Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę w języku polskim na Formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert) należy złożyć w terminie do dnia 3 sierpnia 2018 r. do godz. 14:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
1. Oferty składane są w jednym egzemplarzu, w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.
2. Koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kard. Wyszyńskiego 4
28-340 Sędziszów
z dopiskiem - Zaproszenie do składania ofert na usługi udzielenia wsparcia specjalistycznego oraz przeprowadzenia zajęć na potrzeby projektu w świetlicy środowiskowo-socjoterapeutycznej w Sędziszowie dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin w okresie od września 2018 r. do maja 2020 r.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.08.2018 r. o godz. 14:20 w pokoju nr 4.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Beata Soboń- tel 41 38 12 169 wew. 2 Małgorzata Konieczna- tel. 41 38 12 169 wew. 5
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel 41 38 12 169 wew. 2 tel. 41 38 12 169 wew. 5
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin od września 2018 r. do maja 2020 r.. zgodnie z harmonogramem ( załącznik nr 9 i nr 10 ) przez następujących specjalistów / instruktorów:
1. Informatyk – prowadzenie zajęć informatycznych, rozwijanie kompetencji informatycznych, wdrażanie do bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu.
Zajęcia dla dzieci i młodzieży tj.30 uczestników projektu – łącznie 65 godzin zegarowych.
Zajęcia dla rodzin „ internet – korzyści i zagrożenia” - łącznie 6 godzin zegarowych.
2. Dietetyk – wdrażanie właściwych nawyków żywieniowych, promowanie zdrowego stylu życia prowadzenie zajęć z zakresu dietetyki, udzielanie porad na temat zdrowego żywienia, nauka przygotowania posiłków, planowanie diety rodziny i pomoc w jej stosowaniu. Zajęcia dla dzieci i młodzieży tj. 30 uczestników projektu - łącznie 38 godzin zegarowych.
Warsztaty dla rodzin – łącznie 57 godzin zegarowych.
3. Instruktor zajęć ruchowo-tanecznych. Prowadzenie zajęć przy muzyce typu fitness, aerobik, technik łączonych, motywowanie dzieci i młodzieży do aktywności fizycznej, poprawa kondycji i sprawności fizycznej.
Zajęcia dla 30 uczestników projektu - łącznie 98 godzin zegarowych.
4. Terapeuta ds. Uzależnień – prowadzenie zajęć dla osób dorosłych ( rodzin) mające na celu rozwijanie kompetencji rodzicielskich, zapobieganie zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży.
Łącznie 12 godzin zegarowych.
5. Lekarz – prowadzenie warsztatów dla osób dorosłych ( rodzin) na temat „ dziecko chore w rodzinie”. Łącznie 6 godzin zegarowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Miejscowość:
Sędziszów
Cel zamówienia
celem zamówienia jest wybór wykonawców świadczących usługi udzielenia wsparcia specjalistycznego oraz
przeprowadzenie zajęć na potrzeby projektu w świetlicy środowiskowo-socjoterapeutycznej w Sędziszowie
dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin w okresie od września 2018 r. do maja 2020
r.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin od września 2018 r. do maja 2020 r.. zgodnie z harmonogramem ( załącznik nr 9 i nr 10 ) przez następujących specjalistów / instruktorów:
1. Informatyk – prowadzenie zajęć informatycznych, rozwijanie kompetencji informatycznych, wdrażanie do bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu.
Zajęcia dla dzieci i młodzieży tj.30 uczestników projektu – łącznie 65 godzin zegarowych.
Zajęcia dla rodzin „ internet – korzyści i zagrożenia” - łącznie 6 godzin zegarowych.
2. Dietetyk – wdrażanie właściwych nawyków żywieniowych, promowanie zdrowego stylu życia prowadzenie zajęć z zakresu dietetyki, udzielanie porad na temat zdrowego żywienia, nauka przygotowania posiłków, planowanie diety rodziny i pomoc w jej stosowaniu. Zajęcia dla dzieci i młodzieży tj. 30 uczestników projektu - łącznie 38 godzin zegarowych.
Warsztaty dla rodzin – łącznie 57 godzin zegarowych.
