Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
• Ofertę należy przygotować i dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie papierowej, w języku polskim, w sposób czytelny.
• Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami określonymi w Ogłoszeniu, dołączyć wszystkie wymagane dokumenty oraz wypełniony formularz oferty. Formularz oferty stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
• Oferta i wszystkie dołączone do niej dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do występowania w imieniu Oferenta, ujawnione we właściwym rejestrze lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo szczegółowe lub rodzajowe, które należy dołączyć do oferty.
• Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób upoważnionych do występowania w imieniu Oferenta.
• Oczywiste omyłki w tekście oferty zostaną poprawione przez Zamawiającego, o czym niezwłocznie zostanie poinformowany Oferent.
• Ofertę w trwale zamkniętej kopercie należy dostarczyć za pośrednictwem poczty / kuriera lub osobiście do siedziby Zamawiającego:
ABBI Andrzej Burczyk - Biuro Inżynierskie
ul. Ks. Pplk J. Wryczy 35
83-200 Starogard Gdański
Na kopercie należy wpisać:
"Oferta na budowę elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,998 MW - Krzywowola"
Koperta zawierająca ofertę powinna być także opatrzona nazwą i adresem Oferenta.
• Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowym i wariantowych.
• Cena oferty musi uwzględniać całość kosztów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
• Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie do siedziby Zamawiającego we wskazanym poniżej terminie. Data stempla pocztowego nie decyduje o skutecznym wniesieniu oferty. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Oferentowi bez rozpatrywania.
Zmiany i wycofanie oferty:
• Zmiany, poprawki i uzupełnienia w ofercie muszą być podpisane przez osoby uprawnione (wskazane we właściwym rejestrze jako uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) lub osoby posiadające właściwe pełnomocnictwa szczególne lub rodzajowe.
• Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być podpisane przez osoby uprawnione (wskazane we właściwym rejestrze jako uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) lub osoby posiadające właściwe pełnomocnictwa szczególne lub rodzajowe. Do powiadomienia o wycofaniu oferty należy załączyć dokument rejestrowy wydrukowany z ogólnodostępnej bazy internetowej Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), lub stosowne pełnomocnictwo szczególne lub rodzajowe.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Andrzej Burczyk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
884785715
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,998 MW posadowionej na gruncie - wraz zapewnieniem wszystkich elementów niezbędnych do budowy.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Miejscowość:
Starogard Gdanski
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest realizacja projektu pt. „Budowa farmy fotowoltaicznej w miejscowości Krzywowola (działka 67)” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 - Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.2.
Celem projektu jest:
• zwiększenie poziomu produkcji energii ze źródeł odnawialnych;
• tworzenie konkurencyjnego rynku energii odnawialnej;
• poprawa spójności wewnętrznej regionu, osiągnięta w oparciu o zasadę zrównoważonego rozwoju;
• zaspokojenie rosnących potrzeb energetycznych lokalnej gospodarki;
• dywersyfikacja dostaw energii oraz zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego regionu.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,998 MW posadowionej na gruncie - wraz zapewnieniem wszystkich elementów niezbędnych do budowy.
Prace budowlane obejmą:
• montaż systemowej konstrukcji wsporczej na gruncie
• montaż paneli PV o mocy całkowitej 0,998 MWp na konstrukcji wsporczej
• montaż inwerterów i monitoringu technicznego - możliwy podgląd zdalny pracy inwerterów w czasie rzeczywistym
• budowę tras kablowych
• roboty ziemne (kable AC)
• wykonanie instalacji elektrycznej zmiennoprądowej (AC) i stałoprądowej (DC) zawierających aparaturę łączeniową
z wymaganymi przez normy zabezpieczeniami przeciwporażeniowym i przepięciowymi po stronie AC i DC.
• budowę trafostacji z systemem pomiarowo-rozliczeniowym energii zgodnie z wymaganiami OSD, która musi wraz
z inwerterami spełniać parametry i warunki pracy określone lub nie określone w warunkach przyłączeniowych ale
wymagane przez OSD PGE Dystrybucja Zamość / Tel. 84-539-21-00.
