Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofertowy stanowiącym Załącznik nr 1 wraz
z scenariuszem będącym jego integralną częścią, który będzie zawierał krótki opis imprezy oraz wykaz wykonawców wymagany w niniejszym dokumencie. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Wykonawcę, na adres e-mail: administracja@idmjp2.pl wraz z pozostałymi załącznikami do niniejszego zapytania.
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 6.08.2018 r. do godz.12.00
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę: administracja@idmjp2.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do
reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo.
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową netto i brutto za w/w zakres świadczenia.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
administracja@idmjp2.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Stanisław Proszek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
12 422 03 44
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Realizacja koncertów, występów artystycznych zespołów ludowych w rejonach objętych projektem. Promocja kultury i tradycji regionów w ramach projektu flagowego Szlak Maryjny („Światło ze Wschodu”) realizowanego w ramach programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wraz z pełną obsługą techniczną m.in.: scena, nagłośnienie, oświetlenie, koordynacja planu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Miejscowość:
miasto: Myślenice, powiat: myślenicki, miasto: Inwałd, powiat: oświęcimski
Cel zamówienia
Promocja kultury i tradycji regionów w ramach projektu flagowego Szlak Maryjny („Światło ze Wschodu”) realizowanego w ramach programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wraz z pełną obsługą techniczną m.in.: scena, nagłośnienie, oświetlenie, koordynacja planu.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa wydarzenia artystycznego – polegającego na organizacji dwóch koncertów o charakterze instrumentalno – wokalnym lub instrumentalno – wokalno - tanecznym w dniach:
– 7.09.2018 w Inwałdzie (piątek) w godzinach 20:15 - 22:00,
– 8.09.2018 w Myślenicach (sobota) w godzinach 20:15 - 22:00.
Kod CPV
79952100-3
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Koncerty powinny obejmować w każdej z dwóch lokalizacji występy 5 zespołów, w tym m.in.:
– występy minimum trzech zespołów ludowych formatu np.: Zespół Ziemi Myślenickiej, Zespół Ziemi Andrychowskiej itp. trwające około 10 minut (+ ewentualne bisy) każdy,
– występy dwóch zespołów wykonujących muzykę ludowo – folkową formatu np.: InoRos, Duet Gajda, trwające około 35 minut (+ ewentualne bisy) każdy, wraz z:
a) wykonaniem i obsługą konferansjerską (minimum 1 osoba),
b) wykonaniem i obsługą nagłośnienia (nagłośnienie liniowe o mocy minimum 10 kW na stronę), wraz z obsługą i pełnym okablowaniem oraz zapewnieniem 20 mb najazdów kablowych (Inwałd) i 40 mb najazdów kablowych (Myślenice), pozostały sprzęt zgodny z Riderem wybranych zespołów,
c) wykonaniem i obsługą oświetlenia:
• minimum: 12 szt. ruchomych głów typu spot o mocy minimum: 700 W z systemem mieszania barw CMY,
• minimum: 12 szt. ruchomych głów typu beam o mocy minimum: 280 W,
• minimum: 12 szt. ruchomych głów typu wash Led o mocy jednego LED minimum: 15 W
i ilości nie mniejszej niż 35 szt. LED na lampę),
• minimum: 4 szt. stroboskopów o mocy minimum: 3000 W,
• minimum: 8 szt. belek oświetleniowych (każda z belek musi posiadać przynajmniej 10 żarówkach o mocy minimum: 75 W),
• minimum: 4 szt. lamp typu blinders,
Jeśli w raiderze wybranego zespołu będą elementy oświetlenia nie ujęte powyżej należy uzupełnić powyższą listę o oświetlenie z raidera artysty/ów.
d) zapewnieniem i montażem i demontażem konstrukcji scenicznej o wymiarach 12x10 m wraz
z zadaszeniem (nie mniejsze niż wymiar sceny) wysokość podestu min. 1,5m, wysokość okna sceny minimum: 6m, scena wysłonięta czarnym materiałem tył i boki, schody z poręczami o szerokości min. 2 m, oraz jej obsługą,
e) zapewnieniem zasilania poprzez przyłącz prądu (w Myślenicach udostępnia Urząd Miasta),
w Inwałdzie należy zapewnić agregat wraz z paliwem o mocy min. 30 % większej niż zapotrzebowanie,
f) zapewnieniem obsługi planu koncertu,
g) zapewnienie „garderób” wraz z wyposażeniem i obsługą tzn. 3 namiotów o wymiarach min. 3x4 m,
z min. 10 krzesełkami każdy, plus po 1 stole i 1 lustrze, plus przyłącz energetyczny i oświetlenie), wraz z wodą pitną 500ml na jedną osobę. Jeśli w raiderze artysty mowa jest o zapewnieniu dodatkowej obsługi związanej z pobytem artysty na potrzeby realizacji jego występu, należy spełnić wymagania, które określi artysta.
