Strona główna
Logo unii europejskiej

„Dostawa, montaż, uruchomienie i instruktaż dla wyposażenia multimedialnego w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00: Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej oraz zakup wyposażenia pracowni, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.”

Data publikacji: 24.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-08-2018

Numer ogłoszenia

1127398

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać do dnia 02.08.2018 r. pod adresem: PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW lub wysyłając pocztą / kurierem na adres PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW
10.1 Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
10.2 Wymaga się, by oferta była przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w sposób zapewniający pełną czytelność jej treści. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej i faksem.
10.3 Treść oferty winna odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
10.4 Ofertę należy sporządzić w języku polskim
10.5 Wymaga się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości. W przypadku nie osobistego złożenia oferty lecz za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera, ofertę należy złożyć w zewnętrznym opakowaniu, które powinno być opatrzone następującymi informacjami:

nazwa i adres Wykonawcy

OFERTA PRZETARGOWA –
„Oferta na dostawę sprzętu multimedialnego, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00”
UWAGA: Nie otwierać przed dniem 03.08.2018

10.6 Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza, to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub z pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. W innym przypadku, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
10.7 Ofertę należy dostarczyć do zamawiającego w godzinach pracy , tj. w dni robocze w godzinach: 8.30-16.00.
10.8 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Teresa Wilkowska (s. Arkadia - Dyrektor MOW) – tel. 795 151 405, Marek Bogdała (koordynator) – tel. 508 130 252

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Teresa Wilkowska (s. Arkadia - Dyrektor MOW) – tel. 795 151 405 Marek Bogdała (koordynator) – tel. 508 130 252

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

3.1 Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany podpisać z Zamawiającym umowę na dostawę wraz z towarzyszącymi usługami będącą przedmiotem zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
3.1.1 Zamówienie obejmuje dostawę, oraz odpowiednio montaż lub uruchomienie lub instruktaż zgodnie z wykazem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie realizacji programu częściowo dofinansowywanego z zasobów Unii Europejskiej, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00: „Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.”
3.1.2 Wykonawca w ramach realizacji obowiązków umownych zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji.
3.1.3 Przedmiot zamówienia określają następujące dokumenty dostępne na stronie internetowej. :
- Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 i 1a SIWZ
- Istotne Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3.2.1 Dopuszcza się złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia
3.3 Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

32322000-6 Urządzenia multimedialne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162000-5 Pomoce naukowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30232110-8 Drukarki laserowe
38652100-1 Projektory
32342412-3 Głośniki
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawa, montaż, uruchomienie i instruktaż dla wyposażenia multimedialnego w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00: Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej oraz zakup wyposażenia pracowni, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych

Przedmiot zamówienia

3.1 Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany podpisać z Zamawiającym umowę na dostawę wraz z towarzyszącymi usługami będącą przedmiotem zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
3.1.1 Zamówienie obejmuje dostawę, oraz odpowiednio montaż lub uruchomienie lub instruktaż zgodnie z wykazem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie realizacji programu częściowo dofinansowywanego z zasobów Unii Europejskiej, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00: „Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.”
3.1.2 Wykonawca w ramach realizacji obowiązków umownych zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji.
3.1.3 Przedmiot zamówienia określają następujące dokumenty dostępne na stronie internetowej. :
- Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 i 1a SIWZ
- Istotne Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3.2.1 Dopuszcza się złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia
3.3 Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

32322000-6 Urządzenia multimedialne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162000-5 Pomoce naukowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30232110-8 Drukarki laserowe
38652100-1 Projektory
32342412-3 Głośniki
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Kod CPV

32322000-6

Nazwa kodu CPV

Urządzenia multimedialne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

32322000-6 Urządzenia multimedialne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162000-5 Pomoce naukowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30232110-8 Drukarki laserowe
38652100-1 Projektory
32342412-3 Głośniki
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Harmonogram realizacji zamówienia

4.1 Termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 02.08.2018 r. pod adresem: PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW lub wysyłając pocztą / kurierem na adres PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW z wyraźnym oznaczeniem koperty zewnętrznej „Oferta na dostawę sprzętu multimedialnego, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00”
4.2 Termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.08.2018 r. pod adresem: PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW
4.3 Termin realizacji zamówienia: do 03.09.2018 r.
4.4 Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4.5 Termin podpisania umowy: do 7 dni po wyborze oferty najkorzystniejszej.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

6.1 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia Zamawiający określił w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SIWZ.
6.2 Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z treścią Istotnych postanowień umowy i Opisu przedmiotu zamówienia oraz zaakceptować wszystkie zawarte w nich postanowienia oraz uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy są zobowiązani zagwarantować zachowanie warunków i wymagań dotyczących realizacji zamówienia uregulowanych w Istotnych postanowieniach umowy.
6.3 Wykonawca akceptuje podane w Istotnych postanowieniach umowy i Opisie przedmiotu zamówienia zapisy, w szczególności w zakresie kar umownych, terminów płatności i obowiązków Wykonawcy.
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej
8.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
8.2.1 Wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.  
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między wykonawcą a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów w spółce prowadzonej przez Zamawiającego,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika w spółce prowadzonej przez Zamawiającego,
- pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w powiązaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wyżej wskazanymi osobami,
8.2.2 Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
8.2.3 Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w­ art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.) lub­ art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176), o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
8.2.4 Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa powyżej.
8.2.5 Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
8.2.6 Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
8.2.7 Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8.2.8 Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8.2.9 Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
8.2.10 Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
8.2.11 Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
8.2.12 Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
8.2.13 W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe

Warunki zmiany umowy

Zamawiający, przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
7.1.1 wystąpienia przyczyny lub działania siły wyższej, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpienia, której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; lub która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.
7.1.2 opóźnienia w przepływie środków dotacyjnych,
7.1.3 zmiany terminu przeprowadzenia instruktażu obsługi urządzeń,
7.1.4 zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
7.1.5 zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
7.1.6 zmiany podwykonawcy, powierzenie wykonania części zakresu robót podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonana części zamówienia przez podwykonawcę z zachowaniem zasad określonych w niniejszej umowie.
7.1.7 zmiany w harmonogramach lub umowie z instytucją zarządzającą RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
7.1.8 zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
7.1.9 zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
7.1.10 wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
7.1.11 zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest
mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
9.1 Wypełniony formularz ofertowy,
9.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
9.2.1 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej.
9.3 Wzór umowy parafowany na każdej ze stron

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

14.1 Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1%=1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt).
14.2 Kryteria oceny ofert stosuje się odpowiednio do każdej z części zamówienia osobno.
14.3 O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
14.3.1 CENA (C) – 100%

C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:
Cena najniższa
C = ------------------------------------------------- x 100% x 100
Cena badanej oferty

14.4 Zamawiający porówna punktacje dla każdej części zamówienia.

Wykluczenia

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
11.1 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
11.2 zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
11.3 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
11.4 zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,
11.5 oferta nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego,
11.6 Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA

Adres

01-014 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

NIP

5272008917

Tytuł projektu

Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej oraz zakup wyposażenia pracowni, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.

Numer projektu

RPDS.07.02.02-02-0009/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 493