• podłączenie trafostacji do linii SN (odległość około 600m).
• wykonanie oświetlenia i monitoringu wizyjnego z alarmem
• wykonanie ogrodzenia
• dostarczenie kompletu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia gotowości obiektu do podania napięcia przez OSD
• pomiary i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• dokumentację wykonawczą (zmiany w projekcie budowlanym) i powykonawczą
Wszystkie dostarczone elementy instalacji muszą być fabrycznie nowe.
Wymagane parametry urządzeń proszę znaleźć pod pozycją: "Dodatkowe przedmioty zamówienia".
Kod CPV
09331200-0
Nazwa kodu CPV
Słoneczne moduły fotoelektryczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Parametry panelu PV:
• polikrystaliczny lub monokrystaliczny o mocy nie mniejszej niż 275W
• min. 60 ogniw, min. 3 diody bypass
• min. 5 bussbar w ogniwie
• waga jednego modułu PV nie większa niż 20 kg
• współczynnik skuteczności modułu: min. 16,8%
• wymiary maks. 1652mm x 994mm
• tolerancja mocy nie gorsza niż 0 do +3
• stopień ochrony: min. IP67
• gwarancja producenta
- na produkt obejmująca wszystkie ewentualne wady ukryte: min.10 lat;
- liniowa gwarancja stałej mocy: min. 25 lat;
- w pierwszym roku zachowanie min. 97,5% mocy;
- po 10 latach powyżej 90% mocy;
- po 25 latach powyżej 80% mocy;
• certyfikat CE
• zgodność z normą IEC 61215 i IEC 61730
• minimalny temperaturowy zakres pracy: -40°C do +85°C
• wytrzymałość na max obciążenie min. 5,4 kPa co odpowiada 5400 N/m² lub 550 kg/m²
• wytrzymałość na ssanie wiatru min. 2,4 kPa
• odporność na uderzenie: min. grad 25mm przy 23m/s co odpowiada 82,8 km/h.
Parametry inwerterów:
• beztransformatorowe trójfazowe o mocy znamionowej nie mniejszej niż 30kW i nie większej niż 60kW.
• stosunek sumy mocy znamionowej inwerterów do sumy mocy paneli fotowoltaicznych min. 0,9
• stosunek sumy maksymalnej mocy DC inwerterów do sumy mocy paneli fotowoltaicznych min. 1,0
• sprawność maksymalna nie mniejsza niż 98,8%
• sprawność europejska nie mniejsza niż 98,5%
• stopień ochrony min. IP65
• zabezpieczenie przed pracą wyspową
• zabezpieczenia nadprądowe (bezpieczniki) dla każdego stringu w inwerterze lub zainstalowane zewnętrznie
• zabezpieczenia przepięciowe klasy II dla każdego wejścia MPPT w inwerterze lub zainstalowane zewnętrznie
• zabezpieczenia przepięciowe klasy II i przeciwzwarciowe po stronie AC w inwerterze lub zainstalowane zewnętrznie
• rozłącznik po stronie DC i AC w inwerterze lub zainstalowane zewnętrzne
• dane monitoringu przechowywane w chmurze
• min.10 lat gwarancji
• certyfikat CE
• bezpieczeństwo urzadzeń - zgodna z normą IEC 62109
• kompatybilność elektromagnetyczna - zgodna z normą IEC 61000
• normy przyłączenia do sieci: muszą spełniać wymagania OSD określone lub nieokreślone w warunkach
przyłączeniowych, ale wymagane przez OSD: PGE Dystrybucja Zamość / Tel. 84-539-21-00.
Parametry konstrukcji wsporczej:
Konstrukcja wsporcza instalacji fotowoltaicznej wykonana z kształtowników aluminiowych, stali nierdzewnej i stali ocynkowanej lub pokrytej inną równo jakościową lub lepszą powłoką antykorozyjną.
System stołów: 4 panele w poziomie, kąt nachylenia 28 stopni. Odstęp międzyrzędowy 10,42m.
Gwarancja min.10 lat na konstrukcję i 25 lat na powlokę antykorozyjną od producenta konstrukcji.