3. Instruktor zajęć ruchowo-tanecznych. Prowadzenie zajęć przy muzyce typu fitness, aerobik, technik łączonych, motywowanie dzieci i młodzieży do aktywności fizycznej, poprawa kondycji i sprawności fizycznej.
Zajęcia dla 30 uczestników projektu - łącznie 98 godzin zegarowych.
4. Terapeuta ds. Uzależnień – prowadzenie zajęć dla osób dorosłych ( rodzin) mające na celu rozwijanie kompetencji rodzicielskich, zapobieganie zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży.
Łącznie 12 godzin zegarowych.
5. Lekarz – prowadzenie warsztatów dla osób dorosłych ( rodzin) na temat „ dziecko chore w rodzinie”. Łącznie 6 godzin zegarowych.
Kod CPV
85000000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Dodatkowe przedmioty zamówienia
80500000-9- Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
od 01.09.2018 r. do 31.05.2020 r. wg harmonogramu
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
określono w zaproszeniu do składania ofert
Wiedza i doświadczenie
określono w zaproszeniu do składania ofert
Potencjał techniczny
określono w zaproszeniu do składania ofert
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
określono w zaproszeniu do składania ofert
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
określono w zaproszeniu do składania ofert
Dodatkowe warunki
O udział w realizacji powyższych usług ubiegać się mogą osoby, posiadające:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe – odpowiednie do zadania,
b) wykształcenie średnie, udokumentowane przygotowanie do prowadzenia zajęć sportowych, rekreacyjnych i innych (certyfikaty/ zaświadczenia/ inne dokumenty), umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia,
c) mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą umożliwiające przeprowadzenie wsparcia oraz znajomość problematyki dotyczącej rodzinnej pieczy zastępczej.
Warunki zmiany umowy
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy
Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a
także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego
Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w
szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów
według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
5) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od stron.
Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie;
3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Załącznik nr 1 - Oferta
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie dotyczące spełniania kryterium klauzul społecznych
3. Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) Ksero dyplomu potwierdzające posiadane kwalifikacje, potwierdzenie odbycia kursu uprawniającego do
realizacji przedmiotu zamówienia
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie – postępowanie karne
6. Załącznik nr 6- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
8.Załącznik nr 8 - Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena 90 %
2. Klauzule społeczne 10 %
W kryterium „cena” (Kc), zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:
Kc = (C min / C x) * 90 pkt * 100%
gdzie:
Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,
C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,
C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.
Liczba punktów (maksymalnie–10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „klauzule społeczne”(Ks) zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Klauzule społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10pkt w przypadku spełnienia niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie– Klauzule społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała w/w kryterium otrzyma 0pkt.
W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne;
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne;
3. Co najmniej 30% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane również w przypadku złożenia oferty przez osoby fizyczne, które są osobami bezrobotnymi lub osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.)
5. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.
6. Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w ofercie, Wykonawca przedłoży Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie, obejmujący imię i nazwisko oraz opis kwalifikacji zawodowych osoby i wskazanie osób które spełniają warunek pkt. 1, 2 ze wskazaniem, który to warunek (ppkt. 2 a. i b.).
Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) Ksero dyplomu potwierdzające posiadane kwalifikacje, potwierdzenie odbycia kursu uprawniającego do realizacji przedmiotu zamówienia
Weryfikacji wstępnej kryterium Ks Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku nie załączania oświadczania dotyczącego spełniania kryterium klauzul społecznych- Zamawiający przyzna 0pkt
Wykluczenia
Wykluczeniu podlegają Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu oraz zamówienie nie
może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
Nazwa
GMINA SĘDZISZÓW/MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Adres
28-340 Sędziszów
świętokrzyskie
, jędrzejowski
Numer telefonu
413812169
Fax
413812169
NIP
6561813896
Tytuł projektu
POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH
Numer projektu
RPSW.09.02.01-26-0027/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1.
Capiga Robert
Instruktor terapii uzależnień, 02.08.2018r.
100,00zł
2.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Jędrzejowie
Informatyk, 03.08.2018r.
69,00zł
Dietetyk,03.08.2018r.
65,00zł
Instruktor zajęć ruchowo-tanecznych,03.08.2018r.
65,00zł