wniesienie zabezpieczenia, o którym mowa w pkt. 15 w terminie podpisania umowy, wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako odmowa podpisania umowy.
18. Zwrot zabezpieczenia w formie weksla in blanco, nastąpi po ziszczeniu się łącznie dwóch warunków: po potwierdzeniu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy protokołem podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń oraz po potwierdzeniu przez właściwy podmiot/organ kontroli pełnej kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją umowy przez Wykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo zniszczenia weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową w przypadku braku takiego wniosku w terminie 6 miesięcy od spełnia ww. warunków.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
3. Oświadczenie w sprawie braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 3
4. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie odpowiednim potencjałem – załącznik nr 4
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
1. cena ofertowa (brutto) - 100%,
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
1. Kryterium ceny (P) oceniane będzie według wzoru:
P= Cn/Cb x 100%
gdzie:
P – ilość punktów w kryterium cena,
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów P
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zleceniodawca zawiadomi Zleceniobiorcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Zleceniodawcy.
Nazwa
ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON
Adres
35-075 Rzeszów
podkarpackie
, Rzeszów
Numer telefonu
602728212
NIP
8131565126
Tytuł projektu
ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY
Numer projektu
RPPK.07.01.00-18-0071/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Firma Handlowo - Usługowa "PROGRES" Piotr Majewski ul.Zygmunta Krasińskiego 70/75, 38-200 Jasło, Termin złożenia oferty 16.08.2018, cena - 61040,00