Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 3/2018 na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia, zdrowych nawyków oraz metod odchudzania i innych czynności pozwalających na dbałość o prawidłową wagę dla pacjentów 51 POZ-ów biorących udział w projekcie „Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji: 21.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-08-2018

Numer ogłoszenia

1126822

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta w formie załącznika do zapytania ofertowego powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: m.dawidowska@pzmazowsze.pl – [skan z podpisem], poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Projektu, Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”, ul. Żwirki i Wigury 33 lok. 50, 26-600 Radom do dnia: 01 sierpnia 2018 r. do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Zapytanie ofertowe nr 3/2018 – Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

m.dawidowska@pzmazowsze.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Magdalena Dawidowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

531370370

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy/wykonawców usług prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia, zdrowych nawyków oraz metod odchudzania i innych czynności pozwalających na dbałość o prawidłową wagę.
2. Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie dla pacjentów 51 POZ-ów biorących udział w projekcie „Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

wyłonienie wykonawcy/wykonawców usług prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia, zdrowych nawyków oraz metod odchudzania i innych czynności pozwalających na dbałość o prawidłową wagę.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Prowadzenie indywidualnych konsultacji dla pacjentów 51 POZ – ów biorących udział w projekcie „Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”
Szczegółowy opis konsultacji:
Konsultacje prowadzone w formie dyżurów stacjonarnych wg ustalonego grafiku – 2 godz. dyżuru na tydzień, w sumie 8 godz. dyżuru na 1 miesiąc, w sumie 152 godziny dyżurów stacjonarnych na 1 os
Miejsce dyżurów stacjonarnych– 51 POZ – ów – po 1 os dyżurującej na każdy POZ.
b) Prowadzenie telekonsultacji dla pacjentów 51 POZ – ów biorących udział w projekcie „ Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent”
Szczegółowy opis telekonsultacji:
Konsultacje prowadzone w formie dyżurów telefonicznych wg ustalonego grafiku- 3 godz. dyżuru na tydzień, w sumie 12godz. dyżuru na miesiąc, w sumie 228 godzin dyżuru telefonicznego na 1 os.

Zakres merytoryczny konsultacji indywidualnych i telekonsultacji to co najmniej:
- poradnictwo w zakresie zdrowego żywienia
- sposoby na utratę wagi i powrót do jej prawidłowej wartości
- dobór odpowiedniej diety do posiadanych schorzeń
- pomoc w zmianie złych nawyków żywieniowych
- poradnictwo w zakresie rodzaju aktywności fizycznej i jej roli w zdrowym żywieniu i walce z otyłością
Na 1 osobę przypada usługa prowadzenia dyżurów stacjonarnych i dyżurów telefonicznych – telekonsultacji w 1 POZ. W sumie w projekcie udział bierze 51 POZ. Liczba wykonawców usługi – 51 osób.

Kod CPV

85141000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi świadczone przez personel medyczny

Dodatkowe przedmioty zamówienia

-

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin i miejsce realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.01.2020 wg miesięcznych harmonogram dyżurów stacjonarnych i telefonicznych ustalanych indywidualnie z każdym POZ cyklicznie w trakcie obowiązywania umowy. Miejsce: 50 POZ-ów mieszczących się na terenie całego woj., Mazowieckiego i 1 POZ na terenie woj. Łódzkiego ( powiat Rawski)– pełny wykaz adresów przychodni zostanie udostępniony przed podpisaniem umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

-

Wiedza i doświadczenie

2) Spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada wykształcenie:
• średnie medyczne – ukończone liceum medyczne lub policealne medyczne – ukończone policealne studium medyczne lub
• wyższe medyczne – ukończenie studiów wyższych na kierunku medycznym
b) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada ukończony kurs dietetyki akredytowany przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.

Potencjał techniczny

-

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

2) Spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada wykształcenie:
• średnie medyczne – ukończone liceum medyczne lub policealne medyczne – ukończone policealne studium medyczne lub
• wyższe medyczne – ukończenie studiów wyższych na kierunku medycznym
b) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada ukończony kurs dietetyki akredytowany przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

-

Dodatkowe warunki

3) Od wykonawców/osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia wymaga się także:
- Należytej staranności i terminowości przy realizacji przedmiotu zamówienia,
- Gotowości do zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia siły wyższej bądź z przyczyn niezależnych od Zamawiającego
- Gotowości do negocjacji warunków współpracy na każdym etapie postępowania,
dyspozycyjności.
5) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie jest/są zatrudniony/ne w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy. W przypadku zatrudnienia w ww. instytucjach oświadczy, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin w poszczególnych tygodniach w ramach danego miesiąca ( święta i inne ustawowe dni wolne od pracy).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferent powinien złożyć wg formularza załączonego do niniejszego zapytania ( załącznik nr 1).
2. Oferta powinna:
a) posiadać datę sporządzenia,
b) zawierać adres oferenta, numer telefonu, adres mail,
c) podpisana czytelnie przez wykonawcę,
d) zawierać wszystkie wymagane załączniki,
3. Do oferty ( załącznik nr 1 do zapytania ofertowego )należy dołączyć:
a) oświadczenie wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego,
b) oświadczenie wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego
c) CV wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie Wykonawcy lub osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
d) kserokopia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu dietetyki akredytowanego przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.
e) pisemne oświadczenie podwykonawcy, że zrealizuje zamówienie we wskazanej części.
4. W przypadku występowania podwykonawstwa dokumenty wymienione w pkt 3 składa także podwykonawca.

Zamówienia uzupełniające

W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 100% [co stanowi 100 pkt.]


Ad 1.

Liczba punktów = Najniższa cena brutto ze wszystkich złożonych ofert x 100 x 100%
Cena brutto badanej ofert

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i musi zawierać uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi.

Liczba punktów otrzymanych za kryterium cena stanowi ocenę końcową oferty. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

Wykluczenia

4) Wykonawca/ osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie jest/są powiązany/ne osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce cywilnej lub osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "MAZOWIECKIE POROZUMIENIE PRACODAWCÓW OCHRONY ZDROWIA"

Adres

Żwirki i Wigury 33/50

26-600 Radom

mazowieckie , Radom

Numer telefonu

693630702

Fax

483869097

NIP

7962701614

Tytuł projektu

Przyjazny POZ - Zadowolony pacjent

Numer projektu

POWR.05.02.00-00-0005/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 578