Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
. Oferta w formie załącznika do zapytania ofertowego powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: m.dawidowska@pzmazowsze.pl – [skan z podpisem], poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Projektu, Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”, ul. Żwirki i Wigury 33 lok. 50, 26-600 Radom do dnia: 10 sierpnia 2018 r. do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Zapytanie ofertowe nr 3a/2018 – Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
m.dawidowska@pzmazowsze.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Magdalena Dawidowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
531370370
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy/wykonawców usług prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia, zdrowych nawyków oraz metod odchudzania i innych czynności pozwalających na dbałość o prawidłową wagę.
2. Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie dla pacjentów 51 POZ-ów biorących udział w projekcie „Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy/wykonawców usług prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia, zdrowych nawyków oraz metod odchudzania i innych czynności pozwalających na dbałość o prawidłową wagę.
2. Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie dla pacjentów 51 POZ-ów biorących udział w projekcie „Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Prowadzenie indywidualnych konsultacji dla pacjentów 51 POZ – ów biorących udział w projekcie „Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”
Szczegółowy opis konsultacji:
Konsultacje prowadzone w formie dyżurów stacjonarnych wg ustalonego grafiku – 2 godz. dyżuru na tydzień, w sumie 8 godz. dyżuru na 1 miesiąc, w sumie 152 godziny dyżurów stacjonarnych na 1 os
Miejsce dyżurów stacjonarnych– 51 POZ – ów – po 1 os dyżurującej na każdy POZ.
b) Prowadzenie telekonsultacji dla pacjentów 51 POZ – ów biorących udział w projekcie „ Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”
Szczegółowy opis telekonsultacji:
Konsultacje prowadzone w formie dyżurów telefonicznych wg ustalonego grafiku- 3 godz. dyżuru na tydzień, w sumie 12godz. dyżuru na miesiąc, w sumie 228 godzin dyżuru telefonicznego na 1 os.
Zakres merytoryczny konsultacji indywidualnych i telekonsultacji to co najmniej:
- poradnictwo w zakresie zdrowego żywienia
- sposoby na utratę wagi i powrót do jej prawidłowej wartości
- dobór odpowiedniej diety do posiadanych schorzeń
- pomoc w zmianie złych nawyków żywieniowych
- poradnictwo w zakresie rodzaju aktywności fizycznej i jej roli w zdrowym żywieniu i walce z otyłością
Na 1 osobę przypada usługa prowadzenia dyżurów stacjonarnych i dyżurów telefonicznych – telekonsultacji w 1 POZ. W sumie w projekcie udział bierze 51 POZ. Liczba wykonawców usługi – 51 osób.
Kod CPV
85141000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi świadczone przez personel medyczny
Dodatkowe przedmioty zamówienia
-
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin i miejsce realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.01.2020 wg miesięcznych harmonogram dyżurów stacjonarnych i telefonicznych ustalanych indywidualnie z każdym POZ cyklicznie w trakcie obowiązywania umowy. Miejsce: 50 POZ-ów mieszczących się na terenie całego woj., Mazowieckiego i 1 POZ na terenie woj. Łódzkiego ( powiat Rawski)– pełny wykaz adresów przychodni zostanie udostępniony przed podpisaniem umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
-
Wiedza i doświadczenie
a) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada wykształcenie:
• średnie medyczne – ukończone liceum medyczne lub policealne medyczne – ukończone policealne studium medyczne lub
• wyższe medyczne – ukończenie studiów wyższych na kierunku medycznym
b) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada ukończony kurs dietetyki akredytowany przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.
Potencjał techniczny
-
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
a) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada wykształcenie:
• średnie medyczne – ukończone liceum medyczne lub policealne medyczne – ukończone policealne studium medyczne lub
• wyższe medyczne – ukończenie studiów wyższych na kierunku medycznym
b) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada ukończony kurs dietetyki akredytowany przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
-
Dodatkowe warunki
3) Od wykonawców/osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia wymaga się także:
- Należytej staranności i terminowości przy realizacji przedmiotu zamówienia,
- Gotowości do zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia siły wyższej bądź z przyczyn niezależnych od Zamawiającego
- Gotowości do negocjacji warunków współpracy na każdym etapie postępowania,
dyspozycyjności.
5) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie jest/są zatrudniony/ne w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy. W przypadku zatrudnienia w ww. instytucjach oświadczy, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
Warunki zmiany umowy
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin w poszczególnych tygodniach w ramach danego miesiąca ( święta i inne ustawowe dni wolne od pracy).
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podawania dodatkowych kosztów związanych z realizacją usługi. Kwota kwalifikowana musi być podana z uwzględnieniem wszystkich kosztów jakie ponosi oferent przy realizacji usługi i stanowić cenę jednostkową za 1 godzinę dyżuru.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
2. Oferta powinna:
a) posiadać datę sporządzenia,
b) zawierać adres oferenta, numer telefonu, adres mail,
c) podpisana czytelnie przez wykonawcę,
d) zawierać wszystkie wymagane załączniki,
3. Do oferty ( załącznik nr 1 do zapytania ofertowego )należy dołączyć:
a) oświadczenie wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego,
b) oświadczenie wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego
c) CV wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie Wykonawcy lub osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
d) kserokopia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu dietetyki akredytowanego przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.
e) pisemne oświadczenie podwykonawcy, że zrealizuje zamówienie we wskazanej części.
4. W przypadku występowania podwykonawstwa dokumenty wymienione w pkt 3 składa także podwykonawca.
Zamówienia uzupełniające
4. W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 100% [co stanowi 100 pkt.]
Ad 1.
Liczba punktów = Najniższa cena brutto ze wszystkich złożonych ofert x 100 x 100%
Cena brutto badanej ofert
Cena musi być podana w PLN cyfrowo i musi zawierać uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi.
Liczba punktów otrzymanych za kryterium cena stanowi ocenę końcową oferty. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.
Wykluczenia
4) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie jest/są powiązany/ne osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce cywilnej lub osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "MAZOWIECKIE POROZUMIENIE PRACODAWCÓW OCHRONY ZDROWIA"
Adres
26-600 Radom
mazowieckie
, Radom
Numer telefonu
693630702
Fax
483869097
NIP
7962701614
Tytuł projektu
Przyjazny POZ - Zadowolony pacjent
Numer projektu
POWR.05.02.00-00-0005/17-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert