Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2018 na dostawę i montaż fabrycznie nowego systemu do odciągu wiórów i trocin w ramach realizacji projektu „Wdrożenie opatentowanych wyników prac B+R w celu uruchomienia seryjnej produkcji innowacyjnych okien dachowych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.3 Ponadregionalne powiązania kooperacyjne, Poddziałanie 1.3.1. Wdrożenie innowacji przez MŚP

Data publikacji: 30.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-09-2018

Numer ogłoszenia

1128331

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: w.gajewski@zfo.org.pl, lub
2) przesyłką poleconą, kurierem lub osobiście do siedziby Zamawiającego: ul. Fabryczna 4, 18 – 300 Zambrów.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

w.gajewski@zfo.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Waldemar Gajewski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

797339325

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnego fabrycznie nowego systemu do odciągu wiórów i trocin wraz z wiatą wyładunkową na dwa kontenery, spełniającego wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: zambrowski Miejscowość: Zambrów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest nabycie systemu do odciągu wiórów i trocin kompletnie wyposażonego w niezbędne instalacje wraz z wiatą wyładunkową na dwa kontenery, w sposób przystosowany do prowadzonej produkcji. System będzie wykorzystywany w procesie produkcji i przygotowania okien dachowych z drewna, głównie z drewna sosnowego. Stanowić on będzie niezbędny element wyposażenia hali produkcyjnej, w której produkowane są okna drewniane.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa kompletnego fabrycznie nowego systemu do odciągu wiórów i trocin wraz z wiatą wyładunkową na dwa kontenery, spełniającego wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2) montaż systemu do odciągu wiórów i trocin w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ul. Aleja Wojska Polskiego 27B,
3) zainstalowanie i pierwsze uruchomienie systemu do odciągu wiórów i trocin wraz z wykonaniem testów i prób prawidłowości jego działania w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ulicy Aleja Wojska Polskiego 27B,
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (1 egzemplarz), w zakres której będą wchodzić: dokumentacja techniczna zainstalowanych urządzeń wraz z oceną zgodności według Dyrektywy nr 2006/42/WE, projekt wykonawczy elektryczny oraz instrukcja eksploatacji systemu,
5) przeszkolenie maksymalnie 8 pracowników Zamawiającego z obsługi i prawidłowego utrzymania w ruchu systemu do odciągu wiórów i trocin,
6) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na dostarczony system do odciągu wiórów i trocin oraz wykonywanie świadczeń gwarancyjnych, w tym usług serwisowych, w okresie gwarancji,
7) dokonywanie przeglądów okresowych dostarczonego systemu do odciągu wiórów i trocin, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy,
8) zapewnienie Zamawiającemu niewyłącznej licencji na korzystanie z oprogramowania zainstalowanego w ramach przedmiotu umowy oraz dokumentacji dostarczonego oprogramowania, niezbędnego do korzystania z systemu do odciągu wiórów i trocin.
2. Dostarczony system do odciągu wiórów i trocin musi być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, a także obciążeń prawami osób trzecich.
3. Dostarczony system do odciągu wiórów i trocin musi spełniać wszystkie wymagane atesty dopuszczające do stosowania na ryku polskim, a także wymagane normy i wymogi bezpieczeństwa oraz będzie posiadać certyfikat zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności tj. Dz.U.2017.1398 t.j. ze zm.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Ponadto szczegółowo obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie do dnia 31 sierpnia 2019 r., przy czym montaż instalacji do odciągu wiórów i trocin odbędzie w ustalonym przez Strony terminie w okresie 1 lipiec 2019 r. – 31 sierpień 2019 r.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania świadczeń gwarancyjnych w okresie gwarancji, tj. w okresie zaoferowanym przez Wykonawcę (w ramach kryteriów oceny ofert), nie krótszym jednak niż 24 miesiące.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę systemu do odciągu wiórów i trocin o wartości co najmniej 900.000,00 zł (dziewięćset tysięcy złotych) netto.
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w tym oświadczeniu dostaw. Przez dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw należy rozumieć w szczególności referencje lub pozytywne opinie wystawione przez podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, tj.: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł, np. kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sytuacji:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT,
2) konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy lub terminu montażu systemu do odciągu wiórów i trocin, spowodowanego:
a) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu Stron umowy,
b) koniecznością zapewnienia ciągłości działania przedsiębiorstwa Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ciągłości produkcji lub koordynacji dostawy i montażu urządzenia z dostawami innych maszyn i urządzeń do zakładu Zamawiającego,
c) wydłużeniem za zgodą instytucji pośredniczącej terminu realizacji projektu, w ramach którego udzielane jest niniejsze zamówienie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy/dostaw wskazanych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnym z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego),
4) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000 zł,
5) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
6) zgodę na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego – dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiają dokona wyboru Wykonawcy zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa brutto – waga procentowa 60%
W ramach kryterium oceny ofert cena ofertowa brutto, oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
C = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
 C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
 Cb – cena brutto oferty badanej (ocenianej),
 60 pkt – waga kryterium.
2) wydłużenie okresu gwarancji – waga procentowa 20%
W ramach kryterium oceny ofert „wydłużenie okresu gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji w liczbie miesięcy.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, zaś najdłuższy okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące albo dłuższego niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania okresu gwarancji w niepełnych miesiącach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę miesięcy pomijając deklarowaną liczbę dni.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji w Formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a okres gwarancji zostanie ustalony na 24 miesiące.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Go – 24 miesiące
G = ------------------------------------- x 20 pkt
Gn – 24 miesiące
gdzie:
 G – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Go – długość okresu gwarancji wskazanego w ofercie badanej,
 Gn – długość najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji spośród ofert nieodrzuconych,
 24 miesiące – minimalny, niepunktowany okres gwarancji,
 20 pkt – waga kryterium.
3) czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – waga procentowa 20%
W ramach kryterium oceny ofert „czas reakcji na zgłoszenie serwisowe” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas reakcji na zgłoszenie serwisowe w liczbie pełnych godzin od momentu otrzymania zgłoszenia.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że maksymalny czas reakcji na zgłoszenie serwisowe od momentu otrzymania zgłoszenia wynosi 48 godzin.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższego niż 48 godzin, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania czasu reakcji w niepełnych godzinach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę godzin pomijając deklarowaną liczbę minut.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe w formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a czas reakcji na zgłoszenie serwisowe zostanie ustalony na 48 godzin.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Sn
S = ------------ x 20 pkt
Sb

gdzie:
 S – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Sn – najkrótszy czas reakcji na zgłoszenie serwisowe spośród ofert nieodrzuconych,
 Sb – czas reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazany w oferty badanej (ocenianej),
 20 pkt – waga kryterium.
2. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert, uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

Wykluczenia

1. Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę powiązanego z nim kapitałowo lub osobowo, a jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Fabryczna 4

18-300 Zambrów

podlaskie , zambrowski

Numer telefonu

797339325

NIP

7231629960

Tytuł projektu

Wdrożenie opatentowanych wyników prac B+R w celu uruchomienia seryjnej produkcji innowacyjnych okien dachowych.

Numer projektu

POPW.01.03.01-20-0009/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

JFK Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wolsztynie, Berzyna 81, 64 – 200 Wolsztyn
Data wpłynięcia oferty: 7 września 2018 r., godz.: 12:35
Cena: 1.254.600,00 zł
Liczba wyświetleń: 660