Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa łóżek rehabilitacyjnych

Data publikacji: 27.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-08-2018

Numer ogłoszenia

1128171

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Składanie ofert
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Niepubliczny Zakład Opieki Długoterminowej p.w. „Szpital św. Jerzego” w Lubawie ul. Grunwaldzka 11, 14-260 Lubawa w terminie do dnia 06.08.2018 r. do godziny 9:00.
b) Oferty złożone po ww. terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
c) W przypadku unieważnienia postępowania złożone przez wykonawców oferty pozostaną w dokumentacji Zamawiającego.
d) Ofertę należy złożyć opakowaną w kopertę. Na kopercie należy umieścić napis:
Oferta na dostawę łóżek rehabilitacyjnych.
Nie otwierać przed dniem 06.08.2018 r., godz. 9:15

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewa Markowska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż łóżek rehabilitacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia wynika z umowy o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: iławski Miejscowość: Lubawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa łóżek rehabilitacyjnych

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż łóżek rehabilitacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia wynika z umowy o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia.
4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
1) 33192120-9 Łóżka szpitalne.

Kod CPV

33192120-9

Nazwa kodu CPV

Łóżka szpitalne

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin rozpoczęcia realizacji zadania – od dnia zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia realizacji zadania – 60 dni od dnia podpisania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2),
2. Wypełniony opis przedmiotu zamówienia - część związana z parametrem oferowanym (wg załącznika nr 1).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena”.
2. Liczba punktów w kryterium „cena” obliczane będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów= cena brutto oferty najtańszej : cena brutto oferty badanej
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR MIŁOSIERDZIA ŚW. WINCENTEGO A PAULO PROWINCJA CHEŁMIŃSKO-POZNAŃSKA

Adres

Dominikańska 40

86-200 Chełmno

kujawsko-pomorskie , chełmiński

Numer telefonu

566912200

Fax

566911260

NIP

8751185783

Tytuł projektu

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania dawnego budynku mieszkalno-usługowego na potrzeby oddziału łóżkowego i działu farmacji szpitalnej wraz z rozbiórką łącznika i budową nowego

Numer projektu

RPWM.08.01.00-28-0020/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Med4U, ul. Generała Józefa Hallera 6/9, 86-100 Świecie;
Data wpłynięcia: 06.08.2018 r.
Cena: 67 959,00 zł brutto;
Liczba wyświetleń: 482