Parametry stacji transformatorowej:
Prefabrykowana stacja transformatorowa 15/0,4 kV z transformatorem 1.000 kVA i niezbędną infrastrukturą, posiadająca układ pomiarowy i rozliczeniowy energii zgodnie z wymaganiami OSD.
Wykonana zgodnie z wymaganiami OSD, spełniająca wraz z inwerterami parametry i warunki pracy określone
lub nie określone w warunkach przyłączeniowych, ale wymagane przez OSD PGE Dystrybucja Zamość / Tel………
Parametry okablowania DC:
• przewidywana żywotność min. 30 lat
• wykonane zgodnie z normami: IEC 60228, IEC 60332-1, IEC 61034; EN 61034-2; EN 50618
• roczne straty energii na kablach DC nie większe niż 0,4%.
Okablowanie AC:
• przewidywana żywotność min. 30 lat
• wykonane zgodnie z normami: PN-93/E-90401, PN-HD 603 S1, IEC 60502-1, PN-EN 60228, IEC 60332-1
• roczne straty energii na kablach AC nie większe niż 0,4%.
Wymagania monitoringu i alarmu:
• monitoring wizyjny z alarmem skutecznie wykrywający włamanie lub inne zdarzenie z każdej strony ogrodzenia elektrowni,
zawierający rejestrator i możliwość zdalnego podglądu obrazu (przez Internet) z każdej kamery w czasie rzeczywistym,
oraz generujący alarmy i wysyłający powiadomienia o zdarzeniach, nie generujący jednak fałszywych
alarmów (np .z powodu ptaków).
Ogrodzenie:
O wysokości 2m z siatki ocynkowanej o średnicy drutu przynajmniej 2,8mm i słupków o grubości ścianki przynajmniej
3 mm ocynkowanych lub pokrytych inną równo jakościową lub lepszą powłoką antykorozyjną.
Montaż instalacji:
Gwarancja wykonania udzielana przez Wykonawcę (gwarancja montażowa) – min. 5 lat. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Z odbioru zostanie sporządzony protokół. Na dostarczone urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji, jakości.
Dodatkowe kody CPV
45000000-7 Roboty budowlane
09332000-5 Instalacje słoneczne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 Instalacje średniego napięcia
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45232221-7 Podstacje transformatorowe
45317200-4 Instalowanie transformatorów elektrycznych
45223810-7 Konstrukcje gotowe
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
45262640-9 Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany nie później niż do dnia 15.12.2018 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia prac 01.09.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeśli przepisy nakładają taki obowiązek.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, tj. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac. W celu udowodnienia spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wybudował min. 2 elektrownie fotowoltaiczne o mocy powyżej 0,5 MW każda posadowione na gruncie.
Warunek ten również będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zobowiązanie swojego podwykonawcy,
który dysponuje takim doświadczeniem.
Zobowiązanie podwykonawcy do wykonania części instalacji objętej tym zapytaniem ofertowym i oświadczenie o doświadczeniu musi być przedłożone razem z ofertą.
Musi ono dotyczyć, co najmniej wykonania konstrukcji wsporczej wraz montażem paneli fotowoltaicznych.