h) zapewnieniem zabezpieczenia medycznego, w postaci:
- karetki obsługiwanej przez zespół bez lekarza, odpowiadający standardom zespołu
P (podstawowego), zgodnie z ustawą o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
- dwóch patroli ratowniczych w skład każdego patrolu wejdą przynajmniej dwaj ratownicy uprawnieni do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy,
i) zapewnieniem toalet/sanitariatów, w ilości na potrzeby prób i koncertów dla artystów 2 szt., plus na czas montażu i demontażu dla techników 1 szt.,
j) zapewnieniem osób do montażu demontażu i obsługi wydarzenia w tym jednego elektryka,
k) zapewnieniem sprzątania terenu imprezy,
l) zapewnieniem transport sprzętu i ludzi na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawcom pozostawia się dowolność w doborze repertuaru, który może być połączeniem utworów ludowych dawnych i /lub powstałych współcześnie (folkowych).
Koncerty powinny wykonać zespoły specjalizujące się w muzyce ludowej i/lub folkowej inspirowanej muzyką regionów związanych z pograniczem, w tym tworzących sztukę zorientowaną na krzewienie dziedzictwa kulturowego, powstałe co najmniej 3 lata temu.
Zespół powinien posiadać dorobek artystyczny wyrażający się np.:
• byciem laureatem lub uczestnikiem konkursu bądź festiwalu muzyki ludowej i/lub folkowej,
• posiadaniem na koncie co najmniej jednej płytę,
• doświadczeniem zdobytym na koncertach w kraju i za granicą.
W ramach każdego z koncertów, występy poszczególnych zespołów będą przedzielone dwoma mappingami, które odbędą się albo przed koncertami 20.00-20.15, lub w połowie koncertów
ok. godziny 21.00 (w zależności od fazy zachodu słońca) oraz zaraz po koncertach około godziny 22.00.
Zamawiający realizuje mapping, ochronę, ubezpieczenie imprezy oraz płotki wygradzające osobnym zamówieniem.
Harmonogram realizacji zamówienia
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany dnia:
a. Inwałd, dnia 7.09.2018 r., plac/teren obok Parafii Narodzenia Najświętszej Maryi Panny
w Inwałdzie, Inwałd, ul. Wadowicka 110, 34-120 Andrychów,
b. Myślenice, dnia 8.09.2018 r., Rynek, 32-400 Myślenice,
c. Zakończenie prac, demontaż, dnia 9.09.2018 r.
Harmonogram realizacji zamówienia:
Montaż sceny nagłośnienia oświetlenia 6.00-16.00 (7.09.2018 r. i 8.09.2018 r.)
Próby 16.00-20.00 (7.09.2018 r. i 8.09.2018 r.)
Demontaż Inwałd 23.00-6.00 (7-8.09.2018 r.)
Demontaż Myślenice 23.00-6.00 (8-9.09.2018 r.)
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.
Doświadczenie wykonawcy: wykonawca realizował w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi polegające na wykonaniu usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych dla minimum : 950 osób.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim zespołem osób przeznaczonych do wykonania zamówienia m.in.: realizatora dźwięku, koordynatora produkcji.
Dodatkowe warunki
ZASTOSOWANE ŚRODKI UPUBLICZNIENIA INFORMACJI O ZAMÓWIENIU:
Zamieszczenie zapytania ofertowego na stronie internetowej wnioskodawcy:
1) https://bip.malopolska.pl/idmijpiwkrakowie,m,291513,zapytania-ofertowe.html
oraz
2) w bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie ma na celu doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą wybranym
w formie konkursu ofert, ocenianym zgodnie z kryteriami oceny określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamówienie udzielane zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Obowiązki wykonawcy:
W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
− wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
− wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawcy są związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Termin realizacji umowy
Od daty podpisania umowy z Zamawiającym do 9.09.2018 r.
Warunki zmiany umowy
WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przede wszystkim gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności:
1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę.
2. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
3. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
4. Zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
5. Obiektywnych, nie dających się przewidzieć przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy/Oferenta, Warunki dokonania zmian: wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności. Zmiany te nie mogą zmieniać charakteru umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE
1. W celu potwierdzenia, spełnienia przez Wykonawców warunków, których opis sposobu spełniania określony został przez Zamawiającego w niniejszym Zaproszeniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń:
a) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2 do Zaproszenia/Ogłoszenia.
b) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr 3 do Zaproszenia/Ogłoszenia.
c) Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia – w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w niniejszym zaproszeniu – wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
W celu oceny oferty w kryterium doświadczenia zespołu, Wykonawcy są zobowiązani
do przedłożenia wraz z ofertą opisu doświadczenia tej osoby, z podaniem wszystkich informacji niezbędnych do oceny oferty w ww. kryterium. Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty +scenariusz,
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 4 - Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Cena oferty brutto – 60 %
b. Kryterium jakości scenariusza – 40%
Kryterium ceny – 60 %
Oceniana będzie cena brutto w PLN, podana w treści formularza ofertowego.
Oferta o najniższej cenie uzyska 60 punktów, przy założeniu, że 1 pkt = 1% wagi.
Pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C=(Cn/Cb)*60%
C - liczba punktów za cenę
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb - cena badanej oferty
W - waga = 60%
Kryterium jakości – 40%
Komisja będzie dokonywać oceny scenariusza wg następujących paramentów:
Jakość (poziom artystyczny/dorobek) zespołów ludowych (max 12 pkt),
jakość (poziom artystyczny/dorobek) zespołów folkowych (max 12 pkt),
prowadzący (poziom /ilość) (max 12 pkt),
oraz atrakcje dodatkowe (jakość/ilość) (max 4 pkt) (np. pokazy, quizy, warsztaty itp.).
W ramach niniejszego podkryterium można zdobyć 40 punktów przy założeniu,
że 1% = 1 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
2. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
3. W przypadku, gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert.
4. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
a. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad lub niejasności w treści zapytania (w szczególności w odpowiedzi na pytania Wykonawców), dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, oraz o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia lub przedmiotu zapytania (w szczególności ze względu na należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami zamówienia). Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego zostanie zamieszczona w miejscach publikacji niniejszego zapytania,
a o zmianie zostaną poinformowani także Wykonawcy, od których Zamawiający otrzymał już oferty, którzy w takim wypadku mogą wycofać swoje oferty poprzez powiadomienie o tym Zamawiającego. W przypadku modyfikacji istotnych treści zapytania termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny na wprowadzenia zmian w ofertach.
b. Unieważnienie postępowania: Zamawiający może unieważnić postępowanie
w przypadku gdy:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku unieważnienia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa
w postępowaniu ani kosztów przygotowania oferty.
c. Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona w miejscach publikacji niniejszego zapytania www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz przekazana Wykonawcom, od których Zamawiający otrzymał oferty przed ogłoszeniem unieważnienia postępowania.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
Podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z ww. okoliczności, Wykonawca zostanie wykluczony
z postępowania, a jego oferta nie będzie brana pod uwagę.
Nazwa
INSTYTUT DIALOGU MIĘDZYKULTUROWEGO IM. JANA PAWŁ A II W KRAKOWIE
Adres
30-610 Kraków
małopolskie
, Kraków
Numer telefonu
+48 12 422 0...
Fax
+48 12 619 8787
NIP
6762395514
Tytuł projektu
Svätomariánska púť ("Svetlo z východu")
Numer projektu
PLSK.01.01.00-SK-0016/16-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zamawiający informuje, że w postępowaniu na realizację koncertów, występów artystycznych zespołów ludowych w rejonach objętych projektem - promocja kultury i tradycji regionów w ramach projektu flagowego Szlak Maryjny („Światło ze Wschodu”) realizowanego w ramach programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wpłynęły dwie oferty:
- złożona przez Collegium Vini Piotr Pietrzyk z siedzibą w Krakowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 3/43, z ceną 153307,20 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące trzysta siedem złotych 20/100 brutto)
- złożona przez Event Solution Center sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, Os. Dywizjonu 303 3a, z ceną 147600,00 PLN brutto (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy sześćset złotych 00/100 brutto)
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 95140,00 PLN brutto). Ponieważ wszystkie zaoferowane ceny przekraczają tę kwotę, postępowanie zostało unieważnione.