Potencjał techniczny
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, tj. dysponować stosownym potencjałem technicznym i organizacyjnym, zapewniającym poprawną realizację przedmiotu zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, tj. dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przez co należy rozumieć to, że montaż instalacji musi zostać dokonany przez uprawnionego instalatora, który zagwarantuje poprawność montażu oraz spełnienie wymogów dotyczących bezpieczeństwa pracy instalacji w obiekcie i sieci elektroenergetycznej. Przez uprawnionego instalatora rozumie się osobę posiadającą:
a) ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii (art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii) lub
b) ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci lub
c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą również dysponować kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, tj. muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej poprawną realizację przedmiotu zamówienia, a także nie zalegać z należnościami wobec Skarbu Państwa, tj. wobec Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/ Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
Ponadto Oferenci ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą być objęci ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, t.j. OC w zakresie działalności związanej z projektem; każdy Oferent powinien posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – OC Oferenta na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych złotych). Oferent zobowiązuje się do utrzymania sumy gwarancyjnej polisy Odpowiedzialności Cywilnej na poziomie nie niższym niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych złotych), przy czym ubezpieczenie musi odnosić się do całego okresu potencjalnej odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy względem Zamawiającego, związanej z projektem. Warunek uznany zostanie za spełniony wówczas, gdy Oferent wykaże się w dacie składania oferty posiadaniem ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – OC Oferenta na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych złotych) oraz zobowiąże się w dacie składania oferty do utrzymania ważności ww. ubezpieczenia na poziomie nie niższym niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych złotych) w całym okresie obejmującym okres potencjalnej odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy względem Zamawiających związanej z projektem.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
• kopię ważnej polisy lub inny ważny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC Oferenta) na kwotę 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych złotych); odpisy dokumentu lub dokumentów potwierdzających fakt ubezpieczenia powinny być wystawione lub poświadczone przez podmiot udzielający ochrony ubezpieczeniowej;
• oświadczenie według załącznika nr 1 o utrzymywaniu sumy gwarancyjnej polisy, o której mowa powyżej w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych złotych) w całym okresie obejmującym okres potencjalnej odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy względem Zamawiającego związanej z projektem.
W przypadku podania sumy ubezpieczenia w walucie innej niż PLN, kwota ta zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu danej waluty opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu otwarcia ofert.
Składane przez Oferenta dokumenty powinny mieć formę oryginału lub odpisu wystawionego lub poświadczonego przez podmiot wydający dokument.
Dodatkowe warunki
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione dodatkowe warunki udziału w postępowaniu:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłacenie przez Oferenta wadium w wysokości 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 40 1160 2202 0000 0000 8742 5117 tytułem: "Wadium w postępowaniu ofertowym w ramach projektu Budowa farmy fotowoltaicznej w miejscowości Krzywowola (działka 67)”. Wpływ wadium wnoszonego w pieniądzu na rachunek Zamawiający sprawdzi w momencie upływu terminu otwarcia ofert. Oferty podmiotów, którzy nie wpłacili wadium lub wpłacili wadium po terminie, będą odrzucone bez rozpatrywania. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty (w formie oryginału lub odpisu wystawionego lub poświadczonego przez podmiot potwierdzający wpłatę, albo w formie wygenerowanego elektronicznie potwierdzenia sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, który nie wymaga podpisu ani stempla). Wadium zostanie zwrócone niewybranym Oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym Oferentem lub po unieważnieniu niniejszego postępowania.
2. Okres ważności oferty (termin związania ofertą wobec Zamawiającego) – min. 30 dni.
3. Wymaga się, aby do oferty dołączyć kartę katalogową panelu PV i inwertera wystawionych przez producentów
urządzeń, zawierających informacje dotyczące parametrów urządzenia.
4. Zamawiający ma prawo przed podpisaniem umowy z wybranym Oferentem wezwać go do dostarczenia jednego
referencyjnego panelu PV o wymaganych parametrach.
5. Warunki płatności.
Przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni
od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego oraz dopuszczeniu elektrowni do pracy przez OSD,
lub jeżeli Wykonawca przedstawi gwarancje bankowe albo inną formę zabezpieczenia, którą Zleceniodawca będzie
gotowy zaakceptować, na na kwotę 4.500.000,00 PLN na zabezpieczenie wykonania zlecenia, to Zleceniodawca zgadza się
na rozliczenia częściowe według poniższych reguł:
Płatności od sumy zamówienia:
a) po zamówieniach
- inwerterów 8%
- konstrukcji wsporczej 10%
- stacji transformatorowej 7%
- paneli fotowoltaicznych 45%
b) po zainstalowaniu trafostacji, paneli PV i inwerterów oraz okablowania DC i AC 15%
c) po wykonaniu oświetlenia i monitoringu 3%
d) po rozruchu instalacji, dostarczeniu dokumentacji powykonawczej, protokołów pomiarowych,
podpisaniu protokołu odbioru oraz dopuszczeniu elektrowni do pracy przez OSD 12%.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli nie będzie to istotna zmiana w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:
a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający - mimo działania z należytą starannością – nie mógł przewidzieć;
b) zmiana będzie dokonana za zgodą obu stron i będzie korzystna dla Zamawiającego.
Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, między innymi w przypadku wystąpienia warunków uzasadniających taką zmianę, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi dla realizacji zamówienia, siłą wyższą, zmianą terminu realizacji zamówienia z powodu opóźnienia Wykonawcy lub z powodu opóźnień innych Wykonawców, przez których wykonanie zamówień jest warunkiem koniecznym dla realizacji niniejszego zamówienia oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy z oświadczeniami.
2. Kopia ważnej polisy lub inny ważny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC Oferenta).
3. Potwierdzenie wniesienia wadium.
4. Karta katalogowa panelu PV.
5. Karta katalogowa inwertera
6. Aktualne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Oferent nie zalega z podatkami.
7. Aktualne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczenie
właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
8. Zaświadczenie o dysponowaniu kierownikiem budowy, posiadającym stosowne uprawnienia budowlane
do kierowania robotami elektrycznymi.
9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP. Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP. Przedmiotowe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
10. Oświadczenie o doświadczeniu od Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca nie ma własnego doświadczenia
11. Gwarancja bankowa lub inna forma zabezpieczenia, którą Zleceniodawca będzie gotowy zaakceptować na kwotę
4.500.000,00 PLN, jako zabezpieczenie wykonania zamówienia. (konieczna tylko w przypadku rozliczeń częściowych).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przewidziano następujące kryteria oceny ofert:
1) cena (przez cenę rozumie się łączną cenę netto budowy elektrowni fotowoltaicznej, powiększoną o stosowny podatek VAT)
Waga 75%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
C = (C.min / C.of) * 75 punktów gdzie:
C.min cena z oferty z najniższą ceną
C.of cena z oferty ocenianej;
C ilość punktów za łączną cenę netto badanej oferty;
2) czas reakcji serwisowej (przez czas reakcji serwisowej rozumie się czas liczony w godzinach od chwili zgłoszenia usterki/ awarii przez ustalony kanał komunikacji do chwili przystąpienia przez Wykonawcę do usuwania awarii)
Waga 10%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
Smax = 10 punktów do 12 godzin
S = 10 * 12 / S.of powyżej 12 godzin
S ilość punktów za czas reakcji badanej oferty
S.of czas reakcji z oferty badanej.
3) gwarancja dla elektrowni fotowoltaicznej (przez gwarancję dla elektrowni fotowoltaicznej rozumie się
gwarancję na wszystkie komponenty, gdzie minimalny wymagany czas gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia
wynosi 5 lat)
Waga 10%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
G = 10 punktów dla 10 lat i powyżej
G = 7 punktów dla powyżej 8 lat
G = 4 punkty dla powyżej 6 lat
G = 0 punktów dla 5 lat
4) Tolerancja mocy paneli
Waga 5%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
T = 5 punktów dla warości tolerancji (0 +5) lub powyżej
T = 0 punktów dla warości tolerancji (0 +3)
Ilości punktów za poszczególne kryteria po zsumowaniu będą stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.
Wykluczenia
Z postępowania na wybór Wykonawcy wyklucza się Oferentów:
a) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
b) którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
d) osoby prawne, których członków władz prawomocnie skazano za popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
e) którzy nie spełniają warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu lub w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.
Ponadto z postępowania Zamawiający wykluczy podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia z postępowania, Oferent zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Nazwa
ABBI ANDRZEJ BURCZYK BIURO INŻYNIERSKIE
Adres
Księdza Podpułkownika Józefa Wryczy 35
83-200 Starogard Gdański
pomorskie
, starogardzki
Numer telefonu
884785715
NIP
1251437479
Tytuł projektu
Budowa farmy fotowoltaicznej w miejscowości Krzywowola (działka 67)
Numer projektu
RPLU.04.02.00-06-0168/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Great Solar sp. z o.o.
ul. Brandwicka 9A
37-403 Jastkowice